Fietsenwinkel.nl

www.fietsenwinkel.nl

Fietsenwinkel.nl ervaringen

19 reviews voor Fietsenwinkel.nl

 
(5)
 
(8)
 
(3)
 
(3)
 
(1)
Gemiddeld 
 
7.4
 
8.3
 
6.6
 
5.9
 
8.6
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
20 resultaten - getoond 1 - 10  
1 2  
Volgorde 
 
Wim Hanssen
Gemiddeld 
 
9.0

E-bike gekocht bij fietsenwinkel.nl. Sparta B1. Keurig op tijd afgeleverd. Binnen 1 week liep een pedaal af. Gebeld mrt de klantenservice: cranck was stuk doordat ikzelf het rechterpedaal verkeerd gemonteerd zou hebben, sturen nieuwe cranck tegen kostprijs maar moet de montafe via fietsned zelf regelen en betalen. Fietsned constateerde dat er 2 linkerpedalen bij de fiets waren geleverd waardoor de cranck kapot was gedraaid. De schade was dus niet aan mij te wijten. Na telefoontje met de klantenservice heb ik de cranck vergoed gekregen en zijn er nieuwe pedalen opgestuurd. De hermontage en eerder bezoek van fietsned worden door fietsenwinkel betaald. Fietned heeft tussentijds andere pedalen gemonteerd, zodat ik kan fietsen. Ben uiteindelijk zeer tevreden over de service van beide bedrijven. Lof!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gerard kuijf
Gemiddeld 
 
8.3

Na veel overwegingen elektrische fiets besteld bij fietsenwinkel een Sparta e-motion C5 24-05-2014 besteld, zal 28-05-2014 geleverd worden. Werden 28-05-2014 gebeld dat de fiets niet eerder geleverd kon worden dan 02-07-2014 en of dat bezwaarlijk was liever niet maar de vrouw keurde dit goed . Dus okay dan maar wachten, Want als je iets besteld heb je dit het liefst zo snel mogelijk in huis. Maar de prijs is het wachten waard zullen wij maar denken. Kregen onverwachts sms dat fiets 18-06-2014 geleverd zal worden dus eerder dan afspraak . En is keurig netjes afgeleverd compleet met extra's, dus uiteindelijk toch wel tevreden over de service van fietsenwinkel .

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
cindy
Gemiddeld 
 
7.8

Ik ben erg tevreden over deze winkel. Op vrijdagavond om 23.oo bestelde ik mijn fiets. Omdat ik dat zakelijk deed ,mailde ik of ik een BTW bon kon krijgen. Op zaterdag 8.30 kreeg ik al een persoonlijke mail met BTW bon. Ik had problemen met de levering omdat Post NL tot 3 keer toe niet kwam. De klantenservice van fietsenwinkel.nl heeft het opgelost en mij steeds op de hoogte gehouden door mij persoonlijk te bellen. De fiets was goed verpakt en al helemaal nagelopen door een monteur. Op de doos staat duidelijk hoe het stuur rechtgezet moet worden en de trappers gemonteerd. Kan niet missen. Ik zal een volgende fiets zeker weer bestellen bij deze winkel.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Erik Wesselo
Gemiddeld 
 
7.0

Slechte aftersales

Het bestellen ging prima bij fietsenwinkel.nl De bevestiging ging ook goed maar daarna... Ik werd gebeld door Fietsenwinkel maar voor dat ik kon opnemen verbinding verbroken. Terug gebeld. Nee wij hebben u niet gebeld???? Dag later weer gebeld en weer verbinding verbroken. Terug gebeld. Ik kreeg iemand aan de lijn die vertelde dat er problemen waren met de levering en dat er een alternatief zou worden aangeboden. Ik werd doorverbonden. Verbinden verbroken. Weer terug gebeld. Verhaal gedaan en ik in de wacht gezet. Nee hoor alles is in orde. Misverstand fiets komt in week 32. Drie dagen later. Mail ontvangen fiets komt een week later. Zelfde dag een belletje of ik tevreden was. Nee. De fiets was niet meer te leveren en er werd een andere fiets aangeboden tegen bijbetaling van 20.01 De fiets was op voorraad en zou overmorgen geleverd worden na 14.00. De volgende dag een mail
. Gefeliciteerd u fiets wordt volgende week (7 dagen later) geleverd. Ik weer bellen. Na te zijn doorverbonden met de specialist zei hij dat hij er niets van snapte want er waren ruim 60 fietsen op voorraad. Hij ging het uitzoeken en ik zou door hem worden terug gebeld. Na 3 1/2 later niets gehoord. Zelf gebeld. Eerst zij de mevrouw dat de fiets volgende week kwam en kort daarop tussen nu en morgen???? Ik vertelde dat er een afspraak was dat de fiets na 14.00 geleverd zou worden. Dame aan de lijn zei dat dat waarschijnlijk dan ook wel zo zou zijn. Ik vond het te vaag en vertelde dat ik graag terug gebeld wilde worden door diegene die dat vanmorgen beloofd had. Dat zou misschien gebeuren. Wat een slechte communicatie. Ik hoop niet dat dit de voorbode is voor de rest. Fietsenwinkel.nl dit is geen reclame. Ik zal dit ook vertellen aan de mensen die een fiets willen kopen. Jammer jammer jammer.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 

