Simyo reviews & ervaringen

www.simyo.nl
 
5.9 (64)
Simyo reviews

64 Simyo reviews

 
(17)
 
(14)
 
(8)
 
(10)
 
(17)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
68 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4
Volgorde

Simyo opniew op nummer 1

Beoordeling 
 
9.3

Omdat ik erg tevreden ben over Simyo raad ik Simyo aan iedereen aan.
Gratis nummerbehoud, geen verassingen achteraf en bellen op het betrouwbare netwerk van KPN.

je kunt iedere maand je bundel aanpassen, erg flexibel dus.
Maar als je kiest voor een maand abonnement dan kun je als je dat zou willen iedere maand opzeggen en zit je niet zoals bij alle andere providers minimaal een jaar aan je abonnement vast.

En als je bestelt via http://www.mysimyo.nl krijg je ook nog eens €10,- vriendendeal korting op je 1e factuur!

Groeten Marije

M
Was deze beoordeling nuttig? 23 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Vrijdag- (06-09-2013) op zaterdagnacht (07-09-2013) is via mijn mobiel internet zo’n 1,8 Gb aan internet verbruikt in een tijdsbestek van amper 3 uur. Ruim 1 Gb hiervan was mobiel internet buiten de bundel. De telefoonrekening mag er ook zijn: 164 euro. Bizar, aangezien ik slechts een aantal berichtjes heb gestuurd op WhatsApp en even op Facebook heb gezeten.

Na deze actie ben ik op internet gaan zoeken naar soortgelijke ervaringen en daarvan ben ik er (helaas) nogal wat tegengekomen.

Ik heb vervolgens contact gezocht met Simyo, omdat mijn simkaart geblokkeerd was vanwege hoge kosten. Zij komen met het standaardpraatje (zoals in elke willekeurige ervaring op internet wordt beschreven) dat ‘hun systeem alleen heeft geregistreerd dat er vanaf mijn telefoon data verbruikt is’. Daarnaast komen zij met de even zo standaard suggesties dat er (1) mogelijk een applicatie aan stond; (2) mogelijk updates zijn gedaan; (3) mogelijk gesynchroniseerd is; (4) mogelijk video’s zijn gekeken. Naar mijn mening klopt niets van dit alles en kan ik dit weerleggen, maar uiteraard zijn hier nauwelijks harde bewijzen voor (zoals de ervaringen op internet ook beschrijven).

Ik vertrouw dit hele zaakje niet, gezien ik niet de enige ben met deze ervaring bij Simyo. De ervaringen op internet liegen er niet om. Wij, als consument, hebben geen poot om op te staan, want dit zaakje heeft Simyo fantastisch dichtgetimmerd.

Dus: kijk uit, wees bedacht op en waarschuw anderen voor deze vieze praktijken.
Tip: neem nooit, maar dan ook nooit een abonnement bij Simyo.

Het zal niet lang duren of Simyo verandert haar slogan 'Baas van eigen bundel' in 'Wij zijn de baas van jouw bundel'....

J
Was deze beoordeling nuttig? 12 3

Renee op 18 Oktober 2013

Vervelend om te lezen want zoiets doe je niet expres lijkt me (als je weet wat de kosten zijn)...Ik zit er zelf over te denken om een sim only abonnement te nemen van Simyo maar ik twijfel nu wel. Ook onder de webhost van Simyo op elk bericht op deze forum reageert en niet op jou bericht.

Groet

jos90 op 18 Oktober 2013

Hey Renee,

Twijfelen over een abonnement bij Simyo hoeft helemaal niet. Kies je voor Simyo, dan gaat dit wellicht een tijd goed, maar hoe dan ook ga je op een bepaald moment genaaid worden. Dan pas ga je spijt krijgen van je keuze.

Kies dus gewoon niet voor Simyo, dan weet je zeker dat je geen spijt gaat krijgen;) Helemaal gezien het feit dat ik niet de enige ben die met een dergelijk verhaal naar buiten kom.

