Christine le Duc

www.christineleduc.nl
 
4.6 (41)

41 Christine le Duc reviews

 
(4)
 
(5)
 
(8)
 
(13)
 
(11)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
45 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3
Volgorde
Beoordeling 
 
8.3

Goede shop. Weet je tenminste zeker dat het betrouwbaar is. Ik ben erg tevreden over de snelheid van leveren. Christineleduc ga zo door.

JM
Was deze beoordeling nuttig? 12 2
Reageer op deze review

bedonderd

Beoordeling 
 
4.0

Na een aantal bestellingen kreeg ik een mail met daarin dat ik bij de gelukkige 5 hoorde en dat ik een a-merk prijs had gewonnen, netjes een kadertje met 5 namen en dat ik er stond. Eronder een mooie foto van een tablet, smartphone, digitale camera enz.

Deze prijs kon ik bijbestellen met een bestelling vanaf 20,- al een beetje vreemd maar goed.

Vandaag kreeg ik mijn bestelling (netjes volgende dag) en ik doe de doos open en een prachtig doosje met zogenaamde "grundig" oordoppen blinken me tegemoet. Erg teleurstellend natuurlijk en ik voel me uiteraard ook nog eens bedrogen. Misschien een beetje naïef geweest maar op zon manier bedrogen worden verwacht je bij pop-up reclames bij youtube, facebook etc en zeker niet bij een grote firma.

Afijn, na de teleurstelling de klantenservice gebeld om toch mijn beklag en teleurstelling te doen en de desbetreffende madame doet vrij ongeïnteresseerd en blijft herhalen dat dat dus in de kleine lettertjes staat en dat de eerste 5 klanten in heel europa de grote prijs gekregen zouden hebben. Waarop mijn vraag was:,, dus wat was niet de gelukkige 5 maar de gelukkige 500.000?? Waarop de ongeïnteresseerde madame toch moest toegeven dat dat inderdaad waar was.

Erg jammer en ik schiet er niks mee op, ik zal er niet gauw meer wat bestellen want als je al op zon manier bedonderd wordt laat staan met de kwaliteit etc van de produkten die ze leveren...

R
Was deze beoordeling nuttig? 9 0
Reageer op deze review

Nooit iets kopen !!

Beoordeling 
 
2.0

Drie bh's besteld bij de Cristine Le Duc, allereerst komen de bh's veel te laat binnen.
Na ongeveer 5 keer dragen doorboord 1 van de beugels van de BH mijn borst waardoor een wond ontstaat.
Na 4 mails naar de klantenservice eindelijk een keer een reactie, mag ik ze retourneren.
Doe ik dit, worden ze doodleuk terug gestuurd met de boodschap dat ik te laat ben.

Bellen naar de klantenservice heeft al helemaal geen zin sinds je een domme doos aan de telefoon krijgt die 'toch niks kan'. Al met al 63 euro uitgegeven aan niks, nooit aan beginnen dus.

V
Was deze beoordeling nuttig? 9 1

Marco op 19 September 2015

Ik ken het probleem soms leuke aanbieding maar een flut kwaliteit

Reageer op deze review

Misleidend..

Beoordeling 
 
5.3

Naar aanleiding van de aantrekkelijke aanbieding van een gratis elektronica geschenk bij je bestelling, tot drie keer toe wat besteld in de hoop op een mooi gratis elektronicageschenk. Drie keer teleurgesteld geworden met een koptelefoon die alles behalve kwaliteit is plus alle producten terug kunnen sturen, omdat het niet paste. Los van dit laatste zou je dus zeggen dat je dus alleen een gratis flutkoptelefoon er gratis bij kunt krijgen ipv een prachtige telefoon, televisie oid. Ik ben er erg door geirriteerd.

D
Was deze beoordeling nuttig? 7 0

Christine le Duc op 07 Januari 2016

Beste,

Wij vinden het heel jammer om te lezen dat het gratis elektronicageschenk niet aan jouw verwachtingen voldoet.
Graag verwijzen wij naar de voorwaarden die altijd onderaan de nieuwsbrief terug te vinden zijn: http://bit.ly/1PLyYFU
Hierin staat duidelijk uitgelegd op welke wijze de diverse geschenken toegekend worden.

