Laptopspot reviews & ervaringen

www.laptopspot.nl Wordt beoordeeld door redactie
 
7.8 (328)
LaptopSpot

328 Laptopspot reviews

 
(212)
 
(40)
 
(16)
 
(19)
 
(50)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
19 resultaten - getoond 1 - 19
Volgorde

Afrader

Beoordeling 
 
3.8

Online bestellen gaat goed.
Maar daarna blijft het stil.
Op geen enkele manier contact kunnen krijgen, (email, telefoon, website) niks.
Herhaaldelijk via boven benoemde mogelijkheden in contact proberen te komen met dit bedrijf.
Via email aangegeven om bestelling te annuleren en geld terug te krijgen.
Echter geen antwoord.
7 Weken op mijn bestelling moeten wachten.
Toen ineens pakketje geleverd zonder enige melding te hebben ontvangen.

DOE HIER A.U.B. GEEN ZAKEN MEE!!!

E
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Kees op 30 December 2017

Helmbloemmeen 69 harderwijk
Je kan je geld zo terugkrijgen

John op 25 Januari 2018

Dus als ik naar dat adres in Harderwijk ga krijg ik mijn geld terug...

Jordi op 26 Januari 2018

Als dat zo is kan mn maatje zijn geld ook ophalen ? Woont hier die Patrick van wingerde?

Waarzegger op 07 December 2018

Opnieuw opgedoken in Lelystad
Ga achter uw geld aan op dit adres
Wold 18 16 8225AN Lelystad

Reageer op deze review

Leverijd niet nagekomen!

Beoordeling 
 
4.3

Maandag besteld, zou dinsdag geleverd worden!
Pas vrijdag bij postkantoor kunnen ophalen, maar ik was toen al weer vertrokken naar \Portugal met een kapotte labtop!1

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Laptopspot

Beoordeling 
 
4.0

Verkeerde scherm ontvangen.
Via via zijn 06 nummer gekregen.
Zou retournummer sturen.
Juiste scherm zou onderweg zijn.
Na 2 maal gesproken te hebben alle contact verbroken.
Whatsapp geblocked
Reageert nergens meer op.
Ook niet op SMS berichten.

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Geen onderdelen binnen

Beoordeling 
 
3.0

op de 14e product besteld.
Het is inmiddels de 26e. En nog geen product binnen.
Geen reacties op mail. Telefoon,

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bestel hier niet. Je geld ben je kwijt

Beoordeling 
 
4.8

Vanaf eind februari nu bezig om mijn geld terug te krijgen. Vriendelijk verzoeken helpt niet. Tm aangifte doen het helpt allemaal niks. Alles is in gang gezet en Patrick van Wingerden reageert nergens op. Geen laptop en geen geld terug. Zolang het tegendeel bewezen is hij een oplichter. Tot die tijd zal de aangifte blijven bestaan en deze recentie. Misschien goed dat iedereen die dezelfde ervaring heeft met deze man ook aangifte doet en alles in het werk stelt om deze oplichter te stoppen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Marc op 30 Mei 2017

Tegen alle verwachtingen in heeft Patrick vandaag toch mijn geld teruggeboekt. Dank hiervoor. De aangifte bij de politie trek ik in en bovenstaande is dus ook niet meer van toepassing. Blijft natuurlijk wel staan dat het allemaal veel te lang geduurd heeft en dat dit niet veel vertrouwen wekt.

Gelukkig toch goed opgelost.

Stefan op 09 Juni 2017

Na 6 weken geen scherm, geen geld terug en geen reactie op mails, telefoon, sms.
Ook ik zie me genoodzaakt aangifte te doen. Molly payments is al ingelicht.
De goede reviews worden waarschijnlijk door de beste man zelf geschreven.

Pieter Boomsma op 09 Juni 2017

Helaas heb ik ook 2 weken geleden een laptopscherm gekocht.. niks ontvangen en niet meer te bereiken via telefoon of mail. Ook ik wil mijn geld terug, bij geen reactie doe ik wel aangifte.. Jammer dat hij blijkbaar niks leert van de eerder gemaakte fouten..

