FietsenExpert.nl reviews & ervaringen

www.fietsenexpert.nl
 
7.9 (169)
fietsenexpert

169 FietsenExpert.nl reviews

 
(78)
 
(53)
 
(19)
 
(8)
 
(11)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
19 resultaten - getoond 1 - 19
Volgorde

Redelijk tevreden.

Beoordeling 
 
6.0

Onze zoon is blij met zijn fiets.
Om de fiets in elkaar te zetten viel niet mee. De handleiding was erg beperkt; o.a. de remblokjes stonden er niet in. Kortom iets meer als 2 uur later stond er zijn fiets.

FV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Leuke fiets

Beoordeling 
 
6.0

Leuke fiets,
Was voor mijn kleindochter en is er erg blij mee.Wel even sleutelen maar oké gelukt.Zelf slag uit voorwiel moeten halen.De aflevering was wel op tijd, maar ik heb er de hele dag op zitten wachten, omdat de tijd van aflevering niet af te spreken was. Had ik liever van te voren willen weten.Toen ik de doos open ging maken door de verpakkingsbanden los te halen viel de doos vanzelf open en alles ging over de grond. (doos was volgens mij al eerder open geweest.Jammer.

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Stephanie Meijer op 28 April 2016

Geachte Win,

Bedankt voor uw review. Wij zijn blij te lezen dat uw kleindochter blij is met haar fiets. Helaas komt het in een enkel geval wel eens voor dat er vervoersschade, zoals een slag in het wiel, optreedt. Als u dit bij ons meldt, zorgen we samen voor een oplossing waarbij u in principe niet zelf aan de slag hoeft te gaan met het verwijderen van het slag.

Wij wensen uw kleindochter nog veel plezier toe met haar fiets.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
Customer Service

Reageer op deze review

Géén garantie

Beoordeling 
 
5.3

LET OP!
FietsenExpert houdt zich NIET aan wettelijke garantie bepalingen en het recht op een deugdelijk product.
Op hun site staat dat er 1 jaar garantie wordt gegeven op het frame, en dat er een aantal specifieke onderdelen uitgesloten zijn van garantie. Wanneer er op een ander onderdeel (schakelaar verlichting) garantie wordt geclaimed, wordt toegegeven dat hun bepalingen onduidelijk zijn maar dat dit onderdeel ook niet onder garantie valt en de voorwaarden herschreven zullen worden. Na confrontatie met wettelijke garantie bepalingen en deugdelijkheid wordt ijskoud gezegd dat ze niets kunnen doen.

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Stephanie Meijer op 17 December 2015

Geachte heer Stoutjesdijk,

Zoals eerder telefonisch aangegeven vinden wij het vervelend dat het achterlicht het niet meer doet. Echter, wat wij ook aangegeven hebben is dat de garantie enkel geldt op het frame en dus niet op accessoires en losse onderdelen zoals het achterlicht. Op onze website wordt ook aangegeven dat de garantie geldt op het frame. Ter verduidelijking zijn er een aantal onderdelen, zoals de snelbinders, genoemd. Dit heeft ermee te maken dat wij in het verleden te maken kregen met klachten over snelbinders die niet meer functioneerden, terwijl deze te ver werden uitgetrokken.

Mocht erop het moment van levering iets mis zijn met de bijgeleverde accessoires zoals het achterlicht en het wordt binnen 7 dagen gemeld, dan kunnen wij uiteraard wel een nieuw achterlicht verzorgen. In uw geval dateert de fiets uit april. Dit maakt dat wij hierin geen uitzondering kunnen maken.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
FietsenExpert.NL

Stoutjesdijk op 17 December 2015

http://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/juridische-hulp/garantie/binnen-garantietermijn/

Reageer op deze review

Service en garantie.........niet dus!

