Details van de beoordeling

gezondelimonade
Eten en drinken

Ook hier niets geleverd

Beoordeling 
 
1.3

Op 17-06 heb ik een bestelling gedaan bij gezondelimonade.nl. Maar ook hier is tot op heden niets geleverd. Enkele malen heb ik in het begin een e-mail ontvangen waarin stond dat de smaken momenteel niet geleverd konden worden en dat ze "hopen" binnenkort te kunnen leveren. Dit is dus inmiddels al drie maanden. Vier weken geleden heb ik ge-maild om de bestelling te annuleren, maar heb geen reactie gekregen en ook mijn geld niet terug. Als je iets niet kunt leveren prima, maar stort het geld dan terug. Dit is pure oplichterij. Ik ga dan ook uitzoeken hoe ik stappen kan ondernemen.

BB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

esther hayema op 07 November 2015

heb je inmiddels nog iets gehoord van de limonade bedrijf . hier zelfde verhaal vandaar

B. Busquet op 07 November 2015

Nee ik heb nog steeds geen reactie gehad en ook geen geld of bestelling. Volgens diverse sites is het enige wat ik nu nog kan doen via een rechtsbijstandsverzekering proberen het geld terug te krijgen. Deze verzekering heb ik echter niet. De optie die over blijft is aangifte doen bij de politie van internet oplichting. Echter doet de politie er dan niks mee. Wat dan nog overblijft is genoeg mensen verzamelen op samen een procedure op te starten. Nu gaat het bij mij maar om een kleine 17 euro dus ik denk dat ik her hierbij laat..

Reageer op deze review