Simyo reviews & ervaringen

www.simyo.nl
 
6.0 (63)
Simyo reviews

63 Simyo reviews

 
(17)
 
(14)
 
(8)
 
(10)
 
(16)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
8 resultaten - getoond 1 - 8
Volgorde

Onbetrouwbare provider

Beoordeling 
 
5.0

Ik was tevreden met mijn vorige provider. Echter gebruik ik nu nauwelijks meer mijn mobiel om te bellen of smsen daarom ben ik op advies van fam. overgestapt naar Simyo met alleen bel/sms abo. De eerste maand kreeg ik een rekening met data verbruik terwijl ik alleen bel en sms abo heb. De 2de maand blijkt dat ik naar een Britse nummer heb gesmst terwijl ik van niets wist. Ik gebruik geen whatsapp/twitter/facebook of andere sociale media. Ga ik naar het buitenland blijkt dat er smsen via mijn mobiel is verstuurd wat niet door mijn eigen toedoen is gebeurd. Ik heb geen smslogs voor de betreffende dagen. Als ik dan aan Simyo vraag naar welk nummer ik dan zou hebben verstuurd kunnen ze me niet vertellen, maar ze kunnen mij wel ervoor berekenen. Ik heb tmobile/ben/telfort/kpn gehad en had hier nooit problemen mee. Bij bijvoorbeeld Vodafone worden alle nummers gewoon netjes vermeld in de specificatie, maar Simyo geeft alleen centrale nummer waar je niets aan hebt, zeker niet als je de berichten niet zelf hebt verstuurd. Ik lees op hun forum dat meerdere mensen hier last van hebben. Wat een onbetrouwbare provider. Ik heb spijt dat ik overgestapt ben naar Simyo. Laat je niet verleiden door hun reclame en zogenaamd goede service.

E
Was deze beoordeling nuttig? 6 1

Simyo op 12 Februari 2016

Beste heer/mevrouw,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over Simyo. Ik wil graag kijken of ik wat voor u kan doen. Hiervoor heb ik wel uw gegevens nodig. Het is niet de bedoeling dat u deze openbaar plaatst.

Ik wil u daarom vragen om ons te benaderen via onze eigen kanalen. Dit kan via email op Klantenservice@simyo.nl of via ons forum www.simyo.nl/forum.

Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare

Reageer op deze review

Goed

Beoordeling 
 
6.3

Goed website

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.5

Service minder dan optimaal

T
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.5

Zeer slechte service van deze provider ik gebruik mijn simkaart in een nokia 6300,geef al mn kennissen mn nummer en wat blijkt voor diegene die een smartphone heeft?? een geheel vreemd persoon met foto in het whats app adressenboek.
Een nieuw nummer gekregen .................en wat blijkt ?? weer een ander persoon in het whats app adressenboek van mn kennissen en familie....................het is hun na mn laatste mail niet meer duidelijk te maken.ik ga weer terug naar mn vertrouwde provider die goede service heeft.KORTOM GEEN AANRADER!!!!!!!

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 2

Simyo Webcare op 22 Mei 2014

Beste Loes,

Dat is inderdaad vervelend.
In Nederland zijn zo'n beetje alle telefoonnummers al eens eerder uitgegeven. Hoe dit werkt, is dat een afgesloten nummer eerst een periode in quarantaine gaat, voordat het opnieuw uitgegeven wordt.
Whatsapp is een dienst die helemaal los staat van je simkaart en Simyo aansluiting. Het kan dus inderdaad zo zijn dat de nummers die je van Simyo hebt gekregen eerder door iemand anders in gebruik waren bij Whatsapp. Whatsapp heeft ook een systeem waarbij ze dit soort situaties proberen te voorkomen, maar uit uw verhaal maken wij op dat u enorme pech daarmee hebt gehad. Het lijkt erop dat de vorige gebruikers van uw nummers hun account niet hebben verwijderd. Uit het volgende artikel maak ik op dat dit zichzelf zou moeten oplossen: http://www.whatsapp.com/faq/nl/general/24068052

Wij hebben verder geen enkele invloed op Whatsapp en de Whatsapp accounts die bestaan. Wij konden u slechts een ander nummer geven, wat wij dus graag hebben gedaan. We willen u absoluut niet van het kastje naar de muur sturen, maar denken toch dat het misschien raadzaam is contact op te nemen met het Whatsapp support team op support@whatsapp.com. Zij kunnen het account met de vreemde foto wellicht versneld van uw telefoonnummer verwijderen.

Mochten er nog vragen zijn hieromtrent, neemt u dan alstublieft contact met ons op via onze eigen kanalen.

Vriendelijke groet,

Simyo webcare

Simyo.nl/forum

Webcare@simyo.nl

Loes op 01 Juni 2014

Whatts app reageert niet op mail dus probleem blijft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.8

Ik heb wat geklaagd over mijn nieuwe abonnement van simyo, over de internet verbinding. Dat neem ik terug. Ik had mijn telefoon nog niet ingesteld (sukkel) nu werkt het super! Hadden ze me wel even kunnen meedelen natuurlijk. Ik ben gewent de instellingen automatisch te krijgen als ik voor het eerst de simkaart installeer. Maar alles vergeven en vergeten. Hoop dat het zo blijft zoals tie nu gaat, dan hoor je mij niet meer klagen.