En dat ze niet reageren op mijn review is wellicht omdat ze niets met mijn verhaal kunnen, behalve weer hetzelfde standaardpraatje naar buiten brengen. Geboren hufters en niets anders...

jos90 op 18 Oktober 2013

Lees voor een toelichting op mijn verhaal ook: https://forum.simyo.nl/internet-62/onmogelijk-hoog-dataverbruik-13973/

Groet

jos90 op 11 November 2013

@Simyo webcare: daar ben ik me van bewust en dat heb ik ook bewust gedaan, om in ieder geval zoveel mogelijk mensen te informeren over jullie duistere zaakjes;)

Simyo op 12 November 2013

Beste jos90 en Renee,

Deze klacht heeft ons al via verschillende van onze eigen en andere kanalen bereikt. Wij willen natuurlijk op elke klacht reageren en wij zijn hier zeker al op ingegaan op verschillende van die kanalen, zoals het forum topic ook al laat zien. Het werkt uiteindelijk wel het beste om via één kanaal met elkaar te communiceren, dus gaan wij niet op elke site op hetzelfde bericht reageren. Maar je kunt er zeker van zijn, Renee, dat we elke klacht serieus nemen, en klachten nog liever voorkomen.

Vriendelijke groet,

Simyo webcare

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.8

Simyo is voor mij de nummer 1 SimOnly aanbieder die er is!
Dit omdat je altijd precies weet waar je aan toe bent en waarbij je zelf alles makkelijk kan regelen via de Simyo website.
En als je bestelt via http://www.mysimyo.nl krijg je ook nog eens €10,- vriendendeal korting op je 1e factuur!

S
Was deze beoordeling nuttig? 12 6

Herman op 21 Juli 2014

Leuke promotie tekst. Te doorzichtig dit.

Reageer op deze review

Simyo, mijn nummer 1

Beoordeling 
 
9.3

Simyo is voor mij de nummer 1 SimOnly aanbieder die er is!
Dit omdat je altijd precies weet waar je aan toe bent en waarbij je zelf alles makkelijk kan regelen via de Simyo website.
En als je bestelt via http://www.mysimyo.nl krijg je ook nog eens €10,- vriendendeal korting op je 1e factuur!

S
Was deze beoordeling nuttig? 7 2

Christien op 20 Oktober 2014

Hey, waarom vind ik op deze website precies hetzelfde comment..?

http://telecomervaring.nl/ervaringen-met-simyo/


mavazi zegt:
16 Juni 2014 om 22:09
Prijs 55555 Levering 55555 Ondersteuning 55555 Totaal oordeel 55555
Simyo is voor mij de nummer 1 Simonly aanbieder die er is!
Dit omdat je altijd precies weet waar je aan toe bent en waarbij je zelf alles makkelijk kan regelen via de Simyo website.
En als je bestelt via www.mysimyo.nl krijg je ook nog eens €10,- vriendendeal korting op je 1e factuur!

Suzan op 20 Oktober 2014

Goedemorgen Christien,
Voorheen was mijn nickname Mavazi en nu gewoon mijn eigen naam.

Simyo is naar mijn inziens en trouwens ook van de consumentenbond de nr 1 telecom provider van Nederland.

Fijne dag.

Gr,
Suzan

Reageer op deze review

Onbetrouwbare provider

Beoordeling 
 
5.0

Ik was tevreden met mijn vorige provider. Echter gebruik ik nu nauwelijks meer mijn mobiel om te bellen of smsen daarom ben ik op advies van fam. overgestapt naar Simyo met alleen bel/sms abo. De eerste maand kreeg ik een rekening met data verbruik terwijl ik alleen bel en sms abo heb. De 2de maand blijkt dat ik naar een Britse nummer heb gesmst terwijl ik van niets wist. Ik gebruik geen whatsapp/twitter/facebook of andere sociale media. Ga ik naar het buitenland blijkt dat er smsen via mijn mobiel is verstuurd wat niet door mijn eigen toedoen is gebeurd. Ik heb geen smslogs voor de betreffende dagen. Als ik dan aan Simyo vraag naar welk nummer ik dan zou hebben verstuurd kunnen ze me niet vertellen, maar ze kunnen mij wel ervoor berekenen. Ik heb tmobile/ben/telfort/kpn gehad en had hier nooit problemen mee. Bij bijvoorbeeld Vodafone worden alle nummers gewoon netjes vermeld in de specificatie, maar Simyo geeft alleen centrale nummer waar je niets aan hebt, zeker niet als je de berichten niet zelf hebt verstuurd. Ik lees op hun forum dat meerdere mensen hier last van hebben. Wat een onbetrouwbare provider. Ik heb spijt dat ik overgestapt ben naar Simyo. Laat je niet verleiden door hun reclame en zogenaamd goede service.

