Details van de beoordeling

vodafone
GSM Webshops

Gratis installatie kost bij Vodafone 390 euro

Beoordeling 
 
1.0

Vodafone Thuis wordt verkocht met gratis installatie die helemaal niet gratis is. De telefonische verkopers zijn bijzonder aardig en voorkomend en 'mogen'je bij wijze van uitzondering een compleet gratis 3 in 1 installatie aanbieden. Dat moet wel gratis, anders zijn ze duurder dan de gecombineerde drie diensten samen. Dus als je dan besluit om het te doen, wordt je door Guideon gebeld en verteld dat het niet gratis is maar 19,50 per kwartier kost. Dus is het allemaal duurder dan gewoon de drie losse dinesten samen. De installatie hierop afblazen mag niet van Vodafone op straffe van een boete van 390 euro die ze gewoon gaan innen. De helpdesk helpt je geen steek verder en ze doen gewoon waar ze zin in hebben.
Wat een ranzig verkoop model heeft Vodafone. Bewust foute voorlichting en je dan in hun administratieve molen vermorzelen om toch over jouw rug die 390 euri te innnen.
Ik ben/was een trouwe mobiele klant, maar zal om deze reden ook mijn mobiele abonnement wijzigen naar een andere provider. Ik ben helemaal klaar met Vodafone. Klantonvriendelijkste provider ooit.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review