Foto Klein reviews & ervaringen

www.foka.nl
 
2.9 (69)
Foto Klein

69 Foto Klein reviews

 
(4)
 
(1)
 
(3)
 
(21)
 
(42)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
21 resultaten - getoond 1 - 20
1 2
Volgorde

NIET TEVERTROUWEN PAS OP!!!

Beoordeling 
 
3.0

Bestel via enternet in de winkel van Klein in Breda, een vogel muurbeugel RC.
Keurig bericht dat hij op voorraad was en heeft later mail gezonden dat ik hem kon afhalen in BREDA.
Maandag Uit Zaandam vertrokken naar BREDA om de muurbeugel op te halen echter daar aangekomen vertelde de verkoper dat deze niet op voorraad was en niet meer besteld kon worden (wordt niet meer geleverd). DIT IS ECHTER NIET WAAR VOGEL (imp) LEVERD DEZE NOG GEWOON. Voel mij erg bedonderd. KOOP NIETS VIA INTERNET JE WORDT GEWOON BELASERD. Wat verder ng opvalt is dat hij gewoon via internet aangeboden wordt.
LET GOED OP BIJ DIT BEDRIJF.
SERVICE 0,0

MD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Levert niet, Post.nl krijgt de schuld

Beoordeling 
 
3.8

Sony flitser besteld die op voorraad was. Voor 20.00 uur, dus volgende dag niet in huis.
Dagen later nog niet geleverd. Vervolgens krijgt Post.nl de schuld. Een aantal zendingen zou verkeerd gesorteerd zijn. Waaronder mijn pakket. Als Post.nl dat weet dan is dat binnen een dag opgelost, lijkt mij. Vele bedrijven leveren om middernacht aan bij Post.nl die het dan de volgende dag aflevert.

Twee dagen daarna zou het Post.nl nog niet gelukt zijn mijn pakketje weer op het goede spoor te krijgen en af te leveren?
Klein kan geen track&trace nummer geven om het Post.nl verhaal te bewijzen. Bestelling staat op hun site nog als in behandeling. Bij zoveel vaagheid vraag je om negatieve recensies.

Heb ze nog 1 keer in staat gesteld te leveren. Gebeurt dat niet dan annuleer ik de order en gaat de hele zaak naar mijn rechtsbijstandsverzekeraar, Hoe kun je als bedrijf je naam te grabbel gooien

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Tv werkt niet naar behoren

Beoordeling 
 
3.0

Beste,

Heb al eerder gemaild over de klacht van mijn pas gekochte tv. Het ips paneel. Ze lieten dit zien door middel van "tikken" op het scherm er zou geen wit vlak omheen verschijnen en bij tv s die dit paneel niet hebben gebeurd het wel. Nou mijn tv heeft het dus wel wat niet zou mogen..
Ben vorige week naar de betreffende winkel terug geweest en kreeg hier een wat vreemd antwoord. De beste man liet mij, toen ik mijn tv ging kopen, zien door middel van het tikken op het tv scherm wat het verschil onder andere is tussen een gewone tv of een tv met ips paneel. Op het scherm zonder ips zag je duidelijke witte vlekken verschijnen. Helaas heb ik dat nu thuis ook. Uiteraard heb ik niet zoveel verstand van tv s en weet ik niet of ik de juiste kleuren heb en of het echt kwaad kan. Maar ik weet wel dat het als ik dat "tikken" doe dat het niet hetzelfde is als in de winkel destijds. De man in de winkel maakte er een raar verhaal van dat ik misschien een ander paneel heb en dat het geen kwaad kan en dat het ook niks met tikken te maken heeft. En elke keer wat anders vond ik om duidelijk te maken dat het eigenlijk "normaal/ goed" hoort te zijn. Het zal allemaal wel maar zo laten ze mij het verschil zien en ik ervaar het thuis anders. Het gaat me niet om dat tikken maar wel om de functie en evt de toekomst ik heb er toch aardig wat geld voor betaald en uiteraard betaal je ook wat geld voor de functie. Hoor graag hoe we dit verder op kunnen lossen want heb niet het idee dat ik er in de winkel uit ga komen. Overigens is de type van mijn tv een lg 43lf63 en de tv is in Numansdorp gekocht.
Overigens heb ik via de klantenservice contact gehad met Paul van Dijk en heb ik op zijn bericht geantwoord maar ik wacht nu al 5-6 dagen op een reactie Terwijl ze aangeven antwoord op dezelfde dag.
Overigens ben ik echter nog langs een ander filiaal gereden om te vragen wat hun er van vonden ik legde uit hoe die man het verschil van het paneel voordeed en hij stond me erg vreemd aan te kijken.. Beetje tegenstrijdig opgeleid had ik het idee. Hij zei wel dat ik de tv zou moeten ruilen. Naja beetje service van jullie kant kan geen kwaad lijkt me.. Voor de prijs van de tv is een haal en brengservice na een paar keer terug te zijn geweest met dit probleem en een vage oplossing toch het minste wat jullie kunnen doen.

