GezondeLimonade reviews & ervaringen

www.gezondelimonade.nl
 
6.8 (44)
gezondelimonade

44 GezondeLimonade reviews

 
(25)
 
(3)
 
(1)
 
(2)
 
(13)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
13 resultaten - getoond 1 - 13
Volgorde
(`Bijgewerkt: Januari 13, 2016)
Beoordeling 
 
1.0

Wij hebben begin december voor meer dan € 40 besteld maar nog niets ontvangen. Het is godsonmogelijk om op een normale manier met meneer in gesprek te komen.

Dit is mij uiteindelijk gelukt via messenger van Facebook. Hier kreeg ik eerst te horen dat het was uitgelopen ivm, ziekte dus dan denk je rot voor die mensen we hebben even geduld.

Na een week nog niet gehoord/ontvangen toen bleek de franchiser op vakantie.... Tja ok kan ook nog. Maar diezelfde week zouden we onze bestelling ontvangen. Toen ik na weer een week nog niet had vernomen werd ik toch wel lichtelijk geïrriteerd, nu werkt mijn man in de woonplaats van deze meneer dus die ging maar eens langs. De eerste keer werd er open gedaan en kregen we wederom bovenstaand verhaal te horen dus nog maar wat respijt gegeven.

Nu is mijn man inmiddels vier keer langs geweest en iedere keer wordt er niet thuis gespeeld door meneer Remco..lichten gaan uit, bel gaat eraf enz.

Vorige week weer gebeld en hij begreep er echt helemaal niets van [achteraf dus op zijn adam's gewoon gelul) we kregen ons geld terug... Off opluchting...dachten wij.

Vrijdag nog niets ontvangen dus weer even via messenger contact gezocht. Vond hij inmiddels niet zo leuk meer. Hij had woensdag over gemaakt dus we moeten het na het weekend ontvangen en of ik geen geduld kon opbrengen. Geduld ik wacht verdorie al vanaf 3 december.

Via via hoorde ik van deze site en ben me werkelijk een hoedje geschrokken wat zijn er veel mensen opgelicht door deze man. Ja inmiddels noem ik het oplichting.

Vorige week opnieuw lopimonade besteld en nu bijdrinkbolero.nl en kreeg de volgende dag al een telefoontje en de dag erna mijn bestelde limonade.

Voor ieder gedupeerde er bestaat een mogelijkheid om via internet aangifte te doen tegen internetoplichting. Dit kan op aangifteinternetoplichting.nl

Ik ga het zeker doen en ik hoop dat er meer mensen volgen. Deze meneer heeft volgens linkin nog meer bedrijven dus wie weet wat hij allemaal voor oplichting uitvoert.

MV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Geen bestellingen plaatsen!!

Beoordeling 
 
1.0

Ik had het kunnen weten dus... Had ik maar even gegoogled voordat ik mijn bestelling plaatste. Ook ik heb mijn bestelling direct keurig betaald maar nog steeds niet gekregen. Telefonisch zijn deze mensen niet bereikbaar en op e-mails wordt niet gereageerd.

Kansloos dit soort mensen!

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

geen levering

Beoordeling 
 
1.0

betaling gedaan. blijf maar niks ontvangen en per mail reageren ze niet !!!!

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Niet leveren bestelling

Beoordeling 
 
1.0

Op 16 oktober een bestelling gedaan maar tot op heden niets ontvangen, als meerdere mailtjes gestuurd maar ook daar niets op terug ontvangen.
Heel slecht bedrijf!

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

esther op 07 November 2015

heb je inmiddels al iets gehoord van het limonadebedrijf. Hier hetzelfde helaas.

Reageer op deze review

Ook hier niets geleverd

Beoordeling 
 
1.3

Op 17-06 heb ik een bestelling gedaan bij gezondelimonade.nl. Maar ook hier is tot op heden niets geleverd. Enkele malen heb ik in het begin een e-mail ontvangen waarin stond dat de smaken momenteel niet geleverd konden worden en dat ze "hopen" binnenkort te kunnen leveren. Dit is dus inmiddels al drie maanden. Vier weken geleden heb ik ge-maild om de bestelling te annuleren, maar heb geen reactie gekregen en ook mijn geld niet terug. Als je iets niet kunt leveren prima, maar stort het geld dan terug. Dit is pure oplichterij. Ik ga dan ook uitzoeken hoe ik stappen kan ondernemen.

