Le Mage Shop reviews & ervaringen

www.lemage-shop.nl
 
6.1 (38)
Lemage Shop

38 Le Mage Shop reviews

 
(20)
7-9 punten
 
(0)
 
(1)
 
(2)
 
(16)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
44 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3
Volgorde

Aveda shampure 1000 ml

Niet te geloven

Ik bestelde op 13 september 2023 een fles schampure van Aveda met waarde 60,59.
Het bedrijf stuurde netjes een factuur en het geld ging via Pay Pal fijntjes van de rekening af.
vrijwel onmiddellijk nadien werd tevens de track & trace overgemaakt. en daar is het toe gebleven.
enkel de vermelding dat er een verzendnummer aangemaakt was maar het pakje nog niet in bezit was.

Op 20 september werd een aanvraag per mail hoe het verder zat met mijn bestelling voorzien van een ontvangstbevestiging.

tot op heden stuurde ik met zekere regelmaat een herinneringsmail die onbeantwoord bleef.
ik ben er tevens wel 2 maal in geslaagd een medewerker aan de telefoon te krijgen.
Ook het verhaal dat er iets misging bij de overdracht van de verzending en een procedure die op gang zou gebracht worden bij Postnl.

conclusie: het pakje is er nooit geweest maar de centjes staan wel mooi op hun rekening. FOEI.

Ik vind het jammer dat Le Mage de faam van de medewerkers bij Postnl misbruikt.
Post nl wordt ten onrechte beticht van onregelmatigheid.

D
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Jet op 01 December 2023

Dit gaat al maanden zo! Mij ook gebeurd. Hoe kunnen we deze praktijken stoppen. Ze blijven slachtoffers maken!

Reageer op deze review

NIKS

Waardeloos bedrijf wat verschrikkelijk hoeveel mensen er onder moeten lijden.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

make up en haar zaken

Beoordeling 
 
2.3

terwijl het bedrijf bijna failliet is bkijven ze geld innen van mensen die bestellen. versturen dan een leugen dat post nl onderzoek start maar ze leveren niemand! En versturen ook niets. Dus bestel niets het gekd zal verdwijnen in het faillissement. Jammer dat ze liegen was voorheen prima leverancier

CD
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

annoniem op 24 Oktober 2023

Het is een waardeloos bedrijf met waardeloze beloftes. NIET BESTELLEN HIER

Reageer op deze review

Aveda producten

Beoordeling 
 
1.0

Mijn bestelde Aveda producten zijn na een maand nog steeds niet aangekomen. Ik heb één keer telefonisch contact gehad met Le Mage en mij werd verteld dat het opgelost zou worden. Dat is het tot op heden niet. Er word niet geantwoord op mail en de telefoon wordt ook niet meer beantwoord. Wat is er aan de hand?

AD
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Aveda Be Curly

Beoordeling 
 
1.0

Op 26 augustus 2023 een bestelling gedaan (3 artikelen van Aveda) totaal bedrag ruim 80 euro, betaald met iDEAL, na twee weken niets ontvangen. E-mail gestuurd naar verkoper info@lemage.nl. Geen reactie en geen producten ontvangen....Na 2 weken opnieuw een bericht gestuurd met vriendelijk verzoek om te reageren ook als de producten niet (meer) te leveren zijn. Niet vernomen, geen bericht, geen reactie, helemaal niets. Opnieuw na 2 weken, geen producten te hebben ontvangen contact gezocht. Inmiddels ruim 7 weken verder en geen producten ontvangen en geen reactie vanuit de verkoper. Had ik dit geweten had ik geen bestelling gedaan bij deze club. Onbeschoft om geen producten te leveren, geen reactie te geven. Totaal geen service!

CA
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Le Mage shop Aveda

Beoordeling 
 
1.0

Lemage levert niet uit en reageert niet op verzoek tot levering of terugbetaling. Onbereikbaar. Dit terwijl dat de webshop gewoon nog draait terwijl je als klant, na betaling maar zonder levering, een bericht krijgt over een aanstaand faillissement. Dit bericht krijg je als je informeert naar de levering van je bestelling:
Beste meneer/mevrouw, Geachte klant,

Het spijt ons u te moeten informeren dat wegens het uitblijven van leveringen door Aveda, Le Mage niet langer in staat is om onze online activiteiten voort te zetten. Dit heeft geleid tot aanzienlijke operationele uitdagingen en het overwegen van een faillissement is onvermijdelijk geworden. Wij betreuren de situatie ten zeerste en begrijpen de impact die dit op u kan hebben.

