fonQ

www.fonq.nl
 
4.0 (44)
fonq

fonQ is het online warenhuis op het gebied van wonen, koken en lifestyle. Op fonQ.nl vind je meer dan 60.000 verrassende en inspirerende producten voor in en om het huis. Ook ben je bij fonQ aan het juiste adres voor mooie cadeaus en gadgets. Op zoek naar de finishing touch voor je interieur of juist een handig keukenhulpje? Vind jouw mooi bij fonQ!

fonQ Inspiratie Showroom

Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen bij de fonQ Inspiratie Showroom in Utrecht. Hier vind je een mooie selectie aan banken, tafels, stoelen, vloerkleden en verlichting. De deskundige medewerkers van fonQ geven je graag persoonlijk advies.

fonQ ervaringen

44 reviews voor fonQ

 
(6)
 
(1)
 
(6)
 
(13)
 
(19)
Gemiddeld 
 
4.0
 
5.4
 
3.6
 
2.4
 
4.5
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Sander
Gemiddeld 
 
2.8

Bedrijf levert niet

Ik heb standaard artikelen besteld. Met "vandaag besteld morgen in huis". Echter na een week nog steeds niet geleverd. Al drie keer moeten bellen en mailen omdat ze ook zelf de klant niet informeren. Tot op heden echter nog steeds niet geleverd. Weet dus niet of het bedrijf wel te vertrouwen is.

Was deze beoordeling nuttig? 

fonQ op September 18, 2017

Beste Sander,

Wat ontzettend teleurstellend om te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Zou u uw ordernummer kunnen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.? Wij kijken dan graag na wat er aan de hand is en zullen uiteraard een passende oplossing bieden.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

fonQ.

Reageer op deze review
Stefan
Gemiddeld 
 
2.8

Welkom in de webwinkel van de jaren 90

Welkom in de webwinkel van de jaren 90.
Daar waar levertijden (express) verkeerd worden voorgespiegeld, slechte Service word afgeschoven op ander afdelingen, retourpaketten met de bestelformulieren van de vorige koper er nog in (dus open verpakking) zo worden geleverd (Bluetooth koptelefoon) Of een de order gewoon helemaal niet word geleverd en daarover ook niet meer wordt gecommuniceerd (stiften) Kortom: je centjes besteden bij webshops die echte klantwaarderingen hebben en bewezen klantvriendelijk zijn. Coolblue, wehkamp, bol etc. Deze webwinkel met een grote boog vermijden en lekker in de jaren 90 van het internet shoppen laten hangen!

Was deze beoordeling nuttig? 

Amber op Augustus 04, 2017

Beste Stefan,

Wat vervelend om te horen dat u zo over ons denkt. Wij begrijpen uit uw bericht dat u geen goede ervaringen met ons heeft gehad en dat spijt ons.

Zou u uw ordernummer kunnen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.? Wellicht dat wij dan nog iets voor u kunnen doen en het vertrouwen terug kunnen winnen.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

fonQ.

Reageer op deze review
E Ramayana
Gemiddeld 
 
4.0

Een prima webwinkel - matig sub-leverancie

Een prima webwinkel, efficiënt bestel- en betaalproces, klantvriendelijke customer service.
We hebben een Buitenkeuken Grandhall Premium GT3 Island set ten ere van afstudeer feest besteld. De product was keurig op tijd afgeleverd maar helaas na het uitpakken is gebleken dat we niet de juiste product mogen hebben ontvangen. Contact met de klantservice opgenomen, we waren goed geholpen maar jammer genoeg fonQ.nl heeft onvoldoende invloed op hun leverancier om de levering probleem op tijd op te lossen. Dus we zijn benieuwd naar de afloop van onze bestelling en afstudeer feest….. review wordt vervolg..

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Jo van gelder
Gemiddeld 
 
8.5

PRIMA SERVICE!!!!!!!!!

Prima service,klein probleempje met besteld product overleg via mail verliep snel en netjes.
Sturen ze nieuw product op terwijl ik het oude nog in huis had.Dus prima opgelost!!!!Zal zeker weer iets bestellen bij Fonq.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Rita
Gemiddeld 
 
1.0

Geen contact klantenservice

Stoelen 2 dagen geleden besteld en zouden gisteren geleverd worden. Niets geleverd. Heb de stoelen vanmiddag nodig voor feestje en wil de bestelling annuleren. Maar dat kan alleen telefonisch en daar neemt niemand op. Ze laten je steeds kwartier naar bandje luisteren en dan wordt de verbinding wegens drukte verbroken. Wat een kutbedrijf. Had ik de andere recensies maar eerder gelezen dan had ik niets besteld. Ik raad dan ook iedereen aan om niets meer te bestellen.