Beoordeling 
 
5.5

Bestelling en levering gingen vlot. De beschrijving voor het afmonteren van de fiets liet te wensen over en was zelfs voor de ingeschakelde vakman onduidelijk. Na een maand of 8 begon de fiets (Volare Liberty meisjesfiets) een paar roestvlekken te vertonen terwijl de fiets gewoon in de garage staat. Na een maand of 10 werd het veel erger, dus reclameer ik ( met foto's) ruimschoots binnen de garantietermijn. Na menige mailwisseling waarin allerlei smoezen, zoals u heeft hem bij de montage niet ingevet (stond niet in gebruiksaanwijzing en de roestvorming betrof reeds in de fabriek gemonteerde onderdelen) gaven zij te kennen dat ik maar een beetje moest poetsen om erger te voorkomen en verder konden ze niets doen. Heb toen nog een mail gestuurd waarin ik aangaf dat ik de fiets retour wil sturen met teruggaaf van geld (ben bang dat de fiets groep 8 over 3 jaar niet haalt) of dat iemand misschien eens kwam kijken.......... Helaas geen reactie meer. Mijn zoon is ook toe aan een nieuwe fiets maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt de fiets bij fietsexpert.nl te bestellen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Stephanie op 14 Augustus 2015

Geachte M,

Wat vervelend dat u onze service zo slechts ervaart. Ik kan uw gegevens helaas niet vinden en kan dus niet nakijken wat er is gebeurt waarom u geen reactie meer heeft ontvangen. Als u uw gegevens doorgeeft kan ik dit voor u nakijken.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
Customer Service FietsenExpert.NL

M op 16 Augustus 2015

Geachte mevrouw Meijer,

Ik heb inmiddels mijn laatste e-mailnogmaals aan u verzonden, waarin ik ook aangeef dat we inmiddels het achterlicht hebben moeten vervangen omdat dit er los aan hing en niet meer vast te schroeven was met de oorspronkelijke schroeven door roestvorming. Er gaat steeds meer roesten dus verwacht dat er binnekort weer een bezoek aan de fietsenmaker moet worden gebracht.

Met vriendelijke groet,
M.

Reageer op deze review

Kinderfiets 14 inch

Beoordeling 
 
6.5

Geachte lezers,

Alles goed behalve kwaliteit van de fiets(en).
Mijn advies is om door te sparen voor een betere fiets zodat je geen gedoe krijgt met de servicebalie over wel of geen garantie.

Volgende fiets komt bij de fietsenmaker of marktplaats!!
Mvg

MS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

onduidelijk

Beoordeling 
 
6.3

Bestellen is makkelijk! Maar daarna...? Fiets besteld, bevestiging gekregen, maar geen duidelijkheid wanneer hij daad werkelijk verzonden word en of dus aangeboden word. Vind het toch wel belangrijk om te weten wanneer iets verzonden gaat worden. Fiets zondag besteld, 24uurs service en krijgt een track en tracé als de fiets verzonden is staat op de site vermeld. (maandag word er niks geleverd) dus had verwacht vandaag een mail te ontvangen dat de bezorger morgen komt maar helaas.

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

laan op 24 Februari 2015

Mijn ordernummer isFEX25907.
Inmiddels van de leverancier the shop factory gehoord dat de fiets wel verzonden is maar er geen track en tracé code bekend is.. raar verhaal dus! Eerste keer en ook de laatste keer dat ik iets bij jullie bestel, als ik de revieuws hier onder lees vrees ik al dat er iets met de fiets aan hand is....

Arno Kerzaan op 24 Februari 2015

Geachte heer/mevrouw Laan,

Onze excuses dat u geen track en trace code van ons heeft ontvangen. Normaal gesproken hoort u deze nog dezelfde dag van ons per email te ontvangen (indien voor 12:00 besteld, anders de dag er na). Graag zouden wij uitzoeken hoe het heeft kunnen gebeuren dat u de email niet heeft ontvangen. Zou u ons daarvoor uw ordernummer door kunnen geven? Ook kunnen wij u dan vertellen wanneer uw fiets geleverd gaat worden.

Met vriendelijke groet,

Arno Kerzaan
Customer Service Manager

Arno Kerzaan op 24 Februari 2015

Geachte heer/mevrouw Laan,

Er blijkt momenteel een storing te zijn in het track en trace systeem. Ik heb het nog even voor u uitgezocht en uw bestelling is inderdaad gisteren bij ons weggegaan en zou normaal gesproken vandaag bij u geleverd moeten worden.

