Details van de beoordeling

Christine le Duc
Erotiek Webshops

Waardeloos. Niet aan beginnen!

Beoordeling 
 
3.0

Voor lange tijd ben ik vaste klant geweest bij Christine LeDuc, maar wat ze me voor het laatst geflikt hebben deed de emmer overlopen, en heeft mij aangezet om deze recensie te schrijven om op die manier potentiele toekomstige klanten te waarschuwen. Ik bestel er in ieder geval nooit meer iets, en ik zal hier onder woorden brengen waarom ik dit besluit heb gemaakt.

Laat ik voor op stellen dat er op zichzelf weinig mis is met de website. Artikelen door bladeren is eenvoudig en elk artikel is (meestal) voorzien van een duidelijke foto. Het eerste echte probleem wat ik heb met Christine LeDuc is de prijs / kwaliteit verhouding; de prijzen zijn over het algemeen belachelijk hoog voor wat je er voor krijgt. Als je toch bij Christine LeDuc besluit te bestellen, zou ik absoluut geen hoge verwachten hebben van hun producten, want het is op z'n zachtst gezegt niet indrukwekkend. Als het om seks-speeltjes gaat en andere 'intieme' producten, zou ik aanraden om naar een speciaal-zaak te kijken. Een speciaal-zaak kan ook duur zijn, maar daar weet je tenminste dat je goeie kwaliteit in huis haalt, en dat krijg je bij Christine LeDuc gegarandeerd niet.

Het tweede probleem wat ik heb, is de slechte service. Dit is hetgene waardoor ik heb besloten om niet meer bij Christine LeDuc te bestellen, want het is echt belabberd. Een paar weken geleden heb ik een zwart shirt besteld via de website, maar nadat ik de bestelling in ontvangst nam kwam ik er achter dat het shirt te klein was en heb ik het direct weer terug in de verpakking gedaan, inclusief het verzoek om een grotere maat. De volgende dag heb ik het pakketje geretourneerd. Pas een week later kreeg ik plots een e-mail van Christine LeDuc, met de mededeling dat ze "waardevermindering" hebben vastgesteld, en dat mijn enige opties waren om het (te kleine) product weer terug in ontvangst te nemen, of het te laten vernietigen door hun (weg geld).

Toen ik in een e-mail reactie vroeg wat er precies mis was met het shirt dat ik geretourneerd heb, kreeg ik een reactie waarin stond dat er een "witte streep" op het shirt stond... Ik kan niets anders zeggen dan dat dit gigantische onzin is, aangezien ik het artikel DIRECT weer in de verpakking heb gedaan (in de plastic folie, en in de doos), dus die "witte streep" die zij omschrijft is ofwel iets wat er al op zat, of gewoon een leugen omdat ze mij van m'n geld willen beroven. Toen ik dit aan de mevrouw van de klantenservice uit heb gelegd, kreeg ik een korte reactie waarin stond dat ze mij het artikel weer terug zullen opsturen. Geen vragen, geen opheldering, helemaal niks... Fijn is dat!

Wat het ook mag zijn; ik zit dus straks met een shirt die een dikke maat te klein is, en ik raad iedereen af om bij Christine LeDuc iets te bestellen, of het nou om intieme producten gaat of kleding. Ik voorzie dat iemand van het bedrijf bij het lezen van deze recensie wel aan zal komen zetten met een mooie smoes, maar feiten zijn feiten! Mijn partner heeft ook kunnen zien dat ik het product onbeschadigd heb geretourneerd, dus er valt op dat gebied gewoon niet te ontkennen dat Christine LeDuc de bedoel loopt te flessen. Gewoon niet aan beginnen!

GW
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Christine le Duc op 17 Juni 2016

Beste,

Allereerst willen we je hartelijk danken voor je uitgebreide review.

Betreffende het weigeren van artikelen vertrouwen wij op onze collega's van de retourenafdeling en hun beslissing kunnen wij niet beïnvloeden. Zij maken van elk geweigerd artikel een foto die wij jou ook graag toe kunnen sturen indien je een email met je klantgegevens stuurt aan onlineserviceteam@service.christineleduc.com.

We hopen dat je begrijpt dat we artikelen die vies zijn niet retour kunnen nemen, omdat deze niet verkoopbaar meer zijn.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review