hollandsnieuwe reviews & ervaringen

www.hollandsnieuwe.nl
 
4.0 (82)
hollandsnieuwe

82 hollandsnieuwe reviews

 
(6)
 
(10)
 
(8)
 
(21)
 
(37)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
37 resultaten - getoond 1 - 20
1 2
Volgorde

onbetrouwbaar

Beoordeling 
 
2.8

Dag,
Na 8 maanden en vele telefoontjes en mailtjes was nummerbehoud geregeld: feest ! . Al die maanden dubbele provider en dubbel betaald. Tot vandaag hiermee bezig, tussen kastjes en muren, en nu valt plotseling besluit dat ik geen compensatie ontvang (terwijl die al vanaf begin was toegezegd; uiteraard ontvangt u tzt een vergoeding meneer !). Dit is intens bedroevend. Dit bedrijf is absoluut onbetrouwbaar.
met groet, Paul

P
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

Zeer slecht

Beoordeling 
 
1.0

Ongelooflijk slechte provider. Refurbished toestellen waar je het volle pond voor moet betalen. 5(!) kapotte toestellen in 1 jaar.
Slecht netwerk.
Waanzinnig slechte klantenservice. Doen niets om alle problemen op te lossen of te compenseren. Vanwege kapotte antenne veel extra kosten buiten de bundel gemaakt, maar vergoeding is onbespreekbaar.
Mensen, bespaar u deze ellende en ga met wen andere provider in zee. Hollands nieuwe, slechter kan niet.

K
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Slecht 3g netwerk / problemen opzeggen abonnement

Beoordeling 
 
1.0

De dekking voor data/netwer met 3g was zeer slecht bij Hollandsnieuwe en dat zelfs in Amsterdam waar ik woon. Het was zo'n enorm trage verbinding iets opzoeken met google was echt niet te doen, het enige wat het ongeveer deed was een WhatsApp bericht mits het zonder afbeelding/video was en nog een paar andere apps. Terwijl met de mensen waar mee ik samen was op dat moment wel een prima 3g verbinding hadden via hun provider. Ik ben daarom ook laatst zo'n twee maanden geleden met mijn aflopende abonnement overgestapt naar een andere provider en nu heb ik wel goede data/netwerk verbinding met hetzelfde mobiel toestel.

Overigens heb ik nu zelfs problemen met die Hollandsnieuwe dat ze nog rekeningen indienen alsof ik nog steeds een abonnement bij hen afneem wat niet zo is. Het contract/abonnement was aflopende eind mei 2016, ruimschoots een maand voor die tijd via de nieuwe provider de overstap aangevraagd met nummerbehoud en de portering is toen eind mei gedaan en daarmee is normaliter ook gelijk de overstap tussen de providers geregeld en het oude contract/abonnement ten einde en is het nieuwe contract/abonnement bij de huidige provider ingegaan.

Van mijn huidige provider ik inmiddels vernomen dat zij en vele andere providers problemen hebben met Hollandsnieuwe van mensen die overstappen met hen abonnement naar een andere provider. Al die providers zijn hun problemen hierover aan het verzamelen en gaan dit gezamenlijk aanpakken tegen Hollandsnieuwe die overduidelijk hun administratie niet op orde hebben.

R
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

W.v.G. op 18 September 2016

Heb hetzelfde probleem met opzeggen van het contract. Sturen enerzijds mails dat mijn contract beeindigd is.
Maar ondertussen schrijven ze wel het maandelijks tegoed af van de betaalrekening.
Ook constant bestookt met sms en mails dat ik moet betalen.Inloggen op mijn hollandsnieuwe en betalen.
Dit is onmogelijk want ik ben geen klant meer!!!!!!!
Storneer elke keer het geld dat onterecht afgeschreven is terug op mijn rekening.
Gemaild en sms verstuurd. Dit helpt dus niet.
Kijken wie dit het langste volhoudt.
Conclusie: de afdelingen werken langs elkaar. geen enig communicatie.

Reageer op deze review

Triest

Beoordeling 
 
1.0

Het is in- en intriest dat dit bedrijf nog bestaat. Na mijn opzegging (bevestigd door HN) is nog een incasso verricht die ik heb laten storneren. Het resultaat hiervan is een diarree van mailtjes van HN. met als uiteindelijk resultaat hun ultieme wraak: melding van mijn gegevens bij Preventel. Helaas nog geen incassoburo aan de deur geweest.
Ze doen hun uiterste best (en geven daar ook vermogens aan uit) om nieuwe klanten te krijgen. Vervolgens doen ze alle moeite die zo snel mogelijk op de kast te krijgen. En met succes.
Vermijden dus de ellende die Hollands Nieuwe heet!