Mocht er iets zijn met uw fiets dan lossen wij dit altijd netjes met u op! Neem in dat geval direct contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Arno Kerzaan
Customer Service Manager

van der laan op 15 Maart 2015

Eindelijk de dag dat mijn zoon zijn fiets in ontvangst kon nemen! (Verjaardag) spatbord is scheef... maar dat is nog niet zo'n ramp..maar er staat duidelijk dat de fiets 95% rij klaar is... dat is een leugen! Hij moest nog voor 95% in elkaar gezet worden.heeft uren gekost om hem te monteren.. alleen het achterwiel was gemonteerd... slechte service dus! Als ik dat geweten had.... klant kwijt dus

Reageer op deze review

waardeloze service

Beoordeling 
 
5.3

leuke fiets, voor een meer dan aantrekkelijke prijs. een onleesbare handleiding neem ik op de koop toe, echter als blijkt dat één van de fietsbanden niet op te pompen is, lees kapot, wordt mij voorgesteld om de band te vervangen echter wel tegen betaling van de verzendkosten.......ik had nl niet binnen 7 dagen na de aankoop gereageerd. Al is de prijs aantrekkelijk, enige service mag je toch verwachten...maar helaas. Overigens ben ik ondertussen ook gewezen op de zeer slechte kwaliteit van de popal fiets...nou ja de tijd zal het leren.... ik verwacht van dit bedrijf toch niets meer als het over service of garantie gaat.

AK
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Alwin Kuijper op 22 Maart 2015

In aanvulling op mijn reactie kan ik u mijn eerste ervaringen met de fiets reeds geven. De band is door een fietsenmaker opgelost.... Gratis! Verder blijven de remmen aanlopen, is de kettingkast afgeknapt en zitten er onverklaarbare vlekken in het zwarte voor spatbord, lijkt wel op roestvorming. NOOIT MEER EEN POPAL fiets en NOOIt meer via dit internetbedrijf.

Reageer op deze review

Goedkoop=duurkoop blauwe popal fiets

Beoordeling 
 
5.3

In Maart 2014 hebben wij een blauwe Popal fiets gekocht voor mijn 11-jarige zoon. De levering was snel. Al bij de eerste keer leveren, was er iets niet goed aan de fiets, de bagagedrager zat scheef, waardoor het wiel bleef hangen. Dus deel weer terug en nieuwe deel geleverd. Mijn zoon was heel blij met de fiets, tot de trapper er steeds afvloog. Bleek het materiaal van de trapper, waar je hem mee indraait volledig glad te zijn (dus te zacht metaal???? Slecht metaal??)
Service was goed, alleen tot 2x toe verkeerde trappertype gezonden. Uiteindelijk juiste trapper ontvangen en hij kon weer fietsen. Nu 10 maanden na de levering is de trapper nog oké, maar is de ring van de stang, waar je de trapper inschroeft helemaal glad te zijn, dus geen ringen meer om in te schroeven. Reactie van Popal: geen garantie, want kwam door mijn zoon, materiaalslijtage door gebruik. Ik heb een rustige zoon en die normaal fietst. Metaal mag niet op deze manier slijten. Dus ik kon een rechtercrank bestellen voor EUR 15,=. Ik moest dan betalen en dan zou het gelijk afgezonden worden. Door een menselijke fout is dit niet gebeurd en kreeg ik hem pas een week later. En tot mijn grote schrik zag ik dat er een ring aanvast zit en dat ik dus de ketting ook helemaal er af en er aan moet gaan maken. Wat ik zelf niet kan. Kortom ik moet nu met mijn op internet gekochte fiets alsnog naar een fietsenmaker die er helemaal niet blij mee zal zijn om hem te repareren. En dit zal flink wat kosten en daarbij hoop ik dat het ze uberhaupt lukt. Kortom mijn ervaring GOEDKOOP = DUURKOOP. Want inmiddels breng ik mijn zoon sinds deze fiets al vele malen van en naar school en van en naar sport e.d. En wat kost dat allemaal???? Ik zal geen fiets meer op internet kopen, althans niet meer van zo'n slecht merk.

