fonQ

www.fonq.nl
 
3.9 (46)
fonq

fonQ is het online warenhuis op het gebied van wonen, koken en lifestyle. Op fonQ.nl vind je meer dan 60.000 verrassende en inspirerende producten voor in en om het huis. Ook ben je bij fonQ aan het juiste adres voor mooie cadeaus en gadgets. Op zoek naar de finishing touch voor je interieur of juist een handig keukenhulpje? Vind jouw mooi bij fonQ!

fonQ Inspiratie Showroom

Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen bij de fonQ Inspiratie Showroom in Utrecht. Hier vind je een mooie selectie aan banken, tafels, stoelen, vloerkleden en verlichting. De deskundige medewerkers van fonQ geven je graag persoonlijk advies.

fonQ ervaringen

46 reviews voor fonQ

 
(6)
 
(1)
 
(6)
 
(14)
 
(20)
Gemiddeld 
 
3.9
 
5.3
 
3.5
 
2.4
 
4.5
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Peter Bijen
Gemiddeld 
 
3.3

Slechte- , niet oplossingsgerichte service

Medio aug 2017 Hocker besteld. Bij levering van dit product, vastgesteld dat de kwaliteit niet goed was. Direct telefonisch en per mail melding gemaakt incl. foto. Na toezegging door Fonq (na overleg met leverancier) dat er een omruil zou gaan plaatsvinden, wacht ik nu al 2,5 maand.
Fonq neemt geen contact op met mij, maar moet zelf elke keer bellen of mailen.
Ondertussen meerdere keren per telefoon/mail contact gezocht in deze, maar Fonq verschuilt zich achter leverancier. Aangezien Fonq mijn leverancier is moet zij mij tegemoetkomen en mijn robleem oplossen. Kunnen ze zeker niet zelf bedenken.

Was deze beoordeling nuttig? 

fonQ op November 06, 2017

Beste Peter Bijen,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft met ons. Wij betreuren het dat wij niet aan de gedane beloftes hebben voldaan. Dit is uiteraard niet de service waar fonQ voor staat en welke wij proberen na te streven.

Wij zien dat u afgelopen zaterdag nog contact met ons heeft gehad en dat u is toegezegd om morgen, dinsdag 7 november teruggebeld te worden. Wij gaan er vanuit dat er dan een passende oplossing geboden wordt.

Mocht u dan verder nog vragen hebben, dan horen wij dit uiteraard graag.

Met vriendelijke groet,

fonQ

Reageer op deze review
wols leo

Belofte NIET Nakomen

Allereerst vind ik het niet gepast om via een BETAALNUMMER naar dit bedrijf te bellen aangaande een vraag,ook vanuit Belgie (waar fonq ook een verkoop afdeling heeft)dient men dit nummer te bellen in nederland!

Op de website staat vermeld dat er een Koekenpan incl deksel wordt geleverd voor een bepaalde periode.
Bij navraag bleek dat die aktie niet meer van toepassing was,zodat dus de deksel apart diende te worden gekocht,eea viel op omdat de deksel niet werd genoemd in het winkelmandje.

Ook vandaag nog wordt dezelfde koekenpan met gratis deksel genoemd op de betreffende website;
Ik vind deze ervaring,maar ook de ervaringen die ik hier lees van AMATEURISTISCH nivo,het lijkt mij dat ze eens goed de schop door de organisatie halen anders gaan ze het niet redden tov Coolblue en Bol.com............

Was deze beoordeling nuttig? 

fonQ op Oktober 05, 2017

Beste,

Wij vinden het erg jammer om te lezen dat wij je hebben teleurgesteld. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Als eerste willen wij graag ingaan op uw bericht over ons telefoonnummer. Buiten uw eigen kosten zijn er geen kosten verbonden aan het bellen naar onze klantenservice. Wel is het zo dat onze klantenservice alleen in Nederland gevestigd zit. De informatie dat wij een verkoopafdeling in België hebben is dan ook niet correct. Wel hebben wij een ander telefoonnummer voor Belgische klanten: 078 48 33 14.

Uiteraard willen wij uw verhaal over de koekenpan ook graag verder onderzoeken. Zou u ons een e-mail kunnen sturen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en kunnen vertellen over welke koekenpan het precies gaat? Wij gaan dit dan zeker nakijken.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

fonQ.