R
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

DRAMA

Beoordeling 
 
1.0

Het is dat ik niet lager dan een 1 kan aangeven ....

Na het plaatsen van je bestelling en het doen van de 1e betaling hoor je dat je telefoon niet leverbaar is ....
Ergens tussen de 5 en 15 dagen moet je gaan zitten wachten, tussentijds weet niemand ergens iets van ...
Als je belt krijg je 1 of andere suffe student aan de lijn die ook niets weet .. HOLLANDSDRAMA ...

Ik kan de zending weigeren en daarmee gaat het hele feest niet door en moet je hopen dat je je geld terug krijgt ...

O ja, ander aanbieders leveren de 5s uit voorraad ... !

R
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Overweeg het niet eens

Beoordeling 
 
1.5

Geen zaken mee doen. Overweeg het niet eens. Totaal geen klantgerichte organisatie, bovendien belazeren ze hun (trouwe) klanten door exorbitante gevolgen nadat de contractperiode is verlopen. Slechte administratieve afhandeling, geen persoonlijk contact bij problemen. Niet van deze tijd.

Verder regelmatig problemen met verbinding. op enig moment werd sim omgezet, een maand lang geen mogelijkheid gehad te bellen of 3g te raadplegen. Wel tweemaal mail hierover, nooit een excuus. Ik kan geen reden bedenken waarom je met hen in zee gaat.

A
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Nooit meer

Beoordeling 
 
2.0

Slechte service.
Sinds enkele maanden geen bereik, gemiddeld 7x per dag het netwerk kwijt. Klacht ingediend via de site geen reactie! Na 1,5 week zelf maar weer contact gezocht. Ze zouden onderzoek doen naar mijn bereik of ik kon "kosteloos" van mijn abonnement af. De enorme afkoopsom moest ik natuurlijk wel betalen. Gevraagd om het onderzoek en binnen een halve dag het "standaard" antwoord ontvangen dat het bereik in mijn omgeving slecht was met wederom hetzelfde voorstel. Dit terwijl ik had aangegeven op meerdere locaties problemen met het bereik te hebben. Ze kiezen dus duidelijk voor de makkelijkste weg, dan maar een klant minder, maar dit mag hun natuurlijk niets kosten. Kortom slechte service en niet oplossingsgericht!

Goedkoop is in dit geval ook echt duurkoop.

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Jan op 26 September 2016

Gaat het hier om de samsung galaxy s4. Ik heb namelijk het zelfde probleem met twee toestellen s4 , mijn zoon heeft s5 en heeft geen last van ( geen netwerk).

Reageer op deze review

Klantenservice onbereikbaar

Service 
 
1.0

Vanochtend een half uur naar het bandje van de klantenservice geluisterd. Uiteindelijk maar opgehangen. Wat een harde K**muziek. Als die muziek op de afdeling ook zo hard staat horen ze de telefoon niet overgaan.
Ik ben een zakelijke klant, heb een vraag met misschien een heel simpel antwoord. Dus niet.
Nog een paar maanden en dan is mijn contract verlopen. Met gierende banden naar een andere provider

MG
Was deze beoordeling nuttig? 3 1

Aj van der plas op 10 Januari 2016

Wat hier boven omschreven staat heeft bij mij uur geduurd ook die verschrikkelijke muziek en dan die stem blijf zeker aan de lijn u word zo geholpen nou hij werd verbroken dus daar zat ik op mijn kosten uur telefoon gesprek plus begin kosten onacceptabel en dat allemaal door fouten die door Hollandse nieuwe gemaakt zijn ook brief weg gedaan tot op heden geen reaktie ik vind dit alles zo terleurstelkend ook die mail die ik regelmatig ontvang u heb u buitenlands bel te goed over schreden ben in zijn geheel niet in buitenland geweest waardeloos dit alles hoop dat ze met reaktie komen anders moet ik stappen ondernemen want ze konen contract niet na dit is mijn verhaal

Reageer op deze review

Bagger

Beoordeling 
 
1.0

Facturen kloppen niet.
Klantenservice onbereikbaar.
Eigenlijk gewoon K.. .
Voor mij het laatste jaar.

