Details van de beoordeling

pabo.nl
Erotiek Webshops

Zeer slechte klantenservice

Beoordeling 
 
1.0

Zelden heb ik zo'n slechte klantenservice meegemaakt als bij PABO. En als ik zo de reviews doorlees regent het klachten over de klantenservice van PABO. Het gaat in dit geval om de verleidingsbon. Had ik cadeau gekregen. Op de bon staat geen enkele datum wat verplicht is als er een bepaalde geldigheidstijd aan zit. Overigens zou je dat zonder meer al moeten doen als service baar je klanten want je weet niet wanneer degene de bon heeft gekocht en het is duidelijk altijd voor iemand anders. Zeker niet je klanten verwijzen naar algemene voorwaarden. Als je een cadeautje krijgt ga je niet eerst de algemene voorwaarden doorlezen. Overigens vond ik daar ook nergens een datum. Er staat ook niet op de bon dat je een vakje moet wegschrappen (zijn we hier bezig met lootjes of een cadeaubon?). Maar PABO houdt gewoon voet bij stuk. Wat een klantenservice!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Pabo.nl op 16 Januari 2017

Beste Marijke,

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Ik heb je reeds een mail gestuurd hierover. Helaas was het niet mogelijk dit afgelopen vrijdag al op te lossen.
Maar inmiddels hebben we dit voor je opgelost.

We hopen dit naar je tevredenheid te hebben afgehandeld.


Met vriendelijke groet,

Wendy
Webcare Team Pabo.nl

pabo.nl op 16 Januari 2017

Beste Marijke,

Excuses voor het ongemak.

Ik had dit graag afgelopen vrijdag al voor je opgelost, dit was helaas niet meer mogelijk.
Inmiddels is dit voor je opgelost en heb ik je hierover al gemaild.

Ik hoop dit naar je tevredenheid te hebben afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

Wendy
Webcare Team Pabo.nl

Marijke op 23 Januari 2017

De klacht is inmiddels naar volle tevredenheid opgelost! Vriendelijke groet

Reageer op deze review