Hopelijk is een en ander hiermee duidelijk.

Groeten,
Martin
Webcare Christine le Duc

Reageer op deze review

Zeer slechte service

Beoordeling 
 
1.3

Al meerdere malen heb ik bestellingen geplaatst bij christine le duc (vooral kleding), veelal bij de leuke en aantrekkelijke acties die ze zeer regelmatig uitvoeren. Een ding kan ik je vertellen, trap er vooral niet in. Leuke acties maar flut uitvoering hiervan, tevens is de kwaliteit van de kleren vaak ook erg jammer en zien ze er op de foto altijd 100 keer beter uit (net of het een ander kledingstuk is).

Goed, de acties, vaak leuke acties waarbij je gratis spullen krijgt, er wordt je een mooie beauty case beloofd, of een cadeau ter waarde van 150 of meer e.d. nou goed vaak genoeg hier bestellingen gedaan en wat krijg je, een flut koffetje met troep er in of een cadeaubond voor de 2de persoon gratis (maar je moet wel eerst 200 euro voor 1 persoon per overnachting dokken) en dat noemen ze dan een cadeau van 150 euro... Zeer teleurstellend zeker aangezien ze meerdere ceadeaus aangeven op de site, maar naar onderzoekt blijkt dat na 9 mensen te hebben gesproken die allemaal met deze actie mee deden deze allemaal de flutbon voor 2de persoon gratis kregen, doorgestoken kaart dus.

Wanneer je hier dan een klacht over indient krijg je een flut antwoord dat je beter de toekeningsvoorwaarden moet lezen, ik op onderzoek uit, raad eens, geen toekenningsvoorwaarden te vinden!!!! Wanneer je dus nogmaals mailt dat deze niet te vinden zijn krijg je gewoon geen antwoord meer!

D
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

service valt erg tegen

Beoordeling 
 
5.0

Tijdje terug wat dingen besteld bij CLD. Er miste een artikel, terwijl het wel op de pakbon stond. Dezelfde dag nog gebeld. Ik kreeg een mail die ik moest reply-en met daarin aan te vullen wat precies het probleem was. Dit heb ik ook gelijk dezelfde dag nog gedaan. 1,5 week later nog geen antwoord terug en ook geen product binnen gekregen. Daarna maar gemaild en uitgelegd wat het probleem was. Hierbij reageerden dat ze nog geen artikel van mij retour hadden gekregen...en dat was het. Nog niet geholpen, want het ging niet om een retour. Daarna nogmaals gemaild. Week later het product in de bus gekregen. Dit had allemaal veel sneller gekund.
Ik kwam er ook achter dat één van de producten defect was. Hier een retourmelding van gedaan en is netjes opgehaald door DHL. Echter is het nu 2 weken later en heb ik hierover nog helemaal niets gehoor, laat staan een nieuw product opgestuurd gekregen.

Ik heb nog nooit ergens zo'n slechte service gehad.

B
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

FAIL!!! nooit bestellen!!!

Beoordeling 
 
4.0

2 vouchers gekregen (voor mijn verjaardag) daar wat spullen van besteld. 2 artikelen terug moeten sturen wegens defect. Na een tijdje niks gehoord te hebben een mail gestuurd ' mevr wij hebben u een mail gestuurd' ik niks ontvangen en het mooiste was ik kreeg vouchers terug nou prima mooi geregeld. Zijn die vouchers die ik nooit heb ontvangen verlopen na een maand. Oftewel MIJN (van een vriend) geld foetsie weg krijg er niets meer voor. Zeggen ze later dat die voucher mail 11 dec is opgestuurd en dat ik 1 artikel had. Nee het waren 2 artikelen! Nu is het ineens dat die mail 11 nov is verstuurd. Ik geloof er niets van dat deze mail is verstuurd! Knap als het van 11 dec naar 11 nov is gegaan. Wat mij betreft een dikke fail voor CLD! En service is 0,0 vriendelijk; krijgt alleen standaard antwoorden ze doen niks voor je om het op te lossen! Het is betaald toch of niet dan! Stelletje oplichters bah! Normaal als je iets retour stuurt krijg je een nieuw exemplaar opgestuurd. Maar nee dit oplichters bedrijf doen liever niks voor je een innen graag gemakkelijk je geld.
DIKKE VETTE FAIL!

