Details van de beoordeling

vodafone
GSM Webshops

Vodafone begin er niet aan!

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb een maand geleden een telefoon + abonnement besteld bij VODAFONE. Ze hebben de verkeerde kleur opgestuurd roze ipv zwart.
Retourneren duurt 10-15 werkdagen! Na 32 dagen nog geen telefoon.
Heel toevallig precies na 1 maand de telefoon teruggeboekt en geannuleerd. Abonnement is wel doorgelopen en precies op die dag ging de 2e maand in.
Ik heb van de bestelling afgezien. Ik moet wel 2 maanden abonnement betalen.
Terwijl ik helemaal geen telefoon had! Klantenservice is ook een feest.
Ik ben minimaal 10x doorverbonden en elke keer moest ik weer mijn telefoonnummer, naam, adres, postcode, geboortedatum en bankrekeningnummer doorgeven
en werd steeds minimaal 5min in de wacht gezet. Uiteindelijk wilde ik helemaal van vodafone af en hoewel iedereen normaal nederlands praat krijg je bij opzeggen
iemand die fries praat en waar je dus niets van verstaat. 10x vroeg de man of ik naar een nieuwe aanbieding wilde kijken en heb 10x geen interesse gezegd.
Hij bleef maar doorgaan en heb uiteindelijk gezegd dat hij het nog wel 50x kan vragen maar het niets gaat opleveren. Uiteindelijk zou ik een email
krijgen met bevestiging opzegging. Meneer zegt mijn email verkeerd. Ik corrigeer meneer. Zegt meneer: DAT ZEI IK TOCH!. Uiteindelijk nog steeds geen email
gehad. Er worden vieze spelletjes gespeeld bij vodafone en ik heb geen ander woord dan oplichting. Ben er nog steeds niet vanaf en de kans is groot dat ik
er ook niet vanaf kom. Ik adviseer geen zaken te doen met VODAFONE!

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review