PL
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte winkelervaring

Beoordeling 
 
3.0

Op zoek naar een nieuwe fotocamera. Gericht op de website van Klein gekeken omdat ze goede prijzen hebben. Toestel van mijn keuze was nog aanwezig in de winkel in Breda, dus eerder van mijn werk gegaan om het toestel in de winkel te bekijken en nog wat vragen te stellen.
In winkel aangekomen bleek toestel niet aanwezig. De voorraadinformatie op de website zou niet kloppen op het moment. Daar sta je dan voor niets! Wel werd een ander (150 euro duurder!) toestel aanbevolen.
Verkoper maakte een ongeïnteresseerde indruk. Was telkens erg langzaam met informatie in z'n computer opzoeken. Volgens mij deed hij wat anders of wist niet hoe de website werkt.
Kreeg de tip om het toestel te reserveren in een andere winkel en dan vrijblijvend te gaan kijken. Ik gaf aan dat ik dan al moest betalen, maar verkoper vertelde dat dat niet zo was. Thuis nogmaals gecheckt en inderdaad, je kunt niet reserveren zonder te betalen! Onjuiste info gegeven dus.
Daarbij was de camera volgens de website helemaal niet bij filiaal in Breda-noord beschikbaar, terwijl verkoper van wel zei. Daarbij komt ook nog dat het gewenste model niet via internet te bestellen was, en alleen afgehaald kon worden. Ook dat werd niet verteld en waarschijnlijk heeft de verkoper gewoon zitten slapen.
Kortom: zeer slechte service in de winkel en goedkope verkooppraatjes.

T
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

anoniem op 06 Oktober 2015

Ik heb soortgelijke ervaring met Foto Klein, erg dubieus allemaal bij deze firma

bert offermans op 06 Oktober 2015

ATTENTIE ATTENTIE ATTENTIE!!!!!!!!

"FOTO KLEIN DAAR MOEST IK ZEER BESLIST NIET ZIJN!!!!"

Mijn verhaal kort samengevat verrekijker besteld die gereserveerd op mij wachtte in de lichtstad Eindhoven.Ging hem ophalen 160 autokilometers en tja: " hij was er niet meer kapot" kreeg ik te horen. Wat vreemd nietwaar, verkoper ging nog even achter de schermen kijken. Kwam terug met een compleet nieuw verhaal er was een fout gemaakt wat betreft de voorraadadministratie, bovendien was de gewenste kijker niet meer verkrijgbaar. Ik voelde met mijn klompen aan dat hij mij probeerde te bedonderen.
Liet hem duidelijk merken dat ik dus die reis van 160 km voor de kat zijn k.. gemaakt had. Hij deed net alsof hij niets hoorde bij die laatste mededeling en keek geheel onverschillig om zich heen zonder iets te zeggen waarschijnlijk geleerd op de cursus verkooptechniek: "doe alsof je niets gehoord hebt, als het om lastige vragen gaat !".
En ja hoor.. er kwam weer wat leven in die vent, hij had een oplossing. Iets verderop stond een fantastische kijker op mij te wachten. Een en al halleluja en ik mocht hem meenemen voor de " inkoopprijs" maar hij moest wel even verzekerd worden ( dat laatste heb ik niet laten gebeuren gelukkig).
Ik zag meteen dat de kijker een andere vergrotingsfactor had, die was lager dan bij mijn gewenste kijker. Maar hij was toch zo goed echt heel erg goed!!!. Duidelijk een man die denkt: "Ik ga gekke Gerritje eventjes een oortje aannaaien en hoe leid ik klanten om de tuin" Enfin om toch een redelijk lang verhaal kort te maken neem ik toch die kijker mee op voorwaarde dat ik hem kon terugsturen als hij me niet mocht bevallen. Ik wilde thuis op mijn gemak even alle ins en outs bestuderen van het merk Bushnell. Thuis zag ik meteen dat het een gebruikte kijker was en hij voldeed niet . Dus inpakken en kosteloos teruggestuurd.
FOTO KLEIN maakt ook reclame dat ze scherpe prijzen hanteren. Dat is onjuist. Bij Conrad zijn diezelfde kijkers een stuk goedkoper en boven de €50 wordt ook alles gratis thuis bezorgd mits men met iDEAL betaalt. Tot slot vermoed ik, dat het bij KLEIN heel gewoon is om gebruikt goed voor nieuw te verkopen gezien de reviews van andere mensen hier op de site. Had ik deze site eerder gezien dan was ik nooit met Klein in zee gegaan. Als ik de merendeels negatieve kritieken van de klanten lees, vraag ik me af: "Hoe is het mogelijk dat die nog bestaan?" Ik zou zeggen beste mensen: " lees even alle klachten van de mensen en neem een juiste beslissing. Gegroet