Ondanks deze moeilijkheden willen wij u laten weten dat wij bereikbaar blijven via e-mail en telefoon voor eventuele vragen of verdere informatie die u nodig heeft. U kunt contact met ons opnemen voor verdere assistentie en om eventuele zorgen te bespreken.

Wij waarderen uw begrip en geduld in deze uitdagende tijd. Mocht u verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan klaar om u te assisteren in de mate van het mogelijke.

Met vriendelijke groet,

`t Le Mage team

F
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

conditioner

Beoordeling 
 
1.0

Bestelling na twee weken nog niet ontvangen. Op m'n vriendelijke mail hierover wordt niet gereageerd. Wordt vervolgd, want ik laat het hier niet bij.

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Aveda

Beoordeling 
 
4.0

I ordered products in July which never arrived (I have a DHL tracking code and it CLEARLY shows there that they have never delivered the products). I completed the form to get my money back but Le Mage has now ignored all emails from me on this topic and I do not yet have a refund. Very poor customer service. Do not order with Le Mage.

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

shampoo Aveda

Beoordeling 
 
1.0

Voortaan eerst de reviews lezen voordat ik ergens iets bestel.
2 flessen shampoo besteld. Op de website wordt erbij vermeld dat het de volgende dag bezorgd wordt. Dat zou goed uitkomen zodat we het zeker voor de vakantie zouden hebben.
Een week later nog niets ontvangen. Mailen dus. Antwoord na veel dagen. Post nl is weer de schuldige terwijl er bij mij staat dat post nl het pakket nog niet ontvangen heeft. Na twee weken nog niets.
Shampoo ergens anders besteld (nog goedkoper ook). Geld terug gevraagd. Daarvoor ook nog gebeld.
Verklaring tekenen. Die verklaring nog downloaden.
Hoop gedoe voor iets dat ik niet ontvangen heb. Helaas had ik die verklaring wel getekend.
NOOOOOIT DOEN!!
Na ruim 4 weken nemen mijn kinderen helaas een pakketje in ontvangst.
Blijkt het alsnog de shampoo te zijn die ik niet meer nodig had ondertussen.
Netjes gemaild dat ik dat pakket alsnog ontvangen had.
Of ik het terug wil sturen....... gekker kan het niet worden, toch?
Daar heb ik maar even mee gewacht.
Na twee weken de vraag of ik nog zorg wil dragen voor het terugsturen van het pakketje.
Gezegd dat ze het op kunnen komen halen.
Gaan ze opeens met die verklaring zwaaien en zeggen dat ze andere stappen gaan ondernemen.
Kan ik nu dus nog een retour label uit gaan printen en het ergens heen gaan brengen.
NOOOOOOOOIT hier iets bestellen!!!!!!!!!
Dat ik nog tijd neem om dit hele verhaal te schrijven: Om anderen te waarschuwen hier nooit iets te bestellen.
Dat ze maar heeeeeeeel snel failliet mogen gaan.
Bestaansrecht niet waard.






KB
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Aveda

Beoordeling 
 
1.0

Diverse keren besteld, ging altijd goed. Helaas bestelling 23 aug gaat niet goed. Niet geleverd en geen contact te krijgen.

MS
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bernadette op 19 September 2023

Ik heb 16 aug dagcrème en conditioner besteld. Nu nog steeds niets ontvangen.
Bij iedereen ligt de schuld behalve bij henzelf! Ik heb gemaild, gebeld en bedrag terug gevraagd. De laatste week geen reactie meerr❗️

Reageer op deze review

Voor 170 EUR shampoo en Conditioner s niet geleverd

Beoordeling 
 
1.0

Producten worden niet verzonden. Opgelicht voor 170 euro! Steeds zelfde verhaal, kwijtgeraakt door postNL, producten beschadigd terug gekomen, producten niet op voorraad, aveda leverdienst in verlof.... maken label aan maar bezorgen niets aan postNL.

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Inge op 08 Augustus 2023

Update:
Producten werden terugbetaald.

Reageer op deze review

Aveda crème haar en shampoo

Pure oplichterij ! Bestelling gedaan twv €85 op 7 juli jl. Uiteraad hetzelfde verhaal dat bij Post NL kwijt is geraakt. Heel apart.
Vervolgens moet ik pakket kwijt formulier invullen om geld terug te krijgen . Beste mensen , niet invullen ! Ik heb het geweigerd . Ik moet invullen dat ik het pakket echt niet heb ontvangen , en ook niet bij de buren is geleverd . Ongelofelijk de wereld op zijn kop . Bij Post NL wordt gezegd , dat het pakket ( mijn bestelling dus) fysiek niet is aangeleverd door Le Mage !! Per direct eis ik dat mijn geld wordt gestort . Uiteraard niets . Nul reactie.. nu bezig met incasso bureau en ga aangifte doen van dit malafide bedrijf ! Begrijp niet dat Aveda aan ze levert , ..

