Details van de beoordeling

Aflevering is schandalig slecht

Beoordeling 
 
3.5

De Fiets ziet er op de advertentie leuk uit. Dus besteld, goede prijs, dacht ik.
De fiets is afgeleverd en ik zag dat de velgen een andere kleur hadden, dan ik besteld had.
De losse onderdelen monteren was geen probleem. Wel alle gemonteerde onderdelen herstellen.
Tegenwoordig worden de fietsen in de gevangenis in elkaar gezet en dat was duidelijk zichtbaar.
Achterlicht kapot, fietsbel aan verkeerde kant gemonteerd, stickers slecht opgeplakt met vouwen en luchtbellen ( ziet er dus niet uit). Het achterspatbord was geknikt ( dus niet meer mooi rond, maar krom).
Dit alles uiteindelijk hersteld en toen ging hij fietsen. De ketting vloog er continu af. meerdere keren vast gezet maar loopt er steeds af. ik mis kettingspanners op de achterwielen.

Ik ben dus geen tevreden klant . De eerdere reacties gelezen en dat is waarom ik geen contact heb opgenomen en een wijze les geleerd heb.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

martin H op 18 Mei 2016

Oh ja...
Ik heb alvast de reactie die jullie standaard toevoegen geplaatst, scheelt weer....

Geachte ......,

Wij vinden het erg vervelend dat u dit gevoel aan het gesprek heeft overgehouden. Wij nemen u serieus en willen met u tot een oplossing komen. Omdat de fiets beoordeeld dient te worden voordat wij kunnen toezeggen hoe het probleem opgelost kan worden, willen wij deze graag ophalen. Wij hebben u dit dan ook aangeboden en zouden dit nog steeds graag in orde maken.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
Customer Service Medewerker

Reageer op deze review