Reageer op deze review

Na 3 dagen nog steeds geen verzending

Beoordeling 
 
3.5

Beeldscherm 3 dagen geleden rond 14:00 besteld, het scherm was op voorraad er is betaald met iDeal. Verzending op dezelfde werkdag lukte schijnbaar niet want er kwam geen verzendbevestiging door. Na 2 dagen stond de bestelling nog steeds op betaald maar niet op verzonden. Op mails word niet gereageerd en telefonisch is er niemand bereikbaar. Inmiddels is het weekend en dus zal het scherm zeker niet voor dinsdag worden verzonden en dan zijn we dus een week verder. Dat is ronduit slecht en vandaar ook deze negatieve recensie.

R
Was deze beoordeling nuttig? 6 1
Reageer op deze review

Late maar correcte aflevering

Beoordeling 
 
4.8

Helaas blijkt bestellen en volgende dag in huis niet te kloppen, maar met een week vertraging is het gewenste scherm keurig afgeleverd. Bij tussendoor emailen of bellen blijkt het onmogelijk iemand te pakken te krijgen, dit verdient verbetering.

RT
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Geen enekel reactie of geld na terugsturen scherm

Beoordeling 
 
4.5

Bestellen en betalen ging zeer snel!! Helaas is het verkeerde scherm verstuurd. Referentie kwam niet in de buurt van bestelde scherm en hetgeen aangegeven werd op internet. Na het sturen van meerdere mails eindelijk een bericht dat scherm teruggestuurd kon worden en dat juiste scherm verstuurd zou worden..
Daarna niets meer gehoord; zijn nu dik 3 weken verder. Wel 50 keer proberen te bellen en meerdere mails, maar er is niemand bereikbaar.
Zeeeeer slechte service. We gaan het komende week maar eens in de zaak in Lelystad proberen op te lossen.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

M. Elmendorp op 26 April 2017

Heb t zelfde aan de hand. Totaal onbereikbaar, ook niet meer in Lelystad. Krijg geld ook niet teruggestort. Oplichters !!

Paulus op 27 April 2017

Helaas kan ik hem ook al weken niet bereiken. Ook het pand waaruit hij werkt heb ik enkele malen voor niets bezocht. Het lijkt erop dat ik mijn laptop kwijt ben. (330 euro)

Ben op 09 Mei 2017

Herkenbaar probleem. Identiek verhaal bij mij hetzelfde probleem. Sinds februari al aan het proberen geld terug te krijgen. Is op geen enkele manier meer te bereiken. Waardeloos!

Jelle op 16 Mei 2017

Ook hier gevoel van oplichting vermeld vorige week vrijdag dat het scherm op de post was en is tot op heden nieuwe geleverd geen.track en.trace code zoals beloofd!

Olaf op 17 Mei 2017

Hier hetzelfde. scherm besteld, verkeerde geleverd, teruggestuurd en vervolgens geen enkel contact meer.

Reageer op deze review

Veel beloven, weinig doen

Beoordeling 
 
4.3

Veel beloven, weinig doen. Heb artikelen teruggestuurd en het duurt erg lang m'n geld terug te krijgen. Op telefoon en mail wordt gewoon niet gereageerd. Als de eigenaar dit leest: graag spoedig oplossen!

Nieuwe klanten... let op: spullen zijn prima, service is belabberd!

GD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Onbetrouwbaar

Beoordeling 
 
3.0

Ondanks mijn eerdere lovende review vorige maand moet ik helaas op de feiten terug komen.

Ik bestel hier al een tijdje mijn schremen.... dus als vaste klant doet dit verhaal me een beetje pijn.

Met spoed een schermpje besteld dat hier "ruim op voorraad was"
Levering heeft niet plaatsgevonden. Geen bericht
Bij pogingen te bellen is er geen reactie.. ik heb inmiddels zonder overdrijven 12 keer gebeld. er wordt gewoon niet opgenomen.

Fix die website ... Of sluit de boel totdat dit gebeurt is... mensen rekenen op je.. Ik heb ook klanten die nu weer op mij wachten. En neem in godsnaam die telefoon op.