W
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Christine le Duc op 03 Februari 2016

Beste Willeke,

Graag ontvang ik je klant- en of adresgegevens, zodat ik het één en ander kan nakijken.
Je mag deze mailen naar: onlineserviceteam@service.christineleduc.com.

Met vriendelijke groet,

Wendy
Webcare Team ​

willeke op 03 Februari 2016

Beste.
Uw collega's hebben mij al verteld dat ze niets voor mij kunnen doen. Vind ik nogal raar aangezien het al is betaald. Maar goed dat zal wel deel zijn van het makkelijke oplichten. Mensen ervoor laten betalen en vervolgens zeggen dat de retour vouchers na een maand niet meer geldig zijn.

Reageer op deze review

onbeschoft bedrijf

Telefoon wordt neergegooid.
Er wordt niet gereageerd op mail.
Krijg n rekening met dreiging van deurwaarder van teruggestuurde spullen .
Ik sta met mijn rug tegen de muur.

L
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Christine le Duc op 08 Februari 2016

Beste Lonneke,

Het spijt ons dat je contact met onze klantenservice niet naar tevredenheid verlopen is.

We zouden graag contact met je willen om te kijken of we iets kunnen betekenen voor je, wil je je klantgegevens sturen naar onlineserviceteam@service.christineleduc.com​?

Graag zien we je email tegemoet.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

oplichting

Beoordeling 
 
5.0

Cristine Le duc besodemieterd de boel!
Nu gaf ze weer zogenaamd een Lovetoy weg, erop gereageerd maar je hoort helemaal miks meer!
Geen wonder dat ze zoveel reclame maken op tv omdat ze andedrs niemand meer in de winkels krijgen!!!

MS
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Christine le Duc op 11 Januari 2016

Beste Marion,

Het klopt dat wij een love toy weggeven via een Facebook-actie. Vandaag hebben wij dan ook de winnaar van deze actie gekozen. Ondanks dat wij jouw reactie daadwerkelijk voorbij hebben zien komen, is de keuze hierbij op iemand anders gevallen. Wie weet de volgende keer meer geluk?

Groeten,
Martin
Webcare Christine le Duc

MARION SIEBEN op 11 Januari 2016

Ja, zo,n reactie had ik wel verwacht stelle oplichters!
Mensen lekker maken met jullie acties, maar nakomen ho maar!
ik zal jullie zeker bekendmaken bij kenissen ach laat ook maar jullie kunnen binnenkort zowiezo beter alle tenten dichtgooien!!!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.3

Twee keer besteld bij CLD. Eerste keer liet de levering een paar dagen op zich wachten en dit keer was het er al met een dag. Had een spel besteld, maar deze bleek niet in het Nederlands te zijn. Dat zag ik pas nadat ik de doos had open gemaakt (plastic eraf) De rest zit nog netjes in het plastic en dus CLD gevraagd of ik deze om mocht ruilen voor een ander spel met bijbetaling, maar dat het plastic van de buitendoos af was.... Nou, dat doen ze niet. Ik had volgens hun op de site kunnen lezen dat het viertalig was maar niet in het nederlands... Mmm... volgens mij hebben ze de site even snel aangepast, want als ik dat had gelezen (en wie doet dat niet als hij een spelletje koopt) had ik het spel niet besteld... Dus... service is een dikke NUL! Ik bestel daar dus niet meer!

I
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Waardeloos. Niet aan beginnen!