E
Was deze beoordeling nuttig? 6 1

Simyo op 12 Februari 2016

Beste heer/mevrouw,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over Simyo. Ik wil graag kijken of ik wat voor u kan doen. Hiervoor heb ik wel uw gegevens nodig. Het is niet de bedoeling dat u deze openbaar plaatst.

Ik wil u daarom vragen om ons te benaderen via onze eigen kanalen. Dit kan via email op Klantenservice@simyo.nl of via ons forum www.simyo.nl/forum.

Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.0

Ik ben nu al meerdere jaren klant bij Simyo. Hiervoor een Vodafone abonnement gehad, en zeer blij met het Simyo abonnement dat ik nu heb.

Nieuwe abonnementen via Simyo die ik heb afgesloten, zijn wat gunstiger en zeer scherp geprijsd. De klantenservice van Simyo was in het begin moeilijk bereikbaar, maar is nu veel beter geworden. Ook via de email wordt er door Simyo snel gereageerd (meestal binnen een paar uur). Mijn Simyo contract loopt in mei af maar ik denk dat ik hem gewoon door laat lopen.

EB
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Neem geen abonnement bij Simyo.

Ik heb begin juni voor 2 nummers een abonnement aangevraagd bij deze maatschappij. De inschrijving ging goed. Netjes betaald en snel de simkaarten ontvangen. Voor beide nummers nummerbehoud aangevraagd en ja hoor hier begon het gedonder. "Uw klantnummer komt niet met het tel. nummer overeen" was de strekking van de eerste Simyo mail. Na een controle mijnerzijds bleek dit wel degelijk te kloppen, dus een mail gestuurd met nogmaals de juiste gegevens. De 2e mail van Simyo had dezelfde strekking als de eerste kortom: Klantnummer en tel. nummer komen niet overeen. Na nogmaals aangegeven te hebben dat het wel klopt kreeg ik een mail met foutcode 61. Nou, Simyo, ik als klant weet niet wat jullie hiermee bedoelen. Tevens werd er een alternatieve datum in deze mail gegeven. Voor de zekerheid even gebeld met Simyo en de klantenservice wist mij te vertellen dat beide nummers op dezelfde dag overgezet zouden worden. Ik dacht mooi, dat is dan na slechts 2 maanden geregeld. Afgelopen week was het moment daar, de grote overstap naar Simyo. Helaas, 1 van de nummers werd niet overgezet. Volgens de klantenservice had ik de mail niet goed begrepen. Ik had voor de zoveelste keer zelf actie moeten ondernemen over een voor mij onbekende foutcode, en de notities van het bevestigende telefoongesprek werden niet eens bekeken. Het nummerbehoud zou dus opnieuw aangevraagd moeten worden en zou dan op 3 februari in kunnen gaan. Das niet slecht, zo'n 8 maanden na de aanvraag. Als vergoeding hiervoor wilde Simyo de aansluitkosten van € 14,50 vergoeden. Mijn extra kosten bedragen inmiddels € 120,00.

Het abonnement is beëindigd, ik ga wel naar een ander!!!

S
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Simyo op 11 November 2013

Beste Sander55,

Dat klinkt inderdaad als een frustrerende gang van zaken.
Het proces van nummerbehoud is deels geautomatiseerd, en wordt deels handmatig gedaan. Dit gaat tussen twee partijen en alle informatie in de aanvraag moet kloppen om het nummerbehoud goedgekeurd te laten worden. O.a. omdat wij als nieuwe provider met de aanvraag nummerbehoud een opzegging doen in uw naam.
Vooral bij het overnemen van zakelijke nummers zijn er soms obstakels. Als eerste geeft u aan dat nummer en klantnummer steeds niet werden geaccepteerd. Het aandeel van Simyo hierin is dat wij de aanvraag doen, met de gegevens die u doorgeeft. De provider waar het nummer loopt, keurt goed of wijst af, zoals in uw geval. Wij kunnen u dan slechts nieuwe informatie vragen, om het opnieuw te proberen. Wij hebben geen toegang tot de gegevens van uw oude aansluiting, om zelf na te gaan of het klopt.
De tweede soort afwijzing was een code, met een alternatieve datum. De alternatieve datum was dan de aanwijzing voor een nieuwe aanvraag. Een alternatieve datum geeft uw provider op, als uw contract nog loopt. Of als u een overstapdatum binnen de opzegtermijn hebt aangegeven. Voor een zakelijke aansluiting staat vaak een opzegtermijn van 3 maanden.
De twee aansluitingen staan los in het systeem. Het is dus inderdaad belangrijk om de communicatie over beiden in de gaten te houden. Het is jammer dat u telefonisch had begrepen dat beide nummers over zouden gaan. Wij hebben uw klacht ook via een ander kanaal gevonden en u daar gevraagd of u uw 06nummer zou kunnen emailen naar webcare@simyo.nl met een verwijzing naar deze klacht.
Zo kunnen we achterhalen waar deze verkeerde informatie is gegeven, en dit voor klanten in de toekomst voorkomen.
Het is jammer dat we u met de rest van onze dienstverlening niet meer hebben kunnen overtuigen. Wellicht geeft u ons in de toekomst nog een kans.

