Redcoon reviews & ervaringen

www.redcoon.nl
 
4.4 (103)
Redcoon

103 Redcoon reviews

 
(8)
 
(8)
 
(21)
 
(35)
 
(35)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
101 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6
Volgorde

Binnen 48 uur geleverd? Nou echt niet!

Beoordeling 
 
5.3

De website redcoon.nl heeft bij mijn product een 48 uurs levering aan. Dus ik neem contact op met de klantenservice, komt mijn product pas vanaf maandag. Terwijl vandaag de 48 uur vervalt. Volgens de klantenservice gaat redcoon.nl hier geen compensatie voor geven, want het is geen vertraging. De klantenservice zegt: "48 uurs levering betekent dat het binnen 48 uur bij ons verzonden wordt, niet dat u het al binnen krijgt"

Wat de website zegt: "48-uurs levering' houdt in dat bestellingen op werkdagen met een geslaagde vooruitbetaling via iDEAL, creditcard, ClickandBuy, PayPal, DIRECTebanking of bij levering onder rembours binnen 48 uur worden geleverd (levering vind plaats op maandag tot en met vrijdag en pakketzendingen ook op zaterdag, nationale feestdagen uitgezonderd)."

Dus met andere woorden, wil je op tijd je artikel? Bestel dan nooit bij redcoon.nl. Wat een flitsservice. Bah!

BD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 29 Juni 2015

Beste Bo De Jong,

Hartelijk dank voor je review. We hebben je bericht ook via een ander kanaal ontvangen.
We vinden het erg vervelend dat je onze service op deze manier hebt ervaren. Onze excuses hiervoor.

Wij zijn je bestelling voor je nagegaan. Volgens onze gegevens heb je je bestelling iets later op de avond geplaatst waardoor je bestelling in de ochtend op vrijdag 26-6 verder in verwerking is gegaan.
Vanaf vrijdag 26-6 gaat de 48 uurs levering. In het weekend worden er geen orders verwerkt. Dit houdt voor jouw 48uurs bestelling in dat hij naar verwachting vandaag ons magazijn zal verlaten. Op het moment dat je bestelling ons magazijn zal verlaten ontvang je een bevestigingsmail met een track & trace code, zodat je jouw order kan volgen.

Onze welgemeende excuses voor de verwarring over de levering.

In de onderstaande link vind je meer informatie over de levertijden;
http://www.redcoon.nl/deliverytime

Wij wensen je ondanks de verwarring alvast veel gebruikersplezier van je bestelling toe!

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

reparatie

Beoordeling 
 
9.5

Mijn ervaring met Redcoon is in een woord geweldig, subliem
Vriendelijk, goede service en goed contact met de consument
Zoals het hoort
Dat Redcoon veel klanten heeft is ,omdat ze dit verdienen

Ze zijn voor mij in een woord geweldig
Ze doen wat ze beloven
Ze verdienen een Oscar

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 4
Reageer op deze review

Zeer tevreden

Beoordeling 
 
9.8

Wacht op retour smartphone die haperingen vertoonde.
Super dat er een klachten formulier gemaakt word en gecodeerd word aan het product.
Als deze opgestuurd word daar meteen alles duidelijk is.
Bestelling product snel opgestuurd en scherpe prijs verhouding met anderen!
Bij aanmelding defect / retour reparatie & ontvangst een erg goede mededeling service via mailing.
Internet geeft snel een afstand gevoel tot firma's die Redcoon zorgvuldig klein maakt op die wijze.
Hopelijk ontvang ik mijn smartphone eerdaags en is de reparatie service door derden(Fabrikant neem ik aan) zorgvuldig verholpen.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.0

Hier hetzelfde verhaal, na al 2 keer een teleurstellende levertijd te hebben gehad heb ik toch nog een keer wat besteld. Het betrof een 48-uurs artikel, dus binnen 48 uur geleverd. Na twee dagen geen enkele reactie te hebben ontvangen, heb ik contact opgenomen. Wat bleek: er was waarschijnlijk net iemand die tegelijk met mij hetzelfde had besteld, hierdoor was de voorraad 0. Onzin, verhaal vorige keren al gehoord. Ze bestellen pas na je bestelling, ik heb de order meteen geannuleerd, Nu wacht ik alweer een week op mijn geld!! Voor mij nooit meer een bestelling bij Redcoon, dan betaal ik lieverd wat meer en dat er een goede levering tegenover staat!