CI
Was deze beoordeling nuttig? 1 3
Reageer op deze review

nooit geleverd

Beoordeling 
 
4.3

Op 3 maart 2017 heb ik een scherm besteld voor mijn laptop en deze betaald via Ideal.
Op 7 maart kreeg ik een mail dat de bestelling was verzonden en dat ik die avond een email zou ontvangen met de track en trace.
Daarna heb ik niets meer vernomen van Laptopspot. Geen mail met track en trace, geen laptopscherm en geen reacties op een mail en reclamering via de site. Ook bellen levert geen contact op want de telefoon wordt gewoon nooit opgenomen.
Omdat ik intussen een andere oplossing heb gevonden voor het defecte scherm vroeg ik om mijn geld terug te storten maar ook dit heeft niets opgeleverd
Kortom € 57,-- voor het scherm en € 2,95 voor de verzending zijn gewoon geïncasseerd zonder enige tegenprestatie.

LV
Was deze beoordeling nuttig? 0 2

Laptopspot op 31 Maart 2017

wij hebben meerde mails gestuurd voor de bank gegevens en u heeft een mail gehad over de annulering en terug betaling.

Bij ons in het systeem staat hij ook op terug betaling en wachten op gegevens.

Lex van Galen op 06 April 2017

Ik heb geen enkele mail ontvangen. Gelukkig hebt u wel mijn bankgegevens kunnen achterhalen want op 3 april 2017 heb ik € 59,95 retour ontvangen op mijn bankrekening.

Reageer op deze review

slechte review

Beoordeling 
 
4.8

Plaats slechte review en opeens krijg ik bericht dat ik vanavond nog een track en trace krijg. Eerst afwachten dat ik een goed sherm geleverd krijg en binnen 48 uur voordat ik de review aanpas. Is alles in orde dan neem ik een deel van mijn woorden terug.

JM
Was deze beoordeling nuttig? 2 4
Reageer op deze review

Ontevreden

Beoordeling 
 
4.5

Scherm besteld. Bestelling gaat op de website prima. Er stond voor 17.00 besteld is volgende dag binnen. Na een paar dagen was het product nog niet in huis. Het telefoonnummer dat op de website stond gebruikt maar daar werd niet opgenomen. Zelfs geen bandje. Na zoeken op internet een 06-nummer gevonden waarmee ik na veel bellen uiteindelijk de eigenaar aan de telefoon kreeg. Ziekte van de eigenaar was het excuus. Dat kan gebeuren dacht ik. Maar het zou dan handig zijn dat als je een webwinkel en zaak runt je iets achter de hand hebt die in kan vallen. Al is het maar om de telefoon aan te nemen en uit te leggen wat de situatie is. Eigenaar ging het product z.s.m. versturen. Na weer een aantal dagen gebeld (wederom niet bereikbaar) om een track and trace nummer. Uiteindelijk die gekregen en het scherm was de volgende dag binnen. Wederom sloeg de pech toe bij deze leverancier want het scherm was kapot na aansluiten. Weer gebeld (wederom moeilijk bereikbaar) scherm teruggestuurd en hij zou een ander sturen. Na een aantal dagen wederom geprobeerd te bellen waar dat scherm blijft. (wederom niet te bereiken op beide nummers) uiteindelijk weer de eigenaar aan de telefoon gehad die het na zou kijken. Uiteindelijk een nieuw scherm binnen gekregen die geen probleem vertoont na het aansluiten. Zou ik hier weer wat bestellen in de toekomst? Niet als de service zo zou zijn als ik heb meegemaakt. Omdat ik spullen snel nodig heb en contact met de leverancier cruciaal is hiervoor nodig is moet ik helaas uitwijken naar een ander. Neemt niet weg dat de problemen uiteindelijk opgelost zijn maar een werkend product bestellen en ontvangen in een tijdsbestek van 3 weken kan echt niet.

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 4

R. op 27 Maart 2017

Zelfde ervaring op defecte scherm na dan.