Vriendelijke groet,

Simyo webcare

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
7.5

Ik heb net een nieuwe abonnement afgesloten. Ik wilde dat het eenvoudig en snel te regelen zou zijn. Ik kwam bij Simyo uit maar ik heb ook Simpel.nl nog overwogen. Een goede vriend raadde mij aan bij hen een abonnement af te sluiten. De prijzen zijn zeer concurrerend en dus heb ik besloten voor hen te kiezen. Ongeveer een maand geleden heb ik een sim-only abonnement afgesloten bij Simyo voor 6 euro per maand. Nu heb ik exact wat ik zocht en ik heb superveel sms-tegoed in mijn bundel. Ik had op een vrijdag laat besteld. Ik dacht dat ik de simkaart dan wel maandag of dinsdag binnen zou hebben. Helaas werd het woensdag dat hij geleverd werd. Dit omdat ik klaarblijkelijk te laat had besteld op die vrijdag. Ik ben erg te spreken over het afsluiten. Ik heb net mijn allereerste factuur binnen gekregen en de kosten bedroegen ietsje meer als 6,- euro. Dit komt doordat ik zelf wat extra kosten heb gemaakt. Een aanrader dus want het bereik is ook goed!

S
Was deze beoordeling nuttig? 7 3

Simyo op 06 Augustus 2013

Beste Sierk,

Bedankt voor je beoordeling. Goed om te lezen dat je positief gestemd bent. Hier worden we bij Simyo erg blij van :D Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben, vernemen we het graag.

Vriendelijke groet,

Simyo webcare

simyo.nl/forum

Rita op 06 September 2013

Nu, daar ben ik het niet mee eens.
Mijn ervaring is dat ik de zielepoten die bij Smyo aangesloten zijn niet kan berijken.
En zo toch, kapt het gesprek steeds af met "DE DEELNEMER MET WIE U SPREEKT HEEFT OP MOMENT GEEN BEREIK"!
Dat gebeurt permanent. Ook al zitten ze gewoon thuis.
Gewoon zielig dat bedrijf.

Reageer op deze review

Opgelicht

Beoordeling 
 
1.0

Helaas is mijn vrouw ruim een jaar gelden opgelicht door Simyo, een rekening van 600 euries voor 2 maanden was het gevolg. Ze zouden wel even het abonnement omzetten van de vorige provider, dat ging mis, maar ze kon wel gaan bellen met het nieuwe nummer. Voordat ze daar gebruik van had moeten maken, had ze een link aan moeten klikken die een half jaar daarvoor door Simyo gestuurd was, helaas vergeten, buiten de bundel geïnternet, niemand die ons waarschuwt van Simyo, we kregen nog wel 100 euro terug uit coulance, nou, nou, wat geweldig van deze oplichters bende, NOOIT GEEN SIMYO MEER>

F
Was deze beoordeling nuttig? 6 2

Simyo Webcare op 17 Oktober 2014

Beste ferry,

Wij begrijpen dat het erg vervelend is geconfronteerd te worden met hoge facturen.

Bij aanvang van het abonnement communiceert Simyo dat wanneer een aanvraag nummerbehoud wordt afgewezen, er contact dient te worden opgenomen met onze Klantenservice om de abonnementsbundels te activeren. De bundels worden namelijk niet automatisch geactiveerd wanneer u besluit om af te zien van nummerbehoud of wanneer overzetting van het nummer niet (meer) mogelijk is. Dit om te voorkomen dat u bij twee providers abonnementskosten betaalt.