MV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Marcel op 23 Juli 2014

UPDATE!
na een week maar weer contact opgenomen. ze hadden mijn bankgegevens niet dus kunnen niks terugstorten, heb per bank betaald. En de vorige keer ook al alles doorgegeven...wat een pokkebedrijf!!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Vaak en veel elektronica besteld bij Redcoon, en nog nooit problemen gehad met levertijden of bezorgproblemen. Altijd netjes de goede spullen ontvangen, ik ben meer dan tevreden!

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 6

Stigu op 05 Juni 2014

U komt als internet trol over als u volle punten geeft en enkel positief nieuws brengt over een bedrijf waar ik, en ongeveer alle andere klanten niets dan last mee hebben.
Indien u het zo belangrijk vindt redcoon om mensen in te huren om u online reputatie toch nog het allure van een gepoetste hondendrol te geven kan u betere interenet trollen met 2 hersencellen inhuren om dit te verwezelijken.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

zeer tevreden

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 6

Stigu op 05 Juni 2014

U komt als internet trol over als u volle punten geeft en enkel positief nieuws brengt over een bedrijf waar ik, en ongeveer alle andere klanten niets dan last mee hebben.
Indien u het zo belangrijk vindt redcoon om mensen in te huren om u online reputatie toch nog het allure van een gepoetste hondendrol te geven kan u betere interenet trollen met 2 hersencellen inhuren om dit te verwezelijken.

H. Rengelink op 04 Augustus 2014

Leuke bijverdienste zeker???????????

Reageer op deze review

Schandalig !

Beoordeling 
 
5.0

AUF-R-3578902
Hallo

Toen ik een cd-speler Yamaha S300 zilver bestelde bij jullie stond er op uw site ca 2 dagen levertijd
nadat de bestelling geplaatst was stond er ineens 14 levertijd
toen heb ik mn geld teruggevraagd en netjes ontvangen
waarna ineens de levertijd weer 2 dagen was en ik alsnog de bestelling plaatste
maar kreeg dagen later bericht dat de betaling mislukt was
ik heb de 26ste okt. alsnog geld overgemaakt voor een cd speler
maar ik hoor , zelfs na 2 emails naar jullie toe,helemaal niets van meer van jullie.
wanneer ik dit allemaal had geweten had ik de cd speler toch elders besteld

gr.Chris

C
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Chris op 30 Oktober 2015

Ik heb inmiddels mijn bestelling definitief ingetrokken en ben er helemaal klaar mee !

redcoon op 02 November 2015

Beste Chris,

Ik lees dat je ontevreden bent, bedankt dat je dit op deze manier aan ons kenbaar hebt gemaakt.

Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van je bestelling wordt uitgesteld.
Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen.

Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier.
Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan u als consument gecommuniceerd.
Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod.

De terugbetaling van het aankoopbedrag is inmiddels verwerkt en zal binnen enkele dagen zichtbaar zijn op jouw rekening.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Saskia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

service

(`Bijgewerkt: Oktober 19, 2015)
Beoordeling 
 
9.5

bij redcoon koel vries combinatie gekocht.
na 3weken flessen houder defect (oorzaak niet bekend)
contact opgenomen met klanten service via de chat (behandeld door de heer (medewerker) zeer netjes en correct behandeld.
fotos van het modelplaatje opgestuurd en een schade foto
na 3 dagen stond de besteldienst voor de deur met een nieuwe flessenhouder.
ook over de bestelling geen aan of opmerkingen alles prima geregeld
ik kan er alleen maar super tevreden over zijn
mijn dank hiervoor

j dackus

JD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

prima shop!

