Details van de beoordeling

gsm loket
GSM Webshops

misleidend

Beoordeling 
 
1.0

Op de site wordt snelle afhandeling geopperd maar na 5 dagen maar 's gebeld. Na invoer van de gegevens € 90 euro gegeven voor mijn telefoon indien de telefoon en met name het scherm in goede staat is. Doordat de buitenzijde een kleine beschadiging heeft aan de rand krijg je ineens een veel lager bedrag.
En omdat ik niet akkoord ging moet ik ook nog eens €12,50 retourkosten betalen. Verwachten ze hier dan nieuwe telefoons te kunnen ontvangen?

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 2

Tema GSMLoket op 19 April 2016

Beste,

Dank voor uw review. Als u de informatie leest op de website, staat vermeld dat wij alle toestellen binnen 24 uur na ontvangst verwerken. Dat doen we ook. Echter, staat ook vermeld dat voor het insturen rekening gehouden dient te worden met 3 tot 5 werkdagen alvorens het bij ons arriveert. Dat vermelden wij omdat zowel PostNL als Kiala ons dat hebben aangegeven. Verder staat bij de informatie over de staat van het scherm en in de voorwaarden duidelijk vermeld waar het aan moet voldoen. Immers zal een koper kritisch kijken naar de staat van het toestel en nooit eenzelfde waarde betalen voor een toestel met of zonder (kleine) schade. Tevens wordt u over de retourkosten vooraf geïnformeerd. U heeft het toestel gratis kunnen insturen en het wordt aangetekend door ons geretourneerd. Die kosten zijn al hoger dan het gevraagde bedrag. Verder hebben we ook verwerkingskosten gehad waarbij het toestel is getest. We begrijpen uw teleurstelling, maar zijn afhankelijk van onze opkopers. Wel zullen we onderzoeken op welke wijze we u daarover nog beter kunnen informeren vooraf.

Reageer op deze review