Gisteren heb ik iets bij Pabo.nl besteld. Na alle slechte reacties was ik er toch wel een beetje bang voor dat mijn bestelling erg laat zou binnen komen. Maar had hem vandaag al binnen gekregen. En werkt naar behoren!
Top! Volgende keer ga ik hier zeker weer bestellen.
Op woensdag besteld bij Pabo.nl, donderdag was het Hemelvaart dus vrijdag zou het pakje al bezorgd worden. Helaas was ik niet thuis dus zaterdag kwam DHL met het pakketje aan. Ik ben erg tevreden over Pabo, de prijs/kwaliteit verhouding is ook super! Heb al vaker Besteld bij Pabo en elke keer gaat het goed, snelle, discrete levering. Daarom van mij een hoog cijfer!
Ik bestel altijd verschillende producten bij de pabo heb er nooit problemen mee gehad en de lopende acties maken het exstra leuk. Ook levering is altijd binnen een week gedaan. Ik snap niet waar de slechte recenties vandaan komen.
Onlangs heb ik twee bh's, een jurkje, een slip en een tweetal kousen besteld. Ondanks de vele negatieve verhalen van trage levering was het pakketje bij mij de volgende dan al in huis! Geen gedoe met opnieuw aanbieden, gewoon bij de buren afgeleverd (in neutrale doos), dus daar was ik erg blij mee. Echter, toen ik de doos openmaakte was ik zeer teleurgesteld.
Ik dacht een goede aankoop te hebben gedaan met een aantal mooie artikelen die goed in de afprijzing waren, maar zelfs deze kleinere prijs is het niet waard. Wat een slechte kwaliteit!
De bh is niet goed gevormd, niet mooi gesneden en de beugel steekt aan de ene kant bijna een centimeter uit. Wat een ontzettend slechte kwaliteit. Ook het jurkje was totaal niet wat ik verwacht had. De kousen heb ik niet eens gepast, omdat ik dacht dat daar toch binnen de kortste keren een gat in zou komen. Ik wilde direct van het hele pakket af, wat een vergissing zeg! Helaas kan ik de slip en kousen niet ruilen, ook al heb ik het nimmer gepast en niet eens uit de verpakking gehaald!
Hoi,
ik heb er net voor het eerst wat besteld dus ik moet even afwachten of het pakketje op tijd wordt afgeleverd. de prijs was in ieder geval goed en het bestellen ging erg gemakkelijk.
Ze hebben heel erg veel keus en een bekende naam en dat waren voor mij doorslaggevende argumenten om op Pabo.nl te bestellen. hopelijk vindt u deze review nuttig.
groetjes Toos
Het is zeker niet altijd de goedkoopste webshop wat betreft artikelen in dit spannende genre maar Pabo.nl is wel betrouwbaar en dat is ook wat waard. Ik wil geen glijmiddel of speeltje hebben wat irriteert bijvoorbeeld. (dat had ik eens met een potje rommel uit België).
Ik bestel niet vaak bij Pabo maar ben erg tevreden over verzenden en de service van Pabo.nl.
Wegens een probleem met product de klantenservice gemaild. Op de website staat dat je binnen 2 dagen een reactie krijgt, helaas duurde dit bijna 3 weken(!) en het antwoord was ronduit teleurstellend.
Pabo op 12 April 2016
Beste Karin,
Het is ons streven om emails binnen 2 werkdagen te beantwoorden, maar in sommige gevallen moeten wij navraag doen bij andere afdelingen of zelf iets uitzoeken om een antwoord te kunnen geven. Het spijt ons dat we in jouw geval niet aan ons streven hebben kunnen voldoen.
Indien je ons een email stuurt met je klantgegevens, kijken we graag voor je na wat er precies gebeurd is. We vragen je hierbij vriendelijk te vermelden dat het om een klacht op Reviewspot gaat. Ons emailadres is onlineserviceteam@service.pabo.nl.
Groetjes,
Tessa
Webcare Team
Mijn ervaringen met het online bestellen op Pabo.nl zijn uitstekend. Ik bestel er regelmatig de leukste artikelen voor mij en mijn vriendin. Wat ik een pluspunt vind van Pabo is dat ze zowel voor hetero's maar ook voor lebische mensen leuke artikelen verkopen.
Zo hebben mijn vriendin en ik de grootste lol met de dubbele genotsknots. We gebruiken vaak wat glijmiddel om e.e.a. soepel te laten glijden. Maar wat glijd dat lekker zeg :-)!
Online bestellen gaat eenvoudig en je kunt ook je eigen account aanmaken zodat je de volgende keer sneller door het bestelproces bent. Wat ik jammer vind is dat het vaak meerdere dagen duurt voordat de bestelling van Pabo.nl wordt bezorgt. Ik kan maar moeilijk wachten op mijn speeltjes :-)...
Bezorging is in orde. netjes verpakt! En de kwaliteit is goed! Niet van die goedkope chinese rommel die anderen vaak aanbieden.
Geertje
Bij Pabo.nl hebben ze werkelijk alles. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het bij andere webshops soms goedkoper is hoor maar de leveringen zijn altijd binnen 2 dagen bezorgt. Van mij dus een goede review voor pabo.nl.
Groeten Dwight
Ik heb iets besteld bij Pabo. Het bestellen ging snel.
Eerste pakket kwam binnen en toen bleek dat er niet alles in zat en dat er een nalevering kwam.
Hier eerder totaal niet over geinformeerd. Het andere kwam pas 14 dagen laten binnen waarschijnlijk.
Uiteindelijk toch ontvangen na 1 week maar blijkt het product niet goed te werken.
Bel je de klantenservice en dan moet je het opsturen, moet het bekeken worden en dan word er bepaald of je een nieuwe krijgt of je geld terug. Blijkbaar kan dit nog al even duren zei de klantenservice.
Slecht dat ik een hoop moeite moet doen over een product wat hun defect opsturen.
Dat vind ik nog niet het ergste. Maar moet waarschijnlijk ook nog 2 weken wachten op mijn product.
Echt heel slecht dit. Ik raad anderen af om hier iets te kopen.
Pabo op 16 Februari 2018
Beste Kim,
Het spijt ons dat je een defect item hebt ontvangen. Onze klantenservice vraagt inderdaad om defecte artikelen aan ons terug te sturen. Op die manier kunnen wij controleren of dit artikel inderdaad defect is en dit wordt dan ook als zodanig doorgegeven aan onze leverancier. Dit doen wij ter verbetering van onze producten. Omdat dit hygiënische artikelen betreft, dienen we hier op deze manier mee om te gaan. Blijkt het artikel niet kapot te zijn, dan kunnen wij dit onmogelijk terug in de voorraad boeken om het door te verkopen.
Als je nog vragen of opmerkingen hebt, kun je deze uiteraard stellen via onlineserviceteam@service.pabo.nl.
Groetjes,
Monique
Webcare Team
roger.huygens1@telenet.be op 20 Juli 2018
heb-maar-helft-van-bestelling-ontvangen-maar-heb-wel-alles-betaald-heb-al-10-keeer-gebeld-altyd-wachten-in-gesprek-komt-myn-2-deel-nu-nog