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Simyo op 10 Oktober 2013

Beste Peter,

Bedankt dat je de moeite neemt om er nog even op terug te komen. Dat wordt erg gewaardeerd. Ik begrijp dat je gewend bent dat het internet direct werkt en dat de instellingen automatisch worden ingegeven op je telefoon. Helaas is dat niet in alle gevallen zo. We hebben daarom onze communicatie naar nieuwe klanten aangepast zodat ze hierover geïnformeerd worden. We hopen op die manier dergelijke situaties te voorkomen.

Vriendelijke groet,

Alex

Simyo webcare

simyo.nl/forum

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.8

Nadat de levering even op zich liet wachten, toch eindelijk mijn simkaart ontvangen. Ben aan de telefoon prima geholpen, erg vriendelijk.
Alleen het volgende. Ik ben van prepaid naar abonnement gegaan omdat bij prepaid mijn internet te traag was. Bij Simyo sim only zag ik upload 2 mb en download 14,4 mb, perfect...tenminste dat dacht ik, niet dus! Als ik op facebook of buienradar wil kijken kan het gewoon niet, verbinding is traag.
het enigste dat werkt is whatsapp en ik ontvang meldingen van nieuwe email. Heb ik daarvoor een abbo genomen?

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Simyo op 10 Oktober 2013

Beste Peter,

Bedankt voor je beoordeling. Ik heb even een reactie op je andere beoordeling gegeven. In ieder geval goed om te lezen dat het nu naar tevredenheid werkt.

Vriendelijke groet,

Alex

Simyo webcare

simyo.nl/forum

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.8

wilde weten of jullie ook onbeperkt internet hadden ein jullie abonnementenlijst, maar kan dat dus nergens vinden, reageren en de vraag stellen via de mail kan ook al niet.
ook wilde ik weten of nummerbehoud mogelijk was en of jullie kaartje past in de iphone, maar nergens kan ik dus die vragen stellen, omdat er geen "overige vragen" in jullie waslijst staat.
slordig vind ik dat en jammer.
dat wilde ik toch even kwijt.
ook later bijbetalen voor je internet wil ik liever ook niet natuurlijk.
dus nogmaals , wie weet of onbeperkt internet bestaat bij sim only?????????????? en nummerbehoud?????????? en of kaartje past in de iphone?????????????????????

YV
Was deze beoordeling nuttig? 2 5

tessa op 30 Juli 2013

Als u eens op de website zou kijken, dan vind u zo een antwoord.

Mvg tessa

Simyo op 06 Augustus 2013

Beste heer/mevrouw,

Vervelend om te lezen dat je antwoorden op je vragen niet kon terug vinden op de site van Simyo. Simyo heeft helaas geen onbeperkt internet. Het is niet bekend of Simyo dit gaat aanbieden. Mocht Simyo dit gaan aanbieden dan zal dit via de website, het forum en via twitter bekend worden gemaakt.

Het is mogelijk om je telefoonnummer door Simyo over te laten nemen. http://www.simyo.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/sim-only/nummerbehoud.

Wanneer je een abonnement bestelt dan ontvang je een combi simkaart deze kan je gebruiken als gewone of als micro simkaart. Mocht je een nano simkaart willen ontvangen dan is dat mogelijk nadat je reguliere simkaart van Simyo hebt geactiveerd. Het bestellen van de simkaart gaat via de persoonlijke pagina.

Vriendelijke groet,

Natascha

Simyo webcare

simyo.nl/forum

webcare@simyo.nl

zado op 30 Augustus 2013

onbeperkt bellen , sms en internetten KAN tegen vast tarief , maar niet bij Simyo daarvoor moet je bij Robin zijn ,ook van KPN trouwens

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.8

Ik probeer Simyo nu elke dag te bellen omdat er onterecht geld van mijn rekening is afgeschreven, maar het is lastig om er doorheen te komen. Enorme wachttijden aan de telefoon en elke keer een andere medewerker aan lijn, aan wie je het hele verhaal weer opnieuw mag uitleggen. Vandaag is beloofd dat het nu eindelijk wordt opgelost, maar als ik volgende week weer kan gaan bellen, zou mij dat niet verbazen. Over de klantenservice van Simyo ben ik dus niet zo te spreken.

A
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review
8 resultaten - getoond 1 - 8

Wij zijn benieuwd naar jouw Simyo ervaring

SIMYO heeft altijd goede aanbiedingen. Simyo is aanbieder van sim only abonnementen, prepaid abonnementen en prepaid internet. De organisatie wil zich onderscheiden door eenvoud, service en lage tarieven. Met Mijn Simyo kun je online je eigen abonnement zelf eenvoudig beheren. Via de website kun je in je eigen account je bundel samenstellen zodat je altijd zo goedkoop mogelijk kunt bellen.

De voordelen van Simyo:

SIMYO maakt gebruik van het betrouwbare KPN netwerk. Je kunt er dus vanuit gaan een goede ontvangst te hebben. KPN heeft net als Vodafone overal een goede dekking. Grote concurrenten zijn Youfone en Simpel. De contracten van zijn maandelijks opzegbaar. Via de functie op de website kunt u alles zelf online regelen op Simyo.nl. Een geheel gratis klantenservice en geen dure winkels. Geen overbodige diensten en tarieven. Gewoon simpele en lage tarieven bij Simyo.

Wat is uw ervaring met Simyo? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Simyo hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Simyo reviews lezen.

Telefoonnummer: 0800 - 8007
Meer info over Simyo op Wikipedia

Algemene informatie

Productgroepen
  • sim only abonnement
  • sim only
Merken
KPN
Afhalen mogelijk
nee