Details van de beoordeling

Actie hunt Wordt beoordeeld door redactie
Actiehunt
Entertainment & ontspanning

Illegale verkoop van MSDN windows.

Beoordeling 
 
1.0

Windows 7 ultimate key gekocht bij actiehunt.nl voor ~87 euro en het blijkt een code van een MSDN account te zijn. Herkenbaar aan de 068. Die mogen ze niet verkopen en die kan ieder moment non genuine worden. Het internet staat vol met dit soort oplichtingen, google het maar.

Dus ik heb ze geconfronteerd met het feit dat ze me een illegale MSDN code verkocht hebben, terwijl ik betaald heb voor een w7 ultimate oem/retail.

Dus ik eis me geld terug of een legale w7 ult key, hun reactie? Dat ze deze windows keys al maanden verkopen en nooit klachten gehad hebben.

Maar goed, dat kan lang duren, zie deze meneer hier - pas na 8 maanden werd zijn windows non genuine.
http://www.sevenforums.com/windows-updates-activation/317995-windows-7-ultimate-suddenly-not-genuine-after-8months-use.html

Dus vertrouw deze winkel niet.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 8

Actie Hunt op 20 Mei 2015

Na meerdere malen contact te hebben gehad met onze klant was deze helaas niet tevreden.

Voordat de klant zijn licentie had geactiveerd had hij het product ID met 068 staan. De klant nam contact met ons op over het probleem. Wij adviseerde de klant om gewoon de licentie te activeren. Dit ging succesvol en er waren geen problemen aanwezig echter had de klant nog steeds 068 in zijn product ID.

We hebben direct onze groothandel gebeld en die verzekerde ons dat dit een legitieme licentie is. Daarna hebben wij de klant terug gemaild met de informatie van onze groothandel.
Hierbij vertelden wij ook, als er toch problemen voor doen wij natuurlijk met een gepaste oplossing komen. In vorm van een nieuwe licentie of het bedrag retourneren. Naar wensen van de klant.
De klant ging hier helaas niet mee akkoord en noemde onze uitleg bullshit en dreigde naar de politie te stappen. Vervolgens schreef de klant direct op meerdere websites een slechte review.

Wij hebben contact met Microsoft opgenomen via de live chat op: https://support.microsoft...actus?pid=14019&TID=&STID=
Hier had ik een chat met een gecertificeerd medewerker van Microsoft. De medewerker van Microsoft heeft het product ID van de klant laten natrekken en kwam met de conclusie dat dit een goed werkend officiële Windows 7 Ultimate Retail product is. Hier hebben wij een print screen van gemaakt en naar de klant gestuurd.
Echter geloofde onze klant niet dat dit een gesprek was met een Microsoft werknemer. Uiteindelijk heb ik de klant verwezen naar de site waar hij zelf een chat kan starten om het na te vragen. Dat wilde de klant echter niet en eiste zijn geld.

Wij vinden het erg spijtig dat de klant niet tevreden is over het product en onze service.

Met vriendelijke groet,

Actie Hunt.

Jeff- op 21 Mei 2015

Actiehunt zijn chat was met een of andere vage ''groothandel'' op liveperson.
Mijn chat was met een Microsoft medewerker op de site van Microsoft zelf, en die hebben inderdaad bevestigd dat het om een MSDN code gaat.

Mochten de eigenaren van reviewspot dat willen checken dan kunnen jullie mij e-mailen.
Voor de rest ga ik hier niet meer op in, lijkt me allemaal vrij duidelijk zo.


Mvg,
Jeff

Reageer op deze review