Christine le Duc

www.christineleduc.nl
 
4.6 (41)

41 Christine le Duc reviews

 
(4)
 
(5)
 
(8)
 
(13)
 
(11)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
41 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3
Volgorde

Prikkelt je zintuigen

Beoordeling 
 
3.8

Erotiek prikkelt de zintuigen! Echter... het gevoel wat CLD bij mij oproept staat daar mijlenver van vandaan.

Was op zoek naar een paar nieuwe dingetjes voor in de slaapkamer en besloot om dit keer bij Christine te bestellen nadat ik mij herinnerde dat ik enige tijd terug in een vakblad had gelezen dat het slecht ging met het bedrijf en de holding. (Niet dat mijn bestelling hun verliezen compenseert maar elk beetje helpt mee)
De producten waren op voorraad dus ik dacht, mooi! vandaag besteld morgen in huis, ja toch? Nou Niet dus. Ook niet overmorgen, of die dag er na, of de dag daa.... nou ja, je begrijpt het wel.

Ik kan hier wel een heel verhaal neerkalken en het bedrijf zwart maken. Maar dat is verspilde tijd. Het bedrijf moet orde op zaken stellen en de bedrijfsvoering aanpassen aan de huidige standaard binnen de e-commerce sector want ik geloof echt niet dat de het bedrijf met een sterk merk in handen wat echt ver terug gaat in de Nederlandse geschiedenis nog heel veel langer zal bestaan op deze manier.

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.5

Netjes 2e dag geleverd. Het bestellen ging makkelijk.

JT
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review

zeer tevreden

Beoordeling 
 
9.3

Snelle levering, ben heel tevreden met mijn aankoop!

MS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.5

Hallo, ik bestel regelmatig bij leduc. Goede producten en ik hoef het niet in de winkel te kopen wat ik fijn vind met dat soort producten.

AG
Was deze beoordeling nuttig? 2 4
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.3

Goede shop. Weet je tenminste zeker dat het betrouwbaar is. Ik ben erg tevreden over de snelheid van leveren. Christineleduc ga zo door.

JM
Was deze beoordeling nuttig? 12 2
Reageer op deze review

Bestelling

Beoordeling 
 
9.5

Hallo vanmorgen mijn bestelling binnegekregen, was echt zeer verrast wow hij is inderdaad Mr Big!
wat een grote zeg heerlijk!!!

MS
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Uitstekende service

Beoordeling 
 
8.8

Nadat ik van een speeltje dat ik bij ChristineLeDuc had gekocht de batterijtjes er bij moest kopen, ben ik onderweg het kapje met daarin het schakelaartje verloren. Stom natuurlijk:
Met ChristineLeDuc gemaild; sturen ze mij gratis gelijk een nieuw exemplaar op: inclusief de batterijtjes!!
Geweldige service en klantvriendelijkheid noem ik dat: Ga vooral zo door, dan houd je mij (en hopelijk ook anderen) tot je tevreden klantenkring.

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 5
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.0

Bestel er al jaren en gaat altijd goed! Lekker ook dat er op het pakje niet staat van wie het afkomt en wat erin zit. Dat gaat die postbode niets aan haha :-)!

Groeten Ans

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 3
Reageer op deze review

service valt erg tegen

Beoordeling 
 
5.0

Tijdje terug wat dingen besteld bij CLD. Er miste een artikel, terwijl het wel op de pakbon stond. Dezelfde dag nog gebeld. Ik kreeg een mail die ik moest reply-en met daarin aan te vullen wat precies het probleem was. Dit heb ik ook gelijk dezelfde dag nog gedaan. 1,5 week later nog geen antwoord terug en ook geen product binnen gekregen. Daarna maar gemaild en uitgelegd wat het probleem was. Hierbij reageerden dat ze nog geen artikel van mij retour hadden gekregen...en dat was het. Nog niet geholpen, want het ging niet om een retour. Daarna nogmaals gemaild. Week later het product in de bus gekregen. Dit had allemaal veel sneller gekund.
Ik kwam er ook achter dat één van de producten defect was. Hier een retourmelding van gedaan en is netjes opgehaald door DHL. Echter is het nu 2 weken later en heb ik hierover nog helemaal niets gehoor, laat staan een nieuw product opgestuurd gekregen.

Ik heb nog nooit ergens zo'n slechte service gehad.