Was deze beoordeling nuttig? 

fonQ op Juni 22, 2017

Beste Rita,

Wat vervelend om te horen dat u ons telefonisch niet kunt bereiken. Uiteraard helpen wij u alsnog graag. Wij willen u dan ook vriendelijk vragen om uw ordernummer te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Onze excuses voor het ongemak.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Het team van fonQ.

Reageer op deze review
B
Gemiddeld 
 
2.0

Kansloze Service

Kansloze webwinkel. Ten eerste een beschadigde stoel geleverd. Kan gebeuren. Vervolgens wordt een vervangende stoel in de verkeerde kleur!!! geleverd en dus staan er inmiddels twee stoelen die retour moeten. Klantenservice onmogelijk te bereiken maar via een omweg (bel het showroom nummer 030 - 760 04 80) toch een medewerker aan de telefoon.
Na 16 dagen gezeik met Fonq -waarna er nog steeds 2 stoelen retour moeten-, onderneemt deze winkel een vakkundige poging haar klant af te wimpelen met €10 cashback of een flesje slobberwijn uit de webshop. Totaal kansloos. Nooit meer Fonq!!!

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 

fonQ op Juni 16, 2017

Beste heer/mevrouw,

Wij zien dat u al op meerdere review websites heeft aangetoond dat u ontevreden bent. Wij begrijpen uw reactie en vinden het echt heel vervelend dat u deze ervaring met ons heeft.

Zou u uw ordernummer naar ons door kunnen sturen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.? Dan kunnen wij kijken wat wij voor u kunnen doen.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Het team van fonQ.

Reageer op deze review
patricia
Gemiddeld 
 
5.3

ZEER SLECHTE AFTERSALES

Zeer slechte klantenservice, ben al dagen aan het wachten voor een dekbed retour te sturen en krijg maar geen reactie.
Ook telefonisch niet bereikbaar.
Belabberde aftersales!!!!

Was deze beoordeling nuttig? 

fonQ op Juni 13, 2017

Beste Patricia,

Wat vervelend dat u ons niet kunt bereiken en dat u nog steeds aan het wachten bent op de retoursinstructies.

Zou u uw ordernummer kunnen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.? Uiteraard maken wij dit dan direct in orde.

Met vriendelijke groet,

Het team van fonQ.

Reageer op deze review
Dennis H
Gemiddeld 
 
1.0

Zeer teleurstellend1

Waardeloos. Bedrijf snapt niet goed hoe verkoop via internet gaat. Barbeque besteld. Levertijd zou 3 tot 6 dagen zijn. Na eindeloos bellen en niemand aan de lijn te krijgen is maar een mail gestuurd. Ook dat duurt lang maar een antwoord kwam er wel. Het kan nog weken gaan duren voor mijn bbq geleverd gaat worden. Waarom wordt dat niet vermeld? Niks geen terugkoppeling. Klant, zoek het maar uit. Heb nu aangegeven per mail om de order maar te annuleren. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat er reactie komt.

Was deze beoordeling nuttig? 

fonQ op Juni 13, 2017

Beste Dennis,

Jeetje! Dat is wel heel vervelend. Wij begrijpen dan ook heel goed dat u teleurgesteld bent. Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat u niet op de hoogte wordt gehouden van eventuele vertragingen. Wij willen hiervoor dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

Zou u uw ordernummer alsnog even kunnen doorsturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.? Dan kunnen wij de huidige status inzien en alles correct afhandelen.

Met vriendelijke groet,

Het team van fonQ.

Dennis H op Juni 13, 2017

Dag, Ordernummer hoef ik niet meer door te geven. Order is al geannuleerd. Barbeque nu besteld bij Wehkamp, oud en vertrouwd. Bbq na een dag al ontvangen en hij staat al buiten te wachten op z'n eerste feestje! Jammer genoeg hadden wij ook een gasdrukregelaar besteld bij Fonq omdat ik nog freebees had.......Zou ook met een dag geleverd worden. U raad het al: Wegens omstandigheden is uw pakketje niet verstuurd.....Als het goed is komt hij met enige vertraging vanavond binnen. Wat rest: Nooit meer op Fonq.nl wat bestellen. Betaal iets meer bij een andere partij en de order wordt keurig uitgeleverd. Zonder zich te verschuilen achter drukte, niet op voorraad of wat dan ook.

fonQ op Juni 14, 2017

Beste Dennis,

Wat jammer dat u de bestelling heeft moeten annuleren. Uiteraard hebben wij hier echter wel alle begrip voor. Wij vinden het dan ook fijn om te horen dat u de barbeque elders wel direct heeft kunnen ontvangen en dat u een leuk feestje kunt geven. Zou u wel het ordernummer van de gasdrukregelaar kunnen doorsturen? Dan kijk ik direct even de status voor u na.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Het team van fonQ.

