Details van de beoordeling

hollandsnieuwe
GSM Webshops

Slecht 3g netwerk / problemen opzeggen abonnement

Beoordeling 
 
1.0

De dekking voor data/netwer met 3g was zeer slecht bij Hollandsnieuwe en dat zelfs in Amsterdam waar ik woon. Het was zo'n enorm trage verbinding iets opzoeken met google was echt niet te doen, het enige wat het ongeveer deed was een WhatsApp bericht mits het zonder afbeelding/video was en nog een paar andere apps. Terwijl met de mensen waar mee ik samen was op dat moment wel een prima 3g verbinding hadden via hun provider. Ik ben daarom ook laatst zo'n twee maanden geleden met mijn aflopende abonnement overgestapt naar een andere provider en nu heb ik wel goede data/netwerk verbinding met hetzelfde mobiel toestel.

Overigens heb ik nu zelfs problemen met die Hollandsnieuwe dat ze nog rekeningen indienen alsof ik nog steeds een abonnement bij hen afneem wat niet zo is. Het contract/abonnement was aflopende eind mei 2016, ruimschoots een maand voor die tijd via de nieuwe provider de overstap aangevraagd met nummerbehoud en de portering is toen eind mei gedaan en daarmee is normaliter ook gelijk de overstap tussen de providers geregeld en het oude contract/abonnement ten einde en is het nieuwe contract/abonnement bij de huidige provider ingegaan.

Van mijn huidige provider ik inmiddels vernomen dat zij en vele andere providers problemen hebben met Hollandsnieuwe van mensen die overstappen met hen abonnement naar een andere provider. Al die providers zijn hun problemen hierover aan het verzamelen en gaan dit gezamenlijk aanpakken tegen Hollandsnieuwe die overduidelijk hun administratie niet op orde hebben.

R
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

W.v.G. op 18 September 2016

Heb hetzelfde probleem met opzeggen van het contract. Sturen enerzijds mails dat mijn contract beeindigd is.
Maar ondertussen schrijven ze wel het maandelijks tegoed af van de betaalrekening.
Ook constant bestookt met sms en mails dat ik moet betalen.Inloggen op mijn hollandsnieuwe en betalen.
Dit is onmogelijk want ik ben geen klant meer!!!!!!!
Storneer elke keer het geld dat onterecht afgeschreven is terug op mijn rekening.
Gemaild en sms verstuurd. Dit helpt dus niet.
Kijken wie dit het langste volhoudt.
Conclusie: de afdelingen werken langs elkaar. geen enig communicatie.

Reageer op deze review