KD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Stephanie Meijer op 13 Februari 2015

Geachte heer/mevrouw De Kok,

Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u niet blij meer bent met uw fiets. Wij nemen uw beoordeling intern mee en gaan kijken hoe wij e.e.a. in de toekomst kunnen voorkomen en verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
Customer Service Medewerker

Reageer op deze review

ontevreden

Beoordeling 
 
5.0

fietsen worden wel erg ongemonteerd geleverd, zonder gebruiksaanwijzing.
het spatbord is van zeer slechte kwaliteit en werd gebogen meegeleverd.
ben nog niet aan het afmonteren begonnen, ben benieuwd.

AW
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

product goed, levering slecht!

Beoordeling 
 
6.8

Na bestellen (donderdag avond) met levertijd 1 dag zaterdag de fiets niet binnen. (Duurde tot zaterdag middag voor de verzend bevestiging ontvangen was. Fiets uiteindelijk pas dinsdag geleverd.

Fiets in elkaar zetten niet echt een probleem, alleen de 'slecht gekopieerde' handleiding met tekening was waardeloos.

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Stephanie Meijer op 04 November 2014

Geachte Chris,

Wat jammer dat onze levering niet heeft voldaan aan uw verwachting. Echter, wanneer u voor 12:00 uur 's middags besteld, wordt de fiets in 95% de volgende werkdag en in de overige 5% na 2 werkdagen geleverd. Op het moment dat u dus donderdagavond besteld, gaan de 1 à 2 werkdagen op vrijdag in. De levering vindt dan op maandag of uiterlijk dinsdag plaats.

Wij wensen u veel fietsplezier.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
Customer Service Medewerker

Reageer op deze review

Ze weten niet wat leverbaar echt is

Beoordeling 
 
5.5

Uitstekende prijs, duidelijk website met goed genoeg informative, twee fietsen besteld.

Eeen gaat alles goed, de andere was niet echt leverbaar: een kind was blij de andere een beetje teleurgesteld.

De service dames zijn erg goed getrained and ardig, maar se bieden een andere fiets dat, na een paar dagen, ook niet meer leverbaar was! nog een andere te zoeken, keuzen, ee meer prijs betale!!!

Levering is prima; self monteren is een beetje moelijk, vooral instruties zijn useless.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Stephanie Meijer op 04 November 2014

Geachte heer/mevrouw,

Wat vervelend dat de fietsen die u besteld heeft niet op voorraad waren. Onze excuses voor dit ongemak.

Momenteel zijn wij nog eens kritisch aan het kijken naar ons voorraadsysteem om meer teleurstellingen in de toekomst te voorkomen.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
Customer Service Medewerker

Reageer op deze review

Loze woorden

Beoordeling 
 
5.0

Op het bestellen en de levering daarna heb ik totaal geen klachten.
De fiets werdt netjes afgeleverd na 1 dag.
echter toen ik schade kreeg aan de fiets en deze opgehaald werdt (na betaling van 35 euro).
Moet ik mijn fiets nog steeds terug krijgen.
gisteren werdt mij wederom beloofd morgen wordt u fiets gebracht.
u wordt nog gebeld tussen 9 en 10 voor het tijdstip.

nou ja je raad het al uiteindelijk er zelf maar weer achteraan gebeld.
ja u fiets wordt vandaag geleverd tussen die en die tijd.
Nou dus niet.

Morgen hang ik weer aan de telefoon en verwacht dan ook degelijk behandeld te worden en niet wederom loze beloften.
en alles mag heerlijk via de mail want een mens staat sterk als je bewijs van loze woorden en beloftes hebt.

ik ben absoluut niet tevreden over de service en zal ook zeker nooit meer een fiets bij hun aanschaffen.
Helaas moet ik nog wel wachten op mijn hoogswaarschijnlijk nog niet eens gerepareerde fiets want tja het duurt ook zo lang om iets te maken en het netjes weer af te leveren.

en ik hoef ook geen sorry en we hopen dat nee na al die klachten die hier te lezen zijn met exact dezelfde problemen zou ik als expert toch eens na gaan denken over nieuwe werknemers en nieuwe partners.

zorg gewoon dat mijn fiets komt had een hoop ellende en klachten bespaard

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Stephanie Meijer op 04 November 2014

Geachte heer/mevrouw,

De situatie die u heeft beschreven is erg vervelend en had ook zeker niet zo mogen gaan.

