Fietsenwinkel.nl

www.fietsenwinkel.nl

Fietsenwinkel.nl ervaringen

33 beoordelingen voor Fietsenwinkel.nl

 
(7)
 
(8)
 
(4)
 
(6)
 
(9)
Gemiddeld 
 
5.7
 
6.5
 
4.7
 
4.5
 
7.2
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
$ beoordelingen met 9 sterren
9 resultaten - getoond 1 - 9  
 
Volgorde 
 
Bert
Gemiddeld 
 
1.0

Slechtste webwinkel van de Landen

Nooit hier een fiets bestellen! Had op 4 december hier een Riese & Müller Roadster Touring HS Heren 45km L besteld omdat ik terug moest beginnen werken 15 januari, tijd genoeg zou je denken? Ik kreeg op 22 december telefoon dat er een misverstand was gebeurd en dat deze fiets niet in België kon geleverd worden. Er was wel een andere fiets die ze zouden kunnen leveren, een gazelle Cityzen speed 2017. Geen probleem voor mij. Op 11 januari krijg ik telefoon dat er iets fout was, de fiets die ik op de site heb besteld kunnen ze niet leveren in Belgie. De telefonist wist niet dat ze deze zelf hadden voorgesteld. Na veel telefoons krijg ik terug een voorstel, een gazelle Cityzen speed 2018 met een opleg van €1400 kunnen ze wel leveren. Dan zullen we wel ergens anders kopen.
Ver weg van deze site blijven!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Sarah
Gemiddeld 
 
2.0

Fiets gekocht met fietsplan, maar door administratieve fout toch niet!

Beste fietsenwinkel.nl, ik ben erg teleurgesteld in de service van fietsenwinkel.nl. Ik heb bij jullie een fiets gekocht met behulp van het fietsplan, dacht ik. Nu blijkt dat jullie verkoper mij verkeerd heeft voorgelicht en ik de aankoop op een verkeerde manier heb verricht, waardoor ik mijn nieuwe fiets niet kan indienen bij fietsplan. Dit kan volgens fietsplan eenvoudig opgelost worden middels een administratieve handeling, maar jullie klantenservice wil deze handeling niet verrichten. Ik heb ALLES geprobeerd om dit toch nog te regelen met de betreffende verkoper en jullie klantenservice, maar de persoon die besloten heeft dat dit niet kan wil mij niet eens te woord staan. En ik mag mijn fiets ook niet meer terug geven omdat ik er al op gereden heb en het te lang geleden is (terwijl de klacht is netjes binnen 100 dagen gemeld is). Je kan je vast voorstellen dat ik dus erg teleurgesteld ben en uit onmacht dit bericht online plaats, en ondertussen ook contact opgenomen heb met mijn rechtsbijstand verzekering want ik ben ten einde raad. Groeten, Sarah Schiffer

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
N Klok
Gemiddeld 
 
2.5

Zeer zeer slecht

Heel slecht behandeld door de medewerkers.
We hadden een fiets besteld en hadden een email ontvangen dat de fiets was verzonden.
Dus had ik de volgende dag vrij gevraagd om de fiets in ontvangst te nemen, omdat de fiets er in de middag nog niet was heb ik zelf heen gebeld en bleek de fiets niet meer leverbaar.
Omdat ik vrij had genomen en mijn zoon de teleurstelling moest vertellen wou ik graag van hun kant een oplossing maar die zat er niet in.
Er werd gezegd dat ik maar een andere fiets moest bestellen die er een beetje op lijkt. Pffff
Ben echt slecht benaderd en er werd niet mee gedacht. Voor mij nooit geen fietsenwinkel.nl meer of een fietsenwinkel die daar onder valt.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
boyd
Gemiddeld 
 
1.0

service

hallo hallo,

ik wou een onderhoudsbeurt aanvragen bij fietsenwinkel, ik heb me goed laten informeren. want ik dacht dat de 1e keer dus gratis is. omdat het er staat. deluxepaket, standard inbegrepen. maar daar is dus niks van waar, moest gewoon 29,95 betalen toe ik mijn mountainbike ophaalde. maar daar heb ik helemaal niet voor gevraagd, of werd nergens aangegeven. ik baal hier ontzettend van, het word gewoon niet duidelijk vermeld. ik weer contact zoeken. bij de klantenservice werd ik niet vriendelijke te woord gestaan. en kon er niks mee. erg kwalijk vind ik dit.

Was deze beoordeling nuttig? 

verbeek op Oktober 25, 2017

Hallo

Ik heb precies hetzelfde mee gemaakt met mijn ebike.
Ik was perplex, en heb direct in de winkel , de fietsenwinkel.nl gebeld, en gezegd dat ik niet gaat betalen, ze hebben het wel betaald. Ik moest wel eerst bellen.

Reageer op deze review
Hidding
Gemiddeld 
 
2.5

Fietsenwinkel.nl levert gebruikte fietsen voor nieuw!

Fietsenwinkel.nl heeft onlangs twee fietsen geleverd waarvan 1 fiets gebruikt, incompleet en beschadigd is. Deze praktijken van oplichting en bedrog verwacht je niet bij dit bedrijf, echter is het niet anders dan het te moeten constateren.

De klantenservice geeft geen service, dit is dan ook kenmerkend voor het gehele bedrijf.

