Details van de beoordeling

simpel.nl
GSM Webshops

waardeloze service en netwerk niet aan beginnen

Beoordeling 
 
4.3

k ben nu een paar maanden een klant van Simpel en ben alles behalve tevreden.Ik heb veel problemen met hun netwerk en klanten service.
de klachten zijn als volgt;
als ik een sms ontvang van iemand dan krijg ik de hele dag het zelfde smsje opnieuw meestal vier keer maar ik heb het ook wel is gehad dat ze me 25keer een dubbel bericht sturen die keer ging het zelfs door tot diep in den nacht,Ik heb klantenservice gebeld en ze zijden het stopt vanzelf hier kunnen wij niks mee

Het internet is bijna altijd sloom ik kan niet normaal youtube kijken en het knalt er steeds uit. mijn gemidelde download snelheid is 1 mb ook hier heb ik over gebeld en kunnen ze niks aan doen volgens de telefoonist

en de service is waardeloos en duur zo moet je voor een abonement 2,50 wijzigings kosten betalen om een duurdere bundel te nemen ik vind dat ver gaan.en hebben ze een 0900 klantenservice waar je minimaal 10a15min aan de lijn hangt tot er iemand opneemt

ik raad iedereen aan in kennis en familie kring en via dit forum sluit geen abonnement af bij simpel want je krijgt er echt spijt van je zit er twee jaar aanvast

J
Was deze beoordeling nuttig? 5 2
Reageer op deze review