Wanneer u problemen heeft met uw fiets en wij deze ter reparatie komen ophalen, wordt uw fiets normaal gesproken 7 dagen later weer bij u geleverd. Wat er in uw situatie precies is gebeurd, weet ik helaas niet omdat ik uw gegevens niet bij de hand heb.

Ik ga er vanuit dat alles momenteel in orde is en wil u toch onze excuses aanbieden.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
Customer Service Medewerker

Reageer op deze review

popal jongensfiets

Beoordeling 
 
5.5

Bestelling en levering prima. Service kan veel beter door iets meer compleet af te leveren. Nu moesten we nog veel zelf vastzetten etc. Ksn beter. Zorg ook voor goede handleiding met duidelijke plaatjes en tekst al klant toch al zelf moet sleutelen. Popal staat bekend als slecht merk, roest snel weg wordt gezegd. Dus ik moet nog zien of prijsverhouding goed is. Voor nu niet overtuigd.

MS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
5.5

Ik had een Popal beachcruiser voor mijn dochter besteld. Als eerst had ik dus ook het probleem dat je de fiets zelf nog helemaal moest in elkaar zetten. Na 11 maanden brak het beugeltje vd standaard af. Dit is dus nog garantie. Kostte me wel 35 euro transportkosten om te laten maken. Maar ok, moest gebeuren. Maar nu binnen 2 maanden is datzelfde gerepareerde beugeltje weer afgebroken. En nu vragen ze ijskoud gewoon weer 35 euro voor dezelfde reparatie. Dit betekent dus voor de raparatie van die fiets in de garantieperiode betaal ik nog 70 euro.
Belachelijk.

RD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Arno Kerzaan op 17 Oktober 2014

Geachte heer De Nooijer,

Vervelend te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Reparaties binnen de garantie periode worden kosteloos uitgevoerd, het is echter wel zo dat wij de fiets in ons bezit moeten krijgen om deze te repareren. U kunt er daarbij voor kiezen de fiets bij ons langs te brengen en daarnaast bieden wij hiervoor een ophaalservice waar wij helaas een vergoeding voor moeten vragen. Wij doen dit overigens tegen kostprijs. Wij zijn ten alle tijden opzoek naar manieren om onze dienstverlening te verbeteren dus mocht u alternatieve opties hebben dan horen wij dit graag, dan zullen wij deze verkennen.

Met vriendelijke groet,

Arno Kerzaan
Manager Customer Service

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.0

November vorig jaar een fiets gekocht voor mijn zoontje. Bestellen,betalen en leveren ging prima.
Echter, nu breekt ineens de standaard spontaan af, framebevestiging dwars doormidden. Moet niet kunnen.
Netjes gemeld bij de klantenservice. Krijg doodleuk te horen het wel mijn eigen schuld zal zijn omdat ik erop ben gaan zitten terwijl hij op de standaard stond (niet dus) en dat ik de fiets bij hun leverancier(!) in UTRECHT mag(!) aanbieden om te beoordelen of het wel onder de garantie valt. Inderdaad een slechte grap zoals hieronder al vermeld.

Dit is geen service maar ontmoedigingsbeleid.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Arno Kerzaan op 19 Juni 2014

Geachte heer,

Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht. Wij hebben u overigens zeker nooit verteld dat het uw eigen schuld is. Daarnaast hebben wij aangeboden dat wij de fiets bij u ophalen en dat de kosten daarvoor worden vergoed indien de klacht onder garantie valt.

We willen het dus wel degelijk voor u oplossen!

Met vriendelijke groet,

Arno Kerzaan
Customer Service Manager

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.8

Ik heb een meisjes fiets gekocht voor de verjaardag van mijn dochter.
De doos was makkelijker te verstoppen dan een fiets dus de avond van te voren de fiets in elkaar gezet. Ik sleutel regelmatig aan mijn eigen moutainbike en heb een fiets liftje in de berging dus niet echt ingewikkeld dacht ik.
Ik was zo goed als klaar toen ik dacht laat ik nog even kijken of de rem het goed doet en alles soepel draait. Trappers vast gepakt en........niet draaien. Ketting er af.
Je zou verwachten dat als dit niet op de instructies staat je dit ook niet hoeft te doen. Aangezien het fietsje een ouderwetse hoes met rits en drukknopen heeft was een aardig klusje. Wat bleek, kettingspanners waren niet aangespannen. Sus alles vast gezet. Volgende dag dochter op haar nieuwe fiets naar school, helaas na 10 min. Ketting eraf. 'S avonds alles weer uit elkaar, ketting er weer op....volgende dag na 10 min, ketting er weer af. Mijn vrouw naar de fietsen maker, alles weer tip top in orde. Volgende dag ketting er weer af.
Gebeld met Fietsexpert. Wat bied men aan, ik kan de fiets naar UTRECHT komen brengen voor reparatie!
Ik woon in AMSTERDAM!
Ik heb serieus gevraagd of dit een slechte grap was!
Heel erg jammer ben benieuwd wat de echte oplossing gaat worden

