Details van de beoordeling

internet-bikes ervaringen
Fietsen

Waarschuwing

Beoordeling 
 
4.0

Ik wil hier mijn review neerzetten om mensen te waarschuwen voor hoe het ook kan gaan.
Ook ik weet dat het goedkoopste niet altijd samen gaat met de beste service, maar mijn tweede levering is meldenswaardig.

In het kort:
1e levering serviceprobleempje opgelost met een waardebon (ivm verzendkostenprobleem)
daarna 2e bestelling geplaatst en daar ging het mis.

Onderdeel was niet aanwezig, ook niet afgevinkt op de pakbon.
Geen melding, geen belletje en geen mail!
Geen telefoon en dus een snelle reactie op de mail staat er.
Mail gestuurd maar een paar uur later nog geen reactie, nog een mail gestuurd en daar kreeg ik een behandelingsreactie op gelukkig.

Waar je verwacht dat ze zich schamen o.i.d. kreeg ik alleen de melding dat het een voorraadprobleem was en dat het geld teruggestort werd. Geen "och wat een fout van onze magazijnafdeling meneer, deze hadden u moeten berichten" en geen "kunnen we een andere verlichtingsset nasturen" of iets in die geest.

Resultaat, geen verlichtingsset en dus moet ik deze weer ergens bestellen met nieuwe verzendkosten door slecht handelen van deze club. Toch weer een verlies van 5 - 10 euro op een verlichtingssetje, toch niet zo goedkoop dan...

Ik wil hiermee niet zeggen dat niemand wat moet bestellen hier, maar ik wil mensen waarschuwen dat deze zaken plaatsvinden bij dit internetbedrijf.

J
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

Jordie op 19 Januari 2017

Dag Jordie,

Bedankt voor je review. Heb je voor mij een factuurnummer of e-mailadres waarmee je jouw bestelling hebt geplaatst? Dan ga ik direct kijken wat ik voor je kan doen.

Excuses voor het ongemak.

Reageer op deze review