Mijn klacht en tip Bestel niks bij Christine le duc afspraken komt men niet na en klanten service is erg grof en heeft totaal geen empatisch vermogen:
Datum maandag 6-6-16 een een bestelling geplaatst van een grote order. (€633,38)
Meermalen contact gezocht om levering voor zaterdag 11-6-16 met DHL.
Helaas werd de zending en ophaal datum via Parcel shop van DHL gewijzigd naar een ander dag namelijk maandag 13-6-16.
Hierbij ook contact gezocht bij DHL, helaas was ophalen niet meer mogelijk.
Echter kreeg ik via track en trace op maandag 13-6-16 om 13:00 de melding dat pakket dermate defect was dat deze retour gestuurd zou worden.
Meteen contact gezocht met CLD, en nu komt mijn klacht.
Ik vertrouwde de zaak niet meer en heb mijn order op maandag 13-6-16 om 13:00 gecanceld, ik had immers het pakket voor zaterdag 11-6-16 benodigd.
De webcare team beloofde mij namelijk terug te bellen voor maandag 13-6-16 om 12:00.
Dat is helaas niet gebeurd terwijl mij dat nadrukkelijk belooft was. Vandaar de annulering van mijn order.
Telefonisch werd mij belooft dat men na zou gaan waar mijn pakket was, na een bevestigingsmail van gemaakte afspraken stond dat punt er dus niet in.
Wederom terug gemaild dat men na zou gaan waar mijn pakket dan zou zijn.
Ik moet namelijk wachten op mijn geld van niet geleverde producten.
Woensdag 15-6-16 om 17:07 werd mij per mail medegedeeld dat het pakket gescand was op het depot van DHL en dat er dus wel degelijk in "beweging" is
Vervolgens wacht ik meer dan een week op mijn geld, dus wederom contact opgenomen met CLD.
Vandaag 21-6-16 geven ze mij aan dat het pakket verloren is en dus manco gemeld dient te worden.
Wederom contact opgenomen en afgesproken dat ik een concreet antwoord zou krijgen.
Nu krijg ik een reactie: binnen enkele dagen kunnen we de terug storting verwerken.
Of te wel niet concreet en tevens wederom niet wat we telefonisch hebben afgesproken!
Ik wil namelijk vandaag mijn geld terug, ik heb immers al meer dan een week geduld gehad.
(betalen kosten qua tijd 1 minuut en terug storten meer als een week en dan nog enkele "verwerkingsdagen")
Nu heb ik kosten gemaakt voor het bellen en tijd en energie in gestoken om het netjes op te lossen.
Hier ben ik dus nu helemaal klaar mee vandaar mijn klacht op deze site.