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

SMS

Beoordeling 
 
2.0

Kan van het begin van mijn abonnement geen sms verzenden. Ontvangen gaat wel. Ben hierover reeds sinds 13 augustus 2015 in contact. Ook via Belcompany. Alles geprobeerd; mijn simkaart in een andere telefoon, geen sms. Andere simkaart in mijn telefoon, wel sms. Ligt dus niet aan telefoon of instellingen. Bij ieder telefoontje (na iedere keer zo'n 10 minuten in de wacht te hangen) het commentaar: andere afdeling, maar ze zijn er mee bezig. Hoe lang moet zoiets dan wel niet duren?

WB
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Wil Bolding op 04 December 2015

Frappant, maar een dag na plaatsing van dit review werd ik gebeld door Hollandsnieuwe. en twee dagen later ontving ik een mailtje waarin mij een nieuw telefoonnummer voor de SMS berichtencentrale werd opgegeven. Dit was een ander nummer dan op hun site vermeld staat. En....... alles werkt. Jammer dat het zo lang heeft moeten duren, maar blij dat het opgelost is.

Reageer op deze review

Kansloos

Beoordeling 
 
1.8

Paar maanden geleden telefoon gekocht met het goedkoopste abonnement. Helaas blijkt goedkoop in dit geval echt duurkoop te zijn.
Het lukt die mensen op de een of andere manier simpelweg niet om een bestelling normaal af te handelen. Vooral als je "nummerbehoud" zou willen gebruiken staat je nog wat te wachten. Ik heb inmiddels als meerdere simkaarten en nummers ontvangen, maar kan nog steeds niet met m'n nieuwe telefoon bellen.
En het ergste is dat ze geen klantenservice nummer op hun website hebben staan. Een telecomprovider zonder telefoon. Echt kansloos.

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Weken geen bereik zonder oplossing

Beoordeling 
 
1.0

Hollandse Nieuwe presteert het om weken lang geen bereik te bieden. De helpdesk biedt geen oplossing en weigert het contract met bijbehorende telefoon te ontbinden. Blijf hier weg..

F
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Hollands Nieuwe Nr. 1 in klant negeren!

Beoordeling 
 
2.8

Tientallen pogingen gedaan om met HN in contact te komen. Tientallen mailtjes van "onwetende" medewerkers.
Medewerkers die toegeven dat ze niets mogen en kunnen omdat ze "extern" zijn en door HN worden ingehuurd.
Brief aan het hoofdkantoor wordt genegeerd.
Op vragen wie de directie is. Geen antwoord. Mensen hebben geen idee.
HN communiceert en ondertekent anoniem. Afdeling betalingen. Afdeling klachten. Dit doet vermoeden dat er een enorm verloop is onder het personeel.
HN is een onderdeel van Vodafone.Het is de medewerkers van Vodafone verboden om contact te hebben met de medewerkers van HN.

Het schijnt dat Ramon van Velzen directeur is van HN
Deze man nogmaals een aangetekende brief sturen met alle correspondentie is mijn volgende stap.
HN weigert op een normale manier met haar klanten om te gaan en lijkt niet te beseffen dat dit geld kost i.p.v. oplevert.
De enige manier die overblijft is dat ik het dossier overdraag aan een consumentenorganisatie.
De mooiste USP van Hollands Nieuwe......................je beltegoed meenemen gedurende 3 maanden is gewijzigd. Ze hebben zich aangesloten bij alle andere dieven die betaalde belminuten stelen.
Stel je voor, 50 liter tanken bij Shell en bij terugkomst van b.v. een vakantie is je tank leeg. Je hebt je benzine niet gebruikt en we hebben het teruggehaald. Koop maar nieuwe liters.
We zijn eraan gewend geraakt om ons te laten bestelen.

HV
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review

Hollands nieuwe drama!

Beoordeling 
 
1.0

Het Hollands nieuwe drama.....

Dit moet ik effe kwijt al is het maar om potentiële nieuwe cliënten af te schrikken!
Ik ben sinds 11 juni bezig met nummerbehoud van mijn oude KPN nr. Over te gaan naar Hollands nieuwe. Tot op heden 17 november is er zo weinig gebeurt en zo slecht met mij als client omgegaan dat ik van ellende nu maar een post op fb zet! Misschien krijg ik een reactie van Hollands nieuwe en misschien zijn er meer mensen die slechte ervaringen met ze hebben? Ik blijf hopen op een goede afloop maar ik denk dat er sneller wereldvrede is dan dat ik mijn nummerbehoud bij Hollands nieuwe voor elkaar krijg!

CB
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

jan op 18 Mei 2016

Ik ben bang dat je de komende weken alleen maar bevestigingen krijgt van de super slechte service van dit bedrijf. Ik hoop van ganser harte dat het bij u wel goed gaat, maar door mijn slechte ervaringen met HN heb ik daar een hard hoofd in.

