hollandsnieuwe reviews & ervaringen

www.hollandsnieuwe.nl
 
4.0 (82)
hollandsnieuwe

82 hollandsnieuwe reviews

 
(6)
 
(10)
 
(8)
 
(21)
 
(37)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
78 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4
Volgorde

Erg tevreden

Beoordeling 
 
9.3

Ik ben erg tevreden over deze dienst en het is erg voordelig. Nog nooit problemen gehad

D
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

zeer te vreden

Beoordeling 
 
9.0

Heb al 4 jaar abonnement van Hollandse nieuwe heb nooit probleem gehad ook niet in buitenland, is alleen niet zo goed bereikbaar via e mail duurt beetje lang. verder kan ik aan iedereen toezeggen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 3

West op 31 Juli 2015

Deze man werkt denk ik bij Hollands Nieuwe.

Reageer op deze review

positieve kritiek

Beoordeling 
 
9.0

Ik snap niets van al die negatieve reacties
Ik heb sim only sinds dec 2013 en geen problemen met bellen of internet in binnen en buitenland.
Er is volgens mij geen andere provider waar álle kosten uit eenendezelfde bundel gaan
Zodoende ben ik af van het feit ik beltegoed in Nederland over heb en voor t buitenland extra moet betalen.
Ik bel vanuit Frankrijk, Duitsland,Denemarken en soms Hongarije en heb maar zelden n slechte verbinding, zeker niet vaker als met kpn voorheen.
Tot nu toe isHN voor aanradermij n aa

S
Was deze beoordeling nuttig? 4 3
Reageer op deze review

Prima, >5 abbo's afgesloten

Beoordeling 
 
8.5

Zelf al 2 jaartevreden klant, en tevens voor 4 andere personen klant gemaakt.
Ideaal dat alle kosten uit 1 bundel komen, nooit meer onverwachte rekeningen o.i.d. Zelf bellen in het buitenland komt uit de bundel. 275min voor EUR8,- en 500Mb voor EUR3,- is mijns inziens erg goedkoop i.v.m. de concurentie.

Nummerbehoud was bij mezelf ook even wat gedoe, maar werd in mijn ogen prima opgelost door klantenservice. De website (mijn hollandsnieuwe) is bij nummerbehoud niet up-to-date. Het nummerbehoud werd gewoon doorgevoerd, en werd pas zichtbaar op de dag van portering. Voor die tijd stond er een tijdelijk nummer. Zolang ik de simkaart nog niet actief maakte starte mijn abonnement nog niet. Deze startte dan vanaf de porterings datum.
Bij alle andere abbo's di ik heb afgesloten bij HNW ging het op deze manier. Dit wordt niet echt duidelijk aangegeven.

Ik ben iig tevreden.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 3

danny op 23 Augustus 2014

Jij bent zeker een medewerker van HN?

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.8

Ik heb Hollandsnieuwe nu bijna 5 jaar. Ondertussen heeft mijn vrouw en dochter ook een sim only abonnement.
Puur gemak en goedkoop, echt een aanrader. Alle kosten gaat van 1 bundel, en je kan je bundel tot 3 maanden opsparen.
Ook buitenlandse kosten gaat van die bundel af, uiteraard kost het wat meer, maar je heb NOOIT Xtra kosten.
Als mijn bundel op is, kan je hem ook zo regelen, dat je €5 ,€10 of meer automatisch opwaardeert. Echt SUPER.
En de kosten van je kinderen houd je in bedwang, nl op is op, je kan dan alleen gebeld worden, totdat de nieuwe periode weer ingaat van je abonnement.

I
Was deze beoordeling nuttig? 5 3
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.3

Nu ruim 6 maanden 2 abonnementen bij HollandsNieuwe, op beide abonnementen het oude nummer meegenomen.
Geen problemen, data werkt goed, afschrijvingen van één bundel, meldingen van aanvullen bundels, prima.
In het begin een onduidelijkheid over aanvullen van de bundel, een email aan HollandsNieuwe, de volgende dag teruggebeld door HollandsNieuwe met een duidelijke uitleg.

EG
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Mijn ervaring is heel goed ik heb het nu een half jaar en het werkt perfect.
Er was een keer wat afgeschreven wat niet terecht was mail gestuurd met 5 dagen stond het geld weer bij mij op de rekening .