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Inge op 05 Augustus 2023

Na mij ook enkele weken aan het lijntjecte houden, pakket kwijt bij postNL, pakket beschadigd bij postNL, aveda magazijn in verlof, producten niet leverbaar,... zou ik ook formulier pakket kwijt gespeeld moeten invullen. Terwijl die oplichters het zelf niet verzonden hebben. Ongelooflijk zulke praktijken, nog nooit meegemaakt maar ik zal bij volgende aankoop nu zeker de reviews lezen.

Naat op 07 Augustus 2023

Ja, vreselijk toch al die leugens ?
Blijf eerlijk en transparant naar je klanten, dan blijven ze wel. Maak melding bij consumenten bond en Acm / consuwijzer . Je hebt recht op je geld terug !

Reageer op deze review

Le Mage

Beoordeling 
 
1.0

Zeer slechte ervaring met deze website. Het pakketje is kwijt geraakt volgens hen bij post NL. Zij stellen een grondig onderzoek in maar tot op heden nog geen pakketje ontvangen… ze zijn niet klantvriendelijk genoeg om een zending na te sturen of het geld terug te sturen.

SK
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

shampoo en hoofdhuid serum

Beoordeling 
 
1.0

Op 3 juli 2 producten ter waarde van € 59,68 besteld. *Post.nl aankondiging bleef staand op zending nog niet ontvangen of verwerkt. Gereclameerd, antwoord post nl heeft het heel druk en onderzoek is opgestart. Na een week nogmaals gevraagd, bericht in app bleef hetzelfde, antwoord le mage, ja ik heb te horen gekregen dat zending als verloren wordt beschouwd, dus ik heb eea opnieuw naar u verzonden. Na 1 dag herhaalt zich het proces vanaf *. Wisseling van Roel naar Margot die mails beantwoorden, wat schetst mijn verbazing Margot grijpt terug op het eerste onderzoek bij post nl dat tot 4 weken kan duren. Vandaag gebeld, wordt niet opgenomen en voicemail staat uit. Mail gestuurd, dat ze niet bereikbaar zijn en dat ik vandaag mijn geld teruggestort wil krijgen en anders verdere stappen onderneem. BESTEL HIER DUS NIET.!!!!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

shampoo, conditioner, curl enhancer, repair

Beoordeling 
 
2.0

Ik heb een bestelling geplaatst van 300€ aan shampoo, conditioner, curl enhancer en curl repair in grote bussen. Nu 15 dagen later nog steeds niets ontvangen. Le mage pretendeert het pak verstuurt te hebben maar bij Post NL hebben ze niets ontvangen. Le mage zegt dat het pak vermist is en hebben een dossier opgemaakt bij Post NL maar Post NL heeft niets ontvangen. Oplichters eerste klasse. Ik ga nu verdere stappen dienen te ondernemen. Maar bestel. niets bij dit bedrijf!

VV
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

thickening lotion

Bestellen 
 
1.0

Ik bestel zeker géén tweede keer bij Le Mage ! Bestelling is na 14 dagen nog altijd niet aangekomen . Mijn mail hebben zij beantwoord met de melding dat PostNL het niet kan verwerken wegens te druk. Nochtans heeft PostNL niet eens het pakket ontvangen ! Bestel dus niet , als je je geld niet kwijt wil zijn !

C
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

shampoo`s

Beoordeling 
 
6.3

Dramatisch bedrijf, medewerking naar de klant totaal niet aan de orde.

ze adverteren op website dat de klant koning is maar vergeten te vermelden dat hun keizer zijn. want zodra jij een keer je geld overgemaakt hebt en shampoo`s besteld hebt vinden zij dat een huishoudfolie die ze om de producten heen doen een hygieneseal is waarbij ze vertellen dat ze de producten nu niet meer kunnen retour genomen kunnen worden als deze seal verbroken is. ten eerste is deze seal nooit aanwezig geweest en ten tweede vallen deze producten niet onder hygiene producten in de zin waar hun het niet retour voor nemen. wat zij niet begrijpen en ik per mail wel 8 keer probeerde duidelijk te maken is dat het hierbij gaat het om shampoo`s die helemaal niet onder de product categorie vallen. een hygiene product is een product dat direct in contact komt met de huid zoals een tandenborstel, scheerapparaat etc. zij vinden dat een shampoo ook een hygieneproduct is dat tot een bepaalde hoogte ook klopt als je het vanuit het perspectief bekijkt om je eigen hygiene te waarborgen, maar zodra dit product retour gestuurd word onbeschadigd en ongebruikt binnen de 14 dagen die je als consument hebt dienen zij gewoon tot terugbetaling over te gaan omdat zij zich beroepen op een zinnetje in de algemene voorwaarden die zegt dat hygiene producten niet retour kunnen worden genomen als de seal verbroken is.
klantenservice hierbij is ervoor gemaakt om alles in het werk te stellen de centen binnenboord te houden. je kan de producten retour krijgen mits je zelf ook alweer de verzendkosten betaald die je ook nog eens betaald om de producten retour naar hun te sturen.