Pietertje op 14 November 2015

Beste Sheila,
Die verkopers moeten allemaal zo veel mogelijk verkopen dat is een doelstelling oftewel "target". Maakt niet uit op welke manier je dat doet, als je maar een flinke omzet draait. Alles is toegestaan om hun klanten om de tuin te leiden. Trouwens er bestaat nog een review-side van zogenaamde positieve reacties betreffende de firma Klein. Maar ik denk dat firma Klein daar zelf de regie in handen heeft om de zaak wat op te peppen of te manipuleren. Daar is iedereen bijzonder positief, gek hé !

Sheila op 15 November 2015

Ik vraag me echt af hoe deze firma aan zijn personeel komt! Een normale sollicitatie procedure kan hier nooit aan de orde zijn! Maar ja aan de andere kant, wie zou hier ook willen werken?

Reageer op deze review

Laatste keer

Beoordeling 
 
3.0

Online bestelling geplaatst voor een televisie om op te halen in de winkel. Email gekregen dat het klaar stond, blijkt bij aankomst de televisie er helemaal niet te zijn. Kon wel voor €50 meer het 'nieuwere' model meenemen.
Nooitt meer dus!

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Klein op 31 Augustus 2015

Beste Joris,

Heel vervelend natuurlijk dat na je bestelling de gekozen televisie niet meer in de winkel aanwezig was. Graag willen wij je nog helpen. Zou je om die reden contact op willen nemen met info@klein.nl t.a.v. Paul zodat wij tot een correcte oplossing kunnen komen?

Alvast bedankt en nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Het Klein Team

Reageer op deze review

verzekering

Beoordeling 
 
4.5

Maandag een camera gekocht bij Klein, daarbij werd mij verteld dat de verzekering de eerste twee maanden gratis was, voor 75,50 kon ik voor 5 jaar bijverzekeren en was ik voor alles gedekt. Dat gedaan leek een goede deal. Thuis besloot ik de polisvoorwaarden te lezen en daarin staat dat er per maand een bedrag wordt afgeboekt. Maar ik heb al 75,50 betaald dus dat begreep ik niet zo goed. Vandaag de verzekering gebeld idd per maand wordt het bedrag afgeschreven ik heb meteen opgezegd, ik vroeg hoe ik mijn 75,50 terug krijg die ik al heb betaald. Dat bedrag is niet van de verzekering. Ik heb nu 75,50 betaald voor iets waarvan ik niet weet wat het is en tevens is er niets erover op de website terug te vinden. Ik vind dit zeer slechte voorlichting van Klein en voel me op dit moment bedonderd.

B
Was deze beoordeling nuttig? 7 0

b op 10 Juni 2015

ik had tevens een screenprotector op de camera laten zetten, dit was de eerste keer niet goed gegaan omdat hij bijgesneden moest worden. Dus dinsdag terug werd er tot 2 keer toe een nieuwe gesneden bij thuiskomst zat hij scheef ik wilde hem recht doen toen zag ik dat er een kras op het scherm zat. IK baal hier zo van kan ik weer terug.

b. op 04 Juli 2015

Ff een update want ik dacht dat het was opgelost nou niet dus dit is wat ik afgelopen donderdag meemaakte nadat het beschadigde model omgerolen zou worden voor een nieuw model.
Woensdag ben ik zelf naar de winkel gegaan om te vragen of er al een nieuw toestel binnen was, ze hadden de sony a 6000 binnen alleen met een andere kit lens maar dit kon zo overgezet worden dus geen probleem. ik had mijn camera niet bij en zou een dag later terug komen. Donderdag ben ik terug gegaan naar de winkel om mijn camera om te ruilen. Dit was zo gebeurd, toen ik buiten stond besloot ik om de camera uit te proberen aangezien ik dit niet in de winkel had gedaan. Tot mijn grote verbazing was de camera al gebruikt. Ik heb nog nooit zo'n slechte service gehad een nieuwe camera omruilen voor een gebruikte. Ik dus weer naar binnen waar ik heb laten horen dat ik het er niet mee eens was. De medewerker vertelde dat de kinderen de dag ervoor even was gebuikt om aan een klant de camera te showen. Ik heb aangegeven niet accoord te gaan met een demo model en dat ik nieuwe camera die nieuw uit de doos komt wil. De medewerker gaf me het gevoel niet zo te moeten zeuren en dit maar te accepteren. Dat heb ik niet gedaan nu moet ik over twee weken weer bellen of er al een nieuwe binnen is gekomen. Nu kan ik er weer zelf achter aan, wat een gedoe allemaal. Ik vind de service ontzettend slecht!!!! Ik heb geen goed woord over voor deze actie. Ik koop hier NOOIT meer iets.