Beoordeling 
 
9.8

prima shop snelle levering en prima product

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Koffiezetapparaat Rowenta

Beoordeling 
 
9.8

Heb nog nooit zo een snelle en correcte aflevering meegemaakt. Zondag avond besteld en vandaag woensdag middag geleverd.
Ook de prijs is niet te evenaren !!!!!
Ben zeer tevreden over REDCOON;
Charlie

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.5

Batterij van mijn gras-maaier-robot werkte niet meer.
Het heeft Redcoon enkele maanden geduurd alvorens alles werd hersteld.
En ondanks het feit dat het toestel nog onder garantie was, en men mij niet kon vertellen wat er fout was gegaan met het toestel heb ik toch opnieuw moeten betalen voor de herstelling.
Er werd amper een update gegeven over de stand van zaken.
Ook niet na meermaals contact via mail, and chat.

Uiteindelijk toestel teruggekregen, maar zonder laad-station.
Toestel werd eind Maart opgehaald.
En nu, zo veel maanden later is mijn gazon nog steeds aan het wachten.

Zeer slechte Customer Service.
Je wordt steeds aan het lijntje gehouden.
Ze doen veel beloftes om je op de hoogte te houden, maar uiteindelijk krijg je amper info.

BD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.0

12 mei Led tv besteld, volgende dag geleverd, vond het beeld toch te klein, contact opgenomen met Redcoon,terugsturen
geen probleem.
Grotere besteld en betaald, mail ontvangen dat de tv bij hun was binnen gekomen en wachten op de nieuwe tv.
Na 1 week contact op genomen via de chat,direct contact en men ging het uitzoeken, na 15 minuten kreeg ik te horen dat deze Led tv een andere prijs had gekregen, men vroeg om mijn bankgegevens, krijg toch €80,00 teruggestort.
De volgende dag de nieuwe binnen gekregen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.0

Ik heb bij Redcoon al eens een camera lens gekocht en deze was zonder probleem bij geleverd. Nu kocht ik bij Redcoon een laptop voor het nieuwe schooljaar en wederom was Redcoon de goedkoopste. Ondanks het feit dat ze zeggen dat het verzonden wordt als je voor een bepaald uur besteld is dit bij mij steeds anders. Verzending verwerkt de dag na bestelling, dan stond ie 3 dagen in de verzendafdeling (waarvan een feestdag) toen hij dan verzonden werd stond ie wel de dag erna aangegeven als verzonden. Misschien iets om rekening mee te houden. Verder ben ik erg tevreden over Redcoon.

PF
Was deze beoordeling nuttig? 1 5
Reageer op deze review

geen levering

Beoordeling 
 
3.3

ook hier problemen bij het leveren tv besteld netjes betaald ,zie dat er heel veel klachten zijn heb er al spijt van dat ik bij jullie besteld heb.ook gebeld met jullie,maar jullie geven tnt de schuld.mijn man werkt daar en wat jullie zeggen klopt namelijk niet dus worden er ook een hoop mensen voorgelogen.dit vind ik heel erg dat dit gebeurd.wacht dit vandaag nog af maar ben bang dat het vandaag ook niet word geleverd.

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 30 April 2016

Beste Irma,

We vinden het erg vervelend dat je een negatieve ervaring hebt gehad over de bezorging van jouw bestelling, onze excuses hiervoor.

Het is natuurlijk nooit de bedoeling dat een pakket te laat geleverd wordt. Door onze samenwerking met PostNL komen wij deze afspraak ook vrijwel altijd na. Helaas hebben wij gisteren tehoren gekregen dat er een hondertal pakketten niet verzonden konden worden omdat er bij PostNL niet genoeg auto's beschikbaar waren om deze mee te nemen naar het distributiecentrum.

Wij zullen nooit proberen de schuld af te schuiven op een andere partij, zeker niet als dit een partner van ons is. Ik kan me voorstellen dat het op deze manier overkomt, maar dat is absoluut niet onze bedoeling.