Beoordeling 
 
3.0

Voor lange tijd ben ik vaste klant geweest bij Christine LeDuc, maar wat ze me voor het laatst geflikt hebben deed de emmer overlopen, en heeft mij aangezet om deze recensie te schrijven om op die manier potentiele toekomstige klanten te waarschuwen. Ik bestel er in ieder geval nooit meer iets, en ik zal hier onder woorden brengen waarom ik dit besluit heb gemaakt.

Laat ik voor op stellen dat er op zichzelf weinig mis is met de website. Artikelen door bladeren is eenvoudig en elk artikel is (meestal) voorzien van een duidelijke foto. Het eerste echte probleem wat ik heb met Christine LeDuc is de prijs / kwaliteit verhouding; de prijzen zijn over het algemeen belachelijk hoog voor wat je er voor krijgt. Als je toch bij Christine LeDuc besluit te bestellen, zou ik absoluut geen hoge verwachten hebben van hun producten, want het is op z'n zachtst gezegt niet indrukwekkend. Als het om seks-speeltjes gaat en andere 'intieme' producten, zou ik aanraden om naar een speciaal-zaak te kijken. Een speciaal-zaak kan ook duur zijn, maar daar weet je tenminste dat je goeie kwaliteit in huis haalt, en dat krijg je bij Christine LeDuc gegarandeerd niet.

Het tweede probleem wat ik heb, is de slechte service. Dit is hetgene waardoor ik heb besloten om niet meer bij Christine LeDuc te bestellen, want het is echt belabberd. Een paar weken geleden heb ik een zwart shirt besteld via de website, maar nadat ik de bestelling in ontvangst nam kwam ik er achter dat het shirt te klein was en heb ik het direct weer terug in de verpakking gedaan, inclusief het verzoek om een grotere maat. De volgende dag heb ik het pakketje geretourneerd. Pas een week later kreeg ik plots een e-mail van Christine LeDuc, met de mededeling dat ze "waardevermindering" hebben vastgesteld, en dat mijn enige opties waren om het (te kleine) product weer terug in ontvangst te nemen, of het te laten vernietigen door hun (weg geld).

Toen ik in een e-mail reactie vroeg wat er precies mis was met het shirt dat ik geretourneerd heb, kreeg ik een reactie waarin stond dat er een "witte streep" op het shirt stond... Ik kan niets anders zeggen dan dat dit gigantische onzin is, aangezien ik het artikel DIRECT weer in de verpakking heb gedaan (in de plastic folie, en in de doos), dus die "witte streep" die zij omschrijft is ofwel iets wat er al op zat, of gewoon een leugen omdat ze mij van m'n geld willen beroven. Toen ik dit aan de mevrouw van de klantenservice uit heb gelegd, kreeg ik een korte reactie waarin stond dat ze mij het artikel weer terug zullen opsturen. Geen vragen, geen opheldering, helemaal niks... Fijn is dat!

Wat het ook mag zijn; ik zit dus straks met een shirt die een dikke maat te klein is, en ik raad iedereen af om bij Christine LeDuc iets te bestellen, of het nou om intieme producten gaat of kleding. Ik voorzie dat iemand van het bedrijf bij het lezen van deze recensie wel aan zal komen zetten met een mooie smoes, maar feiten zijn feiten! Mijn partner heeft ook kunnen zien dat ik het product onbeschadigd heb geretourneerd, dus er valt op dat gebied gewoon niet te ontkennen dat Christine LeDuc de bedoel loopt te flessen. Gewoon niet aan beginnen!

GW
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Christine le Duc op 17 Juni 2016

Beste,

Allereerst willen we je hartelijk danken voor je uitgebreide review.

Betreffende het weigeren van artikelen vertrouwen wij op onze collega's van de retourenafdeling en hun beslissing kunnen wij niet beïnvloeden. Zij maken van elk geweigerd artikel een foto die wij jou ook graag toe kunnen sturen indien je een email met je klantgegevens stuurt aan onlineserviceteam@service.christineleduc.com.

We hopen dat je begrijpt dat we artikelen die vies zijn niet retour kunnen nemen, omdat deze niet verkoopbaar meer zijn.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

Waardeloze service!

