Details van de beoordeling

vodafone
GSM Webshops

voorgelogen

Beoordeling 
 
1.0

Heb via een deur aan deurverkoper een glasvezel 50 mb abonnement afgesloten.
Heb deze persoon expliciet gevraagd of vodafone ook nieuwsgroepen heeft en of je het beeld van de televisie op pauze kan zetten voor b.v. 10 minuten.
Hij vertelde mij dat vodafone nieuwsgroepen heeft met een retentie van 900 dagen en dat je het beeld met de bijgeleverde televisie ontvanger die hoort bij het 50 mb 37,50 euro abonnement gewoon stil kan zetten.
Nu kom ik erachter dat dit helemaal niet waar is !
Dus ik eerst een mailtje gestuurd naar de helpdesk van vodafone met de simpele vraag ze nieuwsgroepen hebben en of ik het beeld stil kan zetten.
Krijg ik de volgende dag als antwoord dat ze m’n vraag graag willen beantwoorden maar mijn contact gegevens niet in de email staan.
Het is ook mogelijk om antwoord te geven zonder deze gegevens maar goed?
Nu heb ik de contact gegevens gemaild maar geen antwoord gehad
Bel ik het gratis nummer om het dan maar via de telefoon te vragen hoor ik op het bandje dat als je service wilt je een 0900 nummer moet bellen terwijl de deurverkoper mij wijs heeft gemaakt dat als er ooit iets is met je internet verbinding je altijd een gratis 0800 nummer kan bellen.
Nu zit ik al op 3 leugens !
Normaal koop ik nooit aan de deur en nu voel ik me heel erg voorgelogen en belazerd en daarom ga ik nu het abonnement opzeggen nu het nog kan.
Nu heb ik een klacht ingediend op de site bij de link 'Klachten' krijg ik als antwoord:
'Ik begrijp dat het vervelend is wat er is gebeurd.
Maar ik kan je hier niet mee helpen. Vodafone Thuis is alleen telefonisch bereikbaar via 0900 717 1000'
Wat een bedrijf !!!!!!!!!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review