Details van de beoordeling

Christine le Duc
Erotiek Webshops

Slechte ervaring! Waardeloze klantenservice

Beoordeling 
 
2.5

Een aantal weken geleden een aantal groupons besteld voor Christine Le Duc.
In de voorwaarde staat vermeld:
Aankoop: maximaal 1 groupon per bestelling te gebruiken, maximaal 2 groupons per adres.
Mijn interpretatie hiervan is dat je dus meerdere groupons mag besteden, alleen niet op hetzelfde adres mag laten leveren. Afgelopen week mijn bestelling dus ook bij Christine Le Duc gedaan, de betalingen volbracht, en bij de eerste 3 bestellingen kreeg ik ook netjes een bevestiging in mijn e-mail. De 4de bevestiging van de bestelling echter niet! Waarna ik contact heb opgenomen via de website met de klantenservive (e-mail).

Hierin kreeg ik een antwoord:
Wij hebben je bestellingen ontvangen. Het is niet mogelijk om een orderbevestiging na te sturen. De komen vanuit de webshop en daartoe hebben wij geen toegang.

Daarnaast worden je bestellingen nog gecontroleerd.
Je hebt 4 voucher ingeleverd, terwijl dit er maar 2 per half jaar mogen zijn.

Een verschil in voorwaarde dus! Groupon zegt 2 maximaal per adres, Christine Le Duc 2 per half jaar.

Vandaag telefonisch contact opgenomen met de klantenservice! Hoe zit het met mijn bestellingen en betalingen?
Het 10 minuten durende telefoongesprek verliep nogal behoorlijk geïrriteerd. De dame van de klantenservice liet mij niet uitpraten, mijn verhaal werd niet aangehoord. Ik was verkeerd, ik had de voorwaarde moeten lezen. En ja, het is toch logisch dat 2 per adres ook meteen betekend 2 per klantnummer!
In mijn ogen is dit niet hetzelfde? Na dit aangegeven te hebben vond de dame van de klantenservice dat ik het toch wel erg ver zocht, want ja dat leek toch wel op elkaar. Afgesproken werd om 2 bestellingen te annuleren en de groupons weer vrij te geven. Hierbij gaf ik aan dat ik dus niet kon terug zien wat ik besteld had omdat ik niet alle bevestigingen ontvangen had!
Het antwoord: Ik mail ze u NU toch! Goedemiddag! en de telefoon wordt opgelegd......

Ik heb opnieuw contact opgenomen met de klantenservice om verduidelijking te vragen over hoe nu verder.
Deze keer een vriendelijkere medewerker. Ze heeft verhaal gedaan bij de vorige persoon aan de telefoon. Het antwoord; U heeft net pas neergelegd en belt nu alweer? Ja hallo, de telefoon werd neergegooid, in mijn ogen kun je op zijn mins het gesprek even correct afronden!
Sorry maar als je zo met klanten omgaat?

Ik moet eerlijk zeggen, ik heb vaker bij Christine Le Duc besteld, altijd tevreden geweest over de snelle en correcte levering! Maar of ik nu ooit nog eens zal bestellen? Op deze manier heb ik geen zin om als klant behandeld te worden, ook al heb ik als klant, de voorwaarde anders geïnterpreteerd dan volgens Christine Le Duc als voorwaarde gesteld worden.

Nu maar hopen dat ik de groupons en de gekozen artikelen per mail toegestuurd krijg zodat ik deze alsnog kan bestellen op een ander klantnummer en anders mijn geld gewoon netjes retour krijg!
Daarnaast er maar op hopen dat de andere 2 bestellingen netjes geleverd worden...?!?

MB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Christine le Duc op 18 Januari 2017

Hallo Moniek,

Het spijt ons dat je het niet eens bent met de algemene voorwaarden.

We verwijzen je nogmaals naar de algemene voorwaarden, hier te vinden: http://www.christineleduc.nl/generalconditions

In de voorwaarden staat onder het kopje 'Overig verkregen actie-, kortings-, of vouchercodes' onderstaande vermeld:
Per klant, per adres mogen twee actie,- kortings-, of vouchercodes worden genoteerd in een periode van zes maanden.

We kunnen je helaas niet anders berichten dan onze collega's hiervoor ook al gedaan hebben.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Moniek op 05 Februari 2017

Beste Tessa,

Over de voorwaarden ga ik het ook niet meer hebben!
Maar de manier waarop er bij een klantenservice met klanten omgegaan wordt... dat is echt waardeloos!

Wellicht een verbeterpunt voor jullie!

Reageer op deze review