Beoordeling 
 
1.0

Christine Le Duc heeft besloten om enkele bestellingen niet te leveren, omdat er maar 2 Groupons per adres gebruikt mogen worden in een periode van 6 maanden. Erg vreemd want heb bestellingen geplaatst op meerdere adressen.
Desondanks zit ik nu al enige tijd te wachten op terugbetalingen, maar nog steeds niets ontvangen. Ze hebben er zelf voor gekozen om niet te leveren, maar terug betalen ho maar. Heb trouwens zelf achter de bestellingen aan moeten zitten, want zelf even een bericht sturen kan er ook niet vanaf.
Waardeloze service!
Indien de terugbetaling niet voor vrijdag 22 april is gebeurd zal ik een claim indienen!

P
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Christine le Duc op 21 April 2016

Hallo,

De bestellingen die ik voor mij zie op het betreffende account zijn allemaal bestemd voor hetzelfde adres op huisnummer 41. Ik zal hier verder niet over in discussie gaan, omdat wij dit al eerder uitvoerig besproken hebben. Wij houden ons aan onze algemene voorwaarden die te vinden zijn op onze website.

Wij geven geen nieuwe vouchercodes omdat de orders geannuleerd zijn. Hierdoor zijn ook de originele vouchercodes weer vrijgegeven en ze kunnen weer gebruikt worden in de webshop door de personen waarvoor jij aangeeft besteld te hebben.

In het klantenaccount zie ik dat de terugbetalingen klaar staan. Vannacht worden ze verwerkt en teruggestort op het Paypal account.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

Producten niet geleverd en krijg mijn geld €633 niet terug

Beoordeling 
 
1.0

Mijn klacht en tip Bestel niks bij Christine le duc afspraken komt men niet na en klanten service is erg grof en heeft totaal geen empatisch vermogen:

Datum maandag 6-6-16 een een bestelling geplaatst van een grote order. (€633,38)
Meermalen contact gezocht om levering voor zaterdag 11-6-16 met DHL.

Helaas werd de zending en ophaal datum via Parcel shop van DHL gewijzigd naar een ander dag namelijk maandag 13-6-16.

Hierbij ook contact gezocht bij DHL, helaas was ophalen niet meer mogelijk.
Echter kreeg ik via track en trace op maandag 13-6-16 om 13:00 de melding dat pakket dermate defect was dat deze retour gestuurd zou worden.

Meteen contact gezocht met CLD, en nu komt mijn klacht.

Ik vertrouwde de zaak niet meer en heb mijn order op maandag 13-6-16 om 13:00 gecanceld, ik had immers het pakket voor zaterdag 11-6-16 benodigd.

De webcare team beloofde mij namelijk terug te bellen voor maandag 13-6-16 om 12:00.
Dat is helaas niet gebeurd terwijl mij dat nadrukkelijk belooft was. Vandaar de annulering van mijn order.

Telefonisch werd mij belooft dat men na zou gaan waar mijn pakket was, na een bevestigingsmail van gemaakte afspraken stond dat punt er dus niet in.
Wederom terug gemaild dat men na zou gaan waar mijn pakket dan zou zijn.
Ik moet namelijk wachten op mijn geld van niet geleverde producten.

Woensdag 15-6-16 om 17:07 werd mij per mail medegedeeld dat het pakket gescand was op het depot van DHL en dat er dus wel degelijk in "beweging" is

Vervolgens wacht ik meer dan een week op mijn geld, dus wederom contact opgenomen met CLD.

Vandaag 21-6-16 geven ze mij aan dat het pakket verloren is en dus manco gemeld dient te worden.
Wederom contact opgenomen en afgesproken dat ik een concreet antwoord zou krijgen.

Nu krijg ik een reactie: binnen enkele dagen kunnen we de terug storting verwerken.

Of te wel niet concreet en tevens wederom niet wat we telefonisch hebben afgesproken!
Ik wil namelijk vandaag mijn geld terug, ik heb immers al meer dan een week geduld gehad.
(betalen kosten qua tijd 1 minuut en terug storten meer als een week en dan nog enkele "verwerkingsdagen")

Nu heb ik kosten gemaakt voor het bellen en tijd en energie in gestoken om het netjes op te lossen.