JP
Was deze beoordeling nuttig? 1 3
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Goede ervaring met hollandsnieuwe. Bestellen is heel makkelijk en de telefoon werd zeer snel geleverd ondanks dat deze niet op voorraad was. 275/500 abo voor 2 jaar en ben er meer dan blij mee. Ook de info welke bij de gsm gezet wordt op de website klopt helemaal. De pakketdienst was meer dan vriendelijk. Dit is de eerste pakketdienst welke tegen mij zegt: "ik wens u heel veel plezier met uw nieuwe telefoon" Bereik is meer dan goed, maar dat kan haast ook niet anders want het is gewoon het kpn netwerk. Voor mij in ieder geval alleen nog hollandsnieuwe. Kortom een dikke 10 van mij.

WH
Was deze beoordeling nuttig? 3 2

ROy op 17 Oktober 2013

Hollands nieuwe zit op het vodafone netwerk. Sterker, het is onderdeel van vodafone.

Reageer op deze review

Gewoon tevreden

Beoordeling 
 
8.5

Levering duurde een dag later dan beloofd, maar verder ben ik erg tevreden over de afhandeling van m'n bestelling. Bestellen was makkelijk en de prijs is zeker niet verkeerd. Ik ben benieuwd hoe de service uit gaat pakken, gezien de reviews hier, maar ik heb er wel vertrouwen in.

JP
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

aanrader

Beoordeling 
 
7.8

ik heb in de afgelopen 4 jaar verschillende abbonementen gehad bij hollandsnieuwe, en nog nooit problemen gehad. idd de klantenservice is lastig bereikbaar, maar dat maakt de prijs aantrekkelijker. je kan ze wel mailen dan krijg je naar een paar dagen antwoord, gewoon een kwestie van geduld je bent niet de enigste, en er zal echt niet veel personeel rondlopen bij de klantenservice.

voor de rest geweldig. vooral een aanrader voor ouders met kinderen, die niet onverwacht met hoge rekeningen willen worden geconfronteerd. op=op en er geen een provider die dit ook doet.die lichten je alleen maar op.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Herman op 02 Juli 2016

Deze man werkt bijna zeker bij HN!!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.5

Heb sinds 1januari 2014 een sim only abonnement bij hollandsnieuwe en ben super tevreden. 550 belminuten/sms/mb alles uit een bundel, ook in het buitenland. Tegoed blijft 3 maandan staan, dus als je 1 of 2 maanden eens wat minder belt/smst/internet, heb je de volgende maand, als je toevallig op vakantie in het buitenland bent, lekker veel tegoed! En dat allemaal voor één tientje p/m! De klantenservice is dan wel moeilijk telefonisch bereikbaar, maar via de facebook site reageren ze i.h.a. heel snel!

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 3

Diana op 30 Juli 2014

Goedkoop is duurkoop!
Mijn advies:niet doen!

jacq op 11 Augustus 2014

ik ben het eens met de positieve ervaring van Ans, voor mij het perfecte abonnement.
wat betreft service kan ik niet over oordelen, niet nodig gehad

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.0

De goedkoopste online wat betreft mobiele telefoons, prepaid en sim-only. Ik heb mijn telefoon (galaxy s3) daar gekocht en dat scheelde bijna 100 euro met de goedkoopste aanbieder daarna. Het loont de moeite om af en toe te kijken op Hollandsnieuwe.nl omdat ze vaak acties hebben.

Levering was na 2 dagen en verder niets aparts. Goede shop, zou er zo weer bestellen.

Groeten,

Gerard, Amsterdam

GV
Was deze beoordeling nuttig? 8 5

Cor op 14 Augustus 2014

Je moet proberen kontakt met ze te maken als je een vraag hebt. De ellende komt vanzelf. Hoop voor jou dat die telefoon het blijft doen, zoniet kun je je lol op deze schurken.

Reageer op deze review

klacht

Beoordeling 
 
7.3

Hoi,

Zojuist gebeld met hollandse nieuwe inzake meenemen huidig mobiel nummer ivm aflopen 2 jarig contract. Heb ongeveer een kwartier aan de lijn gehangen (*beltegoed bijna op hierdoor), waarna ik vervolgens uit de wacht gehaald wordt, waarmee de verbinding verbroken wordt. Verder is de wachttijd vrij irritant omdat je steeds hoort excuses voor het ongemak na het "riedeltje" dat je in de wacht hangt. Ik hoop dat jullie als service ook klanten terugbellen, waarmee jullie de verbinding verbreken. Graag blijf ik als consument bij jullie, ben namelijk tot nu toe heel erg tevreden. Ik wacht jullie telefoontje af !
Groet,
Rogier

W
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Hollands Nieuwe Nr. 1 in klant negeren!

