Details van de beoordeling

hollandsnieuwe
GSM Webshops

Nooit meer

Beoordeling 
 
2.0

Slechte service.
Sinds enkele maanden geen bereik, gemiddeld 7x per dag het netwerk kwijt. Klacht ingediend via de site geen reactie! Na 1,5 week zelf maar weer contact gezocht. Ze zouden onderzoek doen naar mijn bereik of ik kon "kosteloos" van mijn abonnement af. De enorme afkoopsom moest ik natuurlijk wel betalen. Gevraagd om het onderzoek en binnen een halve dag het "standaard" antwoord ontvangen dat het bereik in mijn omgeving slecht was met wederom hetzelfde voorstel. Dit terwijl ik had aangegeven op meerdere locaties problemen met het bereik te hebben. Ze kiezen dus duidelijk voor de makkelijkste weg, dan maar een klant minder, maar dit mag hun natuurlijk niets kosten. Kortom slechte service en niet oplossingsgericht!

Goedkoop is in dit geval ook echt duurkoop.

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Jan op 26 September 2016

Gaat het hier om de samsung galaxy s4. Ik heb namelijk het zelfde probleem met twee toestellen s4 , mijn zoon heeft s5 en heeft geen last van ( geen netwerk).

Reageer op deze review