Details van de beoordeling

belsimpel
GSM Webshops

Geen klachten, goede service

Beoordeling 
 
9.0

hmmm?

Het verbaasd mij enorm om onderstaand berichten te moeten lezen over de slechte service die Belsimpel volgens hen geeft/hebt gegeven.
Ik ben echt super goed geholpen door Belsimpel.nl, zelfs keurig!

Had een nieuwe lenovo k6 besteld op woensdag en kreeg hem de volgende dag (donderdag) binnen.
Ik was in de veronderstelling dat dit een dualsim toestel zou zijn, maar kreeg de 2e simkaart niet in. Ben vervolgens die zondag naar DenHaag gegaan om mijn probleem voor te leggen in één van hun winkels.

Daar zijn we er achter gekomen dat ik geen dualsim toestel heb besteld. Ik dacht gelijk al " oooh sh*t wat nu"
De medewerker gaf aan het toestel terug te sturen en de goeie te bestellen die had immers de zelfde prijs. Maar ik dacht dat zullen ze niet zomaar accepteren gezien ik het toestel al uit de verpakking hebt gehaald.

Voor de zekerheid gebeld om het probleem voor te leggen! de telefonist (justin) heeft uitgelegd dat het toestel wel wordt nagekeken op eventuele gebruik schade(wat natuurlijk logisch is) zoja zou ik 10% bij moeten betalen. Ik moest uitgaan van ongeveer 10 dagen voordat ik een bericht zou krijgen over de beslissing voor eventuele bijbetaling.

Maandag pakket op de post gedaan! Dinsdag middag kreeg ik mijn eerste mail, dat pakket goed is aangekomen. 4 minuten daarna een bericht dat ik mijn geld volledig terug kan krijgen. 3 minuten daarna een bericht dat het nieuwe toestel al klaar ligt voor levering en 4 minuten daarna een bevestiging dat het toestel woensdag tussen 13.30 - 16.00 wordt geleverd. ik dacht wooooooooooow!!! dat zijn 10 snelle dagen!! ik heb dus feitelijk binnen drie dagen een nieuw toestel mogen ontvangen van belsimpel.nl Zo snel heb ik het echt nog nooit elders meegemaakt en ben heel tevreden over de (nu wel) juiste toestel!
Dus het verbaasd mij echt wat ik hier lees! Als ik uitgaat van mijn situatie kan ik (en dat nemen jullie mij hopelijk niet kwalijk) alleen met lof over Belsimpel.nl schrijven.

Ik vind het vervelend hoe het is verlopen bij de vorige recensie schrijvers hier,
Maar hopelijk komen jullie er met Belsimpel toch goed uit.

Succes

Rico

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review