BB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

esther hayema op 07 November 2015

heb je inmiddels nog iets gehoord van de limonade bedrijf . hier zelfde verhaal vandaar

B. Busquet op 07 November 2015

Nee ik heb nog steeds geen reactie gehad en ook geen geld of bestelling. Volgens diverse sites is het enige wat ik nu nog kan doen via een rechtsbijstandsverzekering proberen het geld terug te krijgen. Deze verzekering heb ik echter niet. De optie die over blijft is aangifte doen bij de politie van internet oplichting. Echter doet de politie er dan niks mee. Wat dan nog overblijft is genoeg mensen verzamelen op samen een procedure op te starten. Nu gaat het bij mij maar om een kleine 17 euro dus ik denk dat ik her hierbij laat..

Reageer op deze review

wacht nog steeds op mijn bestelling

Beoordeling 
 
1.5

ik heb 1,5 maand een bestelling geplaatst en betaald...
nog steeds niks ontvangen, telefonisch niet bereikbaar, via facebook geen reactie, via email ook geen reactie.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Oplichters!

Beoordeling 
 
2.3


Tot op het heden wacht ik nog steeds op mijn bestelling en als ik naar hun klachtenmails stuur over mijn bestelling dan wordt er ook niet gereageerd. Voor mij de eerste keer en ook de laatste keer dat ik zaken doe met Gezondelimonade.nl.
Als ik de positieve reacties lees onderin heb ik het idee dat het allemaal afkomstig is van dezelfde eigenaar die zijn zaakje probeert op te fleuren. Klachten van andere mensen komen exact overeen met mijn klachten dus hoe kan andere mensen klant blijven bij de oplichters.
Kortom; Doe geen zaken met Gezondelimonade.nl!

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slechte service en bezorging

Beoordeling 
 
2.3

Zeer slechte ervaring met de verkoper vn de bolero ranja.
25 juli besteld en tot op heden geen ranja binnen. Mail gestuurd en 28 juni reactie terug van Remco dat zij max vijf werkdagen de tijd nodig hebben om te leveren en ik binnen deze tijd de ranja thuis zou hebben. Tja reken maar uit.....
Er wordt niet meer gereageerd op mailtjes. Nog even de 30 dagen uitzitten en dan ook maar aan de slag met klachten etc.

Ik bestel hier nooit meer en sta er ook van te kijken dat bij "andere" mensen de bestelling zeer vlot verloopt. Dit contrast is voor mij te groot dus ben erg benieuwd wie die revieuws post.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Wasar blijft de merchandise!!!!

Beoordeling 
 
2.3

Nou op 6 juni 2 bestelling gedaan en betaald.
Soms een mailjte met dat ze het druk hebben.
De telefoon wordt niet gereageerd
Elke mail is onbeantwoord.

Helemaal NIETS.

Ik begreep dat het is overgenomen. Alleen de service is ng steeds het zelfde.
BUT dus..

Frits

FB
Was deze beoordeling nuttig? 6 4

Dullemans op 15 Juli 2015

Eind Mei een bestelling gedaan van 40 euro en betaald. Nog steeds niks ontvangen. Telefonisch contact gezocht en bandje ingesproken maar geen reaktie. Verschillende keren al gemaild maar 1x wat gehoord dat ze het druk hebben.
Hoop dat ik het toch nog mag ontvangen.

FlorA op 16 Juli 2015

Mischien moeten jullie via facebook proberen. Daar krijg ik altijd snel antwoord.

Dullemans op 03 September 2015

Inmiddels na 2 maanden de bestelling gekregen. Met een kortingsbon van €1 bij de volgende bestelling haha en een koeltasje. Enkele zakjes (smaken) haden ze niet meer en zouden een bedrag van €4.66 terug storten op mijn bankrekening. Je snapt het al.........nog steeds niks... Vorige keer kreeg ik via facebook messenger een snelle reaktie terug maar nu wordt hierop ook niet meer gereageerd.
Voor mijn NOOIT MEER hier een bestelling plaatsen. Bestel het wel ergens anders waar de service wel goed is !!!!

Reageer op deze review

De wondere wereld van Remco van Rij ...

Beoordeling 
 
1.0

6 juni 2015: voor Euro 64 besteld via limonade.nl, betaald via iDeal
6 juni 2015: ontvangstbevesting ontvangen
6 juni 2015: betalingbevestiging ontvangen
13 juni 2015: mail gestuurd met vraag naar status van de bestelling via limonade.nl
15 juni 2015: mail ontvangen van Remco van Rij: Geachte heer / mevrouw, Vandaag en morgen worden de bestellingen weer verwerkt. U kunt uw pakket dus spoedig verwachten.
15 juni 2015: mail teruggestuurd met verzoek tot spoedige toezending.
19 juni 2015: mail gestuurd met vraag naar status: geen reactie
19 juni 2015: voicemail ingesproken met vraag naar status: geen reactie
20 juni 2015: mail gestuurd met vraag naar status: geen reactie
20 juni 2015: voicemail ingesproken met vraag naar status: geen reactie
21 juni 2015: mail gestuurd met vraag naar status: geen reactie
21 juni 2015: voicemail ingesproken met vraag naar status: geen reactie
22 juni 2015: mail gestuurd met vraag naar status: geen reactie
22 juni 2015: voicemail ingesproken met vraag naar status: geen reactie

HS
Was deze beoordeling nuttig? 25 6

Henk S op 22 Juni 2015

Wordt vervolgd ...

