Wat heb ik spijt dat ik bij Simpel klant ben geworden. Alles wat fout kan gaan is ook fout gegaan.
Nummerbehoud heeft bijna 2 maanden geduurd.
De verbruiksapp/teller werkt van geen kanten. Zo heb je nog een positief tegoed in MB´s, maar halen ze doodleuk 50 euro van je rekening omdat je 3 minuten online ben geweest (online spelletje) met mobiele data aan. En dat terwijl al wekenlang daarna ik nog steeds een positief tegoed heb in MB´s!
Bellen met Simpel is erg frustrerend gebleken. Klantenservice zegt dingen op te lossen en afboeking van 50 euro af te boeken, maar incasseert 4 weken later toch dit geld. Ik kan alleen maar zeggen. Pas op voor deze prijsvechter. als je denkt goedkoop uit te zijn, dan komt je bedrogen uit.
1 minuut op Youtube kost al gauw 100 MB! Dus reken maar uit, wat je aan je 500MB a 2,50 euro hebt.
Nooit meer bij Simpel. Helaas zit ik nog wel 2 jaar vast aan deze stuntelaars.