Details van de beoordeling

Simyo reviews
GSM Webshops

Opgelicht

Beoordeling

1.0

Helaas is mijn vrouw ruim een jaar gelden opgelicht door Simyo, een rekening van 600 euries voor 2 maanden was het gevolg. Ze zouden wel even het abonnement omzetten van de vorige provider, dat ging mis, maar ze kon wel gaan bellen met het nieuwe nummer. Voordat ze daar gebruik van had moeten maken, had ze een link aan moeten klikken die een half jaar daarvoor door Simyo gestuurd was, helaas vergeten, buiten de bundel geïnternet, niemand die ons waarschuwt van Simyo, we kregen nog wel 100 euro terug uit coulance, nou, nou, wat geweldig van deze oplichters bende, NOOIT GEEN SIMYO MEER>

F
Was deze beoordeling nuttig? 6 2

Simyo Webcare op 17 Oktober 2014

Beste ferry,

Wij begrijpen dat het erg vervelend is geconfronteerd te worden met hoge facturen.

Bij aanvang van het abonnement communiceert Simyo dat wanneer een aanvraag nummerbehoud wordt afgewezen, er contact dient te worden opgenomen met onze Klantenservice om de abonnementsbundels te activeren. De bundels worden namelijk niet automatisch geactiveerd wanneer u besluit om af te zien van nummerbehoud of wanneer overzetting van het nummer niet (meer) mogelijk is. Dit om te voorkomen dat u bij twee providers abonnementskosten betaalt.

Ook in de welkomstmail en de e-mail die u ontvangt na activatie van de simkaart maken wij hiervan een melding.
Wanneer een klant ondanks deze meldingen toch gebruikmaakt van de aansluiting, zonder aan te geven dat de bundels geactiveerd dienen te worden, worden er buitenbundelkosten in rekening gebracht.
Wij betreuren het dat deze informatie bij u toch niet bekend was, en zullen blijven kijken hoe wij hier nog beter over kunnen informeren.

Om de kwestie voor u te kunnen nagaan verzoeken wij u een e-mail te sturen naar webare@simyo.nl onder vermelding van het mobiele nummer waar het over gaat en ‘Reviewspot’. Wij zullen vervolgens contact met u opnemen.

Vriendelijke groet,

Simyo Webcare

Simyo.nl/forum