Details van de beoordeling

gsm loket
GSM Webshops

Oplichterij

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb een mobiel opgestuurd die maar 2 dagen is gebruikt, maar daarna in een hoesje 2 jaar in de kast heeft gelegen. Totaal geen schade aan de telefoon. Opgestuurd, en vervolgens krijg ik veel minder geld omdat hij volgens GSMLoket zware gebruikssporen bevat.
Dit scheelde 50% van het bedrag wat ik zou krijgen als dat er belooft werd. Vervolgens zeggen ze voor 12,50 euro pas je mobiel terug te sturen en anders verwerken ze hem.

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 2

Team GSMLoket op 19 April 2016

Beste Henk,
Jammer dat u niet tevreden bent. Op de website wordt omschreven aan welke voorwaarden voldaan moet worden. Een halvering van de waarde is alleen van toepassing als u blijkbaar het toestel "als nieuw" heeft aangemeld en er toch sprake is van schade. Wellicht had u de omschrijving bij de cosmetische staat moeten raadplegen of bij onduidelijkheid even contact opgenomen. Daarbij heeft u een foto ontvangen van de geconstateerde schade of in ieder geval bestaat die mogelijkheid. Verder informeren wij u vooraf dat er kosten verbonden zijn aan het retour sturen. Immers hebben wij de kosten voor het insturen betaald, is het toestel volledig gecontroleerd en wordt het aangetekend retour gestuurd. Alleen de kosten voor logistiek zijn dan al hoger dan het bedrag dat we daarvoor vragen. We begrijpen uw teleurstelling, maar zijn voor bepaling van de waarde afhankelijk van onze opkopers die ook kritisch zijn in de beoordeling.

L op 08 Maart 2018

Ik ben het met deze meneer eens. Een toestel en een iPad ingestuurd, IPad had wel een oppervlakkige scheur maar volgens GSM loket had mijn telefoon een licht roze kleur. Ook zag ik ineens een foto van een beschadigde zijkant, deze heb ik ook niet ingestuurd zo. Oplichters zijn het!!

Reageer op deze review