Ik hoop dat je je niet laat afschrikken door deze negatieve ervaring.
Indien je nog vragen hebt over jouw bestelling of misschien over andere zaken wil ik je vragen dit per e-mail naar ons te sturen. Dit kan je samen met jouw bestelgegevens e-mailen naar reviews@redcoon.nl

Met vriendelijke groet,

Jesse
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

Kapotte warmtepompdroger

Beoordeling 
 
4.3

Op een woensdag besteld en op vrijdag mijn kapotte droger binnengekregen. Gelijk gebeld en gevraagd of ze die droger nog konden reserveren, aangezien dat hij de vorige keer ook snel uitverkocht was. Helaas was dit niet meer mogelijk. De volgende dag werd ik gebeld door de afdeling die over kapotte producten gaat en vertelde mij dat hij nu niet meer gereserveerd kon worden, maar gister nog wel. (terwijl ik het toen had gevraagd) Er moesten allemaal formulieren ingevuld worden en foto's worden gemaakt. Er werden mij drie keuzes aangeboden:
1. Geld terug krijgen
2. Het kapotte onderdeel wordt vervangen.
3. Een andere droger uitkiezen en het verschil bijbetalen.
Redcoon is een groot bedrijf en ik had gedacht dat zij ons toch wel een beetje tegemoet zouden komen, zij leveren ten slotte een kapot product. Helaas was daar geen sprake van.
Voor niks een vrije dag opgenomen voor de levering ervan, want je hoort tenslotte pas op de dag van levering hoelaat dat het product bezorgd wordt.
Ik ben erg teleurgesteld in redcoon en helaas hebben ze dit niet op weten te lossen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Koop vaatwasser

Beoordeling 
 
8.3

Snelle levering en netjes op afgesproken tijd afgeleverd. Vind dat echt een dikke plus. Wat jammer is. Is dat bij de vaatwasser geen Nederlandse handleiding zit dus dat is wat lastig. Via bosch is deze ook niet te verkrijgen want dit product is niet voor Nederland bedoelt. Heb wel een handleiding gekregen van een soort gelijke vaatwasser, via bosch.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

slecht service met een kleine +je

Beoordeling 
 
5.0

Redcoon beweert dat ze een 48 uurs service hebben. Niet dus, na 6 dagen nog niks gehoord.. Na heel lang chatten/bellen/mailen na de verstreken 48 uur Na vele verbinding verbroken( op telefoon en chat) eindelijk echt contact.
3x een ander verhaal; uitverkocht, is verzonden, is helemaal niet verzonden !
Als antwoord; wat raar u had een berichtje moeten hebben van uitverkocht/verzonden............ smoesjes dus.
op de terugbel service en mail via klantenservice word niet gereageerd.
Eindelijk op dag 6 een vriendelijke mevrouw (A) aan de telefoon, en ik kon de bestelling annuleren en de volgende dag was het geld al terug gestort ( dit is het + puntje). Beste mensen bedenk nog eens heel goed voor je bij Redcoon besteld, zie ook de andere recensies. Ik ben zwaar teleurgesteld in redcoon en zal er geen zaken meer mee doen.

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 22 Oktober 2015

Beste H,

Allereerst onze welgemeende excuses. Bedankt voor je feedback hierin!
Vervelend om te horen dat het contact met onze klantenservice op deze wijze is verlopen. Uit je bericht begrijpen wij dat je bestelling niet zoals gebruikelijk is verlopen. Graag zouden wij de situatie alsnog voor je na willen gaan.

Graag ontvang ik je redcoon bestelgegevens hiervoor. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
6.3

Bij Redcoon een steamer gekocht voor veel geld, maar er zaten allerlei handigheidjes bij zoals een oprolbaar snoer. Na levering voldeed de steamer niet aan de verwachtingen. Geen oprolbaar snoer en geen verschillende programma's. Na contact met Redcoon bleek de info op de site onjuist. Ik werd bedankt voor de melding.
Had ik dit geweten had ik een goedkopere steamer gekocht. Aangezien ik de steamer inmiddels in gebruik genomen had mocht ik hem niet terug sturen. Als ik een foute bestelling doe begrijp ik dat, nu ligt de fout bij hun en heb ik te veel geld betaald. De steamer is verder prima, maar niet de steamer die ik verwachtte.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 26 Augustus 2015

Beste Bianca,

Vervelend om te vernemen dat je een ander product hebt ontvangen dan verwacht. Bedankt voor je review hierover.
Graag wil ik je vragen je redcoon bestelgegevens aan me toe te sturen zodat ik je klacht verder kan onderzoeken en oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

Onbereikbare klantenservice maakt (bewust ?) retourneren onmogelijk

(`Bijgewerkt: Januari 06, 2015)
Beoordeling 
 
6.3

Op 24 december 2015 bestelde ik bij Redcoon een Blue Ray recorder van Samsung B-DH8900, prijs 368,75€

Deze werd stipt op zaterdag 27 december geleverd.