Hier ben ik dus nu helemaal klaar mee vandaar mijn klacht op deze site.

DV
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Christine le Duc op 22 Juni 2016

Beste Dave,

Het spijt ons dat je niet tevreden bent met onze klantenservice.

In het gesprek op 14 juni jl. werd niet beloofd dat er vóór 12 uur contact opgenomen zou worden, alleen dat er contact opgenomen zou worden nadat geëist werd dat wij voor 12 uur contact op zouden nemen.

Wij zorgen er voor dat de terugstorting zo snel mogelijk plaats vindt maar zijn hierin afhankelijk van de systemen waarmee onze boekhouding werkt. We informeren je zodra bekend is wanneer het bedrag exact teruggestort zal worden.

Tessa
Webcare Team Christine le Duc

Christine le Duc op 22 Juni 2016

Beste Dave,

Zojuist hebben wij bevestiging gekregen dat de terugstorting vannacht verwerkt zal worden.

Wij hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Tessa

Christine le Duc op 23 Juni 2016

Beste Dave,

In je klantgegevens zie ik dat de terugbetaling verwerkt is. Omdat jouw bankrekening bij een andere bank dan onze bank loopt, kan het even duren voordat je het bedrag op jouw rekening kunt zien.

Tessa

Dave Verrijdt op 23 Juni 2016

Echt geweldig hoe jullie reageren (not)

Er is weldegelijk afgesproken dat er voor 12:00 terug gebeld zou worden, ik moest jullie erop vertrouwen dat het goed zou komen.

Wendy heeft mij persoonlijk excuus aangeboden dat de afspraak niet na gekomen was.
Maar goed het is wederom duidelijk en wordt steeds duidelijker hoe jullie tegen klant zijn: want voor en meedenken en empatisch vermogen is er niet.
Toch knap dat jullie allemaal zo werken daar!

Even voor de duidelijkheid ik was klant en als een klant een klacht heeft is dat een geschenk om het volgende keer beter te doen!
Maar als jullie dat als lees KLANTENSERVICE niet willen inzien ga vooral zo door.
Ik hoop dat heel veel eventuele klanten dit lezen alvorens überhaupt iets gaan bestellen bij jullie.
Dan word het van eigens minder druk bij jullie.

Ps zo lang ik mijn geld niet terug heb blijf ik mijn energie steken om mede consumenten in te lichten in jullie belabberde service en werkmethode.

Dv op 23 Juni 2016

Zoals verwacht vannacht heeft er GEEN terug storting plaats gevonden.
Echt bizar dat men iedere keer beloftes doen en niet nakomen.
Schijnt de normaal te zijn bij deze firma.

Dave op 23 Juni 2016

Hoi Tess,

Ik hoop voor je dat je plezier hebt in je werk, het is wel erg handig dat jullie zo'n dikke smoezen boek hebben met standaard en niet concreten oplossingen.

Echt klantvriendelijke benadering.

Ik heb geleerd zeg wat je doet en doe wat je zegt.
Misschien kunnen jullie deze ook in de smoezenboek plaatsen.

marion sieben op 08 Juni 2017

ik weet het gisteren bestelling gekregen was ook iets niet bij geleverd, spreekt je ze erop aan wordt er gezegd er wordt niks meer geleverd vanwege grof taalgebruik maar het geld zouden ze retourneren

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.3

Seems like their delivery guy missing the door bell each time he is here. I have already got 5 cards with "we will be back next day". Each of those times I was at home. They are using Selekt Vracht company and its definitely sucks. No problems with other delivery companies ever occurred.

Toys are a bit too expensive for their quality.
Ordering is easy. I hope getting money back will be easy as well.