Erik Wessello op Augustus 11, 2017

The never ending story wordt vervolgd. Track en tracé toegestuurd gekregen. Uw fiets komt tussen 15.17 en 18.17. Om 18.30 nog niets gezien. Gebeld met fietsenwinkel.nl Sorry ik zie dat het later wordt. Uw fiets komt nu tussen 19.10 en 19.30. Om 20.00 uur nog niets gezien en weer gebeld. Zelfde telefoniste aan de lijn. Ik zie dat de chauffeur nu in Wijk bij Duurstede is. Hij komt daarna naar Houten. Eerst naar een andere klant en daarna naar u. Zucht.

Erik Wessell op Augustus 12, 2017

Drama gaat door. Geen fiets geleverd. De hele tijd zitten wachten vanaf 15.00 om 20.50 doodleuk een mail. We hebben geprobeerd u fiets te leveren maar we hebben u niet thuis getroffen. Hoe tevreden bent u over de informatievoorziening. Krrrrrrrrrrrr. Wat een slechte slechte slechte zaak. 1x maar nooit meer.

Reageer op deze review
Willem
Gemiddeld 
 
6.8

Ik heb na lang zoeken naar een bepaalde fiets (de fiets was bijna nergens meer leverbaar) heb ik bij Fietsenwinkel.nl deze besteld. Ik was nog wel wat terughoudend omdat ik bij hen nog nooit had besteld. Ik heb online eerst reviews gelezen alvorens te bestellen. Het is een groot bedrag dus je besteld niet zomaar. Ik heb ook eerst met fietsenwinkel gebeld en er werd mij verzekerd dat de fiets de volgende dag verzonden zou worden. Het was toevallig ook bij hen de allerlaatste fiets. 2 dagen later werd hij inderdaad bezorgt. Goed verpakt in een grote doos. Ik heb alles gecontroleerd en de fiets was onbeschadigd en compleet. Veel montagewerk zat er gelukkig niet aan. Even alles controleren en afstellen was zo gedaan. Precies op tijd voor het mooie weer :-).

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Thijs Nanne
Gemiddeld 
 
6.5

Ik vond dat mij fiets kuerig werd afgeleverd en ik vond een probleem met mij ketting kast toen had ik de service desk gebeld en zij zijden dat ik gebeld zou worden door een monteur twee weken later hoorden ik nog niet van die monteur ik heb het laten verholpen bij de locale fietsenmaker maar ik ben tevreden met mij aan koop

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Ad de Koning
Gemiddeld 
 
5.3

Fiets afwijkend van bestelling

Wij hebben bij fietsenwinkel.nl tegelijkertijd een dames- en herenfiets besteld tw Gazelle Orange C330 NuVinci Hybrid M. Bovendien een Thule fietsdrager en hangslot. In totaal een bedrag van bijna 5000 Euro.
De heren- en damesfiets bleken helaas een verschillende uitvoering versnellingsknop (shifter) te hebben. Die van de damesfiets week af van de afbeelding van de fiets die wij hadden besteld. Fietsenwinkel.nl reageerde als volgt: "De leverancier, Gazelle in dit geval, behoudt zich het recht de uitvoering te veranderen". Zij (fietsenwinkel.nl) kunnen daaraan niets doen. Als coulance was fietsenwinkel.nl bereid de shifter van de damesfiets te vervangen maar daarvoor moesten wij de kosten van de shifter en montage zelf voor onze rekening nemen. M.a.w. om de fietsuitvoering te krijgen die wij hadden besteld moesten wij zelf extra kosten gaan maken. Dit hebben wij niet gedaan.
Kortom een belabberde service van fietsenwinkel.nl Indien u een fiets wenst te bestellen wees er dan op voorbereid dat u een fiets krijgt die afwijkt van de afbeeldingen op de site van fietsenwinkel.nl

Was deze beoordeling nuttig? 

Ad de Koning op April 08, 2016

Inmiddels telefonisch contact gehad met fietsenwinkel*nl en zij zijn toch bereid de kosten van de shifter + montage voor hun rekening te nemen. Fantastisch en zo hoort het ook!

Reageer op deze review
J
Gemiddeld 
 
4.8

Rijklaar?

