Details van de beoordeling

Christine le Duc
Erotiek Webshops

Producten niet geleverd en krijg mijn geld €633 niet terug

Beoordeling 
 
1.0

Mijn klacht en tip Bestel niks bij Christine le duc afspraken komt men niet na en klanten service is erg grof en heeft totaal geen empatisch vermogen:

Datum maandag 6-6-16 een een bestelling geplaatst van een grote order. (€633,38)
Meermalen contact gezocht om levering voor zaterdag 11-6-16 met DHL.

Helaas werd de zending en ophaal datum via Parcel shop van DHL gewijzigd naar een ander dag namelijk maandag 13-6-16.

Hierbij ook contact gezocht bij DHL, helaas was ophalen niet meer mogelijk.
Echter kreeg ik via track en trace op maandag 13-6-16 om 13:00 de melding dat pakket dermate defect was dat deze retour gestuurd zou worden.

Meteen contact gezocht met CLD, en nu komt mijn klacht.

Ik vertrouwde de zaak niet meer en heb mijn order op maandag 13-6-16 om 13:00 gecanceld, ik had immers het pakket voor zaterdag 11-6-16 benodigd.

De webcare team beloofde mij namelijk terug te bellen voor maandag 13-6-16 om 12:00.
Dat is helaas niet gebeurd terwijl mij dat nadrukkelijk belooft was. Vandaar de annulering van mijn order.

Telefonisch werd mij belooft dat men na zou gaan waar mijn pakket was, na een bevestigingsmail van gemaakte afspraken stond dat punt er dus niet in.
Wederom terug gemaild dat men na zou gaan waar mijn pakket dan zou zijn.
Ik moet namelijk wachten op mijn geld van niet geleverde producten.

Woensdag 15-6-16 om 17:07 werd mij per mail medegedeeld dat het pakket gescand was op het depot van DHL en dat er dus wel degelijk in "beweging" is

Vervolgens wacht ik meer dan een week op mijn geld, dus wederom contact opgenomen met CLD.

Vandaag 21-6-16 geven ze mij aan dat het pakket verloren is en dus manco gemeld dient te worden.
Wederom contact opgenomen en afgesproken dat ik een concreet antwoord zou krijgen.

Nu krijg ik een reactie: binnen enkele dagen kunnen we de terug storting verwerken.

Of te wel niet concreet en tevens wederom niet wat we telefonisch hebben afgesproken!
Ik wil namelijk vandaag mijn geld terug, ik heb immers al meer dan een week geduld gehad.
(betalen kosten qua tijd 1 minuut en terug storten meer als een week en dan nog enkele "verwerkingsdagen")

Nu heb ik kosten gemaakt voor het bellen en tijd en energie in gestoken om het netjes op te lossen.

Hier ben ik dus nu helemaal klaar mee vandaar mijn klacht op deze site.

DV
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Christine le Duc op 22 Juni 2016

Beste Dave,

Het spijt ons dat je niet tevreden bent met onze klantenservice.

In het gesprek op 14 juni jl. werd niet beloofd dat er vóór 12 uur contact opgenomen zou worden, alleen dat er contact opgenomen zou worden nadat geëist werd dat wij voor 12 uur contact op zouden nemen.

Wij zorgen er voor dat de terugstorting zo snel mogelijk plaats vindt maar zijn hierin afhankelijk van de systemen waarmee onze boekhouding werkt. We informeren je zodra bekend is wanneer het bedrag exact teruggestort zal worden.

Tessa
Webcare Team Christine le Duc

Christine le Duc op 22 Juni 2016

Beste Dave,

Zojuist hebben wij bevestiging gekregen dat de terugstorting vannacht verwerkt zal worden.

Wij hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Tessa

Christine le Duc op 23 Juni 2016

Beste Dave,

In je klantgegevens zie ik dat de terugbetaling verwerkt is. Omdat jouw bankrekening bij een andere bank dan onze bank loopt, kan het even duren voordat je het bedrag op jouw rekening kunt zien.

Tessa

Dave Verrijdt op 23 Juni 2016

Echt geweldig hoe jullie reageren (not)

Er is weldegelijk afgesproken dat er voor 12:00 terug gebeld zou worden, ik moest jullie erop vertrouwen dat het goed zou komen.

Wendy heeft mij persoonlijk excuus aangeboden dat de afspraak niet na gekomen was.
Maar goed het is wederom duidelijk en wordt steeds duidelijker hoe jullie tegen klant zijn: want voor en meedenken en empatisch vermogen is er niet.
Toch knap dat jullie allemaal zo werken daar!

Even voor de duidelijkheid ik was klant en als een klant een klacht heeft is dat een geschenk om het volgende keer beter te doen!
Maar als jullie dat als lees KLANTENSERVICE niet willen inzien ga vooral zo door.
Ik hoop dat heel veel eventuele klanten dit lezen alvorens überhaupt iets gaan bestellen bij jullie.
Dan word het van eigens minder druk bij jullie.

Ps zo lang ik mijn geld niet terug heb blijf ik mijn energie steken om mede consumenten in te lichten in jullie belabberde service en werkmethode.

Dv op 23 Juni 2016

Zoals verwacht vannacht heeft er GEEN terug storting plaats gevonden.
Echt bizar dat men iedere keer beloftes doen en niet nakomen.
Schijnt de normaal te zijn bij deze firma.

Dave op 23 Juni 2016

Hoi Tess,

Ik hoop voor je dat je plezier hebt in je werk, het is wel erg handig dat jullie zo'n dikke smoezen boek hebben met standaard en niet concreten oplossingen.

Echt klantvriendelijke benadering.

Ik heb geleerd zeg wat je doet en doe wat je zegt.
Misschien kunnen jullie deze ook in de smoezenboek plaatsen.

marion sieben op 08 Juni 2017

ik weet het gisteren bestelling gekregen was ook iets niet bij geleverd, spreekt je ze erop aan wordt er gezegd er wordt niks meer geleverd vanwege grof taalgebruik maar het geld zouden ze retourneren

Reageer op deze review