Ook in de welkomstmail en de e-mail die u ontvangt na activatie van de simkaart maken wij hiervan een melding.
Wanneer een klant ondanks deze meldingen toch gebruikmaakt van de aansluiting, zonder aan te geven dat de bundels geactiveerd dienen te worden, worden er buitenbundelkosten in rekening gebracht.
Wij betreuren het dat deze informatie bij u toch niet bekend was, en zullen blijven kijken hoe wij hier nog beter over kunnen informeren.

Om de kwestie voor u te kunnen nagaan verzoeken wij u een e-mail te sturen naar webare@simyo.nl onder vermelding van het mobiele nummer waar het over gaat en ‘Reviewspot’. Wij zullen vervolgens contact met u opnemen.

Vriendelijke groet,

Simyo Webcare

Simyo.nl/forum

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.0

Op zich goede ervaringe met Simyo qua bellen, levering van Simkaarten etc.. Tot mijn dochter van 13 dacht via wifi te internetten en in één dag € 90,- verbruikt had aan internetdata. Ik neem geen prepaid om vervolgens opgezadeld te worden met een tegoed (lees debet) van
- € 70,- Je moet zelf ergens een vinkje uitzetten om het internetten onmogelijk te maken. Volgens de mevrouw van de servicedesk wordt de lopende internetsessie afgebroken zodra het tegoed op is. Wist niet dat één internetsessie zo duur kon zijn.... Niet zo sjieke manier van 'moneymaking' van Simyo!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 7 4

Larissa op 08 Juni 2013

Is het mogelijk om met een prepaid kaart een schuld op te bouwen? Dat is toch te gek voor woorden?

Simyo op 06 Augustus 2013

Beste heer/mevrouw,

Vervelend om te lezen dat je dochter een negatief tegoed heeft opgebouwd.
In de voorwaarden van Simyo prepaid staat dat het mogelijk om in de min te staan met je beltegoed.

Dit kan omdat:
Je altijd je laatste gesprek kunt afronden.
Belgegevens met vertraging worden verwerkt.
Wanneer er gebruik gemaakt wordt van het internet via WIFI en je telefoon kan overschakelen naar het netwerk van je mobiele provider. Je hebt dit als gebruiker niet altijd in de gaten.

https://forum.simyo.nl/internet-62/faq-mijn-internet-verbruik-hoog-zijn-2989/

Zodra je opwaardeert, wordt je aansluiting gedeblokkeerd en kan je weer bellen en sms’en met je simkaart.

Let op: Belgegevens uit het buitenland worden altijd met vertraging verwerkt als gevolg hiervan kan er een negatief beltegoed ontstaan.

Vriendelijke groet,

Natascha

Simyo webcare

simyo.nl/forum

webcare@simyo.nl

Rita op 06 September 2013

Als ik dit standaard antwoord lees vind ik dit bedrijf nog misselijker. TYPISCH KPN!
Mijn telefoon schakelt ook niet zo maar over vanuit de WIFI.
Verder ken ik al 3! mensen die een SIM bestelden.Waarbij de bestelling niet goed werkte.
Zij kreegen tegen hun zin twee carten toegewezen. En een opgestuurd.
Wel ging Simyo voor twee Sim's afboeken en brieven schrijven waarin ze een niet geleverde tweede SIM terug eisden.
Te bereiken zijn ze dan ook nauwelijks.
EN: twee van mijn vrienden hebben steeds onderbrekingen in de telefonie, al weeken aan een stuk.Ik krijg dan steeds de melding dat ze "geen bereijk" hebben.
Tja, goedkoop bellen op het KPN net heeft het nadeel dat ze je tweederangs behandelen lijkt het.
MENSEN GA NAAR TELFORT!
Netjes zeg ik . Daar werkt alles wel. Je krijgt zelf melding lang voordat je beltegoed op is.Het KAN WEL!