B
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.5

Belooft de volgende dag te leveren. Totdat het artikel (en) dan ineens niet op voorraad zijn....Na 2 weken nog niets in huis. moet er zelf nu al diverse malen achteraan...dat is vragen om negatieve aandacht. Ze ga je net met klanten om! Bestelling aan het annuleren. Dit is niet wat ik er van verwacht/gehoopt had! Jammer...

DJ
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Chantalle op 16 Mei 2013

Ik had dus ook gehoord dat cristine Le duc binnen 2 dagen leverd. 21 Mei ga ik met vakantie en hoop toch echt wel dat mijn artikelen thuis zijn gearriveerd! Ik heb nog meer gevonden op hun site,..maar beter even afwachten?! Maargoed...3dagen heb ik dan maar even geduld. Anders storten ze me het overgemaakte bedrag maar terug. Ons geld komen we tenslotte overal wel kwijt toch?!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
7.8

Het duurde een paar dagen voordat de bestelling werd bezorgt maar het ging allemaal goed voor de rest.

O
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

waardeloos bedrijf

Beoordeling 
 
4.0

Dit bedrijf is waardeloos had toycleaner besteld zat niet bij levering maakt je hier melding van zeggen ze we leveren niets meer aan jou omdat er grof taalgebruik was gebruikt, maar waarom ontvangen ze dan wel je geld en leveren wel het andere product

MS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Christine le Duc op 09 Juni 2017

​Hallo Marion,

Uit onze gegevens blijkt dat je meerdere klantaccounts hebt. Bij beide accounts heb je één bestelling geplaatst op 03 juni jl. Één bestelling is verwerkt en verstuurd. Deze heb je ontvangen.

De andere bestelling is niet verwerkt omdat het account geblokkeerd staat. In het verleden hebben wij vaker contact met jou gehad. Hierbij is ontoelaatbaar en grof taalgebruik toegepast tegen onze klantenservice. Dit is niet acceptabel en daarom verwerken wij jouw bestellingen niet meer.

Het betaalde bedrag wordt zo snel mogelijk naar je terug gestort, zoals eerder gemeld is via Facebook.

Met vriendelijke groet,
Darshana
Webcare team

Reageer op deze review

FAIL!!! nooit bestellen!!!

Beoordeling 
 
4.0

2 vouchers gekregen (voor mijn verjaardag) daar wat spullen van besteld. 2 artikelen terug moeten sturen wegens defect. Na een tijdje niks gehoord te hebben een mail gestuurd ' mevr wij hebben u een mail gestuurd' ik niks ontvangen en het mooiste was ik kreeg vouchers terug nou prima mooi geregeld. Zijn die vouchers die ik nooit heb ontvangen verlopen na een maand. Oftewel MIJN (van een vriend) geld foetsie weg krijg er niets meer voor. Zeggen ze later dat die voucher mail 11 dec is opgestuurd en dat ik 1 artikel had. Nee het waren 2 artikelen! Nu is het ineens dat die mail 11 nov is verstuurd. Ik geloof er niets van dat deze mail is verstuurd! Knap als het van 11 dec naar 11 nov is gegaan. Wat mij betreft een dikke fail voor CLD! En service is 0,0 vriendelijk; krijgt alleen standaard antwoorden ze doen niks voor je om het op te lossen! Het is betaald toch of niet dan! Stelletje oplichters bah! Normaal als je iets retour stuurt krijg je een nieuw exemplaar opgestuurd. Maar nee dit oplichters bedrijf doen liever niks voor je een innen graag gemakkelijk je geld.
DIKKE VETTE FAIL!

W
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Christine le Duc op 03 Februari 2016

Beste Willeke,

Graag ontvang ik je klant- en of adresgegevens, zodat ik het één en ander kan nakijken.
Je mag deze mailen naar: onlineserviceteam@service.christineleduc.com.

Met vriendelijke groet,

Wendy
Webcare Team ​

willeke op 03 Februari 2016

Beste.
Uw collega's hebben mij al verteld dat ze niets voor mij kunnen doen. Vind ik nogal raar aangezien het al is betaald. Maar goed dat zal wel deel zijn van het makkelijke oplichten. Mensen ervoor laten betalen en vervolgens zeggen dat de retour vouchers na een maand niet meer geldig zijn.

Reageer op deze review

Zeer tevreden

Beoordeling 
 
7.8

Vanddag mijn nieuwe Dildo ontvangen, geweldig hij is zo realistich en voelt warm en echt aan!
echt een aanrader!

