Details van de beoordeling

Simyo reviews
GSM Webshops

Simyp prepaid

Beoordeling 
 
7.3

Ik was eerst abonnee bij tele2. Alleen ze konden het zelfde abbonement niet meer aabieden. Toen las ik over goede ervaringen van Simyo. Zou mijn oude nummer meenemen maar omdat dat lang duurde en ik eigenlijk ook wel nieuw nummer wou hebben belde ik naar klantenservice van Simyo waarop medewerker zei u kunt nu u simkaart via internet ook wel activeren dan kan u gelijk bellen. Want ik had het Simyo pakketje al in huis. Zo gezegt zo gedaan zag dat simkaart geactiveerd was en de mobiel die werkte. Echter dit was paar dagen voor weekend en toevallig keek ik op Simyo en zag tot mijn verbazing dat er een bedrag van 30 euro op rekening stond van smsen omdat dat buiten de bundel viel. En dat terwijl ik sms onbeperkt heb. En medewerker daar niks over had verteld en dat ik gewoon gebruik kon maken van de gsm. Had klacht via internet ingedient maar daar hoorde ik echter niks van. Alleen kreeg ik een bericht om de klantenservice te beoordelen. Heel vreemd heb gebeld met klantenservice mijn probleem uitgelegd. Man zei sorry kunnen we niks aan veranderen u moet gewoon betalen dat bedrag

D
Was deze beoordeling nuttig? 3 2

Simyo Webcare op 02 Januari 2015

Beste,

Bij Simyo begint uw abonnement pas als uw nummer is overgezet. Wanneer u afziet van nummerbehoud, of uw nummerbehoud wordt afgewezen, vragen we u contact op te nemen met de klantenservice om door te geven of u wilt dat we de bundels en daarmee het abonnement starten. Dit om te voorkomen dat u op twee plaatsen tegelijk abonnementsgeld betaalt.
Graag kijken wij nog eens naar uw situatie, omdat u aangeeft een medewerker te hebben gesproken. Deze had u er inderdaad op moeten wijzen dat uw abonnement nog niet van start was gegaan, en dat er dus buiten bundel kosten in rekening zouden worden gebracht bij het gebruik van de simkaart. Dat gaan we dus graag na.

Wilt u ons daarvoor een email sturen met uw 06nummer, postcode en huisnummer? Die email mag u sturen naar Webcare@simyo.nl

Vriendelijke groet,

Simyo Webcare

simyo.nl/forum

Reageer op deze review