F
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

ONZIN

Beoordeling 
 
4.8

Christine le duc komt alleen maar met onzin extra's ..
Elke keer bij besteding blablabla , kun je 5-sterren producten ontvangen ..
Tot 2 keer toe heb ik 2 goedkope plastic dingen ontvangen waarvan je ook zelf voor batterijen moet zorgen ..
Ik ken betere sites , waar alles geleverd word zoals beloofd

N
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Christine le Duc op 04 September 2015

Beste Nona,

Allereerst willen we je bedanken voor jouw bestelling.
We vinden het echter heel jammer dat je niet tevreden bent met onze geschenken.

Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw gegevens - klantnummer en/of emailadres - door te sturen naar onlineserviceteam@service.christineleduc.com​?

We zien jouw berichtje tegemoet!

Groeten,
Martin
Online Service Team Christine le Duc

Reageer op deze review

Jammer

Beoordeling 
 
4.5

Dinsdag ochtend een bestelling geplaatst, zou die zelfde dag geleverd kunnen worden maar maximaal 2 dagen. Donderdag nog niks ontvangen, na lezen op de site en dan staat er dan pas opeens dat het met nieuwe klanten een dag langer langer kan duren. Vrijdag nog niks ontvangen, pakket kan ik ook niet traceren op dhl dus gebeld ( wat 1 euro kost). Krijg dan te horen dat ik t pas volgende week kan verwachten, wanneer geen idee. Lekkere service als er op de site staat dat als je het vóór valentijnsdag wil ontvangen je tot donderdagavond kon bestellen. Klopt dus helemaal niks van.

N
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

geen geld terug :(

Beoordeling 
 
3.5

bij retourneren heb ik een bon gekregen en geen geld. verkoopster niet gezegd tegen mij :-( . nu moet ik nog een keer terug naar de winkel . en ze hebben in winkel niet zo veel keuze .

A
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

belachelijk!

Beoordeling 
 
1.5

19 januari een dekbed besteld die op de site als leverbaar stond, deze besteld voor een verjaardag van een vriendin.
Nu na 4 telefoontjes en 4x hoop te hebben gehad dat het binnen zou komen die week, nog steeds geen dekbed!! Het is nu 23 maart en zijn dik 2 maanden verder!! Er word telkens beloofd dat mijn dekbed binnen komt maar niks!
De laatste keer dat ik belde kreeg ik iemand aan de lijn die me vertelde dat haar collega nooit had mogen zeggen dat het dekbed er was want deze was niet leverbaar. Nu vertelde die mevrouw dat hij afgelopen week bezorgd zou worden en niks!
Mijn vader wacht daarbij al langer op zijn handdoeken.
Bestel er maar nooit wat!!

L
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Niet aan te raden

Beoordeling 
 
6.5

De webshop is echt ontzettend traag. Ik had een lingeriesetje besteld wat echt niet mooi zat, vervolgens teruggestuurd. Moest er zelf achteraan gaan om te achterhalen of de zending binnen was gekomen, pas toen ik vertelde dat ik een verzendbewijs had werd het pakket op miraculeuze wijze ineens gevonden bij Christine le Duc. Ook de terugbetaling duurde ruim 2 weken. Dit moet toch allemaal sneller kunnen?

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Marco

Beoordeling 
 
6.0

Onze ervaring om online lingerie te bestellen valt ons zwaar tegen. Al verschillende keren gehad dat de maat niet overeenkomt, maar wat het ergste is dat zelf tijdens het passen van alles kapot gaat en gebeurt dit niet tijdens het passen dan is het wel stuk na 1x dragen

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Christine le Duc op 21 September 2015

Beste,

Artikelen die niet passen of niet bevallen mogen natuurlijk altijd geretourneerd worden, indien deze hygiënisch en origineel verpakt zijn.

Zou je je contactgegevens door willen geven aan onlineserviceteam@service.christineleduc.com​? Graag kijken we of we iets voor je kunnen betekenen met betrekking tot de lingerie die kapot is.

Groetjes,
Tessa
Webcare Christine le Duc

Reageer op deze review
45 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3

Christine le Duc informatie

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee

Externe links

Thuiswinkel Waarborg is een betrouwbaar webwinkel keurmerk.