MS
Was deze beoordeling nuttig? 1 6
Reageer op deze review

bedonderd

Beoordeling 
 
4.0

Na een aantal bestellingen kreeg ik een mail met daarin dat ik bij de gelukkige 5 hoorde en dat ik een a-merk prijs had gewonnen, netjes een kadertje met 5 namen en dat ik er stond. Eronder een mooie foto van een tablet, smartphone, digitale camera enz.

Deze prijs kon ik bijbestellen met een bestelling vanaf 20,- al een beetje vreemd maar goed.

Vandaag kreeg ik mijn bestelling (netjes volgende dag) en ik doe de doos open en een prachtig doosje met zogenaamde "grundig" oordoppen blinken me tegemoet. Erg teleurstellend natuurlijk en ik voel me uiteraard ook nog eens bedrogen. Misschien een beetje naïef geweest maar op zon manier bedrogen worden verwacht je bij pop-up reclames bij youtube, facebook etc en zeker niet bij een grote firma.

Afijn, na de teleurstelling de klantenservice gebeld om toch mijn beklag en teleurstelling te doen en de desbetreffende madame doet vrij ongeïnteresseerd en blijft herhalen dat dat dus in de kleine lettertjes staat en dat de eerste 5 klanten in heel europa de grote prijs gekregen zouden hebben. Waarop mijn vraag was:,, dus wat was niet de gelukkige 5 maar de gelukkige 500.000?? Waarop de ongeïnteresseerde madame toch moest toegeven dat dat inderdaad waar was.

Erg jammer en ik schiet er niks mee op, ik zal er niet gauw meer wat bestellen want als je al op zon manier bedonderd wordt laat staan met de kwaliteit etc van de produkten die ze leveren...

R
Was deze beoordeling nuttig? 9 0
Reageer op deze review

Marco

Beoordeling 
 
6.0

Onze ervaring om online lingerie te bestellen valt ons zwaar tegen. Al verschillende keren gehad dat de maat niet overeenkomt, maar wat het ergste is dat zelf tijdens het passen van alles kapot gaat en gebeurt dit niet tijdens het passen dan is het wel stuk na 1x dragen

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Christine le Duc op 21 September 2015

Beste,

Artikelen die niet passen of niet bevallen mogen natuurlijk altijd geretourneerd worden, indien deze hygiënisch en origineel verpakt zijn.

Zou je je contactgegevens door willen geven aan onlineserviceteam@service.christineleduc.com​? Graag kijken we of we iets voor je kunnen betekenen met betrekking tot de lingerie die kapot is.

Groetjes,
Tessa
Webcare Christine le Duc

Reageer op deze review

Niet aan te raden

Beoordeling 
 
6.5

De webshop is echt ontzettend traag. Ik had een lingeriesetje besteld wat echt niet mooi zat, vervolgens teruggestuurd. Moest er zelf achteraan gaan om te achterhalen of de zending binnen was gekomen, pas toen ik vertelde dat ik een verzendbewijs had werd het pakket op miraculeuze wijze ineens gevonden bij Christine le Duc. Ook de terugbetaling duurde ruim 2 weken. Dit moet toch allemaal sneller kunnen?

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Na ruim een half jaar nog niet terugbetaald na retour.

Beoordeling 
 
4.8

Helaas heb ik al deze waarschuwingen en negatieve beoordelingen te laat gelezen alvorens ik een bestelling had geplaatst.

Bestelling gedaan in juli 2018, op 1 artikel na alles retour gedaan in augustus. CLD stelt dat zij 25 aug 2018 hebben terugbetaald, maar dit is tot op heden niet gebeurd. In de maanden augustus en september 2018 omstreeks 10x gebeld en bewijs gevraagd van deze terugbetaling. Ik zie slechts de afschrijving van de bestelling. Ondanks alle beloftes heb ik nooit enige reactie gehad. Vervolgens een ingebrekestelling verstuurd, ook hierop geen antwoord.

Eind december 2018 voor de laatste keer gebeld dat als ik niets zou horen voor de volgende ochtend, ik de zaak zou neerleggen bij het incassokantoor. Zoals verwacht de volgende ochtend niets gehoord en een paar dagen later heb ik inderdaad de zaak bij het incassokantoor neergelegd. Op alle sommaties en berichten van dit kantoor kwam geen antwoord, waardoor het incassokantoor mij berichtte of ik toestemming gaf om met de zaak een dagvaardingsprocedure te starten (oftewel, naar de rechter). Ik heb vervolgens CLD nog eenmaal gebeld (8 feb jl.) of ze daadwerkelijk de zaak zo op de spits willen laten lopen omdat de zaak zo duidelijk is dat er niet terug is betaald. Mij werd gevraagd een mailtje te sturen (dat heb ik dezelfde dag nog gedaan), zodat men het ging uitzoeken. Tot op heden nog niets gehoord.

