Details van de beoordeling

Christine le Duc
Erotiek Webshops

FAIL!!! nooit bestellen!!!

Beoordeling 
 
4.0

2 vouchers gekregen (voor mijn verjaardag) daar wat spullen van besteld. 2 artikelen terug moeten sturen wegens defect. Na een tijdje niks gehoord te hebben een mail gestuurd ' mevr wij hebben u een mail gestuurd' ik niks ontvangen en het mooiste was ik kreeg vouchers terug nou prima mooi geregeld. Zijn die vouchers die ik nooit heb ontvangen verlopen na een maand. Oftewel MIJN (van een vriend) geld foetsie weg krijg er niets meer voor. Zeggen ze later dat die voucher mail 11 dec is opgestuurd en dat ik 1 artikel had. Nee het waren 2 artikelen! Nu is het ineens dat die mail 11 nov is verstuurd. Ik geloof er niets van dat deze mail is verstuurd! Knap als het van 11 dec naar 11 nov is gegaan. Wat mij betreft een dikke fail voor CLD! En service is 0,0 vriendelijk; krijgt alleen standaard antwoorden ze doen niks voor je om het op te lossen! Het is betaald toch of niet dan! Stelletje oplichters bah! Normaal als je iets retour stuurt krijg je een nieuw exemplaar opgestuurd. Maar nee dit oplichters bedrijf doen liever niks voor je een innen graag gemakkelijk je geld.
DIKKE VETTE FAIL!

W
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Christine le Duc op 03 Februari 2016

Beste Willeke,

Graag ontvang ik je klant- en of adresgegevens, zodat ik het één en ander kan nakijken.
Je mag deze mailen naar: onlineserviceteam@service.christineleduc.com.

Met vriendelijke groet,

Wendy
Webcare Team ​

willeke op 03 Februari 2016

Beste.
Uw collega's hebben mij al verteld dat ze niets voor mij kunnen doen. Vind ik nogal raar aangezien het al is betaald. Maar goed dat zal wel deel zijn van het makkelijke oplichten. Mensen ervoor laten betalen en vervolgens zeggen dat de retour vouchers na een maand niet meer geldig zijn.

Reageer op deze review