Reageer op deze review

Teleurgesteld

Beoordeling 
 
3.8

Bij Laptopspot had ik twee schermen besteld, deden er twee dagen langer over dan beloofd (ligt dan aan de post vermoed ik). Ik had twee verschillende schermen besteld, ik ontvang twee dezelfde alternatieven. Een daarvan kon ik niet monteren omdat deze de aansluiting aan de verkeerde kant had zitten. Oké, terugsturen dan maar. Meld vervolgens een RMA aan en hoor dan niets meer. Erg jammer dat ik er nu zelf achteraan moet, het weer extra tijd en moeite kost. Erg teleurgesteld :(

N
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Scherm nogsteeds niet binnen

Beoordeling 
 
3.3

Dinsdag gebeld dat het geleverde scherm defect was, was geen probleem. Laptopspot zou gelijk een nieuw scherm opsturen via postnl. Dus zou het de volgende dag binnen zijn. Ik heb meteen het defecte scherm weer retour gestuurd. Na een dag verder te zijn geweest was het scherm nog niet binnen. Dus ik gistermiddag gebeld, werd netjes te woord gestaan, er bleek iets mis te zijn gegaan met PostNL met de levering. Hij was wel onderweg, waardoor ik het vandaag binnen zou krijgen. Nu nogsteeds niks ontvangen, zonder een belletje van hoe of wat, terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ik het scherm vandaag nog moest hebben voor een klant. Anders had ik de tijd gehad om het ergens anders te gaan halen. Ik kom er daarom hier op mijn vorige recensie terug.

Eens en nooit meer helaas.

VI
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Waar blijft mijn oplader?

Beoordeling 
 
3.0

Ik heb een paar dagen ( ongeveer 4) geleden een laptopoplader besteld, maar ik heb het nogsteeds niet geleverd gekregen. Ik rekende zeer op de oplader, dus ik gebeld om te vragen wanneer het kwam maar ik kreeg geen gehoor.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

retour, heeft geen zin, geen reactie

Beoordeling 
 
3.5

Wij hebben een laptoplader besteld, dit bleek niet de goede te zijn.
Dus retourzending aangevraagd.
Hier krijgen wij telkens GEEN REACTIE op.
SLECHTE SERVICE

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review

Nog steeds niet geleverd

Beoordeling 
 
3.0

13-9-2016 bestelling geplaatst
21-9-2016 18:00:11 email gestuurd met vraag status naar bestelling
21-9-2016 18:22:11 status wordt ineens veranderd naar verzonden (toevallig)
23-9-2016 Weer een email verstuurd dat ik nog steeds het product niet heb en dat ik ook geen tracking nummer zie staan ergens. Nog geen enkele reactie gehad.
25-9-2016 Enthousiaste email dat ze blij zijn met mijn bestelling en dat ze hopen dat ik volledig tevreden ben.
27-9-2016 Ik denk ik wacht het weekend af met reageren misschien komt het dinsdag dan wel. Nou nog steeds geen enkel product.

Dus beoordeling is slecht. Ik krijg geen product en ik krijg geen enkele reactie op mijn berichten. Over het product kan ik niet beoordelen want die heb ik nog niet. Misschien is ergens wat mis gegaan en is mijn reactie niet aangekomen? Maar dit is zoals ik het nu ervaar. Het gaat overigens om een Acer Aspire V5-431-2675 65W adapter (orgineel)


A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.3

Een review heeft alleen nut als je hem eerlijk invult.

De site werkt goed en de levering is prima
Maar de aan mij geleverde productenwaren en service waren gewoon waardeloos.
De eerste laptop die werd geleverd wilde helemaal niet opstarten.

De vervangende laptop had een toetsenbord die met geen mogelijkheid de juiste tekens kon weergeven (onbekend buitenlands model).

Doordat ik een week bezig ben geweest (ik wil namelijk niet direct beginnen te klagen maar eerst kijken of ik het zelf op kan lossen) met het proberen te herstellen hiervan en de laptop daarom nog niet zonder netstroom had laten draaien kwam ik er pas na een week achter dat de laptop niet eens een minuut op de accu kon werken (terwijl er op de site was aangegeven dat de accu goed was!).
Laptopspot vond het toen niet meer nodig om mij het volledige aankoop bedrag terug te geven.

