Details van de beoordeling

Christine le Duc
Erotiek Webshops

Slechte service en geen levering

Prijs 
 
3.0

Ben zeer on tevreden ruim een week van te voren een jurkje voor kerst bestel na een ruime week nog niks binnen na 3 keer bellen en belooft te hebben dat ze het die dag op zouden sturen de 3de keer bellen ow hij ligt nog in het magazijn staat op de site voor 20.00 uur besteld volgende dag in huis nou dat moet maar is aangepast worden.
De eerste 2 telefoonniste waren ook zeker niet vriendelijk en verklaarde me eerder voor gek dan dat ze bereid waren me te helpen de 3de mvr aan de telefoon was wel onwijs behulpzaam
Nu wachten en hopen dat ik me geld terug krijgt

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Christine le Duc op 28 December 2016

Hallo Daisy,

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent, over je eerste contacten met onze klantenservice.

Kun je ons je klantennummer e-mailen naar: onlineserviceteam@service.christineleduc.com Graag hierbij vermelden dat je een review hebt geplaatst op Reviewspot. Wij zullen dan de huidige status van je bestelling bekijken en aan je doorgeven.


Groetjes,

Darshana
Webcare Team

marion@sieben-maastricht.nl op 08 Juni 2017

Bij mij hetzelfde gisteren bestelling gekregen, maar deze was niet compleet, hieover bericht gestuurd krijgt je te horen er wordt niks meer aan u geleverd vanwege grof taalgebruik, ik hebt wel betaald ik zou het geld retour krijgen en dan waren ze er klaar mee zeggen ze!!!

Reageer op deze review