Reageer op deze review

Klasse provider

Beoordeling 
 
9.8

Hallo ik wil dit even kwijt.
Ik heb een abbo bij Simyo,en dat bevalt mij prima.
Ten eerste ze zijn goedkoop.
Gratis nr. behoud/ en maandelijks aanpassen
Kpn netwerk (dus overal bereik)
Prima klantenservice
En ze hebben een viendendealshop waar je korting mee kunt verdienden.
Ik heb er ook een ,en als je er een abbo in afsluit dan verdien je 10€ korting.
Via de onderstaande link.

http://www.simyo.nl/vriendendeal/zg5tdq

C
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
7.8

Simyo is makkelijk en goedkoop. Wij hebben een gsm met abonnement maar soms is het handig om er twee te hebben. Als mijn vrouw bijvoorbeeld alleen op stap gaat. We hebben van Simyo een prepaid kaartje gehaald en dat werkt uitstekend. Simyo stuurt je een sms als je tegoed bijna op is. Indien we in het buitenland zijn dan zet ik het buitenland bellen van altijd even uit zodat we geen hoge kosten krijgen. Al met al prima ervaringen met Simyo!

HW
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: April 17, 2013)
Beoordeling 
 
1.3

Simyo is een verschrikkelijke provider. Ze hebben totaal geen service. Simyo is telefonisch niet te bereiken. Ik heb na meerdere malen 30 minuten in de wacht gezeten te hebben een mail gestuurd, maar nog steed geen antwoord. Per mail reageren ze alleen als je moet betalen. Helaas heeft Simyo mijn oude nummer verloren?! En dit terwijl ik mijn nummerbehoud ver van te voren had aangevraagd. Nu heb ik tijdelijk een nieuw nummer gekregen en binnen 2 dagen waren de kosten al meer dan 35 euro terwijl ik het simkaartje amper gebruikt heb. Hoe kan dat simyo? De reactie van Simyo: de schuld ligt bij uw oude provider en de kosten zijn ook uw eigen schuld. U moet ons betalen en wij doen helemaal niks. Kortom ik raad Simyo ten sterkste af!

L
Was deze beoordeling nuttig? 5 1

Stef op 26 April 2013

When the shit hits the fan, hahaha

Reageer op deze review

Allen niet het geval.

Bij ons is altijd vol bereik wifi.
De kans dat de telefoon overschakeld is er eigenlijk niet.
De verbruikte mb's zijn niet eens haalbaar in die paar minuten,
Ik heb tenslotte bijna nooit een keer 3G.
Mijn telefoon stond zelfs uit.
En daarbij een waarschuwing heb ik niet gehad !

N
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

NIET DOEN!

Beoordeling 
 
1.0

Simyo werft met fraaie woorden en reclame van de Consumentenbond. Ook lijkt het dat je gewaarschuwd wordt bij overschrijding van je limiet. Maar dat geldt alleen voor je internetlimiet. Voor de bellimiet krijg je geen waarschuwing. Als je over de limiet heen gaat, is het kassa voor Simyo. Trap er niet in!

H
Was deze beoordeling nuttig? 6 4
Reageer op deze review

fijne provider

Beoordeling 
 
10.0

Zeer fijne en betrouwbare provider . Heb er al 3 jaar een abbo.
Alles is perfect nooit geen klachten gehad. Heb er ook een vriendendealshop en daar kun je 10 euro korting verdienen bij elk afgesloten abbo.

Alle voordelen op een rijtje
- Betrouwbaar KPN Netwerk, je hebt dus overal bereik
- Maandelijks gratis aanpassen, op vakantie minder kosten
- Regel alles zelf via Mijn Simyo, ook via de app
- Snel en stabiel mobiel internet
- Al 4 keer op rij als beste getest!
- Gratis nummerbehoud

Via de onderstaande link kun je de korting 10 euro korting krijgen:
https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen#x81DgB

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 2

Simyo Webcare op 17 Maart 2017

Hoi Martine,

Wat een fijne review om te lezen! Ik ben heel blij dat jij zo tevreden bent over Simyo. Wij zijn andersom ook héél blij met jou. Goed dat je ook de tip van de Vriendendeal met iedereen deelt. Zo kunnen bestaande Simyo klanten korting vergaren als ze een andere aansluiting aanmelden. Super handig!

Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare

Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: Juli 04, 2012)
Beoordeling 
 
9.5

Het klopt wel wat ze zeggen. Ik wilde gewoon een goedkoop sim only abonnement en dat is gelukt. Nu heb ik 500 belminuten en 100 sms voor 15,99 per maand. Veel goedkoper kon ik het niet vinden.

groetjes Nadia

N
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.8

Ik probeer Simyo nu elke dag te bellen omdat er onterecht geld van mijn rekening is afgeschreven, maar het is lastig om er doorheen te komen. Enorme wachttijden aan de telefoon en elke keer een andere medewerker aan lijn, aan wie je het hele verhaal weer opnieuw mag uitleggen. Vandaag is beloofd dat het nu eindelijk wordt opgelost, maar als ik volgende week weer kan gaan bellen, zou mij dat niet verbazen. Over de klantenservice van Simyo ben ik dus niet zo te spreken.