Henk S op 23 Juni 2015

23 juni 2015: mail gestuurd met vraag naar status: geen reactie
23 juni 2015: voicemail ingesproken met vraag naar status: geen reactie

Henk S op 29 Juni 2015

24 juni 2015: bericht van R. van Rij! De laatste tijd zijn de bestellingen zeer vertraagd. Excuses voor het ongemak. De reden hiervan is de vernieuwing van de collectie. Niet alle smaken zijn evengoed leverbaar. Wij krijgen mondjesmaat voorraden binnen. Wij krijgen aan het einde van deze week weer voorraad binnen en hopen uw bestelling
dan te kunnen verwerken.

Wij hopen met Remco van Rij mee ...

Henk S op 29 Juni 2015

26 juni 2015: mail gestuurd met vraag naar status: geen reactie
26 juni 2015: voicemail ingesproken met vraag naar status: geen reactie

29 juni 2015: mail gestuurd met vraag naar status: geen reactie
29 juni 2015: voicemail ingesproken met vraag naar status: geen reactie

Henk S op 30 Juni 2015

30 juni 2015: mail gestuurd met vraag naar status: geen reactie
30 juni 2015: voicemail ingesproken met vraag naar status: geen reactie

Henk S op 06 Juli 2015

1 juli 2015: mail gestuurd met vraag naar status: geen reactie
2 juli 2015: mail gestuurd met vraag naar status: geen reactie
3 juli 2015: mail gestuurd met vraag naar status: geen reactie
4 juli 2015: mail gestuurd met vraag naar status: geen reactie
5 juli 2015: mail gestuurd met vraag naar status: geen reactie
6 juli 2015: mail gestuurd met vraag naar status: geen reactie

Henk S op 06 Juli 2015

6 juli 2015. Laatste verzoek tot levering en aankondiging van aangifte van internetoplichting per mail verzonden. Vierde lid van artikel 9 van boek 7 van het Burgerlijk Wetboek regelt het niet nakomen van aankopen na dertig dagen. Na het verstrijken van deze termijn kan de aankoop ontbonden zijn en moet de verkoper het aankoopbedrag terugstorten. De heer Van Rij de mogelijkheid geboden voor het verstrijken van deze termijn, 28 dagen en counting, alsnog zijn verplichtingen na te komen.

Dullemans op 15 Juli 2015

En al zakjes ontvangen ??? Wij zijn ook vanaf 28 Mei bezig, zelfde verhaal als dat van jullie. Misschien gevalletje tros radar/ rijdende rechter of kassa de belbus. Ff met zijn alle collectief naar Den Helder toe

Henk S op 15 Juli 2015

Wonder boven wonder werd ik, na het sturen van de mail met aankondiging van aangifte, gebeld door mevrouw Van Rij. Niet refereren aan de mail die ik gestuurd had, maar 'We kwamen er achter dat er iets mis is gegaan met uw bestelling en het had natuurlijk nooit zo lang mogen duren'. Een hele rits redenen, van privé en zakelijke aard, kreeg ik te horen maar ... ze waren juist bezig met het verzendklaar maken van mijn bestelling en die zou de volgende dag door Post.nl bezorgd worden! Uit nieuwsgierigheid heb ik bij www.bolerolimonadewinkel.nl diezelfde middag, 7 juli, precies dezelfde bestelling gedaan als meer dan een maand geleden bij de firma gezondelimonade. De volgende dag: twee parketten. Eén van www.bolerolimonadewinkel.nl, geheel compleet, mooi verpakt, smaak bij smaak in dispenseverpakkingen en jawel, een aangetekend (!) pakket van gezondelimonade; een doos met daarin 150 losse zakjes. Dezelfde dag kreeg ik per mail een bevestiging van de heer Van Rij: omdat de bestelling lang op zich heeft laten wachten krijg ik bij een vervolgbestelling 1 (één) Euro korting!
Beste firma Gezondelimonade, u doet klanten een plezier als u uw keukentafelwinkeltje opdoekt en uw aandacht gaat besteden waar het niet zo aankomt op nauwkeurigheid en service. De Euro kunt u overmaken op een goed doel van eigen keuze. Ik kan iedereen aanbevelen voortaan Bolero limonade te bestellen bij www.bolerolimonadewinkel.nl.

ps

Ik zet grote vraagtekens bij de juichende berichten op dit podium. Zou het misschien kunnen dat deze positieve bijdragen uit éen en dezelfde koker komen?