Dus zoek je een bedrijf welke vooral goed is in dozen schuiven, maar een behoorlijk product en service verlenen niet in het assortiment heeft dan is deze webwinkel misschien wat voor jou.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Ans
Gemiddeld 
 
1.8

Oplichting, fout op fout, geen servie

Fietsenwinkel.nl heeft mij voornamelijk ellende bezorgd. In de winkel ben ik op zich goed geholpen bij het maken van de testritjes op een e-bike. Ik besloot de fiets te kopen, maar werd vanaf dat moment compleet verkeerd voorgelicht (in mijn ogen opgelicht). Ze hebben een duur servicepakket aangesmeerd, omdat ik anders geen korting zou krijgen. Bij thuiskomst bleek dat ook bij online bestellingen de korting gewoon zou gelden en dat er zelfs geen servicepakket aangeschaft hoefde te worden. Ik heb gevraagd het service pakket terug te draaien en dat deel van het geld terug te krijgen. Dit zou gebeuren en de fiets werd geleverd. Helaas werd ik later gebeld dat de fiets terug moest als ik het geld voor het servicepakket terug wilde. Ik zou een nieuwe fiets geleverd krijgen. Elke week verheugde ik me op de fiets, maar kreeg ik te horen dat de fiets nog niet geleverd kon worden. Na een paar weken bleek het zelfs zolang te gaan duren dat de fiets geleverd kon worden dat de maat voor mij vol was. Ik kreeg eindelijk een alternatief: een Tweedekansje met schade. Maar hier zou ik ineens meer geld voor moeten betalen dan de originele fiets. Via de telefoon kreeg ik te horen dat ik X euro terug zou krijgen. In de bevestigingsmail stond ineens weer een flink lager bedrag en meer konden ze er toch niet van maken. Na al het gedoe, alle moeite en alle frustraties heb ik de koop ontbonden. Fietsenwinkel.nl heeft misschien redelijke prijzen, maar zeker geen redelijke service. Ze maken fout op fout, beloven van alles, maar uiteindelijk kom je geen steek verder. Ik stap nooit meer een fietsenwinkel.nl winkel binnen en ga voortaan naar een winkel waar service wel hoog in het vaandel staat.

Was deze beoordeling nuttig? 

Verbeek op Oktober 12, 2017

Hoe heeft u de koop ontbonden?

Reageer op deze review
Verbeek
Gemiddeld 
 
1.0

Ebike koopovereenkomst ontbinden

Ik heb zo spijt dat ik bij een fiets heb gekocht ook alleen maar gezeul ermee accu. Remmen . En nu me spaken ik wil de koopovereenkomst ontbinden.

Ben benieuwd of iemand dat gelukt is zoja hoe ? Wie

Was deze beoordeling nuttig? 

Yvonne op Oktober 23, 2017

Ik kwn het. Mijn moeder ook gehad. Ui eindelijk weten te ontbinden na 2 maanden. 100 dagen niet tevreden? Geld terug. En hou je poot stijf!

Yvonne op Oktober 23, 2017

Ga niet akkoord met een 10 procent percentage eraf. Ze leveren ondegelijke producten, waardoor ze niet in hun recht staan

verbeek op Oktober 25, 2017

Hallo Yvonne

fijn dat het gelukt is, ik ben nog bezig ermee om de koopoverkomst te ontbinden.
Ik zou graag met u in contact willen komen, kunt u mij mailen naar tamara-verbeek@hotmail.com

Groetjes Tamara

Reageer op deze review
zeer slecht
Gemiddeld 
 
2.0

slechte service

Belabberde service en zeer slechte communicatie richting de klant. Ik heb op 21 juli de "creme echo solo heren 2017" besteld in jullie winkel in Breda. Een echte stoere racefiets waar ik in de zomermaanden nog even van kon genieten. Na ruim 6 weken, had ik nog niets van fietsenwinkel.nl gehoord en dat terwijl de levertijd al ruim was verstreken. Hierop heb ik zelf telefonisch contact gezocht met fietsenwinkel.nl. De medewerker van de klantenservice kon niet zien hoe en wat, dus ik zou nog bericht krijgen. Echter heb ik geen terugkoppeling gekregen en moest ik er weer achteraan. In de tussentijd is de leverweek nog 3x uitgesteld, totdat ik op 20 september een mail kreeg. Hierin stond dat de fiets woensdag 20, donderdag 21 of vrijdag 22 september geleverd ging worden. Hoe dan ook het zou een van deze data worden.

Op dinsdag 26 september werd ik gebeld door fietsenwinkel.nl. Eindelijk dacht ik, maar niets was minder waar. Mij werd verteld dat de fiets, die ik op 21 juli besteld had "uitverkocht" was. Ik voel me echt aan het lijntje gehouden. Een fiets met 4 weken levertijd en dan 9 weken na bestelling horen dat deze is uitverkocht. Nou dat gaat er bij mij niet in. Het enige was de medewerker van jullie klantenservice zei:"zal ik met u kijken naar een andere fiets"? Nou het antwoord weten jullie hopelijk wel na het lezen van mijn ervaring met jullie bedrijf.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Harry
Gemiddeld 
 
1.0

slecht

Volgens telefonische opgave was het gewenste model voorradig aan de laan van NOI in Den Haag. Maar helaas, die was r niet. Er waren uberhapupt heel weinig fietsen. Wel een Brinckers. " Ook heel goed" . Een weliswaar aardige,maar naar zweet en rook stinkende jaren '80 kakker bladerde wat op de laptop wat er "allemaal nog meer was". Dat kunnen we zelf ook.

Gaan we niet doen, fietsenwinkel.nl. Gwoon naar een fietsenwinkel met kennis van zaken

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
9 resultaten - getoond 1 - 9  
 
 

Algemene informatie

Merken
  • Gazelle
  • Puch
  • Batavus
  • giant
  • Sparta
  • Cortina

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.