Details van de beoordeling

Beschadigde fiets geleverd met voorkennis

Beoordeling 
 
1.0

15 juni 2017

Op dinsdag 6 juni een fiets besteld bij fietsenexpert. Voor verjaardag van mijn zoontje (22 juni) Snelle levering, netjes verpakt in "onbeschadigde" doos. Bij het uitpakken van de doos zat de fiets ook netjes ingepakt. Bij het verwijderen van het karton om het frame zag ik dat het frame zwaar beschadigd was terwijl de verpakking nog netjes heel was. Erg vreemd naar mijn idee. Direct foto's hiervan gemaakt en gestuurd in een mail dat de fiets beschadigd was. Na een aantal mails over en weer met de belofte dat men ging overleggen "wat te doen" kreeg ik ineens een mail dat de fiets inderdaad al beschadigd was maar dat men dit vergeten was te melden tegen mij. Ook op de site kon ik hier niets van terug vinden. Men boodt mij "wel liefst" 25 euro aan ter compensatie wat absoluut krankzinnig is. Vraag dus vooraf goed of de fietsen heel en onbeschadigd zijn!!!!!!!!

Fietsenexpert heeft mij belooft nu snel te reageren met het voorstel de fiets retour te nemen en het geld terug te betalen.

Ik zal dus later deze revieuw aanvullen met het uiteindelijke resultaat!!!!!!!!

Wordt vervolgd..........

JB
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Jeroen Balyon op 29 Juni 2017

Zoals beloofd een vervolg.....

Na veel wikken en wegen, controle fietsenmaker etc. besloten de fiets toch te houden. Waar je de fiets ook koopt....ze hebben allemaal schade. Fietsenmaker gaf aan dat het alleen spuitwerk was. Overleg gehad met "fietsenexpert", zij willen deze kosten niet op zich nemen. Wel wordt er een vergoeding aangeboden van € 30.-
We zijn nu 23 dagen verder vanaf de koop, maar geld wordt helaas niet overgemaakt.

Jeroen

Daphne van der Bruggen op 05 Juli 2017

Geachte heer Balyon ,

Hartelijk bedankt voor uw review. Wij vinden het nogmaals heel vervelend dat alle Kiyoko fietsen beschadigd worden geleverd, waarvoor nogmaals onze excuses. Zoals u met mijn collega heeft besproken heeft zij de €30,- ter compensatie naar u overgemaakt.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review