Details van de beoordeling

simpel.nl
GSM Webshops

Simpel maar niet helemaal

Beoordeling 
 
9.3

Ik ben nu een paar jaar bij Simpel. Met een goedkoop abbonement van 2,50 euro.
Eigenlijk geheel probleemloos. Alleen is de informatie voorziening minimaal.
Een tijdlang kon je je gegevens/data verbruik niet opvragen, waardoor je niet precies wist hoeveel je aan het eind van de maand moest betalen. (Ik reis regelmatig naar Duitsland)
Toen ik mijn abonnement twee jaar had, werd er opeens geen geld meer afgeschreven. Zes maanden lang niet. Zonder enig bericht. Later werd me duidelijk gemaakt door de klantenservice dat dit klopte en inderdaad na zes maanden werd er weer 2,50 euro afgeschreven per maand.
Toen bleek opeens het bereik van mijn Nokia Asha 305 regelmatig uit te vallen. Dat lag niet aan de telefoon bleek maar aan het bereik van T-mobile (het netwerk van Simpel).

Toen ik een smartphone kocht, wilde ik ook internet. Abonnement zou direct ingaan dacht ik. Maar toen ik de veel hogere rekening kreeg aan het eind van de maand, werd het me pas duidelijk dat dit niet voor data verbruik gold. Daarvoor bleef ik de hoofdprijs betalen.

Ik heb dus gemengde gevoelens bij Simpel. Maar ze zijn het goedkoopste en door de bank genomen ben ik wel tevreden met de prijs maar niet met het bereik voor oudere telefoons en evenmin met hun informatie voorziening.

BH
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review