Details van de beoordeling

Christine le Duc
Erotiek Webshops

Misleidende mails

Een misleidende mail waarin staat dat er een gratis elecktronicageschenk voor mij klaar staat. Op de foto in de mail staat een TV, TOM TOM, laptop, Iphone, fotocamera en hoofdtelefoon, één van deze producten kunnen te winnen zijn bij een bestelling van 20 euro. Bij de voorwaarden staat dat de TV gaat naar degene wiens inzending door christine le duc het snelst wordt geregistreerd, de laptop voor de tweede snelste inzender, de Iphone als derde snelste, de digitale camera voor de vierde snelste, de TOM TOM voor de inzender die als vijfde snelste de inzending wordt geregistreerd en de hoofdtelefoon gaat naar alle overige inzenders. Waarbij de actie loopt in diverse landen. Ik dacht ik waag eens de gok, dus wat besteld en afgerekend ongeveer een kwartier nadat ik de mail heb gekregen in mijn postvak.Ik kreeg vlak daarna een mail terug dat mijn bestelling was verwerkt. Dit was 16 minuten nadat ik de mail had ontvangen. Nu zou je zeggen dat dit dus redelijk snel is. Toen ik mijn pakketje binnen kreeg was ik dan ook verrast dat ook ik een hoofdtelefoon kreeg. Ik vind het dus zeer misleidend want het is niet controleerbaar of ze daadwerkelijk iedereen tegelijkertijd een mail sturen en of ze ook wel echt die tv en andere dure cadeaus weggeven. De waarde van de hoofdtelefoon is maximaal 12 euro, in vergelijking met de andere cadeaus is dit wel erg weinig. Ik ben dan ook niet geheel tevreden over deze manier van klanten trekken.

Het enige positieve wat ik hierbij vind is dat de bestelling wel de volgende dag geleverd wordt.

I
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Christine le Duc op 03 Juni 2016

Beste heer, mevrouw,

Het spijt ons dat je de mails als misleidend ervaart. Je hebt, zoals je zelf aangeeft, inderdaad snel na ontvangst van de nieuwsbrief besteld. We willen graag vermelden dat duizenden mensen deze e-mail ontvangen en vervolgens een bestelling plaatsen. Het kan een kwestie van seconden zijn.

We zijn blij dat je wel tevreden bent over onze levering.

Met vriendelijke groet,
Monique
Webcare Team

Reageer op deze review