Details van de beoordeling

Typhone
GSM Webshops

Slechte communicatie!

Beoordeling 
 
1.0

Eind januari mijn abonnement verlengt via Typhone. Via de email had ik een tegoed gespaard wat je bij aanschaf of verlenging van een abonnement mag gebruiken voor korting op een gsm of assesoires. Ik heb een powerbank besteld. Mijn abonnement werd netjes verlengd voor 2 jaar. Na een paar weken kreeg ik via de mail te horen dat de powerbank niet oo voorraad was, maar ze zouden me extra op de hoogte houden. Inmiddels heb ik meerdere malen gemaild en gebeld. Hun antwoord, we gaan het navragen, we zetten het doornaar inkoop, we vragen inkoop om te laten weten wanneer hij geleverd wordt, we zetten doir nasr inkoop dat het spoed is. Dan krijg ik naar aanleiding van weer een mail van mijn kant te horen dat collega's me niet de correcte informatie hebben gegeven, de powerbank is niet leverbaar en zal ook niet meer komen. Ik krijg binnen 10 werkdagen het geld teruggestort op mijn rekening. Na 14 dagen heb ik niets ontvangen. Weer een mail. Dan laat typhone weten dat ik het geld niet terugkrijg want ik heb het gekocht van mijn tegoed, dit zal terug bijgeschreven worden. Maar ook dat is niet gebeurt en op de vraag of ik nu voor mijn tegoed een andere aankoop kan doen is het antwoord dat dit pas kan als ik een nieuwe telefoon met abonnement en assesoires koop. De voorwaarden op hun site zeggen dat je het in kan leveren aks je een abonnement verlengt of afsluit. Ik heb dit in januari gedaan, dat er dan niet kan worden geleverd wat ik bestel kan gebeuren, maar communiceer correct terug en kom tot een oplossing. Op deze manier krijg je ontevreden klanten die niet terug komen.

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review