Details van de beoordeling

Wat een slechte service

Beoordeling 
 
3.8

Wat een beroerde services.

Ik bestel een fiets met twee kinderzitjes. Neem er op aanraden van de verkoper een verzekering bij. Wat ik krijg is een fiets met maar 1 sleutel (wat voor de verzekering een probleem is). Mag zelf een kopie bestellen die ze wel terug zouden betalen (een kopie dus geen officieel axa sleutel). Op de vraag of dit voor de verzekering acceptabel is wordt niet geantwoord.

Het eerste kinderzitje wordt op tijd geleverd, de tweede drie dagen later. Blijkt dat het zitje echter totaal niet compleet is en er simpelweg wat dingen in een doos zijn gegooid en naar ons zijn opgestuurd.

Ten derde was de fiets (het voor rek) al beschadigd bij levering (verf van het voor rek af). Op de vraag wat ze daar aan gingen doen kreeg ik geen antwoord.

Ten vierde was de fiets niet goed afgesteld (bleef doortrappen in bepaalde versnellingen). Kreeg ik een meneer aan de telefoon die me vertelde dat ik een filmpje op het internet kon bekijken om de versnellingen goed af te stemmen, kon ik zelf wel oplossen vond men (dus als je niet handig bent nooit een fiets kopen hier).

Ik was er helemaal klaar mee en heb de dame aan de andere kant van de lijn verteld dat ze alles mochten komen ophalen en dat ik mijn geld terug wil. Nu maar hopen dat dat wel lukt….

BV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review