Details van de beoordeling

gsmeasy
GSM Webshops

onduidelijk

Beoordeling 
 
4.5

Dit is de tweede keer dat ik een abonnement afgesloten heb via GSMeasy, de vorige keer duurde het ook al ruim een maand omdat mijn toestel niet op voorraad was (samsung galaxy note 4). Nu is het helaas weer zover.

Iphone 7 plus besteld.
Er staat bij het toestel dat door de schaarsheid de levertijd kan oplopen en dat wij per mail op de hoogte worden gehouden.
Op het deel waar meest gestelde vragen vermeld staan, staat dat er bij iphone tot 7 dagen kan duren voordat deze geleverd kan worden.

Uiteindelijk ben ik er zelf achteraan gaan mailen en bellen en bleek dat de toestellen pas in week 52 weer leverbaar waren.
Echter zitten we nu in week 52 en weet ik nog steeds niet wanneer ik het toestel nu kan verwachten.

De communicatie naar de consument mag wel 100x beter, ben nu al 5 weken (besteld op 22 november) aan het wachten op mijn toestel en heb hem nog steeds niet ontvangen.
Het laatste wat zij uit zichzelf naar mij gecommuniceerd hebben was op 28-11-2016 met het bericht:

Je hebt een bestelling geplaatst bij GSMeasy.nl. Tot onze spijt moeten wij je mededelen dat het volgende artikel momenteel niet op voorraad is:
1 x Apple iPhone 7 Plus 128GB Rose
Wanneer kun je je bestelling verwachten?
Wij doen er vanzelfsprekend alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. We verwachten het artikel binnen 5 werkdagen weer voorradig te hebben, tenzij op voorhand anders aangegeven (zoals bijvoorbeeld lastig leverbare producten en/of pre-orders). Heb je een iPhone besteld? De beschikbaarheid van de iPhone is op dit moment helaas zeer beperkt. We zullen je via extra communicatie per e-mail op de hoogte houden.
Onze excuses voor de vertraging.

Gezien ik vanuit hun geen berichten heb ontvangen over wanneer ik mijn toestel daadwerkelijk in ontvangst mag nemen, heb ik vanmorgen weer telefonisch contact opgenomen. De vrouw aan de telefoon wachtte nog op reactie vanuit het magazijn, wanneer zij hiervan bericht had ontvangen, zou zij iedereen op de hoogte brengen van de voortgang omtrent de bestelling. Hoop in elk geval dat ik nog een terugkoppeling ontvang vandaag, anders ben ik echt zwaar teleurgesteld dat het wederom op deze manier gaat.

E
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review