Ik stelde echter al gauw vast dat ik niks kan aanvangen hiermee, want ik kan amper 10 zenders ontvangen, "zelfs" via de gewone kabel. En via de digitale kabel van Telenet kan ik er wel 200 binnenhalen, maar die zijn allemaal gecodeerd, dus enkel zwart scherm waar ik niks mee ben.
Ook een module CI+ en smartcard van Telenet konden me niet verder helpen. Ik heb dus alles geprobeerd... Bij Telenet zelf... Zelfs bij de technische dienst van Samsung...

Dus wou ik dit retourneren...

Redcoon zegt op de website het volgende hierover :

"Wilt u uw aankoop retourneren? Als u tussen 18 november en 24 december een aankoop doet bij redcoon, krijgt u tot en met 7 januari 2015 bedenktijd. U kunt uw product gewoon retourneren, zonder opgave van reden naar het door ons aangegeven retouradres welke u ontvangt na schriftelijke aanmelding van uw retour. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, hebben wij van u een ondubbelzinnige schriftelijke verklaring (per post of e-mail) nodig, waarin u ons op de hoogte stelt van uw beslissing om de overeenkomst te herroepen. Pak het product slechts in die mate uit of gebruik het alleen voor zover dat nodig is om te beoordelen of u het wenst te behouden. Indien het redelijkerwijs mogelijk is het product retour te sturen in de originele productverpakking, is dit vereist voor terugname. Was het product bij ontvangst defect en/of beschadigd, en wilt u het daarom terugsturen? Dan is het belangrijk het mankement zo snel en specifiek mogelijk aan ons te melden.
•Heeft u een redcoon-account? Log u in en meld uw retournering zelf digitaal bij ons aan. In het overzicht van uw verzonden orders kunt u de retouraanvraag maken.
•Heeft u geen redcoon-account? Geef uw retouropdracht schriftelijk (via e-mail of post) door aan onze klantenservice, zodat we u zo snel en goed mogelijk van dienst kunnen zijn.

Let op, in onderstaande tekst staat de wettelijke bedenktijd van 14 kalenderdagen genoemd. Echter tussen 18 november en 24 december hanteren wij een langere bedenktijd t/m 7 januari 2015 i.v.m. verkeerd gekozen cadeaus tijdens de feestdagen."

Dus probeerde ik op 31 december hun klantendienst te bellen... Veel knopjes en dingetjes, ingesproken bandjes, wachten... En geld verliezen : na 12 min 43 sec uiteindelijk afgeduwd, want kost 0,17€/min... voor niks !!

Dan maar proberen te chatten : eerst kreeg ik bericht "dat het druk was", "u wordt zo dadelijk geholpen"... dan plots, zomaar uit het niets "omdat u niet meer antwoordt beschouwen we dit gesprek als beëindigd", waarop afgebroken werd !!

Dan maar mailen : ik stuurde een verklarende mail + vraag ivm retouradres op 31 december naar info@redcoon.be . Maar niks ontvangen...

Een tweede poging op 5 januari om te mailen : niks ontvangen...

Momenteel loopt de chat weer, waar ik al 48 minuten op aan het wachten ben... Dit is de log ervan tot nu toe :


"Lieven Taveirne (16:00:22)

Welkom bij onze Online Chat - U wordt zo spoedig mogelijk geholpen. Om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, wordt er door onze chat-medewerkers ook gebruik gemaakt van standaardteksten. Deze teksten geven antwoorden op veel gestelde vragen en/of opmerkingen en hierdoor kunnen wij u snel en correct beantwoorden. Op specifiekere vragen en/of opmerkingen zullen de chat-medewerkers u een gericht antwoord geven.

Medewerker (16:00:52)

Ik heb uw chatverzoek aangenomen

Medewerker (16:00:55)

Goedendag, waarmee kan ik u van dienst zijn?