b op 05 Juli 2015

Vandaag ben ik terug gegaan naar de winkel. De 75,50 die ik heb betaald is een 5 jaar service plus garantie mocht er iets afbreken aan het toestel dan wordt het kosteloos gemaakt. Dit staat los van de gratis 2 maanden verzekering die je bij een toestel krijgt en optijd moet opzeggen omdat het anders automatisch van je rekening wordt afgeschreven.
de kras op het scherm werd volgens een verkoper verzaakt door de screen protector die eigenlijk niet bedoeld was voor mijn toestel en ook op maat gesneden moest worden. Ik krijg nu een nieuw toestel alleen waren deze niet op voorraad dus ik krijg een telefoontje wanneer mijn nieuwe camera binnen is. Netje opgelost vind ik.

b op 18 Juli 2015

Via het klein team die ook reageren op je review is er een NIEUWE sony besteld. Op donderdag kreeg ik de bevestiging dat deze binnen was, vrijdag direct naar de winkel in Eindhoven. Ik had gevraag om een sony NIEUW in doos en NIET geopend, kom ik vrijdag in de winkel om de sony op te halen. is de doos OPEN gemaakt, want op donderdag kwam er een klant en wilde ze het toestel laten zien , hoe is het mogelijk dat mijn toestel op donderdag wordt geleverd en er toevallig een klant is die het toestel wil zien en dat ze ook nog de doos open maken om het toestel te showen. Mijn mond viel werkelijk open en ik kreeg te horen maar hij is niet gebruikt hoor !!! Nee zou ik ook zeggen maar ik zou een toestel krijgen dat NIEUW in de ONGEOPENDE doos zat. Wat een ontzettend slechte service, de medewerkers in de winkel zijn zo on klantvriendelijk en kunnen zich niet eens aan de afspraak houden. ik ben denk ik nu 6 keer terug geweest en hoopte dat het nu eens goed zou gaan, mij zie je hier NOOIT meer, ik heb het toestel maar geaccepteerd want na zeker 20 mailtjes over en weer en 6 keer binnen lopen bij de winkel ben ik zo klaar met KLEIN. Leuk hoor al die gratis workshops maar begin eerst maar eens met hostmanship en eerlijkheid bij het winkelpersoneel !!! Mijn advies KOOP HIER NIETS

Jan van Oers op 26 Juli 2015

Wat is dit herkenbaar......ook ik heb deze ervaring met Klein.nl in Eindhoven, gebruikte camera's met 1600 clicks, vol vette vingers, als nieuw willen 'slijten' aan de koper, dozen geopend, camera met missende onderdelen (afdekkapje fitser ) niet compleet, geen batterijlader, geen software geen garantie kaart, of een garantie kaart met een ander serienummer, tweemaal een oude beschadigde doos met een duidelijk gebruikte camera . enz. enz. enz. een soap werkelijk.

Na veel op en neer rijden en bellen met Paul vd klantenservice uiteindelijk mijn geld terug en METEEN een nieuwe camera in een NIEUWE ongeopende doos gekocht bij de concurrent in Eindhoven, Cityfoto, fantastisch geholpen alles nieuw, veel vertrouwen, daar had ik meteen naar toe moeten gaan dus.....

Het enige positive aan Klein.nl is de klantenservice en met name Paul, die heeft me vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen, Paul heeft waarschijnlijk heel veel ervaring met de afhandeling van klachten want wat er allemaal misgaat in Eindhoven grenst werkelijk aan het ongelooflijke.

Klein.nl voor mij NOOIT meer !!

Klein op 27 Juli 2015

Beste b,

Allereerst onze oprechte excuses hiervoor. Wij betreuren deze vreemde gang van zaken ten zeerste. Wij zouden graag tot een correcte oplossing willen komen, maar helaas hebben wij geen contactgegevens. Zou je om die reden contact met ons op willen nemen door een mailtje te sturen naar info@klein.nl t.a.v. Paul? Dan proberen wij zo spoedig mogelijk contact met je op te nemen, zodat er naar een juiste oplossing kan worden gezocht.

Met vriendelijke groet,

Het Klein Team

Reageer op deze review

WAARDELOOS!

Beoordeling 
 
3.0

Algemeen

Wilde een printer hebben en deze was bij klein goedkoop dus besteld en betaald. De volgende dag deze mail:
Hartelijk dank voor uw bestelling, helaas heeft het systeem uw bestelling 910100014692 automatisch geannuleerd.

