Details van de beoordeling

Christine le Duc
Erotiek Webshops

Niet aan beginnen! Slechte klantenservice!

Beoordeling 
 
1.5

Pas op met dit bedrijf dat zich mooi voordoet met prachtige beelden!

De waarheid is dat de klantenservice zeer slecht is en meer uit " tokkie-achtige" types bestaat.
Ik heb meermalen over en weer contact gehad.
Uiteraard steeds met andere personen en " noreplays" en duidelijk onprofessionele tijdelijke krachten, die niet begrijpen wat klantgerichtheid is.Het blijken mensen (of kinderen?) te zijn die hun eigen gelijk willen halen en je aanspreken of je een lastige leeftijdgenoot bent.

Mijn dochter had een tegoed voucher gehad omdat een bestelling erg tegen was gevallen. Dus kennelijk geen geld terug maar een voucher. Maar deze werkte niet. Dit heeft mijn dochter op mijn advies direct aangegeven via de mail en uitgelegd. Ze heeft gezegd dat er haast bij was omdat ze op vakantie ging.

Ze kreeg alleen als antwoord tot wanneer de voucher geldig was. Tot 2x toe, terwijl ze zei, daar gaat het niet om, het gaat erom dat de vouchercode niet werkt? En dat ze op vakantie ging dus dat er haast bij was dat ze uitleg hierover kreeg.
Er kwam geen antwoord behalve tot wanneer de code geldig was.

Toen ze een week later van vakantie terug kwam bleek de code inderdaad niet meer geldig te zijn maar er was geen reactie meer van de klantenservice. En mijn dochter was haar tegoed dus kwijt.
Toen heb ik gereageerd en alles opnieuw uitgelegd.
Weer was het antwoord van de klantenservice dat de vouchercode maar tot die en die datum geldig was en die datum was nu voorbij ..... (!)

Als een vraag gesteld wordt met enige haast (want je geeft aan dat je op vakantie gaat), verwacht je een duidelijk antwoord. Dus dat de code kennelijk geblokkeerd was en wat je dan zou moeten doen?

3 mails later volgde het antwoord dat de code geblokkeerd was voor 24 uur. en : " Wanneer mevrouw dit inderdaad op die en die datum geprobeerd had en deze geblokkeerd is geraakt, had zijn ruim de tijd om de bon nadien alsnog te gebruiken.
Wij verlengen de bon niet".

Maar er was niet uitgelegd hoe dit werkte!
Dat er een blokkade opkwam en dat de code dan na 24 uur weer te gebruiken was! Bovendien ging mijn dochter op vakantie!
Het ging niet om de vervaldatum. Het ging niet om de tekst dat je eerst dient in te loggen etc.
Het ging erom dat het uitgelegd werd!

Maar als ik dit nogmaals probeerde aan hen uit te leggen was de enige reactie: " Wij blijven erbij dat de vouchercode niet verlengd kan worden. Omdat dit nu meerdere malen uitgelegd is zullen wij verdere reacties hierop niet in behandeling nemen" .

To ziens dan maar Christine le Duc. Wij gaan weg als klant en zullen dit bericht verder verspreiden.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Christine le Duc op 22 September 2016

Hallo Petra,

Op 10 augustus jl. heeft je dochter een reactie ontvangen met de vervaldata van de retourvouchers en tips om deze alsnog te verzilveren. Dit is het enige contact geweest rondom de retourvoucher. Indien onduidelijk was dat de betreffende voucher alleen tijdelijk geblokkeerd was, had je dochter hierover vanzelfsprekend contact met ons op kunnen nemen. Graag hadden we dan meer uitleg gegeven.

Per email heb je op 23 augustus jl. contact opgenomen met onze klantenservice. Dit is ruim na de vervaldatum. Helaas konden we je niet anders berichten dan dat deze code vervallen was. Hierbij is verwezen naar de algemene voorwaarden en de webshop, waar vermeld wordt dat retourvouchers één maand geldig zijn. Vouchers kunnen niet verlengd worden.

Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Met vriendelijke groet,

Monique
Webcare Team

Christine le Duc op 23 September 2016

Hallo Petra,

Op 10 augustus jl. heeft je dochter een reactie ontvangen met de vervaldata van de retourvouchers en tips om deze alsnog te verzilveren. Dit is het enige contact geweest rondom de retourvoucher. Indien onduidelijk was dat de betreffende voucher alleen tijdelijk geblokkeerd was, had je dochter hierover vanzelfsprekend contact met ons op kunnen nemen. Graag hadden we dan meer uitleg gegeven.

Per email heb je op 23 augustus jl. contact opgenomen met onze klantenservice. Dit is ruim na de vervaldatum. Helaas konden we je niet anders berichten dan dat deze code vervallen was. Hierbij is verwezen naar de algemene voorwaarden en de webshop, waar vermeld wordt dat retourvouchers één maand geldig zijn. Vouchers kunnen niet verlengd worden.

Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Met vriendelijke groet,

Monique
Webcare Team

Reageer op deze review