15 juni 2017
Op dinsdag 6 juni een fiets besteld bij fietsenexpert. Voor verjaardag van mijn zoontje (22 juni) Snelle levering, netjes verpakt in "onbeschadigde" doos. Bij het uitpakken van de doos zat de fiets ook netjes ingepakt. Bij het verwijderen van het karton om het frame zag ik dat het frame zwaar beschadigd was terwijl de verpakking nog netjes heel was. Erg vreemd naar mijn idee. Direct foto's hiervan gemaakt en gestuurd in een mail dat de fiets beschadigd was. Na een aantal mails over en weer met de belofte dat men ging overleggen "wat te doen" kreeg ik ineens een mail dat de fiets inderdaad al beschadigd was maar dat men dit vergeten was te melden tegen mij. Ook op de site kon ik hier niets van terug vinden. Men boodt mij "wel liefst" 25 euro aan ter compensatie wat absoluut krankzinnig is. Vraag dus vooraf goed of de fietsen heel en onbeschadigd zijn!!!!!!!!
Fietsenexpert heeft mij belooft nu snel te reageren met het voorstel de fiets retour te nemen en het geld terug te betalen.
Ik zal dus later deze revieuw aanvullen met het uiteindelijke resultaat!!!!!!!!
Wordt vervolgd..........