Reageer op deze review

bagger

Beoordeling 
 
1.0

NOOIT AAN BEGINNEN!!!!!

Ruim 5 maanden voor mijn abbonement betaald, krijg maar liefst 14 euro retour!! (en dat is mijn eigen abbonementsgeld terwijl ik 4,5 week niet kon bellen)
Blijkt dus als je klantenservice belt dit vaak niet wordt geregistreerd, je wordt afgescheept,
Ook totaal geen betrokkenheid als je 4,5 week niet kan bellen, sms, internet, voicemail beluisteren.
Ze doen GEEN moeite voor je.
Enige riedel waar ze steeds op terugkomen is dat ze in de maanden durende omzetten van nummerbehoud rekening van mijn oude provide willen. Dit weiger ik, vind het namelijk dysfuctioneren van hollandsnieuwe hun probleem is en niet van mijn oude provider. (maar dat dringt nergens door)

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Afrader

Beoordeling 
 
1.0

Nooit bereikbaar
Zeer slecht internet
Geen klantenservice, gewoon helemaal niet!!
Spook mb's en minuten
Niet kloppende specificaties

Gewoon slecht, nooit aan beginnen!!!

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

bezint eer je begint

Service 
 
1.0

Tja Hollandsnieuwe, firma LIST EN BEDROG. Indien je voornemens bent om met deze provider een overeenkomst aan te gaan, met name nummerbehoud, bezint eer je eraan begint (lees vooral vooraf de vele reviews). Ze hebben kennelijk een structureel probleem met hun "moedermaatschappij" Vodafone voor het overzetten van de nummers (hoe het met andere providers zit weet ik niet!). Door te LIEGEN en BEDRIEGEN van de klant proberen zij met goedmakertjes (zoals actiekorting, het niet betalen abonnementsgeld tot realisatie overzetting, verrekening beltegoeden enz.) eea te compenseren. Allemaal loze beloften want geen enkele toezegging komen zij na. Je betaald gewoon het volle pond en voor verder rest basta, je bekijkt het maar als klant.
Daarnaast komt nog dat personeel van de klantenservice niet de juiste competenties bezitten om zaken gericht op te lossen. Samengevat maken ze van hun probleem jouw probleem. Nou U begrijpt dat ik helemaal klaar ben met deze provider en dus van mening ben "niet de lusten dan ook niet de lasten", dus maw de automatische incasso's ri deze onderneming zijn door mij gestorneerd (wat u ook zou moeten doen bij een financieel geschil).
Tot slot, gezien de vele negatieve reacties over Hollandsnieuwe op deze site maar ook andere sites is het mss wel een optie om het reilen en zeilen van deze onderneming eens aan de kaak te stellen bij een consumentenprogramma als bv Kassa, Radar of Max. .

A
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

Waardeloos bedrijf

Beoordeling 
 
2.5

Hollandsnieuwe moet wel het meest waardeloze bedrijf van deze eeuw zijn.
Werkelijk NIETS maar dan ook NIETS werkt of klopt en nog frustrerender is dat geen van die vele problemen op een normale manier worden opgelost. Sterker, het wordt gaandeweg alleen maar erger.

Nummerportering: duurt MAANDEN, en als je zo gelukkig bent een antwoord te krijgen, word je steeds aan het lijntje gehouden dat het "snel" wel goed komt.

Contact opnemen na vraagstelling en andere bereikbaarheid: nietbestaand. Alsof het bedrijf er niet is.

Afschrijvingen: veel te hoog. Bij informeren (ja, men reageerde!) werd doodleuk gemeld dat het nu eenmaal het tarief was. Na meesturen van het contract waar we een heel ander tarief waren overeengekomen werd dat contract genegeerd. Nu hulp van een derde partij ingeschakeld, maar ik heb er een hard hoofd in.

Voicemail: werkt bij mij niet, net als bij VELE ANDEREN (zoek eens op Facebook of Twitter of waar dan ook).
Aan een oplossing zou gewerkt worden, zodra die er is, krijgen we compensatie. Tja, je kunt wel nagaan dat die oplossing er niet gaat komen natuurlijk.

Hollandsnieuwe is één groot drama. Inmiddels hebben ze me murw weten te krijgen. Ik ga m'n verlies nemen en overstappen naar een echte provider, en vind het niet eens een probleem om daar 18 maanden abonnement voor weg te moeten gooien. Uiteraard ga ik met juridische ondersteuning deze NIET BETALEN, maar het zal er vast op neer komen dat na een paar keer storneren, Hollandsnieuwe wél opeens contact met me gaan opnemen.