Bij deze willen wij u op de hoogte stellen van het feit dat wij uitsluitend aan consumenten leveren voor privé gebruik. Omdat u een bestelling heeft geprobeerd te plaatsen en niet wordt gekenmerkt als privé gebruiker maar als handelaar/wederverkoper/verhuurder kon uw bestelling niet in behandeling worden genomen. Wij bieden hiervoor onze excuses aan.

Mocht u toch een vorm van betaling hebben kunnen doen dan wordt dit automatisch teruggestort op de bij ons bekende rekening. Dit gaan wij direct in orde maken en zal in de regel binnen 5 werkdagen weer op uw rekening worden bijgeschreven.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak en hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Zomaar, geen overleg, wel order geaccepteerd en betaling geaccepteerd.

Echt HEEL onbeschoft.

Verzending
Zie korte toelichting, het enige wat verzonden is is een knullig automatisch mailtje.

Klantenservice
Hierover net gebeld en men verschuilt zich achter het niet aan bedrijven verkopen nou, dat is een vette leugen als ik potloden en fietsen zou verkopen had ik hier nu een printer staan want dan was het wel OK. Helaas verschuilt de klantenservice zich achter het systeem, betaling al teruggestort, order al geannuleerd enz. BAH en de beste man waar het ding voor is mag vanavond weer op mijn printer rommelen omdat dit bedrijf echt HEEL onbeschoft te werk gaat mijden dus

A
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Pasfoto's

Beoordeling 
 
4.5

Gister moest ik pasfoto's laten maken bij Klein, omdat de foto cabine kapot was op het gemeentehuis.
Laatste keer was in 2008-9 toen was de prijs €7,50. Nog acceptabel.
Nu was de prijs €14,99! Belachelijk! Ik kreeg 6 pasfoto's mee in een hoesje, dit vind ik eigenlijk al onzin, want ik maak deze nooit op! Enkel voor een rijbewijs of identiteitkaart, om de 5 jaar dus, en dan lijk ik er niet meer op....
Ik was afgeleid tijdens de betaling, kreeg geen bon mee, en zag het pas op mijn rekening terug.
Schrok me Kapot!
Ik kreeg nog wel een email waarmee ik 10 gratis foto's kan printen, wat ik nooit doe in winkels...
Waarom is het zo achtelijk duur? Dit is toch niet leuk meer...

J
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Leveren niet aan bedrijven

Beoordeling 
 
3.3

Onlangs een HP printer besteld voor mijn Cartridge recyclingsbedrijf, brief gekregen met een korting van € 10 omdat we al lang niets meer besteld hadden. Dacht leuk bestellen we een printer, toevallig was er een stuk gegaan. Wat schetst mijn verbazing, brief van klantenservice wij leveren niet aan wederverkopers alleen aan consumenten. Uw product wordt niet geleverd, terwijl wel de order en iDEAL geldbetaling in ontvangst waren genomen. Geld is overigens volgende dag teruggestort, echter wat een KLEIN bedrijf als je zo met je klanten omgaat. Iedereen beseft toch dat je met 1 printer geen wederverkoop bedrijft en je dit sowieso nooit kan uitsluiten bij geen klant! Dus collega bedrijven bestel niet bij Klein want je weet nooit of ze gaan leveren en zeker niet met korting, ze passen de regels aan op de maanstand lijkt het! Jammer maar zo ga je niet met klanten om directie van Klein.

PD
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Bewuste poging tot oplichting

Beoordeling 
 
4.0

Mijn ervaringen met Klein waren al niet heel positief maar mij zien ze er nooit meer. Vorige week lens gekocht in Utrecht. Verkoper gaf aan dat ik 2 maanden gratis verzekering had. Ik meldde dat niet voor een lens van nog geen 200 euro nodig te hebben. Verkoper vond dat vreemd, kost niets 'en u zit helemaal aan niets vast'. Op mijn vraag of ik dan na 2 maanden niets hoefde te doen: "nee, alleen als u wilt verlengen moet u contact opnemen".Voor de eerste 2 maanden moest ik nog wel tekenen, "anders geldt het niet". Op de bon stond niets, maar de volgende dag een mail met tussen de regels door dat je tijdig op moest zeggen. De link waarmee je dat kon doen werkte niet. De betreffende verzekering gebeld maar kon nog niets doen, gegevens zouden pas morgen binnen komen. Dat zou ook op mijn polis staan die ik gehad zu moeten hebben (maar dus niet gekregen heb). Helpdesk Klein gebeld. "We zeggen altijd dat je op moet zeggen". Even voorgelezen wat er op de site staat: er is alleen sprake van 2 gratis maanden. Nergens staat dat je ergens aan vast zit of moet opzeggen. Reactie helpdesk"'maar er staat toch ook niet dat je niet moet opzeggen?" Tja, je reinste oplichting en volgens mij strafbaar. Uiteindelijk wel een mailadres gekregen van de verzekering dat wel werkte en de verzekering direct opgezegd. Nooit meer Klein fotografie. Fouten kunnen worden gemaakt, maar hier is sprake van opzettelijke misleiding. Ik vrees dat er heel veel mensen intuinen. .