A
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Voor "weinig bellers" ongeschikt.

Beoordeling 
 
4.8

Bel je *af en toe* en wil je toch internet in het *buitenland* (email, maps, info opzoeken, enz.),
dan ben je bij Simyo slecht af.
Ik begrijp dat een bedrijf geld moet verdienen, maar waarom moet alles zo afgestemd zijn op de grote grijze massa?
Een beetje bedrijf heeft een goed oog voor bepaalde doelgroepen of houdt er rekening mee.
(Wat moet je met een -vast-4 ons-kaas-verpakking- wanneer je elke dag één plak kaas neemt. Dit geheel terzijde.)

Wanneer mijn tegoed op is, ga ik op zoek naar een andere provider.
Ik hoor graag van Simyo welke provider Simyo aanbeveelt. (weinig bellen, prepaid, internet ook in het buitenland)
Laat de uitingen van begrip maar zitten, daar heb ik de zolder vol mee ;-) :-)

B
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

Simyo Webcare op 17 Mei 2018

Hoi Bas,

Bedankt voor je review!

Als je af en toe belt en wilt internetten in het buitenland, is het inderdaad handiger om een provider te zoeken die dit wel aanbiedt. Met onze prepaid simkaarten kan je alleen internetten in Nederland. In het buitenland kan je alleen bellen, gebeld worden of sms'en. Internetten is helaas niet mogelijk met de prepaid. Omdat er veel vraag naar is, denken wij wel aan om dit ooit mogelijk te maken. Maar wanneer, weten we niet.

Ik hoop dat je een provider vindt die bij je past.

Fijne dag!

Groetjes,
Simyo Webcare

Reageer op deze review

€6,- per minuut

Beoordeling 
 
3.0

Mijn dochter had omdat ze steeds bij het bellen in iemands voicemail kwam veel gesprekken van 2 of 3 seconden. Omdat deze per keer naar 1 minuut worden afgerond ging ze extra hard door haar bundel heen. Waardoor het hogere tarief in rekening werd gebracht. Dus 2 seconden =€0,31
Als reactie op mijn gesprek over buiten bundel bellen kreeg ik een mail als antwoord dat het kwam door de vele keren dat er een korte verbinding was geweest.. Maar dat ze het jammer vinden dat ik de factuur niet begrijp. Hoe moet ik begrijpen dat er voor 1 minuut ongerekend €6,- in rekening wordt gebracht!!!,! Voor een bundel van €12, werd ongeveer €36 in rekening gebracht

C
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

Simyo Webcare op 03 Oktober 2014

Beste Cedric,

Wij hebben bij het bericht hieronder een reactie geplaatst.

Vriendelijke groet,

Simyo webcare

Simyo.nl/forum

Reageer op deze review
68 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4

Wij zijn benieuwd naar jouw Simyo ervaring

SIMYO heeft altijd goede aanbiedingen. Simyo is aanbieder van sim only abonnementen, prepaid abonnementen en prepaid internet. De organisatie wil zich onderscheiden door eenvoud, service en lage tarieven. Met Mijn Simyo kun je online je eigen abonnement zelf eenvoudig beheren. Via de website kun je in je eigen account je bundel samenstellen zodat je altijd zo goedkoop mogelijk kunt bellen.

De voordelen van Simyo:

SIMYO maakt gebruik van het betrouwbare KPN netwerk. Je kunt er dus vanuit gaan een goede ontvangst te hebben. KPN heeft net als Vodafone overal een goede dekking. Grote concurrenten zijn Youfone en Simpel. De contracten van zijn maandelijks opzegbaar. Via de functie op de website kunt u alles zelf online regelen op Simyo.nl. Een geheel gratis klantenservice en geen dure winkels. Geen overbodige diensten en tarieven. Gewoon simpele en lage tarieven bij Simyo.

Wat is uw ervaring met Simyo? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Simyo hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Simyo reviews lezen.

Telefoonnummer: 0800 - 8007
Meer info over Simyo op Wikipedia

Algemene informatie

Productgroepen
  • sim only abonnement
  • sim only
Merken
KPN
Afhalen mogelijk
nee