Dullemans op 16 Juli 2015

Wow het heeft gelukkig bij u gewerkt. Hebt u een voorbeeldmail voor me ? zodat ik deze per mail kan versturen naar gezondelimonade. En toch ook wel 3 gratis zakjes erbij gekregen ter compensatie van het lange wachten ???
Mvg J Dullemans. j.dullemans@quicknet.nl

Reageer op deze review

Wat een bende !

Beoordeling 
 
2.0

Gezond??? Alles behalve gezond wat een bende De zogenaamde gezonde limonade is alles behalve gezond. Het zit barstens vol met aspartaam,en andere zoetstoffen wat niet duidelijk op de website vermeld staat.
Tevens zeer slechte levering.

P
Was deze beoordeling nuttig? 4 7
Reageer op deze review

Geen levering en laat niets van zich horen!

Beoordeling 
 
1.0

Ik wacht nu al twee weken op mijn bestelling,had meteen betaald met i deal had ik het maar met pay pal gedaan had ik tenminste mijn geld nog terug gehad
Nu geen limonade en mijn geld is pleite
Op mails enz geen reactie
Dus denk heel goed na voordat je hier iets besteld want je bent je geld kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

H
Was deze beoordeling nuttig? 5 9

Harry op 07 Mei 2015

Toch nog gekregen alleen wel lang geduurd
Had te maken dat niet alle smaken op voorraad waren,als er meteen beter was gecommuniceerd/gereageerd op mails enz was het allemaal anders gelopen
Had ik ook niet een negatieve review achter gelaten maar ja ik had twee weken niets gehoord
Maar eind goed al goed
Ga nu maar eens de limonade testen kijken hoe die is ben benieuwd!

Reageer op deze review

Slechte service, wacht op levering/terugbetaling

Beoordeling 
 
2.3

Slechte service.
Een bestelling geplaats en krijg niet het juiste geleverd en na een mail krijg ik maar geen reactie en wordt ik genegeerd.
Mijn advies, niet bestellen en op zoek naar een andere leverancier.
Mis nog een deel van mijn levering en zo wordt het wel een duur grapje.

R
Was deze beoordeling nuttig? 4 8

mercedezz op 30 Januari 2015

ook besteld maar helemaal niets ontvangen .krijg ook geen reactie meer op mail. .Bestel nooit meer iets online in ieder geval ben volkomen genezen!!!

jj op 03 Februari 2015

Hier ook besteld op 20 december en tot nu toe niets ontvangen. Er wordt niet gereageerd op mails en de telefoon wordt niet opgenomen. Waardeloos om zo met je klanten om te gaan!!

Gezondelimonade.nl op 04 Februari 2015

@Rob: De terugbetaling van de 1,40 euro was al eerder gedaan via onze betalingsprovider. U geeft aan dit niet te hebben ontvangen. prima, ik heb het nogmaals naar uw rekening gestort.

@mercedezz & jj: Excuses voor de vertraging, er was sprake van overmacht. Inmiddels is alles weer ruim op voorraad en zijn wij druk bezig de achterstallige bestellingen in te halen. Zoals ook reeds aan onze klanten gemaild. U kunt deze week dus uw bestelling verwachten.

Reageer op deze review
13 resultaten - getoond 1 - 13

Wij zijn benieuwd naar jouw GezondeLimonade ervaring

GezondeLimonade.nl verkoopt Bolero instant suikervrije limonade. Die naast suikervrij ook nog eens koolhydraten arm, glutenvrij, lactosevrij, conserveermiddelen vrij en rijk aan vitamine C is. Er zijn maar liefst 34 smaken. De limonade is zeer geschikt voor Diabetes patienten. Ook mensen die aan de lijn zijn hebben hier baat bij. En ook ouders die hun kinderen minder suikers willen laten binnen krijgen doen verstandig aan het gebruik van gezondelimonade.

Wat is uw ervaring met GezondeLimonade? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij GezondeLimonade hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal GezondeLimonade reviews lezen.

Telefoonnummer: +31 (0)84-8779331

Algemene informatie

Verzendkosten
Afhankelijk van pakket
Levertijd
1 dag
Productgroepen
  • Limonade
  • suikervrije limonade
  • limonade voor diabetes
Merken
  • Boleros
  • Bolero
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal
  • contant
  • overboeking
  • VVV Irischeque
  • credit card via Paypal
  • Mister Cash
  • contant bij afhalen
  • contant bij bezorging
  • paysafecard
  • Overboeking via eigen bank
  • VVV cadeaubon