Beoordeling 
 
2.8

Tientallen pogingen gedaan om met HN in contact te komen. Tientallen mailtjes van "onwetende" medewerkers.
Medewerkers die toegeven dat ze niets mogen en kunnen omdat ze "extern" zijn en door HN worden ingehuurd.
Brief aan het hoofdkantoor wordt genegeerd.
Op vragen wie de directie is. Geen antwoord. Mensen hebben geen idee.
HN communiceert en ondertekent anoniem. Afdeling betalingen. Afdeling klachten. Dit doet vermoeden dat er een enorm verloop is onder het personeel.
HN is een onderdeel van Vodafone.Het is de medewerkers van Vodafone verboden om contact te hebben met de medewerkers van HN.

Het schijnt dat Ramon van Velzen directeur is van HN
Deze man nogmaals een aangetekende brief sturen met alle correspondentie is mijn volgende stap.
HN weigert op een normale manier met haar klanten om te gaan en lijkt niet te beseffen dat dit geld kost i.p.v. oplevert.
De enige manier die overblijft is dat ik het dossier overdraag aan een consumentenorganisatie.
De mooiste USP van Hollands Nieuwe......................je beltegoed meenemen gedurende 3 maanden is gewijzigd. Ze hebben zich aangesloten bij alle andere dieven die betaalde belminuten stelen.
Stel je voor, 50 liter tanken bij Shell en bij terugkomst van b.v. een vakantie is je tank leeg. Je hebt je benzine niet gebruikt en we hebben het teruggehaald. Koop maar nieuwe liters.
We zijn eraan gewend geraakt om ons te laten bestelen.

HV
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review

NOOIT DOEN

Beoordeling 
 
5.8

Prima abonnement ,maar als je NIET kunt INLOGGEN op je site en de wachtwoorden niet herkent worden dan heb je een probleem. Hollands nieuwe kan dat niet oplossen na al twee maanden bellen hierover . Dus hoop dat telefoon niet gestolen wordt want dan zit ik echt met een probleem. Nee dan liever een iets duurder abonnement met een klantenservice die hun best proberen te doen mvg Egpri

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
7.5

Beste Mensen
Ik ben nu na 2 jaar abonnement en zeer tevreden, bezig om een nieuw toestel en abonnement te bestellen.
dus zeer tevreden.
Willem van de poort

WK
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: Maart 21, 2013)
Beoordeling 
 
6.3

Onlangs een abbonement afgesloten voor mijn dochtertje bij Hollandse Nieuwe. Het abbonement bij de andere provider loopt 23 maart af. Bij Hollands Nieuwe werd voor het nieuwe abonnement op tijd nummerbehoud aangevraagd. Per direct kun je al wel bellen met het tijdelijke nummer wat je van Hollands Nieuwe krijgt. Maar mensen pas op. De simkaart wordt pas actief bij het eerste telefoongesprek, de eerste sms of het gebruiken van mobiel internet op je telefoon. Je gaat dan ook meteen betalen voor dat verbruik. Om nu te voorkomen dat er dubbele kosten worden berekend, adviseer ik je om pas te beginnen met echt bellen als jouw telefoonnummer daadwerkelijk is overgezet. Door Hollands Nieuwe wordt wel gevraagd je toestel te testen en de simkaart moet er ook al in. Dit is volgens Hollands Nieuwe nodig anders kan nooit getest worden of alles in orde is. Mijn dochter heeft dit gedaan en er is verder helemaal niet gebeld of een sms verstuurd of data verbruikt.. Nu blijkt bij navraag volgens de klantenservice dat als men de simkaart in de telefoon stopt dat er dan direct al sms-jes worden verstuurd naar de gsm (Apple iPhone 4s in dit geval). Dit lijkt me klinklare onzin… maar er zijn van de 275 bel of sms minuten er al 6 gebruikt volgens Hollands Nieuwe. Dit betekend dat je wordt opgelicht want je moet direct al gaan betalen.