Besteld bij deze winkel, alleen maar omdat de fiets die ik wilde hier nog op voorraad was.
Eigen fietsenwinkel kon hem alleen maar bestellen met 3 maanden levertijd.
Prijs was hetzelfde als bij de fietsenwinkel, dus dat was niet de reden.
Maar blij dat hij er was.
Bereken ging snel, levering ook
Binnen een dag was hij er!
Zonder het beloofde rijklaar maken, de post xxl meneer wist van niets!
Contact gezocht, ik moest de mobiele fietsenmaker bellen, dan deed hij het.
Alleen was deze vrij op vrijdag, dus ik moest toch na het weekend wachten.....
Weer contact gezocht: ik mocht naar mijn eigen fietsenmaker en de kosten zouden vergoed worden,
Oké klinkt heel leuk, maar hoe kom ik daar op een fiets die niet rijklaar is?
We hebben er maar om gelachen en de fiets zelf rijklaar gemaakt.
Maar: maak geen reclame voor iets wat je niet kunt waarmaken!

Verder blij met de fiets hoor, maar gewoon bij de winkel kopen heeft mijn voorkeur



Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Sharon
Gemiddeld 
 
4.5

DOE HET NIET!

Een fiets bestellen gaat heel makkelijk! Ze staan met troepen klaar om je via chat of telefoon te helpen. Stel wel zeker geen te moeilijke vragen want ze weten eigenlijk niets over de fietsen. Ze lezen enkel af wat je zelf ook kan lezen op de website.
Van zodra je op de knop 'bestellen' klikt, begint de miserie. Je fiets zal geleverd worden op een bepaalde dag tussen ..u en ...u. Ok, geen probleem, we zien wel dat we thuis zijn gedurende die 4uren in geval die fiets komt. De geleverde fiets bleek beschadigd in de doos te zitten. helaas dus een halve dag vakantie genomen voor niets.
Twee dagen later kon er een nieuwe fiets geleverd worden...toppie! Alweer een halve dag vakantie genomen op te wachten op de koerier. De fiets leek op het eerste zicht in orde te zijn, dus deze keer wel aangenomen. Bij het nader bekijken van alles, zag ik dat ze een verkeerde batterij en een verkeerde lader hadden gegeven. Eén foutje in de levering lijkt me menselijk maar als ze een slechtere batterij en een slechtere lader geven, terwijl ik bijbetaal voor een upgrade, lijkt dit eerder mensen oplichten!
Na contact op te nemen met fietsenwinkel, gingen me ze bellen, maar na verschillend emails te sturen en chatberichten, kreeg ik maar geen telefoon. Grappig hoe groot het verschil is in service als het gaat over aankoop of over een klacht...
Uiteindelijk heb ik de dag nadien dan toch maar de verstandige beslissing genomen om de fiets niet te gebruiken en hem dus terug te sturen. Als de service hier al misloopt, lijkt het me echt een gedoe in geval er eens iets aan is!
Enkele dagen later dan maar opnieuw een halve dag vakantie genomen om de fiets te laten ophalen. Na uren wachten, krijg ik telefoon dat de koerier was aangekomen op het factuur adres, terwijl ik de fiets al tweemaal op een ander adres had laten leveren! Voor de derde keer een halve dag vakantie genomen voor niets! Zonder dat ik enig bericht kreeg over een nieuwe ophaaldatum, heb ik zelf nog verschillende berichten moeten sturen naar fietsenwinkel.nl en hun koerierservice om na te gaan wanneer ik de koerier nogmaals kon verwachten. Als ik dit zelf niet had gedaan, hadden ze voor een gesloten deur gestaan. Voor de vierde keer dus een halve dag vakantie genomen om dan uiteindelijk zonder fiets achter te blijven!
Man man man...nog nooit zo'n onprofessioneel bedrijf gezien! Ik denk dat ze daar een hoop idioten bij elkaar hebben gezet.
Beter iets meer betalen en een goede service krijgen bij een echte fietsenwinkel! Ik denk dat je pas miserie hebt als er iets mankeert aan je fiets en je hem moet laten maken daar. Komt echt niet goed hoor!

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
mieke
Gemiddeld 
 
3.0

Alles goed... totdat...

Ik was heel erg tevreden tot de fiets kapot ging. Een kapotte accur, ruim binnen de garantie. Alhouwel fietsenwinkel.nl ondertussen heeft bevestigd dat de accu kapot is is, ben ik geen steek verder in het krijgen van een nieuwe accu. Deze zou opgestuurd worden, maar ergens gaat dit steeds mis. Klantenservice is in het algemeen erg aardig, maar passief. Wijzen naar elkaar en al met al gewoon geen steek verder.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
20 resultaten - getoond 1 - 10  
1 2  
 

Algemene informatie

Merken
  • Gazelle
  • Puch
  • Batavus
  • giant
  • Sparta
  • Cortina

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.