Reageer op deze review
Norbèr
Gemiddeld 
 
1.5

Aan de rand van oplichting

Koptelefoon besteld. Twee weken op gewacht, terwijl hij bij 3 andere shops de volgende dag bij je afgeleverd is.
Koptelefoon is twee keer kapot gegaan door productie fout. Elke keer, een maand moeten wachten. Had langer geduurd, als ik er zelf niet achtereen was geweest. De tweede keer stuurden ze gewoon een factuur voor een nieuwe koptelefoon, terwijl hij gewoon onder de garantie zat. Nou ja, gewoon proberen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Volgens mij ben ik niet de enigste, gezien de geringe communicatie.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 

fonQ op Oktober 05, 2017

Beste Norbèr,

Wat vervelend dat je deze ervaring met ons hebt. Het kan natuurlijk heel goed zijn dat een artikel bij ons een andere levertijd heeft dan bij andere webshops. Dit heeft te maken met diverse factoren.
Dat de koptelefoon meerdere malen kapot is gegaan, dat is natuurlijk erg spijtig. Wij doen dan ook altijd ons uiterste best om dit binnen de garantie zo snel mogelijk op te lossen.

Verder sturen wij binnen de garantie nooit een factuur. Wel kan het zijn dat je een nieuw garantiebewijs krijgt, omdat je ook een nieuw product krijgt.

Graag horen wij dan ook van u of alles inmiddels wel is afgehandeld. Als wij ook nog maar iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dit graag.

Hopende je voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

fonQ.

Reageer op deze review
Sander
Gemiddeld 
 
2.8

Bedrijf levert niet

Ik heb standaard artikelen besteld. Met "vandaag besteld morgen in huis". Echter na een week nog steeds niet geleverd. Al drie keer moeten bellen en mailen omdat ze ook zelf de klant niet informeren. Tot op heden echter nog steeds niet geleverd. Weet dus niet of het bedrijf wel te vertrouwen is.

Was deze beoordeling nuttig? 

fonQ op September 18, 2017

Beste Sander,

Wat ontzettend teleurstellend om te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Zou u uw ordernummer kunnen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.? Wij kijken dan graag na wat er aan de hand is en zullen uiteraard een passende oplossing bieden.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

fonQ.

Reageer op deze review
Stefan
Gemiddeld 
 
2.8

Welkom in de webwinkel van de jaren 90

Welkom in de webwinkel van de jaren 90.
Daar waar levertijden (express) verkeerd worden voorgespiegeld, slechte Service word afgeschoven op ander afdelingen, retourpaketten met de bestelformulieren van de vorige koper er nog in (dus open verpakking) zo worden geleverd (Bluetooth koptelefoon) Of een de order gewoon helemaal niet word geleverd en daarover ook niet meer wordt gecommuniceerd (stiften) Kortom: je centjes besteden bij webshops die echte klantwaarderingen hebben en bewezen klantvriendelijk zijn. Coolblue, wehkamp, bol etc. Deze webwinkel met een grote boog vermijden en lekker in de jaren 90 van het internet shoppen laten hangen!

Was deze beoordeling nuttig? 

Amber op Augustus 04, 2017

Beste Stefan,

Wat vervelend om te horen dat u zo over ons denkt. Wij begrijpen uit uw bericht dat u geen goede ervaringen met ons heeft gehad en dat spijt ons.

Zou u uw ordernummer kunnen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.? Wellicht dat wij dan nog iets voor u kunnen doen en het vertrouwen terug kunnen winnen.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

fonQ.

Reageer op deze review

E Ramayana
Gemiddeld 
 
4.0

Een prima webwinkel - matig sub-leverancie

Een prima webwinkel, efficiënt bestel- en betaalproces, klantvriendelijke customer service.
We hebben een Buitenkeuken Grandhall Premium GT3 Island set ten ere van afstudeer feest besteld. De product was keurig op tijd afgeleverd maar helaas na het uitpakken is gebleken dat we niet de juiste product mogen hebben ontvangen. Contact met de klantservice opgenomen, we waren goed geholpen maar jammer genoeg fonQ.nl heeft onvoldoende invloed op hun leverancier om de levering probleem op tijd op te lossen. Dus we zijn benieuwd naar de afloop van onze bestelling en afstudeer feest….. review wordt vervolg..

