Details van de beoordeling

Oplichting, fout op fout, geen servie

Beoordeling 
 
1.8

Fietsenwinkel.nl heeft mij voornamelijk ellende bezorgd. In de winkel ben ik op zich goed geholpen bij het maken van de testritjes op een e-bike. Ik besloot de fiets te kopen, maar werd vanaf dat moment compleet verkeerd voorgelicht (in mijn ogen opgelicht). Ze hebben een duur servicepakket aangesmeerd, omdat ik anders geen korting zou krijgen. Bij thuiskomst bleek dat ook bij online bestellingen de korting gewoon zou gelden en dat er zelfs geen servicepakket aangeschaft hoefde te worden. Ik heb gevraagd het service pakket terug te draaien en dat deel van het geld terug te krijgen. Dit zou gebeuren en de fiets werd geleverd. Helaas werd ik later gebeld dat de fiets terug moest als ik het geld voor het servicepakket terug wilde. Ik zou een nieuwe fiets geleverd krijgen. Elke week verheugde ik me op de fiets, maar kreeg ik te horen dat de fiets nog niet geleverd kon worden. Na een paar weken bleek het zelfs zolang te gaan duren dat de fiets geleverd kon worden dat de maat voor mij vol was. Ik kreeg eindelijk een alternatief: een Tweedekansje met schade. Maar hier zou ik ineens meer geld voor moeten betalen dan de originele fiets. Via de telefoon kreeg ik te horen dat ik X euro terug zou krijgen. In de bevestigingsmail stond ineens weer een flink lager bedrag en meer konden ze er toch niet van maken. Na al het gedoe, alle moeite en alle frustraties heb ik de koop ontbonden. Fietsenwinkel.nl heeft misschien redelijke prijzen, maar zeker geen redelijke service. Ze maken fout op fout, beloven van alles, maar uiteindelijk kom je geen steek verder. Ik stap nooit meer een fietsenwinkel.nl winkel binnen en ga voortaan naar een winkel waar service wel hoog in het vaandel staat.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Verbeek op 12 Oktober 2017

Hoe heeft u de koop ontbonden?

Reageer op deze review