Ik zou een ieder dan ook aanraden geen laptops via deze site te kopen. De producten maar vooral de service zijn bijzonder ver onder de maat!

Laat mijn mening over de laptops niet uw aankoop van andere producten op de site beïnvloeden.
Deze zouden wellicht best prima kunnen zijn.

Antwoord klantenservice

Beste heer Sjonger,

De reviews van andere klanten zijn, voor zover ik kan beoordelen eerlijk ingevuld.
Helaas is het niet altijd mogelijk om een klant tevreden te houden, dit is uiteraard wel ons streven.

Ik vind het zeer vervelend om een uw review te lezen.
U heeft van ons een laptop ontvangen die niet deugde, deze is direct door ons vervangen.

De vervangende laptop die u aan ons retour heeft gestuurd was gebruikt, en was voorzien van persoonlijke data.
Deze laptops worden door ons gewiped, en opnieuw geïnstalleerd. Dit brengt voor ons helaas kosten met zich mee.
In onze algemene voorwaarden staat duidelijk aangegeven welke kosten hiervoor gerekend worden.

Wij hebben toen u melding heeft gedaan van een buitenlands toetsenbord (Engels) het aanbod gedaan om kosteloos een nieuw exemplaar toe te sturen.
Ook hebben wij een compensatie voor de accu aangeboden (c.a. de helft van de kosten voor een splinternieuwe accu).

Helaas hebben wij van u nooit een reactie hierop mogen ontvangen.

Inmiddels is de door u retour gezonden laptop voorzien van een andere accu en een ander toetsenbord, en opnieuw verkocht.
Van deze klant hebben we nog geen meldingen ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Ivan Maatman
Laptopspot.nl

BS
Was deze beoordeling nuttig? 11 3

Boy Sjonger op 28 April 2014

Ik heb toch echt wel gereageerd op de het zeer matige aanbod van c.a. de helft (lees dus: minder dan de helft) van de prijs van een nieuw accu.
Check het mailverkeer maar.

Dat de laptop door mij was gebruikt spreekt voor zich.
We hadden de laptop nodig voor sollicitaties. Doordat de eerste laptop niet goed was werd de tijdruk dermate hoog dat we genoodzaakt waren de laptop ondanks het verkeerde toetsenbord in gebruik te nemen.

Dat de nieuwe eigenaar van de laptop geen klachten heeft spreekt logischerwijs ook voor zich. Als je er bij mij vooraf een nieuwe accu en toetsenbord in had gestopt was ik ook tevreden geweest :)

Het zal best dat er in de algemene voorwaarden van alles staat over wat wel en niet wordt vergoed wordt.
Als je het als leverancier niet voor elkaar krijgt om binnen 2 weken (!) de laptop te leveren die je op je site aanbiedt dan moet je gewoon je verantwoording nemen en het netjes afhandelen Je verschuilen achter regeltjes in de algemene voorwaarden is gewoon erg amateuristisch en verre van chique!

Groet,
Boy

Reageer op deze review
19 resultaten - getoond 1 - 19

Wij zijn benieuwd naar jouw Laptopspot ervaring

Laptopspot.nl is gespecialiseerd in gebruikte laptops, laptop reparatie en laptop onderdelen. Sinds 2012 is Laptopspot gevestigd in Lelystad en heeft al enkele jaren ervaring met laptopreparaties.Wist u dat uw defecte laptop nog geld waard is? U kunt uw oude of defecte laptop bij Laptopspot inruilen.

Wat is uw ervaring met Laptopspot? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Laptopspot hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Laptopspot reviews lezen.

Telefoonnummer: 0634317336

Algemene informatie

Verzendkosten
7,50
Levertijd
2 a 3 werkdagen
Productgroepen
  • Laptop
  • laptop beeldscherm
  • laptop tas
  • laptop accu
  • laptop adapter
  • laptop onderdelen
  • laptop screen
  • laptop display
Merken
  • Sony
  • Acer
  • HP
  • Dell
  • Compaq
  • Packard Bell
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • contant bij afhalen