Lieven Taveirne (16:01:17)

Geachte, graag vernam ik van u het retourneringsadres om iets terug te sturen aub

Medewerker (16:03:38)

Heeft u een moment geduld? Ik ga de informatie voor u opzoeken.

Lieven Taveirne (16:09:18)

Gevonden aub ?

Lieven Taveirne (16:14:54)

?

Lieven Taveirne (16:18:56)

Bent u daar nog ?

Lieven Taveirne (16:25:56)

Ik zit te wachten hoor...

Lieven Taveirne (16:32:27)

Half uur voorbij, niks gebeurd...

Lieven Taveirne (16:34:12)

Geachte, een standaard retourneringsadres bezorgen lijkt me een routinezaak, niet ?

Lieven Taveirne (16:39:40)

40 minuten sinds ik inlogde... Ik zit nog steeds op uw adres te wachten...

Lieven Taveirne (16:45:33)

Geachte, graag vernam ik van u het retourneringsadres om iets terug te sturen aub"

Kortom : het is ondertussen maandagavond 5 januari 2015, 16u55, en ondanks 2 chatpogingen, een telefonische poging van 12 minuten en 2 E-mails naar info@redcoon.be geraak ik nergens aan het retourneringsadres... Terwijl alles netjes thuis in de originele doos ligt te wachten...

Héél jammer, te betreuren...

O ja : order- en klantnummer :

Ordernummer: AUF-S-5074353

Hopelijk komt hier alsnog afdoende reactie op, want anders dien ik verder te kijken... Dit neigt naar het gevoel van "aan het lijntje houden"...

Met vriendelijke groeten,

Lieven Taveirne

LT
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

slechte afhandeling afspraken

Beoordeling 
 
6.0

nadat er een bestelling niet helemaal gegaan is zo als het als moeten zijn hadden ze mij beloofd om iets gratis te leveren . ik heb dit met de klanten service besproken en ze hebben mij mail gestuurd dat het allemaal geregeld is.
krijg nu beetje het gevoel ze zeggen maar wat want volgen klanten service is het product gewoon op voorraad . en de levering komt gewoon niet vind ongepast eerder leveringen gingen goed dus weet niet waar ze met bezig zijn daar maar gaat snel achteruit

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

redcoon op 22 December 2014

Beste Ron,

Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!

We vinden het erg vervelend dat je onze service op deze manier hebt ervaren. Onze excuses hiervoor. Om onze service te kunnen verbeteren ontvang ik graag je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht kan onderzoeken en naar tevredenheid kan oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

ron op 23 December 2014

na dit mailtje kon het ineens wel binnen 3 uur had ik mail met de begin woorden goed nieuws het is verstuurd.
vraag mij af waarom eerst een mail en dan kan het wel ineens.

redcoon op 24 December 2014

Beste Ron,

Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost!

Wij wensen je veel plezier van je aankoop!

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review
101 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6

Wij zijn benieuwd naar jouw Redcoon ervaring

BELANGRIJK: Redcoon bestaat als webwinkel sinds eind oktober 2016 niet meer. Vergelijkbare, goed beoordeelde webwinkels op Reviewspot zijn onder andere Cool Blue en Bol.com

Redcoon is een van Europa’s grootste online retailers voor (consumenten) elektronica. Redcoon heeft een enorm assortiment wat bestaat uit o.a. tv's, desktops, laptops, tablets, computeraccessoires, digitale camera's, camcorders, hifi-aparatuur & home cinema producten, klein- & groothuishoudelijke artikelen. Redcoon heeft praktisch alle andere groepen elektronicaproducten ook te koop op Redcoon.nl. Mocht u hen niet slagen dan kunt u electronica shop Bobshop of online shop Bax Shop ook overwegen.

Redcoon service:

De medewerkers van Redcoon helpen je graag via de telefoon, via de gratis chat functie of via e-mail. Heeft u positieve of juist negatieve ervaringen met Redcoon? Deel uw Redcoon.nl reviews online!

Wat is uw ervaring met Redcoon? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Redcoon hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Redcoon reviews lezen.

Telefoonnummer: -

Algemene informatie

Verzendkosten
-
Levertijd
onbekend
Productgroepen
Elektronica
Merken
Redcoon
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
Ideal