Ik begrijp niet waarom de service zo belabberd is. Het is zo vervelend dat ik al een half jaar op mijn geld moet wachten en er niets wordt ondernomen en reacties uitblijven. Hierdoor ben ik genoodzaakt mijn verhaal hier op te schrijven en mensen te waarschuwen. Mijn vertrouwen in CLD is volledig weg.

Factuurnummer: C183017226.

G
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

G. op 13 Februari 2019

Verder wil ik mijn retourgeld + de 25 euro (groupon-bon) + rente terug, totaal € 129,75 teruggestort zien (op de rekening van het incassokantoor), alsmede de incassokosten € 78,65. Totaal: € 208,40.

G. op 13 Februari 2019

Ik wil het retourgeld + 25 euro (groupon-bon) + rente (totaal: 129,75) teruggestort zien op de bankrekening van het incassokantoor, alsmede de incassokosten a €78,65, totaal dus €208,40. Indien niet dit totale bedrag naar hen overgemaakt wordt zal hier alsnog een procedure tegen gestart worden.

G. op 26 Februari 2019

Inmiddels is na flink wat getouwtrek de vordering door CLD betaald aan het ingeschakelde incassokantoor. Ikzelf heb geen enkele reactie gehad nog enig mailtje met excuses. Jammer!

Reageer op deze review

7 weken wachten op terugbetaling

Beoordeling 
 
5.0

Eind mei dacht ik een leuk jurkje gekocht te hebben maar helaas bleek deze van zeer slechte kwaliteit, dus heb ik deze retour gestuurd. Na circa 1,5 week had ik nog steeds geen retourbevestiging gekregen dus keek ik bij DHL waar het pakketje zich ongeveer moest bevinden. Het bleek dat het pakketje al ruim een week geleden bij jullie was aangekomen. Ik heb gebeld en kreeg te horen dat het tot 2 weken na verzending kon duren voordat een pakketje bij jullie als retour werd geregistreerd, alles wat ik kon doen was afwachten (enige andere vorm van klantenservice "was niet beschikbaar". Op mails werdt ook niet gereageerd). Na 3 (!!) weken was het eindelijk zover en konden jullie mij per telefoon laten weten dat het pakketje retour was gekomen, de beloofde retourbevestigingsmail heb ik nooit gehad.

Na een week had ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen, dus heb ik maar weer contact met jullie opgenomen. Nee, een retourbetaling "kon ook 2 weken op zich laten wachten dus uiterlijk 5 juli zou ik mijn geld terug ontvangen". Je raad het al, het was 5 juli en ik had nog steeds niets. Ik heb het weekend nog afgewacht, maar ook daarna had ik nog steeds geen betaling ontvangen (of enige vorm van communicatie van jullie). Het enige wat jullie aan de telefoon konden zeggen was dat het jullie speet dat het zo lang duurde, ik wachtte in totaal al ruim 5 weken op mijn retourbetaling. 2 weken na "de uiterste terugbetalingsdatum" gaven jullie aan het dan eindelijk over te hebben gemaakt en ik dacht dat het daarmee was opgelost, maar helaas. Na ruim een week had ik nog steeds geen retourbetaling ontvangen. Nu gaven jullie weer aan problemen te hebben met PayPal en dat het daarom nog niet binnen was. 3 keer hebben jullie aangegeven het op te gaan lossen en mij een bevestigingsmail te sturen en 3 keer is er helemaal niets gebeurd. Ik heb het uiteindelijk via een PayPal claim na 7 weken (!!!) terug moeten ontvangen, en wederom heb ik daar niets van jullie over gehoord. Ben blij dat ik met PayPal heb betaald en zij het zo voor mij op konden lossen.

In al die tijd konden jullie mij niets vertellen, ondersteuning bieden of ook maar een bevestigingsmail toesturen. Wat een slecht bedrijf, zo kun je echt niet met je klanten omgaan..