Reactie van Hollands Nieuwe:

Het is voor te stellen dat er verwarring kan ontstaan betreffende het activeren van het abonnement. Het moment dat de hollandsnieuwe simkaart in het toestel is geplaatst, is er FaceTime geactiveerd. Bij het activeren van FaceTime wordt er, na toestemming van de klant, een sms verstuurd van €0,25. Dit is een proces wat de iPhone zelf in gang zet. Helaas is de activeringsdatum van uw abonnement niet terug te zetten. Uit de gegevens is te herleiden dat deze €0,25 van het tegoed is afgeschreven. U schreef echter ook dat er een groter tegoed is afgeschreven. Dit is niet zichtbaar in onze gegevens, daarnaast staat dit ook niet vermeld op uw mijn hollandsnieuwe account. Uw aanbevelingen met betrekking op de dienstverlening van ons bedrijf stellen wij zeer op prijs. Wij nemen uw feedback mee ter evaluatie om onze klantenservice te verbeteren. Groeten, hollandsnieuwe

Het moment dat er dus de Hollands Nieuwe simkaart in het toestel is geplaatst, is er FaceTime geactiveerd. Bij het activeren van FaceTime wordt er blijkbaar na toestemming van de klant, een sms verstuurd. Dit proces wordt door de iPhone zelf in gang zet. Mijn vraag is waar is mijn toestemming die volgens jullie een sms wordt gestuurd naar FaceTime? Ik sluit een Hollands Nieuwe abbonement af met 275min/sms/MB waarvan nu dus 6 min gebruikt zijn en is in dit geval dus totaal €0,25. Dit houd dus in dat ik dan 6 sms-jes hebt gestuurd? Belachelijk!

RH
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
7.5

Hollandsnieuwe heeft net mijn niewe gsm afgeleverd. Bestellen was makkelijk en de bezorging keurig op tijd. Goede ervaringen dus met Hollandsnieuwe!

ID
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Cor op 14 Augustus 2014

Wacht maar de ellende komt vanzelf.

Reageer op deze review

BLIJF UIT DE BUURT VAN HOLLANDSNIEUWE

Beoordeling 
 
3.8

Erg ontevreden over Hollandsnieuwe! Voornamelijk klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Ik had een abonnement met een HTC one mini besteld. Toen ik de telefoon binnen had, bleek dat Wifi op de telefoon het niet deed. Ik mocht de telefoon gratis retourneren en dan zou ik een nieuwe krijgen. Ik had van te voren het nummer van de telefoon genoteerd. Een paar dagen later kreeg ik een nieuwe HTC binnen, maar wat bleek? Ze hadden gewoon dezelfde telefoon teruggestuurd. Dit wist ik, omdat ik het nummer had genoteerd. Dus ik heb de klantenservice gebeld en alles uitgelegd, maar volgens de klantenservice was dit niet het geval. Toch mocht ik het nog een keer terugsturen, maar deze keer op eigen kosten. Ik zou weer een 'nieuwe' HTC krijgen, maar gelijk toen ik de doos openmaakte zag ik dat de telefoon al gebruikt was. Ik heb boos de klantenservice opgebeld en het hele abonnement geannuleerd. Ook al heeft Hollandsnieuwe vaak goede aanbiedingen, ik zou liever wat meer betalen voor een provider met een goede klantenservice!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Prima product, waardeloze service

Beoordeling 
 
4.5

alles gaat goed en wel
tot je in contact wilt komen
sinds kort hebben ze dan een fatsoenlijk mail adres maar je krijgt pas reactie na 5 werkdagen en dan van een no-reply dus als je nog vragen heb moet je weer een formulier invullen
schandalig

ik heb me abbonement opgezegd vorige maand want het was een maand opzeg termijn
opeens wordt het nog een maand verlengd en nu heb ik het nog een x stopgezet op precies dezelfde manier en nu krijg ik opeens wel gelijk bevestiging. Word gewoon belazerd

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
78 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4

Wij zijn benieuwd naar jouw hollandsnieuwe ervaring

hollandsnieuwe is een mobiele telefoon aanbieder. Op hollandsnieuwe.nl kunt u de beste combinatie van mobiele telefoon abonnementen en prepaid diensten kopen. Bij de organisatie kies je eenvoudig je bundel en je kunt dan bellen totdat de bundel op is. hollandsnieuwe stuurt automatisch een bericht naar je telefoon zodra je bundel bijna op is.

Deze zaken worden ook wel door andere telefoon aanbieders aangeboden. Wat de aanbieder als vrij nieuwe speler interessant maakt is dat ze erg goedkoop zijn. Daarnaast maken zij gebruik van het Vodafone netwerk waardoor zij altijd een goed bereik waarborgen.

Aanbod van hollandsnieuwe:

Opwaarderen van Beltegoed. Prepaid kaarten & Sim Only acties. Telefoon/gsm aanbiedingen met of zonder abonnement. Heeft u ervaring met een dienst of service van hollandsnieuwe? Deel uw ervaringen online op Reviewspot, of bekijk direct alle hollandsnieuwe Acties.

Wat is uw ervaring met hollandsnieuwe? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij hollandsnieuwe hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal hollandsnieuwe reviews lezen.