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Jo van gelder
Gemiddeld 
 
8.5

PRIMA SERVICE!!!!!!!!!

Prima service,klein probleempje met besteld product overleg via mail verliep snel en netjes.
Sturen ze nieuw product op terwijl ik het oude nog in huis had.Dus prima opgelost!!!!Zal zeker weer iets bestellen bij Fonq.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Rita
Gemiddeld 
 
1.0

Geen contact klantenservice

Stoelen 2 dagen geleden besteld en zouden gisteren geleverd worden. Niets geleverd. Heb de stoelen vanmiddag nodig voor feestje en wil de bestelling annuleren. Maar dat kan alleen telefonisch en daar neemt niemand op. Ze laten je steeds kwartier naar bandje luisteren en dan wordt de verbinding wegens drukte verbroken. Wat een kutbedrijf. Had ik de andere recensies maar eerder gelezen dan had ik niets besteld. Ik raad dan ook iedereen aan om niets meer te bestellen.

Was deze beoordeling nuttig? 

fonQ op Juni 22, 2017

Beste Rita,

Wat vervelend om te horen dat u ons telefonisch niet kunt bereiken. Uiteraard helpen wij u alsnog graag. Wij willen u dan ook vriendelijk vragen om uw ordernummer te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Onze excuses voor het ongemak.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Het team van fonQ.

Reageer op deze review
B
Gemiddeld 
 
2.0

Kansloze Service

Kansloze webwinkel. Ten eerste een beschadigde stoel geleverd. Kan gebeuren. Vervolgens wordt een vervangende stoel in de verkeerde kleur!!! geleverd en dus staan er inmiddels twee stoelen die retour moeten. Klantenservice onmogelijk te bereiken maar via een omweg (bel het showroom nummer 030 - 760 04 80) toch een medewerker aan de telefoon.
Na 16 dagen gezeik met Fonq -waarna er nog steeds 2 stoelen retour moeten-, onderneemt deze winkel een vakkundige poging haar klant af te wimpelen met €10 cashback of een flesje slobberwijn uit de webshop. Totaal kansloos. Nooit meer Fonq!!!

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 

fonQ op Juni 16, 2017

Beste heer/mevrouw,

Wij zien dat u al op meerdere review websites heeft aangetoond dat u ontevreden bent. Wij begrijpen uw reactie en vinden het echt heel vervelend dat u deze ervaring met ons heeft.

Zou u uw ordernummer naar ons door kunnen sturen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.? Dan kunnen wij kijken wat wij voor u kunnen doen.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Het team van fonQ.

Reageer op deze review
patricia
Gemiddeld 
 
5.3

ZEER SLECHTE AFTERSALES

Zeer slechte klantenservice, ben al dagen aan het wachten voor een dekbed retour te sturen en krijg maar geen reactie.
Ook telefonisch niet bereikbaar.
Belabberde aftersales!!!!

Was deze beoordeling nuttig? 

fonQ op Juni 13, 2017

Beste Patricia,

Wat vervelend dat u ons niet kunt bereiken en dat u nog steeds aan het wachten bent op de retoursinstructies.

Zou u uw ordernummer kunnen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.? Uiteraard maken wij dit dan direct in orde.

Met vriendelijke groet,

Het team van fonQ.

Reageer op deze review

Lees meer reviews

Algemene informatie

Productgroepen
  • Gereedschap
  • Speelgoed
  • Tuin
  • Wonen
  • Cadeauartikelen
  • huishoud
  • koken
  • tafelen
  • wellness
Levertijd
Voor 22:00u besteld, de volgende dag geleverd (indien op voorraad)
Verzendkosten
€ 5,95 bij bestellingen tot € 30,- - € 3,95 bij bestellingen tot € 50,- - GRATIS bij bestelling boven de € 50,-
Afhalen mogelijk
ja
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • overboeking
  • pin
  • eenmalige machtiging
  • achteraf betalen
  • Visa
  • Mastercard
  • giftcards
Telefoonnummer
030 - 24 75 015

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.