I
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte ervaring! Waardeloze klantenservice

Beoordeling 
 
2.5

Een aantal weken geleden een aantal groupons besteld voor Christine Le Duc.
In de voorwaarde staat vermeld:
Aankoop: maximaal 1 groupon per bestelling te gebruiken, maximaal 2 groupons per adres.
Mijn interpretatie hiervan is dat je dus meerdere groupons mag besteden, alleen niet op hetzelfde adres mag laten leveren. Afgelopen week mijn bestelling dus ook bij Christine Le Duc gedaan, de betalingen volbracht, en bij de eerste 3 bestellingen kreeg ik ook netjes een bevestiging in mijn e-mail. De 4de bevestiging van de bestelling echter niet! Waarna ik contact heb opgenomen via de website met de klantenservive (e-mail).

Hierin kreeg ik een antwoord:
Wij hebben je bestellingen ontvangen. Het is niet mogelijk om een orderbevestiging na te sturen. De komen vanuit de webshop en daartoe hebben wij geen toegang.

Daarnaast worden je bestellingen nog gecontroleerd.
Je hebt 4 voucher ingeleverd, terwijl dit er maar 2 per half jaar mogen zijn.

Een verschil in voorwaarde dus! Groupon zegt 2 maximaal per adres, Christine Le Duc 2 per half jaar.

Vandaag telefonisch contact opgenomen met de klantenservice! Hoe zit het met mijn bestellingen en betalingen?
Het 10 minuten durende telefoongesprek verliep nogal behoorlijk geïrriteerd. De dame van de klantenservice liet mij niet uitpraten, mijn verhaal werd niet aangehoord. Ik was verkeerd, ik had de voorwaarde moeten lezen. En ja, het is toch logisch dat 2 per adres ook meteen betekend 2 per klantnummer!
In mijn ogen is dit niet hetzelfde? Na dit aangegeven te hebben vond de dame van de klantenservice dat ik het toch wel erg ver zocht, want ja dat leek toch wel op elkaar. Afgesproken werd om 2 bestellingen te annuleren en de groupons weer vrij te geven. Hierbij gaf ik aan dat ik dus niet kon terug zien wat ik besteld had omdat ik niet alle bevestigingen ontvangen had!
Het antwoord: Ik mail ze u NU toch! Goedemiddag! en de telefoon wordt opgelegd......

Ik heb opnieuw contact opgenomen met de klantenservice om verduidelijking te vragen over hoe nu verder.
Deze keer een vriendelijkere medewerker. Ze heeft verhaal gedaan bij de vorige persoon aan de telefoon. Het antwoord; U heeft net pas neergelegd en belt nu alweer? Ja hallo, de telefoon werd neergegooid, in mijn ogen kun je op zijn mins het gesprek even correct afronden!
Sorry maar als je zo met klanten omgaat?

Ik moet eerlijk zeggen, ik heb vaker bij Christine Le Duc besteld, altijd tevreden geweest over de snelle en correcte levering! Maar of ik nu ooit nog eens zal bestellen? Op deze manier heb ik geen zin om als klant behandeld te worden, ook al heb ik als klant, de voorwaarde anders geïnterpreteerd dan volgens Christine Le Duc als voorwaarde gesteld worden.

Nu maar hopen dat ik de groupons en de gekozen artikelen per mail toegestuurd krijg zodat ik deze alsnog kan bestellen op een ander klantnummer en anders mijn geld gewoon netjes retour krijg!
Daarnaast er maar op hopen dat de andere 2 bestellingen netjes geleverd worden...?!?

MB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Christine le Duc op 18 Januari 2017

Hallo Moniek,

Het spijt ons dat je het niet eens bent met de algemene voorwaarden.

We verwijzen je nogmaals naar de algemene voorwaarden, hier te vinden: http://www.christineleduc.nl/generalconditions

In de voorwaarden staat onder het kopje 'Overig verkregen actie-, kortings-, of vouchercodes' onderstaande vermeld:
Per klant, per adres mogen twee actie,- kortings-, of vouchercodes worden genoteerd in een periode van zes maanden.

We kunnen je helaas niet anders berichten dan onze collega's hiervoor ook al gedaan hebben.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Moniek op 05 Februari 2017

Beste Tessa,

Over de voorwaarden ga ik het ook niet meer hebben!
Maar de manier waarop er bij een klantenservice met klanten omgegaan wordt... dat is echt waardeloos!

Wellicht een verbeterpunt voor jullie!

Reageer op deze review
41 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3

Christine le Duc informatie

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee

Externe links

Thuiswinkel Waarborg is een betrouwbaar webwinkel keurmerk.