HollandsNieuwe -en daarmee voor mij ook moederbedrijf Vodafone- moet u absoluut vermijden als uw geestelijke gezondheid u lief is.

W
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Waardeloos, je wordt er egt in geluisd!

Beoordeling 
 
2.8

Mocht je twijvelen bij hollandsnieuwe een abbonement te nemen kan ik je dit ten zeerste afraden.
Ik had een S5 met abbonement afgesloten en in eerste instantie prima zou je denken mooie prijs..... NIET IS MINDER WAAR
Na een WEEK ja een WEEK was ik door mijn MB's heen..... Kom ik erachter dat hollandsnieuwe per 100KB afrekend... Dit stond sneaky ergens vermeld bij de aanbieder want OP HUN SITE STAAT er wordt per 10 KB AFGEREKEND.... Oftewel je koopt een goedkoop abbotje en moet alsnog een duurdere bundel gaan afsluiten want je red het niet met 300MB in een week laat staan een MAAND?!
Heb die troep gauw en nog net optijd geretoured en kreeg wel de rekening thuis met de volle prijs. 50 euro maarliefst voor een week bezit hebben (korter dan een week nog want ze hadden mij ook nog eens een verkeerde simkaart toegestuurd! het was die van een andere klant lekker hoor!)
Maargoed je mag dus de aansluitkosten de telefoonbundel kosten en de verbruikskosten betalen bij retouren. Het verbruik vind ik logisch maar de telefoonkosten van een hele maand terwijl het voor enkele dagen in gebruik genomen is niet...

Ik zit nu bij Tele2 met een abbonement net zo duur misschien een euro duurder of iets maar heb nu een verbruik van 5MB per dag gemiddeld. Dat is 150mb per maand geen 300mb per week... Puur beter dus ;)

Hollandsnieuwe jullie zijn LEGALE OPLICHTERS !!!!!!!!!!

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Hollandse Nieuwe Nooit doen!

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb nog nooit zo een slechte telefoon aanbieder meegemaakt. Zeer slechte ervaringen en via slimme constructies qua opzeggen en bereikbaarheid neemt men u geld af.
Al veel problemen gehad met bereikbaarhied en als je ze eindelijk te pakken hebt doet men niet wat men beloofd en is men het de volgende dag vergeten.
Echt geloof me NOOIT DOEN!

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

hollandsnieuwe op 30 Maart 2015

Beste klant,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat uw ervaring niet optimaal is.

Mocht u nog vragen hebben dan helpen wij u graag verder. Ik wil u vriendelijk verzoeken via Facebook of Twitter contact met ons opnemen.

Voor het antwoord op de meest gestelde vragen kunt u terecht bij onze virtuele collega Anouk via www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

West op 31 Juli 2015

Grappig, deze man kraakt HN compleet af en vindt het zo'n beetje puur ellende. Reaktie van HN is "Vervelend om te horen dat uw ervaring niet optimaal is". Hoezo standaard bericht en geen inleving m.i.

Reageer op deze review
37 resultaten - getoond 1 - 20
1 2

Wij zijn benieuwd naar jouw hollandsnieuwe ervaring

hollandsnieuwe is een mobiele telefoon aanbieder. Op hollandsnieuwe.nl kunt u de beste combinatie van mobiele telefoon abonnementen en prepaid diensten kopen. Bij de organisatie kies je eenvoudig je bundel en je kunt dan bellen totdat de bundel op is. hollandsnieuwe stuurt automatisch een bericht naar je telefoon zodra je bundel bijna op is.

Deze zaken worden ook wel door andere telefoon aanbieders aangeboden. Wat de aanbieder als vrij nieuwe speler interessant maakt is dat ze erg goedkoop zijn. Daarnaast maken zij gebruik van het Vodafone netwerk waardoor zij altijd een goed bereik waarborgen.

Aanbod van hollandsnieuwe:

Opwaarderen van Beltegoed. Prepaid kaarten & Sim Only acties. Telefoon/gsm aanbiedingen met of zonder abonnement. Heeft u ervaring met een dienst of service van hollandsnieuwe? Deel uw ervaringen online op Reviewspot, of bekijk direct alle hollandsnieuwe Acties.

Wat is uw ervaring met hollandsnieuwe? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij hollandsnieuwe hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal hollandsnieuwe reviews lezen.