Details van de beoordeling

slechte service

Beoordeling 
 
2.0

Belabberde service en zeer slechte communicatie richting de klant. Ik heb op 21 juli de "creme echo solo heren 2017" besteld in jullie winkel in Breda. Een echte stoere racefiets waar ik in de zomermaanden nog even van kon genieten. Na ruim 6 weken, had ik nog niets van fietsenwinkel.nl gehoord en dat terwijl de levertijd al ruim was verstreken. Hierop heb ik zelf telefonisch contact gezocht met fietsenwinkel.nl. De medewerker van de klantenservice kon niet zien hoe en wat, dus ik zou nog bericht krijgen. Echter heb ik geen terugkoppeling gekregen en moest ik er weer achteraan. In de tussentijd is de leverweek nog 3x uitgesteld, totdat ik op 20 september een mail kreeg. Hierin stond dat de fiets woensdag 20, donderdag 21 of vrijdag 22 september geleverd ging worden. Hoe dan ook het zou een van deze data worden.

Op dinsdag 26 september werd ik gebeld door fietsenwinkel.nl. Eindelijk dacht ik, maar niets was minder waar. Mij werd verteld dat de fiets, die ik op 21 juli besteld had "uitverkocht" was. Ik voel me echt aan het lijntje gehouden. Een fiets met 4 weken levertijd en dan 9 weken na bestelling horen dat deze is uitverkocht. Nou dat gaat er bij mij niet in. Het enige was de medewerker van jullie klantenservice zei:"zal ik met u kijken naar een andere fiets"? Nou het antwoord weten jullie hopelijk wel na het lezen van mijn ervaring met jullie bedrijf.

ZS
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review