B
Was deze beoordeling nuttig? 14 1
Reageer op deze review

Gladde verkooppraatjes

Beoordeling 
 
4.5

Mijn nieuwe e-reader was bij Klein het goedkoopst. En als je hem in de winkel kwam ophalen was hij zelfs tien euro goedkoper dan wanneer je hem thuis liet sturen. En dan kreeg je er ook nog twee maanden gratis verzekering bij. Ik had daar al een raar gevoel bij. Toen ik mijn bestelling in de winkel ging ophalen, trokken ze mijn keuze in twijfel. Onder het mom van goede service-verlening wilden ze mij een Icarus aanpraten, terwijl ik een Kobo had besteld. Mijn vrouw heeft de Kobo en is daar erg tevreden mee. De Icarus hadden we ook een week uitgeprobeerd en die vonden we helemaal niets. Dat heb ik ook verteld tegen de verkoper. Die begon toen een verhaal over "nieuwe chipssets" in de Kobo, toevallig nét na de aankoopdatum van die van mijn vrouw. Zeer dubieus allemaal.
En wat die gratis verzekering betreft: die moet je wel op tijd opzeggen, want die loopt na de twee gratis maanden gewoon stilzwijgend door!
Ik krijg hier al met al niet zo'n lekker gevoel van. Er zullen zat mensen zijn die in hun praatjes trappen en zich vanalles laten aansmeren.

B
Was deze beoordeling nuttig? 8 1
Reageer op deze review

Oh wat een spijt

Beoordeling 
 
3.3

Ikke heb samen met vriend een televisie besteld, gisteren zou deze geleverd worden... Ik heb echter niemand gezien. Contact opgenomen met de zaak en door problemen met de levering zou hij vandaag komen. een tijdsindicatie konden ze niet geven omdat de leverancier ook kampte met een storing in zijn planning.. nou ben benieuwd. maar god wat heb ik hier een spijt van, had ik het maar nooit gedaan!!!

Natuurlijk de revieuws veel te laat gelezen en nu hebben we de tv ook nog op afbetaling gekocht :(

HI
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

had ik het maar nooit gedaan op 01 November 2014

En helaas nog steeds geen tv ontvangen, terwijl ons gegarandeerd was dat deze vandaag zou komen... "teleurgesteld"

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.0

Dag, Ik heb 7 augustus twee bestellingen gedaan met de volgende bestelnummers 930100002867 en 930100002869. Ik was maandag 11 augustus naar de winkel in utrecht geweest en vroeg me af hoe het zat met de bestelling. Die gaven aan dat het in orde was en ik moest wachten op een afhaalbericht. 15 augustus was ik naar de winkel gegaan en vroeg me af of ze al gearriveerd waren. De medewerken Maarten gaf aan dat de bestelling niet binnen was en niet meer binnen zou komen ivm dat de tv's niet leverbaar zijn. Terwijl de week ervoor ik de tv's online had bestelt en ze waren nog op voorraad. De medewerker nam contact op met de klantenservice, die gaf aan dat ik een email gehad zou hebben op 14 augustus dat de bestelling geannuleerd zou zijn ivm geen voorraad meer. Ik heb GEEN email gehad noch telefonisch contact betreft de annulering. Ik heb toen zelf contact gelegt met de klantenservice en die gaven aan dat er nog een toestel in Krimpen ad Ijssel zou zijn. Ik was doorverbonden door de klantenservice, met het filiaal in Krimpen ad Ijssel die medewerker gaf aan dat dat toestel al was bestelt door een klant online die op 12 augustus die tv had bestelt. Mijn klacht kortom is dat ik 2 tv's bestelt had, GEEN email gehad hebt betreft de annulering, een klant na mijn bestelling een tv heeft bestelt en die vervolgens wel krijgt.
Beschrijf de door u gewenste oplossing
Ik wil graag die twee toestellen hebben, mocht dat niet gaan soort gelijke toestellen met dezelfde specificaties zonder boven dat bedrag uit te komen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.0

Een klein uurtje na mijn vorige review staat de camera weer op de website met de afhaalprijs van 249 euro. Nu was ik slimmmer....ik maakte een printscreen en ging hiermee terug naar filiaal Barendrecht. Hallo ....daar ben ik weer! Kijk.....de camera staat er weer op voor 249 euro, dus ik dacht....ik kom maar weer terug. De medewerker kijkt in de computer....ja sorry....de afhaalprijs is toch echt 279 euro!....Ik zeg....nou....dat denk ik niet hoor, het bewijs ligt hier en als je naar de datum en tijd kijkt, heb ik deze 10 minuten geleden uitgeprint. De medewerker ging overleggen ergens achter een deur....duurde even, kwam terug.....nou ja....hij ging hem dan voor me pakken voor de prijs van 249 euro. En terecht!
Tip: maak een printscreen van de afhaalprijs en de lokatie, waar het afgehaald kan worden. Neem de printscreen mee naar de winkel.
Ik blijf toch sterk het gevoel houden, dat ze de boel besodemieteren bij deze zaak.

