Details van de beoordeling

Simyo reviews
GSM Webshops

Al jaren tevreden klant

Beoordeling 
 
9.5

Ik ben al bijna 3 jaar trouwe klant bij Simyo. Ik ben hier beland omdat in vergelijking tot andere sites mijn maandelijkse kosten vele malen lager zouden zijn. En inderdaad, maandelijkse kosten waren veel lager. Vroeger was het een soort van hobby om hoge telefoonrekeningen te sparen, maar sinds simyo vallen die reuze mee. Natuurlijk heb ik hier en daar nog wel eens een uitschieter maar wanner je merkt dat dit vaker voorkomt kan je makkelijk je bundel aanpassen..Ook andersom trouwens, dus als je altijd teveel betaald. Daarnaast zijn de leveringskosten echt oprecht geweldig. Ik heb voor studie enkele maanden in china stage gelopen en daar is helaas mijn telefoon gestolen. Door in te loggen op mijn simyou heb ik eenvoudig zonder hoge telefoonkosten te moeten maken een nieuwe simkaart kunnen aanvragen en deze laten opsturen naar China. Zo ver van huis met je telefoon als vrijwel enige contact middel is zo'n snelle service echt heel erg gewaardeerd.
Goede punten Sim Only:
korte abonnementen mogeliljk
lage tarieven
Aanpasbaar per maand -> zowel + als -
leuke aanbiedingen

voor leuke sim-only deals van simyo kan je kijken op deze link:
http://www.simyo.nl/vriendendeal/5fg5fo

Slechte punten Sim Only:
Buiten je bundel bellen of internetten is echt direct merkbaar in je factuur. verhogen van je aantal mb's of bel min. kost slecht n enkele euro meer.... dit is niet eens te vergelijken met de buitenbundelkosten. wanneer je dus ziet dat je regelmatig erover zit verhoog, maar ook andersom want het is zonde om te betalen voor de katse viool..

LV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review