Reageer op deze review

Me
Gemiddeld 
 
1.8

Niet bereikbaar, houd niet op de hoogte van vertraging

Na anderhalve week nog niks ontvangen van een bestelling waarvan alles op voorraad was. Ze laten niks horen over een vertraging en reageren niet via de e-mail en het telefoonnummer is niet bereikbaar.

Was deze beoordeling nuttig? 

fonQ op Juni 13, 2017

Beste heer/mevrouw,

Onze welgemeende excuses voor de slechte bereikbaarheid. Hier wordt hard aan gewerkt.

Zou u uw ordernummer kunnen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.? Uiteraard zullen wij dan direct de status voor u nakijken.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Het team van fonQ.

Reageer op deze review
Isil
Gemiddeld 
 
1.3

Waardeloze klantenservice

Ik heb op 10 mei een product besteld. De levertijd was 2-5 dagen maar over 6 dagen pas hebben we het gekregen. Daarna wilden we het ruilen met een grote maat. Fonq heeft een mooie pagina voor retourneren/ruilen net als de website zelf. Ik heb alles ingevuld en een bericht gekregen ''Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw aanvraag in goede orde ontvangen en nemen deze in behandeling. U ontvangt zo snel mogelijk een reactie'. Leuk. Maar vervolgens helemaal niks gehoord van de klantenservice! Uiteindelijk over 2 dagen heb ik gebeld en daardoor een email gekregen over retour sturen instructies. Ik heb meteen een afspraak gemaakt met DHL om het op te halen. Het product was opgehaald. Daarna heb ik weer niks gehoord van Fonq - geen bericht over ''we hebben het product gekregen en we gaan het verder verwerken'' of zo, helemaal niks. Ik heb weer gebeld. Het duurt trouwens elke keer ongeveer 15 minuten tot dat ik überhaupt met een klantenservice medewerker kan praten. Ja, Fonq heeft het gekregen maar het duurt nog 14 dagen om het te verwerken. Het was blijkbaar te veel werk om zelfs een email sturen aan de klant ervoer mar goed. Ik hoor wat binnen 14 dagen. Alweer niks gehoord natuurlijk. Ik heb vandaag (31 mei!!!) weer gebeld om mijn bestelling te annuleren. Ik wil geen nieuwe product krijgen van van Fonq meer dus ik heb het geannuleerd. Ik wil eigenlijk nooit iets kopen van Fonq meer. We kopen bijna alles van internet (cadeaus, office artikelen, boodschappen, kleren, mobiele telefoons enzovoort) maar we gaan echt NOOIT iets kopen van Fonq. Jammer, gemiste kans om nog een loyale klant te krijgen. Waardeloze klantenservice. Zonde van de investering. We gaan lekker door met bol.com want hun klantenservice is echt top! (PS. Ik ben benieuwd of het geld naar onze rekening echt wordt gestuurd tot 2 juni).

Was deze beoordeling nuttig? 

fonQ op Juni 13, 2017

Beste Isil,

Wat een ontzettend vervelende ervaring. Hierbij willen wij dan ook graag onze oprechte excuses aanbieden voor de slechte bereikbaarheid en de late reacties. Het is enorm druk en hierdoor zijn de wachttijden helaas langer dan gewenst. Uiteraard doen wij er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen, zodat de klanten weer kunnen profiteren van de service waar wij voor staan.

Uiteraard willen wij deze case wel graag snel voor u afhandelen en wij willen u dan ook vragen om uw ordernummer te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij zullen de status dan nakijken en ervoor zorgen dat alles goed wordt afgerond.

Nogmaals onze excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,

Het team van fonQ.

Reageer op deze review
Lees meer reviews

Algemene informatie

Productgroepen
  • Gereedschap
  • Speelgoed
  • Tuin
  • Wonen
  • Cadeauartikelen
  • huishoud
  • koken
  • tafelen
  • wellness
Levertijd
Voor 22:00u besteld, de volgende dag geleverd (indien op voorraad)
Verzendkosten
€ 5,95 bij bestellingen tot € 30,- - € 3,95 bij bestellingen tot € 50,- - GRATIS bij bestelling boven de € 50,-
Afhalen mogelijk
ja
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • overboeking
  • pin
  • eenmalige machtiging
  • achteraf betalen
  • Visa
  • Mastercard
  • giftcards
Telefoonnummer
030 - 24 75 015

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.