N
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.0

Ik dacht, ik ga een onderwatercamera aanschaffen....de Canon Powershot D30....leuke afhaalprijs in Barendrecht a 249 euro.....eerst nog even telefonische geverifieerd bij de klantenservice of dit klopte. Ja hoor.....u kunt ook reserveren, nee....ik rij wel even langs. Inderdaad bij aankomst werd getracht mij een andere camera aan te smeren, die qua belichting beter zou zijn......Nee dank u, niet nodig....ik ga beetje snorkelen meer niet. Wat blijkt......is de dagprijs (??) binnen 1,5 uur met 30 euro verhoogd. Maar....ik las net op de website......??!! Sorry mevrouw.....de prijzen worden hier regelmatig aangepast.
Prima bedankt....dan niet....jammer.....

N
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.5

Het bestellen op internet gaat goed, maar dan begint het gedonder.
Niets is op voorraad ook al staat er dat wel bij.
Je wacht en wacht en wacht.
Als je klaagt krijg je een mail dat de voorraad op de site niet klopt.
Dit wordt ook niet aangepast.
Wil je annuleren dan is het plotseling verstuurd en krijg je een dom mailtje met de zin ( als de post zijn best doet is het er morgen)
Wat een slechte service heeft deze zaak, nooit meer zullen we er iets bestellen en we willen de mensen waarschuwen voor deze tent.
Laat ze aub links liggen.
Lees ook eens de vele klachten op kieskeurig, niet normaal.
En geloof me dat hoge cijfers van medewerkers afkomstig zijn.
Wil je slecht behandeld worden, koop dan bij klein.
En ik ben geen concurrent maar een consument die pas geleden voor het eerst iets besteld heeft daar.

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

mchenani op 16 Augustus 2014

Exact hetzelfde verhaal!!!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.3

Maandag jl heb ik via internet een bestelling bij Klein.nl gedaan, zijnde de Humax 5400C
Ik ben daarvoor naar Alphen aan de Rijjn gereden om deze videorecorder op te halen.
In de winkel werd mij meteen verteld dat de ingesloten HDMI kabel niet zou werken en dat ik een andere, veel duurdere kabel nodig had. Ik zei nog dat ik zowel voor apple tv als upc diverse kabels in huis te hebben waaronder één van Panad.nl in Haarlem , een 1.4 HDMI kabel.
Maar werd mij gezegd: die waren totaal ongeschikt, ik had echt een andere nodig . Ik zei ook nog, thuis een tv te hebben die HD ready was en geen HD, maar dit maakte geen verschil. Ik zou en moest een andere, dure HDMI kabel nodig hebben. Anders zou ik morgen weer voor de deur staan, omdat ik niet zou kunnen opnemen.
Ik voelde al enige twijfel maar had geen zin straks weer een rit te maken van Haarlem naar Alphen en dus ging ik schoorvoetend akkoord.
Thuis gekomen bleek de kabel die ik had van Panda.nl prima op te nemen (en die van de HUmax ook, die bijgesloten was!!) . Dus had ik onder druk een totaal onnodige aankoop gedaan.
Maar het ergste was dat ik een gebruikte Humax heb gekregen in plaats van een nieuwe Humax 5400 C
Dit bleek uit het volgende: Er zaten batterijen in de afstands bediening die duidelijk al gebruikt was..
De Humax had geen fabrieksinstellingen maar totaal andere instellingen. En in het geheugen staan allerlei programma's die al eerder opgenomen waren, dus door de vorieg bezitters
Ik ben totaal upset van deze oplichting, Ik kan het niet anders noemen
Ik wacht nog op een reactie, maar ik wil anderen deze slechte ervaring niet onthouden.