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.0

De beschrijving was goed, maar er stond nergens bij dat je de fiets zelf in elkaar moest zetten.
Er stond als je voor 12 uur besteld wordt de volgende dag geleverd na 24 uur.
Dus wij dachten we hebben om 10 uur besteld dus rond 10 uur de volgende dag zal hij komen.
Toen keken we bij track en trace en toen stond er dat hij pas na het weekend zou worden geleverd.
Uiteindelijk kwam hij toch nog die dag maar het was erg verwarrend.
Kortom dat moet echt duidelijker.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Arno Kerzaan op 15 Mei 2014

Bedankt voor uw review. We gaan zorgen dat de communicatie omtrend de verzending duidelijker zal verlopen. Helaas hebben wij wel een grote afhankelijkheid van de transportbedrijven die onze goederen bezorgen. Dat neemt niet weg dat we ons best moeten doen om dit beter te krijgen in de toekomst!

Met vriendelijke groet,
Arno Kerzaan
Customer Service Manager

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.5

Beach cruiser 26" besteld, bij montage diverse defecten geconstateerd, krom wiel, afgebroken onderdelen!! Mijn fout is dat ik niet direct heb gebeld maar eerst de oplossing heb gezocht bij een fietsenmaker, dit ivm de verjaardag van mijn dochter "die toch een cadeau wilde hebben!!" Na telefonisch contact te hebben gehad met de fietsen expert is er niks meer mogelijk en moet ik het doen met een nieuwe fiets die nu al diverse defecten heeft!! Heb een klacht ingediend en wacht nu op een bericht, uiteraard bij een positief signaal laat ik jullie dit ook weten....
Mvg robbert van der velde

RV
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.5

Mooie fiets besteld voor mijn zoon.
Beschadeging op achterreflector en er zay geen trapper bij.
Na veel geduld van mij en vele emails hebben we 10 euro teruggestort gekregen.
Veel beloofd, niet nagekomen, het was een drama.
Slechte service, waardeloze afhandeling.
Ik zou dit niemand aanraden, vooral omdat de fietsen makkelijk elders te bestellen zijn!!!

MS
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review
19 resultaten - getoond 1 - 19

Wij zijn benieuwd naar jouw FietsenExpert.nl ervaring

FietsenExpert.nl is een webwinkel voor al uw kinderfietsen, meisjesfietsen, jongensfietsen, omafietsen, bakfietsen, damesfietsen & herenfietsen. FietsenExpert heeft alle fietsen ruim voorradig en zorgt voor een snelle levering. Uw bestelling wordt gratis verzonden en daarnaast biedt FietsenExpert.NL een Laagste Prijsgarantie.

Wat is uw ervaring met FietsenExpert.nl? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij FietsenExpert.nl hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal FietsenExpert.nl reviews lezen.

Telefoonnummer: 0207073933

Algemene informatie

Keurmerken
Q shops Keurmerk
Verzendkosten
GEEN verzendkosten
Levertijd
1 tot 3 werkdagen
Productgroepen
  • herenfietsen
  • damesfietsen
  • kinderfietsen
  • omafietsen
  • mountainbikes
  • moederfietsen
  • transportfietsen
  • bakfietsen
  • crossfietsen
  • loopfietsen
  • vouwfietsen
  • jongensfietsen
  • meisjesfietsen
  • fiets accessoires
  • beachcruisers
  • skelters
  • kinderfiets accessoires
Merken
  • Volare
  • Nostalgia
  • Popal
  • Yipeeh
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • Vooraf overmaken