Details van de beoordeling

pabo.nl
Erotiek Webshops

opmerkingen

Even een reactie op het artikel: Vijftig mensen weg bij Beate Uhse in de PZC van 28-11-2015.

Weer mensen weg bij Beate Uhse!

Met verbazing lees ik elke keer weer de uitleg van de op dat moment belangrijke typetjes die de ontslagen moeten gaan verklaren, en eerlijk gezegd hoe verdrietig het ook is de gasten die het nieuws naar buiten brengen zijn wel ongelofelijk lachwekkend. Nu deze Marc Koster, ik ken hem niet en gezien zijn uitspraken wil ik hem ook niet kennen, die maakt van de Zeeuws-Vlaamse medewerkers simpele en intelligent beperkte mensen door zijn uitspraken.

Quote: Koster: personeel dat jaren aan de catalogus heeft gewerkt kan niet zomaar bij het onlineteam terecht. Daar zijn andere mensen voor nodig, een andere generatie.
Hij bedoeld dus eigenlijk: Kortom de mensen die in Walsoorden werken en waarvan een groot gedeelte Pabo heeft opgebouwd zijn te oud en niet van deze tijd en ze hebben niet het geestelijk vermogen om omgeschoold te worden. Dat is wat deze Koster bedoeld.

Quote: Koster: die specialisten zijn niet te vinden in Zeeuws-Vlaanderen, weet hij. Bij vacatures voor de sociale mediafuncties krijg ik geen enkele reactie vanuit Zeeuws-Vlaanderen.
Hij bedoeld dus eigenlijk, er zitten hier in deze regio alleen maar digibeten, mensen die geen kaas gegeten hebben van de sociale media, mensen die eigenlijk wat betreft de digitale wereld achtergebleven zijn. He Koster daar scoor je wel punten mee, of moeten je vriendjes en vriendinnetjes van je vorige baan op die plaatsen komen zitten?
Ik heb in de afgelopen 15 jaar een en ander kunnen volgen op redelijk korte afstand en kan alles alleen maar wijten aan het falen op directie niveau, degene die wel vooruit wilde en innovaties wilde zijn eruit gewerkt, het personeel werd op geen enkele wijze opgeleid voor de toekomst, trouwens er was van directiewege geen enkele toekomstplanning, als de bonussen vanuit de diverse landen maar op de rekeningen gestort werden.
Als je jaren geleden al door het magazijn liep en je zag daar de grote gaten waar de hardlopende producten hadden moeten staan en je vroeg waar zijn die dan? Dan kreeg je geen antwoord, als je dan keek welke ruimte de onbenullige producten innamen dan kun je wel stellen dat er logistiek vanuit de top geen enkele kennis en controle was. De verkeerde mensen op de verkeerde plek daar waren ze uitmuntend in.
Dus alle zogenaamde reparateurs: Erwin, Bert, Martijn, Paul , Marc misschien we lPiet, Kees of Karel of hoe ze allemaal mogen heten jullie hebben vergeten goed management te voeren en jullie hebben niet het vermogen gehad om een en ander om te draaien van een catalogus naar een online bedrijf, als je al meer dan 5 jaar bezig bent dit om te draaien dan durf ik te zeggen ook nu weer de verkeerde mensen op de verkeerde plekken. Wat je de directie van 10 jaar geleden kunt verwijten is dat ze te laat zijn geweest in de digitale wereld, wat je alle sukkels daarna kunt verwijten is dat ze alleen maar bezig zijn geweest met snijden en niet opleiden.
En om je woorden kracht bij te zetten Marc Koster, het personeel is zoals de directie is! dus als de medewerkers niet voldoen? Wie zou daar dan verantwoordelijk voor zijn?????

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 4
Reageer op deze review