JV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.8

Via website een LCD tv gereserveerd. Direct bericht via sms en mail dat ik produkt kon afhalen, wat vreemd was omdat ik een uur eerder in het filiaal was. Dus naar filiaal gebeld. "ja, hoor, hij staat er". Daar aangekomen. Geen tv. Verkoper probeert ander (duurder) merk te slijten. Verkoper geeft aan dat hij 2 dagen later, met de volgende zending, zeker het gewenste produkt binnen heeft en belooft te bellen als het binnen is. 2 dagen later; niet gebeld. Zelf gebeld. "ja hoor hij is binnen". Weer naar het filiaal. "Nee, sorry, toch niet. Weer een aanbod voor een duurder model of met niet gewenste specificaties. Verkoper kan niet aangeven of en wanneer er dan wel geleverd kan worden. Weet ook niet of er meer reserveringen voor mij zijn, waardoor er geen zekerheid kan worden gegeven of er geleverd kan worden. Manier van handelen roept geen vertrouwen op. Ben er zowat een week mee bezig en een aantal keer voor niets op en neer gereden. Erg Jammer, dan maar de omzet van een andere leverancier verhogen.

V
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

JH Post op 27 Juni 2014

Exact dezelfde ervaring. Alleen werden mij geen andere produkten aangesmeerd omdat er geen duurder alternatief is. Nooit meer naar Klein. Liegen en bedriegen is het enige dat ze kunnen.

F. van Buuren op 30 September 2014

Volledig mee eens V. Men heeft allerlei smoezen wanneer een product niet op voorraad blijkt en wil je van alles aansmeren -energie, UPC, etc- Prijzen zijn duurder dan geschetst en als je belt vanwege een klacht hang je ongelooflijk lang in de wacht. Tip voor Foto Klein; verander je slogan; Duur in prijs, nul qua service!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.8

Gisteren bij dit bedrijf een homecinemaset besteld voor een hele mooie prijs.
Kreeg direct een mailtje terug dat ik het direct op kon halen en dat het er twee werkdagen zou staan. Op het moment dat ik mij meldde in de winkel keek de verkoper al moeilijk en zei dat hij er niets van wist, na even zoeken zag hij in de computer mijn bestelling. Helaas ze hadden hem gisteren uitgepakt, de bestelling over het hoofd gezien.
Dan boven maar even kijken naar dat showmodel,er lag een mooie laag stof op dit apparaat, de verkoper bevestigde dat dit niet van 1 dag kon zijn.
De verkoper deed zijn uiterste best om mij (duurdere) apparaten aan te smeren met minder mogelijkheden. Korting op het stoffige showmodel was niet bespreekbaar.
Dus ondanks de bevestiging per mail ging ik met lege handen naar huis.
Ze lokken je gewoon naar de winkel om je iets duurders te verkopen.
De aangeboden kortingsbon van 10 euro heb ik niet aangenomen want ik zal hier nooit meer iets bestellen of kopen en raad iedereen af dit wel te doen

MS
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.5

De site is goed genoeg en het assortiment is inderdaad breed en diep.

Levering was zoals beloofd op de site de volgende dag. Helaas communiceert hun ordermail andere informatie, die beweerde namelijk dat het de volgende werkdag zou aankomen. Als je op vrijdag besteld dan is dat toch wel even een belangrijk verschil.

De verzending gaat gewoon in de doos van het artikel zelf als je dus iets duurs besteld dan ziet iedereen wat dit is. Nogal gevaarlijk, maar nog niet echt een dealbreaker. Voor het net zou hier een normale kartonnen doos omheen moeten zoals alle andere webshops dat doen.

Service was echter zeer slecht. Ze zijn telefonisch alleen te bereiken na minimaal een half uur aaneengesloten in de wacht te hebben gestaan. Op de mail reageren ze dan wel redelijk snel, alleen vergeten ze om de benodigde formulieren toe te voegen.

Al met al komt het nogal knullig over.

R
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
21 resultaten - getoond 1 - 20
1 2

Wij zijn benieuwd naar jouw Foto Klein ervaring

FOTO KLEIN is een bedrijf wat al ruim 35 jaar bestaat en noemt zichzelf één van de meest complete en betrouwbare aanbieders op het gebied van Foto, Video, Audio en TV. De webshop Fotoklein.nl biedt een uitgebreide fotoservice waarmee foto’s in de beste kwaliteit voor de beste prijzen afgedrukt kunnen worden.

Fotoklein.nl heeft daarnaast een uitgebreid assortiment in beeld, geluid en electronica. Het assortiment van Foto Klein varieert van de nieuwste en grootste LED televisies en Home Cinema Sets tot digitale foto camera’s, navigatieapparatuur, fotoprinters, en geheugenkaarten, tegen scherpe prijzen.

Voordelen Foto Klein:

  • Laagste prijsgarantie
  • Mogelijkheid tot volgen workshops en cursussen bij Foto Klein
  • Eigen klantenservice met reparatiecentrum

Wat is uw ervaring met Foto Klein? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Foto Klein hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Foto Klein reviews lezen.

Telefoonnummer: -

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee