hollandsnieuwe reviews & ervaringen

www.hollandsnieuwe.nl
 
4.0 (82)
hollandsnieuwe

82 hollandsnieuwe reviews

 
(6)
 
(10)
 
(8)
 
(21)
 
(37)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
78 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4
Volgorde

zeer te vreden

Beoordeling 
 
9.0

Heb al 4 jaar abonnement van Hollandse nieuwe heb nooit probleem gehad ook niet in buitenland, is alleen niet zo goed bereikbaar via e mail duurt beetje lang. verder kan ik aan iedereen toezeggen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 3

West op 31 Juli 2015

Deze man werkt denk ik bij Hollands Nieuwe.

Reageer op deze review

positieve kritiek

Beoordeling 
 
9.0

Ik snap niets van al die negatieve reacties
Ik heb sim only sinds dec 2013 en geen problemen met bellen of internet in binnen en buitenland.
Er is volgens mij geen andere provider waar álle kosten uit eenendezelfde bundel gaan
Zodoende ben ik af van het feit ik beltegoed in Nederland over heb en voor t buitenland extra moet betalen.
Ik bel vanuit Frankrijk, Duitsland,Denemarken en soms Hongarije en heb maar zelden n slechte verbinding, zeker niet vaker als met kpn voorheen.
Tot nu toe isHN voor aanradermij n aa

S
Was deze beoordeling nuttig? 4 3
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.8

Wat een slechte provider! Ik heb gekozen voor prepaid omdat dit voor mij het voordeligste is. Ik sms met name naar Amerika. Volgens Hollands Nieuwe zou dit €0,10 kosten. Dat klopt ook. De eerste dagwas er geen centje pijn. Ik was die dag in Belgie, en ontving alle sms'jes vanuit Amerika. De dag erop, gewoon in Nederland ontving ik helemaal niets. Omdat er op hun site nergens iets daarover terug te vinden was heb ik gebeld met Hollands Nieuwe"19 wachtenden voor mij. Tel uit wat dit kost want er worden nogal wat kosten berekend. Ik werd wel heel vriendelijk te woord gestaan en men had alle tijd voor mij. Er werd een en ander gedaan en toen kreeg ik alsnog alle naar mij verstuurde sms'jes binnen. Mijn blijdschap was van korte duur, ik ontving wederom niets, dus maar weer gebeld: 16 wachtenden voor mij. Ik kreeg een nieuwe simkaart toegestuurd. Iets wat dus niet geholpen heeft, wederom ...gebveld: 13 wachtenden voor mij. Ik kreeg van de telefoniste een email toegestuurd met een aantal vragen en aantal zaken om uit te proberen zoals bv mobiel resetten enz. Ik mocht na het invullen van alle en resetten etc terugbellen, dit omdat de mensen die de emails moeten beantwoorden een achterstand hadden. Ik heb alles uitgeprobeerd en ingevuld, dus wederom gebeld: 19 wachtenden voor mij...en toen een telefoniste die mij in eerste instantie niet wilde helpen, ik moest dit per mail doen. uiteindelijk heeft ze toch alle vragen met mij doorgenomen, waarbij bleek dat zij andere vragen had als dat ik ontvangen had. Vandaag heb ik dus een reactie ontvangen, per mail, Hollands Nieuwe heeft dus geen contract met de provider van mijn vriend. Vreemd want ik ontvang wel sms vanuit Amerika als ik dit via Sim Only probeer, ik ontvang wel sms als ik een dagje uit ben in Belgie. Hoe dat dit kan? Geen idee, ik zal dit misschien wel ooit eens te horen krijgen per mail. Sim Only is geen optie voor mij omdat ik dan per sms bijna het zesvoudige betaal als met prepaid. Ik zal dus op zoek moeten naar een andere provider, zucht wat een gedoe, kost ook weer een week of 2 om mijn nummer overgezet te krijgen.

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.8

Ze zijn gewoon niet bereikbaar, ik geef ze een nummerbehouddatum door en deze veranderen ze in ruim 3 weken later. Als reactie probeer ik ze te bereiken om dit te herstellen, maar je kunt gewoon niemand bereiken en reageren niet op mail...

G
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Mijn ervaring is heel goed ik heb het nu een half jaar en het werkt perfect.
Er was een keer wat afgeschreven wat niet terecht was mail gestuurd met 5 dagen stond het geld weer bij mij op de rekening .

JP
Was deze beoordeling nuttig? 1 3
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Goede ervaring met hollandsnieuwe. Bestellen is heel makkelijk en de telefoon werd zeer snel geleverd ondanks dat deze niet op voorraad was. 275/500 abo voor 2 jaar en ben er meer dan blij mee. Ook de info welke bij de gsm gezet wordt op de website klopt helemaal. De pakketdienst was meer dan vriendelijk. Dit is de eerste pakketdienst welke tegen mij zegt: "ik wens u heel veel plezier met uw nieuwe telefoon" Bereik is meer dan goed, maar dat kan haast ook niet anders want het is gewoon het kpn netwerk. Voor mij in ieder geval alleen nog hollandsnieuwe. Kortom een dikke 10 van mij.

WH
Was deze beoordeling nuttig? 3 2

ROy op 17 Oktober 2013

Hollands nieuwe zit op het vodafone netwerk. Sterker, het is onderdeel van vodafone.

Reageer op deze review

Erg tevreden

Beoordeling 
 
9.3

Ik ben erg tevreden over deze dienst en het is erg voordelig. Nog nooit problemen gehad

D
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.5

Heb sinds 1januari 2014 een sim only abonnement bij hollandsnieuwe en ben super tevreden. 550 belminuten/sms/mb alles uit een bundel, ook in het buitenland. Tegoed blijft 3 maandan staan, dus als je 1 of 2 maanden eens wat minder belt/smst/internet, heb je de volgende maand, als je toevallig op vakantie in het buitenland bent, lekker veel tegoed! En dat allemaal voor één tientje p/m! De klantenservice is dan wel moeilijk telefonisch bereikbaar, maar via de facebook site reageren ze i.h.a. heel snel!

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 3

Diana op 30 Juli 2014

Goedkoop is duurkoop!
Mijn advies:niet doen!

jacq op 11 Augustus 2014

ik ben het eens met de positieve ervaring van Ans, voor mij het perfecte abonnement.
wat betreft service kan ik niet over oordelen, niet nodig gehad

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.8

Ik heb Hollandsnieuwe nu bijna 5 jaar. Ondertussen heeft mijn vrouw en dochter ook een sim only abonnement.
Puur gemak en goedkoop, echt een aanrader. Alle kosten gaat van 1 bundel, en je kan je bundel tot 3 maanden opsparen.
Ook buitenlandse kosten gaat van die bundel af, uiteraard kost het wat meer, maar je heb NOOIT Xtra kosten.
Als mijn bundel op is, kan je hem ook zo regelen, dat je €5 ,€10 of meer automatisch opwaardeert. Echt SUPER.
En de kosten van je kinderen houd je in bedwang, nl op is op, je kan dan alleen gebeld worden, totdat de nieuwe periode weer ingaat van je abonnement.

I
Was deze beoordeling nuttig? 5 3
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.3

Nu ruim 6 maanden 2 abonnementen bij HollandsNieuwe, op beide abonnementen het oude nummer meegenomen.
Geen problemen, data werkt goed, afschrijvingen van één bundel, meldingen van aanvullen bundels, prima.
In het begin een onduidelijkheid over aanvullen van de bundel, een email aan HollandsNieuwe, de volgende dag teruggebeld door HollandsNieuwe met een duidelijke uitleg.

EG
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Gewoon tevreden

Beoordeling 
 
8.5

Levering duurde een dag later dan beloofd, maar verder ben ik erg tevreden over de afhandeling van m'n bestelling. Bestellen was makkelijk en de prijs is zeker niet verkeerd. Ik ben benieuwd hoe de service uit gaat pakken, gezien de reviews hier, maar ik heb er wel vertrouwen in.

JP
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Matig en duur

Beoordeling 
 
4.8

Tegoed is altijd verdacht snel op. Ik wil een onbeperkt aantal MBs blijkt niet te kunnen. Zeer regelmatig storingen, in December zelfs een hele week konden alle klanten niet bellen. Zit er helaas nog bijna een jaar aan vast. Daarna snel overstappen.

P
Was deze beoordeling nuttig? 4 2

Patricia van der Linden op 21 Maart 2017

Ik heb een abonnement sinds junie bij hpllands nieuwe, en de eerste paar maanden hield ik beltegoed over, maar nu een paar maanden verder, verdwijnt me beltegoed terwijl ik hem niet gebruikt. Ik had om 16.45 nog 8.64 euro, en 3 uur later kreeg ik een smsje dat me beltegoed lager als 3 euro was, terwijl ik aan het werk was. En me telefoon niet heb gebruikt.

Reageer op deze review

klacht

Beoordeling 
 
7.3

Hoi,

Zojuist gebeld met hollandse nieuwe inzake meenemen huidig mobiel nummer ivm aflopen 2 jarig contract. Heb ongeveer een kwartier aan de lijn gehangen (*beltegoed bijna op hierdoor), waarna ik vervolgens uit de wacht gehaald wordt, waarmee de verbinding verbroken wordt. Verder is de wachttijd vrij irritant omdat je steeds hoort excuses voor het ongemak na het "riedeltje" dat je in de wacht hangt. Ik hoop dat jullie als service ook klanten terugbellen, waarmee jullie de verbinding verbreken. Graag blijf ik als consument bij jullie, ben namelijk tot nu toe heel erg tevreden. Ik wacht jullie telefoontje af !
Groet,
Rogier

W
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Geen bereik

Beoordeling 
 
4.5

Het bestellen ging super de levering ging vlekkeloos, maar dan.
Ik heb nergens bereik. Kan alleen maar via wifi ibternetten. Gisteren lang in gesprek geweest met iemand van hn. Alle instellingen doorgenomen en veranderd. Helaas na 30 min met iemand van hn bezig te zijn geweest nog steeds geen internet. Betaal er wel al 3 maanden voor. Jammer dat ze zo slecht bereikbaar zijn en je alleen doordeweeks tussen 9 en 5 kunt bellen.
Ik neem nooit meer een abonnement bij hn.
Ga kijken of ik contract kan ontbinden aangezien ik betaal voor iets wat ik niet heb

K
Was deze beoordeling nuttig? 2 3
Reageer op deze review

aanrader

Beoordeling 
 
7.8

ik heb in de afgelopen 4 jaar verschillende abbonementen gehad bij hollandsnieuwe, en nog nooit problemen gehad. idd de klantenservice is lastig bereikbaar, maar dat maakt de prijs aantrekkelijker. je kan ze wel mailen dan krijg je naar een paar dagen antwoord, gewoon een kwestie van geduld je bent niet de enigste, en er zal echt niet veel personeel rondlopen bij de klantenservice.

voor de rest geweldig. vooral een aanrader voor ouders met kinderen, die niet onverwacht met hoge rekeningen willen worden geconfronteerd. op=op en er geen een provider die dit ook doet.die lichten je alleen maar op.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Herman op 02 Juli 2016

Deze man werkt bijna zeker bij HN!!

Reageer op deze review

NOOIT DOEN

Beoordeling 
 
5.8

Prima abonnement ,maar als je NIET kunt INLOGGEN op je site en de wachtwoorden niet herkent worden dan heb je een probleem. Hollands nieuwe kan dat niet oplossen na al twee maanden bellen hierover . Dus hoop dat telefoon niet gestolen wordt want dan zit ik echt met een probleem. Nee dan liever een iets duurder abonnement met een klantenservice die hun best proberen te doen mvg Egpri

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Prima, >5 abbo's afgesloten

Beoordeling 
 
8.5

Zelf al 2 jaartevreden klant, en tevens voor 4 andere personen klant gemaakt.
Ideaal dat alle kosten uit 1 bundel komen, nooit meer onverwachte rekeningen o.i.d. Zelf bellen in het buitenland komt uit de bundel. 275min voor EUR8,- en 500Mb voor EUR3,- is mijns inziens erg goedkoop i.v.m. de concurentie.

Nummerbehoud was bij mezelf ook even wat gedoe, maar werd in mijn ogen prima opgelost door klantenservice. De website (mijn hollandsnieuwe) is bij nummerbehoud niet up-to-date. Het nummerbehoud werd gewoon doorgevoerd, en werd pas zichtbaar op de dag van portering. Voor die tijd stond er een tijdelijk nummer. Zolang ik de simkaart nog niet actief maakte starte mijn abonnement nog niet. Deze startte dan vanaf de porterings datum.
Bij alle andere abbo's di ik heb afgesloten bij HNW ging het op deze manier. Dit wordt niet echt duidelijk aangegeven.

Ik ben iig tevreden.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 3

danny op 23 Augustus 2014

Jij bent zeker een medewerker van HN?

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.3

Hallo,
vorige maand 'n nieuwe telefoon bij HollandNieuwe besteld. Levering perfect, maar geen internet dus ik wacht 'n maand tot de eerste rekening komt om te controleren of ik wel de goede instellingen gedaan had. Ben daar naar Phonehouse gegaan en ook daar kregen ze het niet gedaan om alles goed te zetten.Simkaart met 'n andere telefoon ging ook niet goed. Dus zij bellen, maar bij HollandsNieuwe ging het ook niet. Het lag aan de Simkaart. oke, en werd toen naar Belcompagnie gestuurd daar ook alles geprobeerd en het lukte niet. Advies 'n nieuwe Simkaart, maar ik moest wel 15 euro betalen. De mevr van HollandsNieuwe zei, "ik weet niet wat die meheer met dat Simkaartje gedaan heeft". Ook het personeel in de winkels vonden dat raar. Betalen voor iets wat je niet gehad hebt.Ik vind dit schandalig en een toonbeeld van slechte service .

CG
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: Maart 21, 2013)
Beoordeling 
 
6.3

Onlangs een abbonement afgesloten voor mijn dochtertje bij Hollandse Nieuwe. Het abbonement bij de andere provider loopt 23 maart af. Bij Hollands Nieuwe werd voor het nieuwe abonnement op tijd nummerbehoud aangevraagd. Per direct kun je al wel bellen met het tijdelijke nummer wat je van Hollands Nieuwe krijgt. Maar mensen pas op. De simkaart wordt pas actief bij het eerste telefoongesprek, de eerste sms of het gebruiken van mobiel internet op je telefoon. Je gaat dan ook meteen betalen voor dat verbruik. Om nu te voorkomen dat er dubbele kosten worden berekend, adviseer ik je om pas te beginnen met echt bellen als jouw telefoonnummer daadwerkelijk is overgezet. Door Hollands Nieuwe wordt wel gevraagd je toestel te testen en de simkaart moet er ook al in. Dit is volgens Hollands Nieuwe nodig anders kan nooit getest worden of alles in orde is. Mijn dochter heeft dit gedaan en er is verder helemaal niet gebeld of een sms verstuurd of data verbruikt.. Nu blijkt bij navraag volgens de klantenservice dat als men de simkaart in de telefoon stopt dat er dan direct al sms-jes worden verstuurd naar de gsm (Apple iPhone 4s in dit geval). Dit lijkt me klinklare onzin… maar er zijn van de 275 bel of sms minuten er al 6 gebruikt volgens Hollands Nieuwe. Dit betekend dat je wordt opgelicht want je moet direct al gaan betalen.

Reactie van Hollands Nieuwe:

Het is voor te stellen dat er verwarring kan ontstaan betreffende het activeren van het abonnement. Het moment dat de hollandsnieuwe simkaart in het toestel is geplaatst, is er FaceTime geactiveerd. Bij het activeren van FaceTime wordt er, na toestemming van de klant, een sms verstuurd van €0,25. Dit is een proces wat de iPhone zelf in gang zet. Helaas is de activeringsdatum van uw abonnement niet terug te zetten. Uit de gegevens is te herleiden dat deze €0,25 van het tegoed is afgeschreven. U schreef echter ook dat er een groter tegoed is afgeschreven. Dit is niet zichtbaar in onze gegevens, daarnaast staat dit ook niet vermeld op uw mijn hollandsnieuwe account. Uw aanbevelingen met betrekking op de dienstverlening van ons bedrijf stellen wij zeer op prijs. Wij nemen uw feedback mee ter evaluatie om onze klantenservice te verbeteren. Groeten, hollandsnieuwe

Het moment dat er dus de Hollands Nieuwe simkaart in het toestel is geplaatst, is er FaceTime geactiveerd. Bij het activeren van FaceTime wordt er blijkbaar na toestemming van de klant, een sms verstuurd. Dit proces wordt door de iPhone zelf in gang zet. Mijn vraag is waar is mijn toestemming die volgens jullie een sms wordt gestuurd naar FaceTime? Ik sluit een Hollands Nieuwe abbonement af met 275min/sms/MB waarvan nu dus 6 min gebruikt zijn en is in dit geval dus totaal €0,25. Dit houd dus in dat ik dan 6 sms-jes hebt gestuurd? Belachelijk!

RH
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

ZEER SLECHT

Beoordeling 
 
5.3

NIET TE BEREIKEN-BESTELLING WORDT NIET GELEVERD-NEMEN MIJ NIET SERIEUS-

JV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

hollandsnieuwe op 01 Mei 2015

Beste klant,

Goed dat u dit aangeeft.

Wij helpen u graag verder. Voor het antwoord op de meest gestelde vragen kunt u terecht bij onze virtuele collega Anouk via www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice.

Specifieke vragen, zoals vragen over uw bestelling, kunt u stellen via www.hollandsnieuwe.nl/stel_je_vraag, Facebook of Twitter.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

Wests op 31 Juli 2015

Hollands Nieuwe heb ik alleen maar ellende mee gehad... uit frustratie jaar betaald, maar intussen Simyo genomen. Ik gebruik Simyo nu al jaren en altijd perfect geweest (KPN dochter)

Reageer op deze review
78 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4

Wij zijn benieuwd naar jouw hollandsnieuwe ervaring

hollandsnieuwe is een mobiele telefoon aanbieder. Op hollandsnieuwe.nl kunt u de beste combinatie van mobiele telefoon abonnementen en prepaid diensten kopen. Bij de organisatie kies je eenvoudig je bundel en je kunt dan bellen totdat de bundel op is. hollandsnieuwe stuurt automatisch een bericht naar je telefoon zodra je bundel bijna op is.

Deze zaken worden ook wel door andere telefoon aanbieders aangeboden. Wat de aanbieder als vrij nieuwe speler interessant maakt is dat ze erg goedkoop zijn. Daarnaast maken zij gebruik van het Vodafone netwerk waardoor zij altijd een goed bereik waarborgen.

Aanbod van hollandsnieuwe:

Opwaarderen van Beltegoed. Prepaid kaarten & Sim Only acties. Telefoon/gsm aanbiedingen met of zonder abonnement. Heeft u ervaring met een dienst of service van hollandsnieuwe? Deel uw ervaringen online op Reviewspot, of bekijk direct alle hollandsnieuwe Acties.

Wat is uw ervaring met hollandsnieuwe? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij hollandsnieuwe hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal hollandsnieuwe reviews lezen.