tot slot kan ik alleen maar aanraden nooit bij deze webshop je producten te kopen

KS
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

altijd goed en nu met klacht geen prettige afhandeling

Beoordeling 
 
4.0

Bestel al jaren online mijn Aveda produkten bij le Mage. Met tevredenheid. In augustus is een pakje met producten met waarde 103 euro bij post.nl kwijtgeraakt, niet bezorgd in ieder geval. Volgens het systeem is het wel bezorgd maar ik heb het niet ontvangen. Ik heb voorgesteld om opnieuw te bestellen tegen reductie maar dat doen ze niet. Er wordt ook niet naar me geluisterd heb ik het gevoel. Dat valt me tegen, nadat ik al jarenlang tevreden klant was.Ik zou zeggen leed samen delen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Oplichters

Bestelling gedaan bij een webshop, goederen nooit in ontvangst genomen. Uiteindelijk moest ik de verzendkosten betalen van Le Mage. Heb hier nooit geen enkel bericht van gekregen. Ze hebben het bedrag via Multifactor willen innen. Multifactor heeft mij nooit bericht, ze geven aan mij gemaild te hebben. Als ik vraag aan Multifactor om de eerder verstuurde emails die aan mij zijn verzonden aan mij door te sturen zodat ik kan controleren of zij wel het juiste mailadres hebben gebruikt, weigeren ze alle medewerking en geven ze aan dat ze het juiste mailadres hebben gebruikt. Hierdoor is door mij helemaal niets te controleren op betrouwbaarheid. Uiteindelijk doordat ik al die tijd GEEN bericht heb ontvangen heeft Multifactor de 5 euro verzendkosten aan incasso overhandigd en nu is het bedrag 51 euro.

Le Mage stuur godverdomme berichten aan je klanten ipv alles over te dragen aan Multifactor (achteraf betalen service). Ik ben UW klant en niet die van Multifactor. Als ik aangeef wat er aan de hand is doen ze alsof ik gek ben, nemen ze je totaal niet serieus en denken ze dat ik de boel bij elkaar aan het liegen ben.

Waarom zou ik in godsnaam liegen over 5 euro. Deze had ik zeker betaald ALS ik een bericht had gekregen!!!!!

L
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Teleurgesteld

Gisteren telefonische afspraak gemaakt voor product advies. Maar toen ik in de salon was bleek er geen kapster te zijn die tijd voor me had, nog geen minuut. Ik had hiervoor 20 km gereden, dit voelt echt niet lekker. Ik ben uiteindelijk geinformeerd door een schoonheidsspecialiste, zij was weliswaar heel aardig maar geen deskundige.
Heb e.e.a. gekocht maar op weg naar huis voelde ik me echt teleurgesteld en baalde ik dat ik ondanks deze vervelende ervaring dure producten heb gekocht.
Een zeer klant onvriendelijke behandeling.

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
44 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3

Wij zijn benieuwd naar jouw Le Mage Shop ervaring

Koop bij Lemage-shop.nl nu alle  Aveda Hair-, Skin-, Body-,  Make-up en Life-style producten online. Lemage heeft altijd de beste prijs en leukste aanbiedingen (raadpleeg hiervoor de webshop) Alle bestellingen voor 16.00u besteld worden de volgende dag afgeleverd ( mits de producten op voorraad zijn daar het voor kan komen dat een product uitverkocht is).

Wat is uw ervaring met Le Mage Shop? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Le Mage Shop hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Le Mage Shop reviews lezen.

Telefoonnummer: 0485-383219

Algemene informatie

Verzendkosten
Gratis thuisbezorgd
Levertijd
Voor 16:00 besteld en betaald, morgen in huis (1 dag)
Productgroepen
  • Haarverzorging
  • Lichaamverzorging
  • Huidverzorging
Merken
Aveda
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • vooruitbetaling
  • Visa
  • Mastercard
  • maestro